Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 30 listopadu 2024
Celkem je zde 941 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: thommys01
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 846
Online návštěvníků
Návštěvníků: 941
Uživatelů: 0
Celkem: 941

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2008
Příspěvků: 49 | Témat: 10

25.01 2009 12:44


Nejde nastavit předvstřik,v Vag v zákl.nastavení pole 2 je hodnota 73 a to samé v tdigafu,křivka se zobrazuje ale mimo požadovanou mez.Otočení kola na vačce vpřed a vzad a stále stejný hodnoty.Rozvody???čerpadlo???To fakt netušim
nahoru

sponzor





25.01 2009 12:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

25.01 2009 14:03


to bude tim ze u V6 je ti TDI* graf na dve veci. VP44 si predvstrik nastavuje samo - ty muzes pootocenim kola pouze upravit hodnotu za horni uvrati.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

25.01 2009 14:04


hladik2:
Nejde nastavit předvstřik,v Vag v zákl.nastavení pole 2 je hodnota 73 a to samé v tdigafu,křivka se zobrazuje ale mimo požadovanou mez.Otočení kola na vačce vpřed a vzad a stále stejný hodnoty.Rozvody???čerpadlo???To fakt netušim

dyť předvstřik se ukazuje v kanále 4 myslím a to v stupních...jináč jestli nejde nastavit předvstřik,tak čerpadlo KO
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

25.01 2009 14:16


achjo, zkontrolovat jde ale nenastavis ho - ten se nastavuje automaticky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

25.01 2009 17:34


vlasta:
achjo, zkontrolovat jde ale nenastavis ho - ten se nastavuje automaticky

tak dobrá počátek vstřiku když si chcete hrát na slovíčkaření
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

25.01 2009 17:56


ani pocatek - nastavuje se sam - jedna z vlastnosti VP44
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

25.01 2009 19:13


vlasta:
ani pocatek - nastavuje se sam - jedna z vlastnosti VP44

dobrý no,docelajsi mě pobavil
ale jináč to je v pohodě vyměním rozvody a jedu,ono si to srovná samo
Jináč dynamická kontrola přátku vstřiku se porvádí následovně
– Nastartujte motor.
– Načtěte blok naměřených hodnot „funkce 08“ zobrazovací skupina 07.
– Zkontrolujte zobrazení v zobrazovacím poli 4 (teplota chladicí kapaliny).
l Požadovaná hodnota: minimálně 85 °C
S kontrolou pokračujte teprve po dosažení teploty chladicí kapaliny.
– Zaveďte základní nastavení „funkce 04“, zobrazovací skupina 04, motor běží ve volnoběhu.
– Zkontrolujte zobrazení v zobrazovacím poli 4.
l Požadovaná hodnota: 100%
– Pozorujte zobrazení v zobrazovacím poli 2.
l Požadovaná hodnota: „pozdě“
– Zkontrolujte zobrazení v zobrazovacím poli 3.
l Požadovaná hodnota: 2 ° za HÚ ± 2°
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.01 2009 19:34


Pocatek(BTDC) neupravis, nybrz pouze jeho konec/povstrik(ATDC) +-2 stupne za ho, pocatek si vp44 upravuje samo, podle potreby...

Nechci ti do toho kecat, ale VLASTA delal v Boschi primo u stolice na cerpadla, takze tyto cerpadla zna daleko lepe, nez kdokoliv z nas. Vybral jsi si spatneho soupere:)
nahoru

sponzor





25.01 2009 19:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.01 2009 19:43


Pokud neveris, koukni se zakladni nastaveni, kanal 4, je tam videt, jak si predvstrik(BTDC) posouva sam, jen povstrik je (ATDC) fixni...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2008
Příspěvků: 49 | Témat: 10

25.01 2009 19:49


Lumpiq:
Pokud neveris, koukni se zakladni nastaveni, kanal 4, je tam videt, jak si predvstrik(BTDC) posouva sam, jen povstrik je (ATDC) fixni...

zde obrázek kanál 4
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

25.01 2009 19:59


nechci ti brat iluze ale vp44 není rotacka kde pocatek dopravy mas moznost zmenit.....na tomhle faktu nedokaze zmenit nic ani tva citace z visu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

