Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 prosince 2024
Celkem je zde 913 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LordF
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 898
Online návštěvníků
Návštěvníků: 906
Uživatelů: 7
Celkem: 913

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

18.01 2015 20:59


máš quattro*? nemusí fungovat přečerpávací čerpadlo z jedný půlky do druhé, také jsem řešil na svém autě.
nahoru

sponzor





18.01 2015 20:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

18.01 2015 21:08


Mám najeto 200tisíc, takže riziko vstřiků tam je. Může to udělat vstřik rozdíl 2-3 litrů?
Jo jo je to A6 C6 (4F) Allroad quattro*. A hlásí to čerpadlo diagnostika nebo nějaký test jak to ověřit?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

18.01 2015 21:32


v mém případě diagnostika nepsala, Audi A6 quattro*. Najel sem na nádrž max 700km, čerpadlo nepřečerpalo zbytek nafty z nádrže :/ špatné vstřiky dělají hodně, hlavně řídící
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

18.01 2015 21:37


Takže pokud je vadné to čerpadlo, tak to žere víc? Nechám asi ještě vyhodit ven vstřiky a zkontrolovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

18.01 2015 21:38


nežere to víc, jen nenajedeš co máš
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

18.01 2015 21:40


Tím pádem míň natankuješ nebo tomu nerozumím. Já to mám tak že natankuju 80litrů a ujedu sotva 700km a pak dotankuju zase skoro 80 litrů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

18.01 2015 21:43


tak to nebude problém v nádrži když to vyjedeš celé kdyby bylo špatné čerpadlo tak tam ta nafta v té půlce zůstane.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

18.01 2015 21:45


já to právě vyjedu. Palubák hlásí spotřebu podle mě celkem dobře, ale obsah nádrže padá jak listí, takže tam teče asi víc než má, ale proč
nahoru

sponzor





18.01 2015 21:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

19.01 2015 6:44


A pod autom sucho ? (mozno dotujes cestarov)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

19.01 2015 7:52


jo pod autem sucho a nafta nikde cítít není.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 0

19.03 2015 23:47


Ako som to tu tak precital, celkom som sa vystrasil, lebo mam sice auto cca 2roky (25tis najeto) ale toto ako idem dole kopcom a je tam vyssia zaradena prevodova rychlost tak v obratkach do 1500 mi proste obratkomer kolise od 1000-1200 trebars, a z diskusie som zistil ze to je zjavne problem, ak podradim na mensiu prevodovu rychlost, trebars z 5 na 4 tak obratky su nad 1500 a kolisanie okamzite zmizne, je to teda v tom menici? Ked hej, kolko to stoji v dnesnej dobe, z vlakna som rozumel, ze Lubo sa tomu venuje profesionalne, vies mi prosim ta na toto odpovedat? Kolko to stoji co sa meni, kolko to trva v dnesnej dobe? Pripadne kde mas servis. Dakujem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

20.03 2015 20:22


Mas r.2005, kde su tieto prevodovky na to nachylne. Nedanie na poriadok po case odpali prevodovku, lebo z menica do nej natlaci piliny. Ak chces volaj mi na +421908777779 poviem co a ako
Naposledy upravil lubomt dne 21.01 2016 0:13, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.11. 2015
Příspěvků: 16 | Témat: 2

20.01 2016 16:47


Ahoj, pls, mám Tiptronic*, A6, 2,7TDI Q a Převodovka* mi při dojíždění na 3 a 2 klesne někam k 900 otáčkám. A za druhé: při zrychlování, na 3 otáčky po malé chvílí klesnou cca o 200 níž, ale není cítit úbytek výkonu ani cukání. Co to je? Díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2016
Příspěvků: 34 | Témat: 4

26.01 2016 19:37


ahoj, mam A6 quattro* 3.0TDi 171kw rv 2008 a chci se zeptat kolik otacek +- co do prokluzu muze mit menic, jestli to nepisu zmatene kdyz na stejnou rychlost pridam a zase uberu tak se budou zvedat a klesat otacky aniz se zvedala rychlost.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

27.01 2016 0:40


Na sekundu sa mozu malo zvysit a potom sa vratia ale nato ma vplyv vela cinitelov, to sa neda takto povedat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1855 | Témat: 45

