Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 27 prosince 2024
Celkem je zde 762 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: majkl006
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 901
Online návštěvníků
Návštěvníků: 762
Uživatelů: 0
Celkem: 762

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

29.02 2012 19:52


ricom:
lubomt:

Hele lubo vůbec se s ním neser.. tam šušně jsou tak ať cáluje kluk jeden ušatá


Přejícnej jako vždy....
Budu si toto dobře pamatovat - napíšu si to do bonzbločku a připomenu ti to ve vhodný čas
nahoru

sponzor





29.02 2012 19:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

29.02 2012 20:54


lubomt:

Normalne to urcite nie je ....

Dá se udělat něco pro to, aby se to nezhoršilo? Mam rok výroby 11/2006 motor 171kw. Najeto 168t.
Někdo se tu zmínil, že některé roky výroby s tímto mají problémy častěji.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

01.03 2012 0:05


Ked sa v r.2004 zacali davat 6.st.Tiptronic* prevodovky, davali sa ine menice ako teraz. Starsi typ menica bol konstrukcne iny ako sa zacali davat neskor, neviem presne ktory rok, asi 2006. Starsi typ vyzera takto
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

01.03 2012 0:16


takze neviem , ci mas este starsi typ menica alebo novsi. Nevidno to, iba ked sa da dole prevodovka. To byva casto problem tychto prevodoviek, pretoze ked menic nevydrzi, kovove ulomky z neho vyletia do prevodovky a zacnu ju poskodzovat. Minimum opravy je vymena menica a mala by sa prevodovka aspon vycistit.
Takisto odchadzaju mechatroniky, vtedy zacne trhat prevodovka a ak sa toto hned neodstrani, ma to trvale nasledky a poskodi prevodovku az do nepojazdneho stavu. Vela ludi si chce kupit jazdenku úprevodovku, ale aj ked kupi rovnaky kod prevodovky, tak bud nenastartuje alebo bude mu to blbnut aj tak. V oficialnom servise ked napichnu auto na diagnostiku, moze majitel ocakavat zelenu navstevu . Servis o tomto velakrat ani nevie, majitela si vyselektuju podla SPZ. Kazdy kradnuty diel im vo fabrike vyskoci...
Nove menice sa zatial nekazia, su pevnejsie a vydrzia vyssi vykon.
Jedine co mozes urobit, tak odpustit cca 1ltr oleja a naliat tam pripravok od ZF, vyrobcu prevodoviek a tento zamedzuje problemom a zvysuje zivotnost prevodoviek. Stoji 140e a dava sa jednorazovo do prevodovky iba 1 liter do konca zivotnosti prevodovky. Ja som si ho nalial tiez, ale kvoli zvysenemu vykonu a aby vedrzala ten nápor krutiaceho momentu
Naposledy upravil lubomt dne 01.03 2012 0:27, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

01.03 2012 0:26


novy konvertor A6
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

01.03 2012 18:44


Nechcem sa vam tu moc miesat, ale mne kolisu otacky a trase motorom na A4 3,0TDI 6st. manual. Diagnostika neukazala nic.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

02.03 2012 0:33


nony:
Nechcem sa vam tu moc miesat, ale mne kolisu otacky a trase motorom na A4 3,0TDI 6st. manual. Diagnostika neukazala nic.

Ale ked Ti trasie s motorom, co to ma s prevodovkou? Co tak trysky, palivovy filter?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2012
Příspěvků: 3 | Témat: 1

03.03 2012 1:16


Abyste si nemysleli, že téma nesleduji .. díky lubomt za doporučení, je to tedy určitě ten hydroměnič? Jak dlouho Převodovka* ještě vydrží? Dělá mi to již přes 30 000km, tak proto se ptám .. myslim, že kdyby ji to drasticky poškozovalo, tak by uz odešla .. nebo jse mýlím? Nebude tedy chyba jinde? Škrticí klapka... Nezpochybňuji, pouze se ptám.
nahoru

sponzor





03.03 2012 1:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

03.03 2012 2:03


Nic nie je 100%, ale zväcsa je to v nom. Tieto symptomy poznam. vydrzat moze este dalsich 30.000km ale moze odist hoc aj zajtra a to tak, ze poskodi uplne prevodovku a bez nejakych dalsich symptomov zostane auto zrazu stat na D aj R
Naposledy upravil lubomt dne 04.03 2012 23:43, celkově upraveno 1 krát. (29% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

