Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 4 června 2025
Celkem je zde 174 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marek M.
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 224
Online návštěvníků
Návštěvníků: 171
Uživatelů: 3
Celkem: 174

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

21.02 2012 13:19


Nikdy by mě nenapadlo, že se budu ptat na zapojení rádia, ale mám takovej zvláštní problém.

Po koupi jsem si do auta hodil svoje Alpine rádio a nastal problém -> vybíjení baterky, při všem vypnutým auto odebírá 180mA, po odpojení rádia 40mA. Tak jsem se jal rádio přepojit tak, aby fungovalo jen s klíčkem - a v tom nastal problém. Do napájecího iso konektoru vede jen jeden napájecí drát, kde je stálých 12V (nezávisle na klíčku). Ten je těsně před konektorem rozdvojenej tak, aby byly obsazený oba potřebný piny - napájení + spínačka.

Jakto, že tam ten kabel chybí? Setkal se někdo s něčím podobným?



Btw: podle výrobního štítku nebylo moje auto z výroby osazeno rádiem, ale jen přípravou pro něj, ale to by na to nemělo mít vliv, ne? Když vše tam je, jen tohle ne
nahoru

sponzor





21.02 2012 13:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

22.02 2012 8:35


No, dneska jsem to měl rozdělaný pořádně a fakt tam ten drát není. Proto se ptám, odkud vzít spínaný napájení? Ideálně by se mi to líbilo aby to fungovalo tak, že se rádio vypne s vytažením klíčku (jako origo)...lze tohle někde najít?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

22.02 2012 9:18


Není tam, já u A4 B7 ho taky nemám, prostě to radio musíš vypínat tlačítkem, nebo pokud má panel, oddělat.To že se vypne s klíčkem maj na origo radio řešený jinak než přes ACC*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

22.02 2012 9:33


miko_TPO: No to je právě ten problém, to rádio při vypnutým stavu (i při oddělaným panelu) žere moc baterky. Je potřeba ho s klíčkem odpojovat. Jak to mají řešený origa?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

22.02 2012 9:43


Podle mě se vypíná přes komunikaci mezi palubkou a nemaj takovej odběr na prázdno, ale 180mA není moc.To ti musí baterka bezproblému vydržet.Jak dlouho to stálo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

22.02 2012 9:56


miko_TPO: jak není moc? vždyť to jsou 4,3A za den..za pár dní nenastartuju.

Prostě potřebuju někde v palubce najít spínaný napětí, neví někdo kde?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

22.02 2012 10:07


No není to moc, měřil jsem více aut a pohybuje se to od 20mA - 200mA.Záleží kolik je tam elektroniky, která musí žít i bez klíčku.A baterie s kapacitou např 72AH musí vydržet s tímto odběrem měsíc a pokud jezdíš jen jednou za měsíc, tak bych uvažoval o udržovači baterie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

22.02 2012 10:41


miko_TPO: kdyby sis to spočítal, tak zjistíš, že při odběru 4,3A/den by se ti 72Ah baterka vybila na nulu za necelých 17 dní. To je ovšem na nulu, na nastartování potřebuješ krapet víc.
Taky nevím, proč když veškerá elektronika v autě si vystačí se 40mA, proč by samo rádio při vypnutým stavu mělo žrat dalších 140mA


btw: v benzínové 1.8 fakt nemám 72Ah baterku a ne, nejezdím jednou za měsíc.

Pokud víš, kde najít v palubovce spínaný napětí, tak prosím poraď. Pokud nevíš, tak prosím přestaňme s OT.
nahoru

sponzor





22.02 2012 10:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

22.02 2012 10:46


OK, nevim.Já jsem neorigo radio (Pioneer) nechal bez spínaného a funguje to bez problému.Toť vše,Zdraví Michal
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.8. 2011
Příspěvků: 20 | Témat: 5

25.02 2012 19:15


Ahojky,já u svojí A4 B5 řešil ten samej problém.Nakonec jsem rozdělal plasty pod volantem a natáhl drát od spínačky.Vše funguje jak má a červeně podsvícená Alpine vypadá v autě fakt dost dobře.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