27.01 2016 8:32


Citace:
kolik otacek +- co do prokluzu muze mit menic, j


zamčený měnič má 0-20ot/min
při řízeným prokluzu 20-120ot/min

Torque converter slip speed. This reading
indicates the amount of converter slippage. When field
3 (above) indicates “control” this reading should be
between 20 and 120 RPM. When field 3 (above )
indicates “closed” this reading should be between zero
and 20 RPM.
překlad z googlu:
Měnič momentu rychlost skluzu. Tento výklad  udává množství převodníku prokluzu. Když pole  3 (viz výše) uvádí, "kontrola" toto znění by mělo být  mezi 20 a 120 otáčkách za minutu. Když pole 3 (viz výše)  označuje "zavřeno" toto znění by měla být mezi nulou  a 20 RPM.
je to opsaný z manualu k VAGu 1598/20
nahoru

sponzor





27.01 2016 8:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2016
Příspěvků: 34 | Témat: 4

27.01 2016 18:34


Tak ted nevim jestli nemyslis jiny menic nevím co by se na nem zamykalo ja myslim menic v převodovce a jde me o to, zjistit jestli ho nemam zralej na výměnu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

27.01 2016 20:29


Preradenie z 3 do4 - uzamyka sa prva lock-up spojka. Preradenie z 5 do 6, uzamyka sa druha lock-up spojka a prakticky menič skoro vobec nepreklzuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2016
Příspěvků: 34 | Témat: 4

03.02 2016 11:30


Tak jsem zase o neco chytrejsi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

03.02 2016 17:53


da se nekde pres vag podivat na ty otacky motoru a prevodky pri prokluzu a na to zamykani manice?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

03.02 2016 18:01


Ano, ale neviem, naco Ti to bude
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

03.02 2016 20:01


Jen bych mrknul jestli tam neni neco mimo toleranci
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1855 | Témat: 45

04.02 2016 1:02


Lukaas (03.02 2016 16:53) orig :
da se nekde pres vag podivat na ty otacky motoru a prevodky pri prokluzu a na to zamykani manice?


da se to v měřenych hodnotach

02 Převodovka*

skupina 007

3a4 pole.

ještě jsem zapoměl na ty otáčky motoru a přev.
ty jsou na stejným místě ale ve skupině 01.

1 pole jsou ot.motoru
2 vstupní ot.přev.
3 jsou výst. ot.přev.
4 je zařazený r. st.[/b]
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

04.02 2016 20:13


Lukaas, no ale vies, aké majú byť toleranie pri roznych rezimoch ? Je to zbytocne
nahoru

sponzor





04.02 2016 20:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

04.02 2016 20:44


Nepsal to rozsini o par příspěvku víš? nebo je to jinak? Je jediný kdo poradil....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 95 | Témat: 15

08.01 2018 7:09


podarilo sa niekomu ten problem vyriesit? Bol to teda hydromenic, alebo nieco ine?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

08.01 2018 9:28


vajkooo - darmo sa pytas. U niekoho to môžu byť vstrekovače, u niekoho menič prevodovky. Samozrejme, kazdy to ma vyriesene, takto sa nedá dlhodobo jazdit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 95 | Témat: 15

09.01 2018 0:36


lubomt: vedel by si poradit ako overit ci je to tym hydromenicom? Pripadne cenu kludne do SZ. Dakujem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

09.01 2018 4:45


Kazdeho ked sa pýtam, ci má ok motor - vstrekovace, skoro kazdy mi tvrdi, ze ano. Nie vzdy je to pravda. Na dialku to overit neviem, ci je to menicom alebo inym. Treba si to overit bud sám alebo doniest auto
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1347 | Témat: 59

09.01 2018 7:18


Když to bude hydroměnič, tak když pojedeš z kopce a auto bude brzdit motorem, tak auto nebude vědět kdy má podřadit. Bude ti lítat otáčkoměr a podřdí to opravdu až po delší době a několikrátém houpání. Bude to dělat i při dojezdu do křizovatky. Kdyby si měl špatné vstřiky, poznal by si kolísání otáček na volnoběh, to jsem já s vadným hydroměničem nepozoroval, na volnoběh bylo vše tak jak má být
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email