04.03 2012 16:31


lubomt: ty umis cloveka uklidnit.kolegovi to takhle taky blblo, nezhorsovalo se to a zniceho nic mu to lehlo za jizdy, spadlo mu to do neutralu a stal at zaradil co chtel.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

04.03 2012 17:08


Jednemu klubakovi to uz v piatok stalo... zrazu zostal stat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

05.03 2012 21:02


lubomt:
takze neviem , ci mas este starsi typ menica alebo novsi. Nevidno to, iba ked sa da dole prevodovka. To byva casto problem tychto prevodoviek, pretoze ked menic nevydrzi, kovove ulomky z neho vyletia do prevodovky a zacnu ju poskodzovat. Minimum opravy je vymena menica a mala by sa prevodovka aspon vycistit.
Takisto odchadzaju mechatroniky, vtedy zacne trhat prevodovka a ak sa toto hned neodstrani, ma to trvale nasledky a poskodi prevodovku az do nepojazdneho stavu. Vela ludi si chce kupit jazdenku úprevodovku, ale aj ked kupi rovnaky kod prevodovky, tak bud nenastartuje alebo bude mu to blbnut aj tak. V oficialnom servise ked napichnu auto na diagnostiku, moze majitel ocakavat zelenu navstevu . Servis o tomto velakrat ani nevie, majitela si vyselektuju podla SPZ. Kazdy kradnuty diel im vo fabrike vyskoci...
Nove menice sa zatial nekazia, su pevnejsie a vydrzia vyssi vykon.
Jedine co mozes urobit, tak odpustit cca 1ltr oleja a naliat tam pripravok od ZF, vyrobcu prevodoviek a tento zamedzuje problemom a zvysuje zivotnost prevodoviek. Stoji 140e a dava sa jednorazovo do prevodovky iba 1 liter do konca zivotnosti prevodovky. Ja som si ho nalial tiez, ale kvoli zvysenemu vykonu a aby vedrzala ten nápor krutiaceho momentu


Proc ten pripravek nedava vyrobce standardne do tech prevodovek, kdyz vedi ze prodlouzi zivotnost a zabrani problemum?
Docela dost se tu resi co muze udelat menic kdyz se rozpadne a poskodi prevodovku atd... nicmene jsou tu lide s auty s najezdenyma 300t. km a vic a maji origo prevodovky bez problemu... nejevi se to tedy jako rutijni zavada jako treba klapky sani ktere odejdou pravidelne kazdych 150t. Jde mi o to, jestli ta prevodovka nekomu uz odesla, kolik melo auto realne najeto a kdyz ano jaky to byl rocnik?
Kdyz jsem mel meneny olej v prevodovce, tak mi bylo receno, ze na magnetu ktery je pry nekde na vane nebyly zadne kovove casti a ze je vse vporadku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

05.03 2012 22:22


Tie klapky vobec standardne neodchadzaju po 150.000km, to kde si zobral? Mam 214.000 a doteraz sa nic nemenilo. Ani menice standardne neodchadzaju po urcitych km. Len to byva u tych starsich castejsie. Takisto prevodovka, niekomu klakne po 150 a niekomu po 350
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 157 | Témat: 7

09.03 2012 9:25


Prosímtě, je ten menič ponořen v oleji z převodovky? nebo je to oddělené?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

09.03 2012 12:15


oddeleny, v nom prúdi olej prevodovky. takze aj bordel z prevodovky ide cezen...
Naposledy upravil lubomt dne 12.08 2012 22:08, celkově upraveno 1 krát. (50% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 157 | Témat: 7

09.03 2012 12:39


No já to totiž pochopil tak, že když měnič odchází, tak z něho létá bordel a ten se dostane do převodovky a tím ji může zničit. Ale pokud je to oddělené, tak by se tam nic dostat nemělo ne?
nahoru

sponzor





09.03 2012 12:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

09.03 2012 12:51


Měnič je v dutině (bez oleje) mezi převodovkou a motorem jako spojka u manuálu, ale olej jím protékající je náplň převodovky. Tím pádem co se do oleje uvolní v měniči jde do převodovky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