25.01 2009 20:01


Lumpiq:
Pokud neveris, koukni se zakladni nastaveni, kanal 4, je tam videt, jak si predvstrik(BTDC) posouva sam, jen povstrik je (ATDC) fixni...

já tady kvůli slovíčkaření nebudu studovat dílenskou příručku,každopdáně to co tady píšete je nějaká technická omáčka,která mu moc nepomůže a je trošku offtopic...jináč co já vím tak BTDC je vstřik před horní úvratí a ATDC je vstřik za horní úvrátí a jak píšeš nastavuješ pro tebe ATDC,jak píšeš a to bylo i to na co se hladík ptal
A pokud je rozhozený ATDC tak si čerpadlo může nastavovat třeba blflmpsvz a bude mu to houby platný pač bude vstřikvat mimo
P.S.:nic proti vlastovi nebo komukoliv zvás,ale myslet si to že někdo někde dělá(lal)je automticky odborník,je podle mě poněkud krátkrozkraké
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.01 2009 20:04


Koukni na ATDC, kolik ho mas...povol srouby na kole cerpadla a malinko s nim hni v jednom nebo druhem smeru, podle potreby. Doporucena hodnota je -+2 stupne za HO..Nejlepe se to dela podle ucha, tzn, kdy se zvuk motoru zjemni a zaroven to chyta dobre za studena, i tepla...Ze to nechytnes naporve, to je normalka, chce to zkouset. U kazdeho auta je to individuelni...

Pokud ani to nepomuze, zkontroluj snimac zdvyhu jehly na 3 vstriku, jestli jsou ok. Jinak se modli za cerpadlo...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.01 2009 20:10


váha:

já tady kvůli slovíčkaření nebudu studovat dílenskou příručku,každopdáně to co tady píšete je nějaká technická omáčka,která mu moc nepomůže a je trošku offtopic...jináč co já vím tak BTDC je vstřik před horní úvratí a ATDC je vstřik za horní úvrátí a jak píšeš nastavuješ pro tebe ATDC,jak píšeš a to bylo i to na co se hladík ptal
A pokud je rozhozený ATDC tak si čerpadlo může nastavovat třeba blflmpsvz a bude mu to houby platný pač bude vstřikvat mimo
P.S.:nic proti vlastovi nebo komukoliv zvás,ale myslet si to že někdo někde dělá(lal)je automticky odborník,je podle mě poněkud krátkrozkraké


Jestli je to kratkozrake nebo neni, je mi celkem jedno. Velkou cast znalosti o 2.5TDI V6 a jeho odlisnostech od klasickych TDI* mam prave od Vlasty, vse v praxi na svem vlastnim a potom i jinych autech odzkouseno. Takze asi tak...

Co se tyka VISU, vis je orientovany spise na klasicke 1.9TDi, proto spousty veci v nem neni aplikovatelne na 2.5TDi, vcetne treba loginu do ECU*...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2008
Příspěvků: 49 | Témat: 10

25.01 2009 20:39


Lumpiq:


Jestli je to kratkozrake nebo neni, je mi celkem jedno. Velkou cast znalosti o 2.5TDI V6 a jeho odlisnostech od klasickych TDI* mam prave od Vlasty, vse v praxi na svem vlastnim a potom i jinych autech odzkouseno. Takze asi tak...

Co se tyka VISU, vis je orientovany spise na klasicke 1.9TDi, proto spousty veci v nem neni aplikovatelne na 2.5TDi, vcetne treba loginu do ECU*...


Kluci nehádejte se!co teda asi???? a narovinu mám se připravit na co?provaz na krk?.Nechcete to někdo napíchnout?já mám pouze vag 304 s kabelem ObdII
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

25.01 2009 20:46


jedu přes mobil takze se nepodivam odkud jsi,ale klidne prijed-mam servis kousek od prahy
nahoru

sponzor





25.01 2009 20:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2009 20:49


Lumpiq:
Koukni na ATDC, kolik ho mas...povol srouby na kole cerpadla a malinko s nim hni v jednom nebo druhem smeru, podle potreby. Doporucena hodnota je -+2 stupne za HO..Nejlepe se to dela podle ucha, tzn, kdy se zvuk motoru zjemni a zaroven to chyta dobre za studena, i tepla...Ze to nechytnes naporve, to je normalka, chce to zkouset. U kazdeho auta je to individuelni...