26.02 2012 8:48


flog02: JJ, budu to řešit taky tak. Teďka jsem na to spěchal, tak jsem to narychlo zapojil na napájení vyhřívání zadního okna, ale jak se vrátím z hor, tak to přepojím k té spínačce
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 779 | Témat: 95

27.02 2012 19:02


caute. neviete nahodou ako zapojit audi concert tak aby mi svietili aj tlacitka? Bol som oboznameny s tym ze ak nemam CAN BUS koncovku tak mi to nebude svietit. Ja tam sice can bus koncovku mam ale nie vsetky piny su zapojene. Da sa tam teda dorobit nejake napajanie aby svietili aj tlacitka?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 779 | Témat: 95

27.02 2012 22:42


ps : sory za OT ale myslim ze to suvisi s napajanim.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

17.11 2012 11:33


-=zipp=-: Přesně tenhle problém mám taky!!! Auto jsem měl bez rádia, tak jsem pořídil Alpine. Při zamknutém autě odběr 0,18A a dělá to rádio. Při vytažení tatranky je 0,16A. Při odpojení rádia 0,07A. Rádio má 2x plus z toho jedno musí být spínané a u konektrou v autě nikde není. Se zas něco povedlo inženýrům z ingolštatu Tak to budu řešit spínaným plus od spínačky, máš to už napojené? Pořípadě schéma, popis, označení drátu u spínačky na který jsi to dával.......

flog02: Máš někde schéma kde u spínačky jsi bral spínaných 12V? Nebo barvu drátu, označení na spínačce, popisek co a jak ....taky mě to čeká. A jak píšeš červeně podsvícená Alpine vypadá luxusně, taky ho mám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 191 | Témat: 28

17.11 2012 15:39


bez schemy sa to da iba jednym sposobom, premerat pri otoceni klucika kde sa objavi 12V
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

18.11 2012 7:53


peterbn:
bez schemy sa to da iba jednym sposobom, premerat pri otoceni klucika kde sa objavi 12V


Přesně jak píšeš.
Zatím jsem se na spínačku nedíval, tak nevím kolik tam je drátů a jak to u ní vypadá. Ještě doufám, že mi tady někdo pisne co to už dělal, na který drát to připojil. Ať u toho zas nemusím maturovat s měřákem Který stejně momentálně nefunguje protože jsme na něm odpálili pojistku.
A chtěl bych to mít napojené tak, že už jen při zasunutí klíčku do spínačky se pustilo do rádia 12V. Ale né u všech aut to tak jde.....
Když to budu muset napojit na 1. polohu (rozvítí se kontrolky), je to na nic. Mít takhle otočený klíček pokaždé kdy budu chtít pustit rádio a auto bude stát je k ničemu.
nahoru

sponzor





18.11 2012 7:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

18.11 2012 8:29


Pro představu
Každopádně budu muset natáhnout od spínačky 12V + a napojit ho na žlutý drát.
Nebo sehnat rádio co míň žere

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

18.11 2012 10:47


No teda, to napojení s izolačkou je ale čuňárna.. Podle mně červený by mělo být pevných +12V (30) a žlutý by pak mohl být právě +12V od klíčku (15). Může to být taky přesně naopak, třeba vyzkoušet. Zkus si dát ampérmetr mezi rádio a červený a měř kolik budeš mít při žlutém připojeném a odpojeném. Pak udělej to samé na žlutém. Pak uvidíš podle odběru, ktrý drát ja napevno a kterým se snímá stav z klíčku a pak ovládá rádio do stand-by. Jo a je možné, že tu konfiguraci drátů, co je kde připojené bude někde v menu rádia, některé to mají, myslím, postudovat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

18.11 2012 12:13


VOX:
S tou izolačkou to je prasárna Až se toho chytnu bude to spájené k sobě a izolované smršťovací bužírou. Žlutou izolačkou jsou dráty jen k sobě stáhnuté.
Našel jsem v menu rádia schéma. A tam to je: červený spínané plus a žlutý trvale plus. To se lehce přehodí. Teď jen natáhnout od spínačky spínaných +12V a napojit.
Proč neudělali spínaných 12V na červený drát už od výroby nechápu. Těch druhých trvalých 12V bych si našel a natáhnul snáz, než tahat těch spínaných.....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 191 | Témat: 28