09.03 2012 13:35


Presne tak, ulomky lopatiek, pilinky, špony, material z lamely a toto sposobi kolaps prevodovky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 157 | Témat: 7

09.03 2012 13:35


jo aha, no tak to pak už chápu děkuji za vysvětlení asi me opravdu nemine vymena menice i oleje
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.4. 2011
Příspěvků: 66 | Témat: 9

12.08 2012 20:26


bohužel mám ten samý problém Horší je, že jsem auto právě koupil, tudíž netuším jak dlouho už to dělá...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

12.08 2012 22:10


Godor:
bohužel mám ten samý problém Horší je, že jsem auto právě koupil, tudíž netuším jak dlouho už to dělá...

A to aky? lebo príspevkov je tu uz hodne
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6748 | Témat: 72

12.08 2012 22:16


ak Ti kolisu otacky za jazdy, ries to cim skorej, lebo neskor ked budes dalej jazdit a vymenis uz len menic, tento zvykne znova odpalit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

18.01 2015 20:02


Může špatný hydroměnič zvyšovat spotřebu nějak více? Palubák hlásí něco ale realita hodně jiná a právě mám asi vadný hydroměnič... Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

18.01 2015 20:19


Nie, hydromenic je medzi motorom a prevodovkou a je to vlastne ako keby spojka. Neviem si predstavit ze by to malo vplyv na spotrebu. Palubak by mal spotrebu odcitat podla mnozstva paliva ktore pustia vstreky do motora.
nahoru

sponzor





18.01 2015 20:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

18.01 2015 20:26


Tak já už nevím kde hledat. Palubák ukazuje 8.5 ale na nádrž 80 litrovou neujedu ani 700km (300km okresky klidná jízda a 400km město) Na 3.0 TDI* 171kw bez DPF* fakt úlet...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

18.01 2015 20:34


Skus si resetnut dlhodobu spotrebu mozno tam mas data ktore to skresluju. 700km na nadrz pri 80l by bolo 11l na 100km spotreby to je na 3l dost. Skus to tak ze resetni counter kilometrov tym tlacidlom 0.0 pri tankovani do plna. Nieco vyjazdi (povedzme pol nadrze) a ked pojdes druhy krat na pumpu zase zober do plna. Sadni do auta pozri na blok na pocet litrov a HOD* do kalkulacky. pocet litrov ktore si tankoval deleno najazd podla counteru a krat sto. Malo by ti vist cislo ktore je presna spotreba na ten najazd
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

18.01 2015 20:39


Je to dost, proto to řeším. Právě to počítám podle nádrže a ujetých km. 80/700x100=11.4
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

18.01 2015 20:41


Inac ked mas zvysenu spotrebu nestartuje ti zle auto? To by mohli byt aj zhavice alebo vstreky. Este by ti mohlo dymit alebo by si mohol mat nespalenu naftu vo vyfuku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 205 | Témat: 26

18.01 2015 20:46


Žhaviče všechny nové, auto startuje krásně na první brnknutí. Dým akorát za studena než se zahřeje, pak pohoda nic není vidět.
Co zkusit odpojit váhu vzduchu?
Vstřiky jedině ven a změřit že? V první fázi zkoušeli ověřit korekce přes VAG a vše ok.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 64 | Témat: 3

18.01 2015 20:53


Ono omeranie vstrekov na stolici u nas stoji 120eur. Co nie je maly peniaz. A ked mas cez 200 000km a nikdy si ich nemenil tak najskor budu minimalne chytene. Ale ked vravis ze startuje dobre ani nesmrdi nedymi. Asi by som sa ich radsej nechytal. Predsa je to draha zalezitost. Ja som moje menil ked mi tiekla nafta do vyfuku. Vlastne tak som zistil ze su zle. Klasika nastartujes a kvapka ti z vyfuku nafta po chvily. Mne prehorelo tesnenie v spoji medzi motorom a vyfukom a tak mi to smrdelo v interiery auta ako fras. Otvoril som kapotu a valil sa dym.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email