Pokud ani to nepomuze, zkontroluj snimac zdvyhu jehly na 3 vstriku, jestli jsou ok. Jinak se modli za cerpadlo...


OT: Chlape, jak Tě tak sleduju ... asi si taky koupím 2.5TDi. Před skoro dvěma lety jsi mi přišel jako normální uživatel, a teďkom hovoříš řečí cizího kmene Asi na tom něco bude, že ten motor dělá z řidičů skoromechaniky Nic ve zlém
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2008
Příspěvků: 49 | Témat: 10

25.01 2009 21:58


root:


OT: Chlape, jak Tě tak sleduju ... asi si taky koupím 2.5TDi. Před skoro dvěma lety jsi mi přišel jako normální uživatel, a teďkom hovoříš řečí cizího kmene Asi na tom něco bude, že ten motor dělá z řidičů skoromechaniky Nic ve zlém

Manželka měla narozeniny a já jel do Děčína pro Huynday Tucson ropáka,ale cestou jsem zastavil v Mladý Bouli ,protože tam měli audinu a ta se líbila mně,tu jsem přivezl,škoda že jsem nejel do Děčína,koupil jsem audinu od zlodějú z M.Boleslavi(279000)( a čeká mne cpát za opravu .Nebylo lepší jet do Děčína???
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

25.01 2009 23:03


hladik2: Pro hyundai??? Neee!!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.01 2009 8:49


Zlodeji v mlade boleslavi?? vidis...ja jsem z mlade boleslavi - kde jsi to kupoval?
Ad váha: myslis ze ti nekdo sveri masinu ktera stala i s pripravkama a vstrikovacema 7mega pokud nebudes sakra dobrej? nehlede k faktu ze navratnost vynalozenych prostredku do stolice je dlouhodoba zalezitost a tocit se na tom musi jedno cerpadlo za druhym. Lajdaka nebo neumtela odhali okamzite - tady nic neokecas ani neocuras- tady musis byt velice peclivy.Dalsim faktem je ze ziskani statutu bosch car servisu-v mem pripade bosch diesel centre.To je beh na dlouhou trat a stoji to nejen mnoho casu aby jsi takovyto statut ziskal, ale stoji to take predevsim strasne moc penez a majitele si odbornost-peclivost jednotlivych zamestnancu sakra hlidaji.jeden neodhaleny flakac je schopnej poskodit renome firmy takovym zpusobem, ze se temer jedna o polozeni na krovky.Tady plati ze zustava jen zlate gro.Nikdo nebude investovat do predrazenych skoleni poradane boschem pro nekoho kde to nebude mit zadny efekt. Ja osobne z z BDC odesel proto ze jsem uz nezvladal svoji rozrustajici se firmu a jeste delat jinde.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

26.01 2009 9:52


Lumpiq:

Co se tyka VISU, vis je orientovany spise na klasicke 1.9TDi, proto spousty veci v nem neni aplikovatelne na 2.5TDi, vcetne treba loginu do ECU*...

Neboj se neni to z VISu ale z dílenské příručky na A4 8E5
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

26.01 2009 10:07


Dobrá příznávám máte pravdu,sem úplně blbej,proto mi vysvětlete několik věcí
Proč maj přímo v dílenské příručce kapitolu s názvem dynamická kontrola počátku vstřiku a co tím tedy nastavuji?
Proč když nastavím čerpadlový rozvod blbě auto nejede,když si čerpadlo počátek vstřiku nastavuje samo?
K Boschdiesel servis,nezlob se na mě,ale v okolí jich máme několik a znám lidi který bez drahých stolic předvedou mnohem víc muziky než tyhle servisy,nehledě na to že sem několikrát zažil čerpadlo otestované za draho na stolici v bosch diesel servisu a za půl hodiny po namontování se vymontovalo zase zpátky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