18.11 2012 14:09


oni to praveze vymysleli a to tak ze tam dali radio concert ktore sa zapina stlacenim ovladaca hlasitosti tym obisli zapinanie cez spinaciu skrinku
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

18.11 2012 14:25


Dík za objasnění. I tak to rádio, ale muselo mít odběr aby si uchovalo v paměti nastavení a nejspíš má hodně malý odběr v porovnání s neorigo rádiem. Možná, že na jiném rádiu by ten odběr nebyl tak velký jako mám teď na Alpine. Už to mám v plánu zkusit se sony
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

23.11 2012 19:43


Už to mám zapojené!
Na spínačce jsme našli jeden drát (samostatný červený, nevím co zapíná) a při 1. poloze klíčku (odemčení volantu) se pustí +12V. Už vede i do rádia Jinak tam není žádný jiný drát, který sepne 12V na první polohu. Až pak na 2. polohu co se rozvítí kontrolky.
Při měření u zamčeného auta naměřeno 0,01A! Vytáhnul jsem i pojistku co napájí diagnostickou zásuvku. Už od koupě tam nebyla a asi taky proto, že papá šťávu z baterky. Ale proč........ Stejně se mi zdá, že si to bere až moc málo
Chvilku s tím pojezdím a pak se to ještě jednou změří.
Naposledy upravil Bojuš dne 24.11 2012 16:58, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

24.11 2012 16:56


Funguje to jak má. Dokonce, když vypnu motor při puštěném rádiu (klíč v poloze O, zamčený volant) Rádio pořád hraje, až po vytažení klíčku ze spínačky rádio zhasne. A při opětovném klíčku ve spínačce a otočením do polohy 1 se rádio samo znova zapne.
A případ kdy rádio vypnu, vytáhnu klíč ze spínačky. Znova dám klíč do spínačky a poloha 1, tak se rádio samo už nezapne, pokud ho sám nezapnu, že
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

25.11 2012 9:16


Vidím, že jsi to vyřešil, gratulace. Takže předpoklad o stand-by režimu ovládaný ze spínačky byl asi správný. Jsem rád, že jsme pomohli.
nahoru

sponzor





25.11 2012 9:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

25.11 2012 9:47


Takto mi to funguje také, jen s tim rozdílem, že když vytáhnu klíč a znovu zastrčím, tak se mi smažou veškeré uložené věci. Jako nastavení rádia- basy. výšky.. Na jaké písničce to přestalo hrát, jakou stanici jsem poslouchal. Musím vše naladit znova...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

25.11 2012 10:35


VeBr:
Tak to jen přehoď mezi sebou dva drátky co napají rádio. Jeden napájí pamět v rádiu, ten je trvale napojen na 12V a druhý spínaný napájí zesilovač v rádiu. Stačí mezi sebou jen ty dva dráty co mají 12V+ přehodit a mělo by to být o.k.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 11 | Témat: 1

28.11 2012 14:06


chlapi nevěděli by jste mi někdo poradit s palubní deskou?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5553 | Témat: 68

28.11 2012 14:28


Preco to pracne tahate od spinacky, ked pod relatkovou skrinkou mate jak trvalych tak spinanych 12V, staci povolit jednu matku, dat tam kabel zakonceny okom a zasrobovat naspat

Náhled, klikni pro zvětšení.


Ondřej: co s palubnou doskou?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

28.11 2012 14:43


hemic:
Preco to pracne tahate od spinacky, ked pod relatkovou skrinkou mate jak trvalych tak spinanych 12V, staci povolit jednu matku, dat tam kabel zakonceny okom a zasrobovat naspat




Že jsi nenapsal dřív, když jsem se tady ptal Všichni to tahají od spínačky tak jsem šel s davem. I tak to nebyla nijak složitá práce.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

28.11 2012 14:55


hemic: líbí se mi přesně jak to funguje bojušovi s tím klíčem a polohama ve spínačce. Když se to natáhne odsud, bude se to chovat stejně?

Určitě lepší řešení, než to tahat od spínačky, ale aby to mělo stejnou funkčnost
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email