26.01 2009 10:16


Popravdě řečeno, taky nemám dobrý zkušenosti s jedním nejmenovaným BoschServisem v plzeňským kraji. Dal jsem tam vectru B, měli ji tam asi týden, během tý doby mi volali asi pět zcela rozdílných diagnoz závady, pak nakonec že to konečně odhalili, já přijel a auto jsem nenastartoval, stejně jako když jsem ho tam dovezl. Neudělali se závadou vůbec nic, jen vyměnili několik nesmyslných čidel a bůhví čeho, co se závadou zřejmě nesouviselo, protože se neodstranila. Raději jsem auto odtáhl k tátovo známýmu chlapíkovi v malým soukromým servisu a ten na to přišel. A o autorizovaným Opel servisu v Plzni ani nemluvím, to jsou už úplný zoufalci. S tou samou závadou jsem u nich byl asi pětkrát a nikdy nic nevyřešili.

Sorry za OT.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

26.01 2009 10:51


váha:
Dobrá příznávám máte pravdu,sem úplně blbej

konecne rozumny slova
vysvetlovat ti nic nebudu - u tebe by se to stejne mijelo ucinkem Navic svuj dotaz by jsi mel smerovat k tomu kdo dilenskou prirucku prekladal.
plzen...... tam je cernik....
nahoru

sponzor





26.01 2009 10:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

26.01 2009 11:30


vlasta: Nebylo to v Plzni.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

26.01 2009 11:57


vlasta:

konecne rozumny slova
vysvetlovat ti nic nebudu - u tebe by se to stejne mijelo ucinkem Navic svuj dotaz by jsi mel smerovat k tomu kdo dilenskou prirucku prekladal.
plzen...... tam je cernik....

Asi napíšu na IVG co to do těch autorizovaných servisu posílaj za braky...
Proč si myslíš že míjelo?Já se rád nechám poučit od zkušeného servismana z boschdiesel servisu,co dělám blbě nebo co tedy vlastně dělám(ovlivňuji) nastavováním čerpadlového rozvodu?A myslím že hladika to taky bude zajímat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

26.01 2009 12:24


Mrdal jsem se s tím ted nedavno na B6 2.5 TDI* AKE s VAGEm 304. Je jo adresa Motor O1, základní nastavení a kanal O4, tam by ti mělo ve třetím poli při hodnotě Pozdě (druhé pole) skákat hodnota od -1.8 do -2.2 asi cca podle toho co mi poradil satas. Auto mi chytá dobře i teple i studene, ale nezdá se mi zvuk, zni to jak příměstská karosa (ta nová ). Blbé je že to kolo na včce musíš fakt šimrat protože se to hýby potom o velké hodnoty.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.01 2009 12:30


Moc nerozumim tomu, co porad chces resit...graficka vizualizace predvstriku ve vagu na 2.5 V6 se neda pouzit a predvstrik, presneji povstrik za HO se nastavuje na kole cerpadle, nikoliv SW...nic vic, nic min...kdo 2.5 dela, ten to zna....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.01 2009 12:34


Nadim:
Mrdal jsem se s tím ted nedavno na B6 2.5 TDI* AKE s VAGEm 304. Je jo adresa Motor O1, základní nastavení a kanal O4, tam by ti mělo ve třetím poli při hodnotě Pozdě (druhé pole) skákat hodnota od -1.8 do -2.2 asi cca podle toho co mi poradil satas. Auto mi chytá dobře i teple i studene, ale nezdá se mi zvuk, zni to jak příměstská karosa (ta nová ). Blbé je že to kolo na včce musíš fakt šimrat protože se to hýby potom o velké hodnoty.


Zkus s nim hybnout nize nebo vyse...ono staci 0.5 stupne a uz to ma jinej zvuk...ja nez nasel se satasem svou hodnotu, tak sem 20x sundaval kryt od remenice...) Pokud hrci i dale, hledal bych chybu jinde....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

26.01 2009 12:37


Lumpiq:
Moc nerozumim tomu, co porad chces resit...graficka vizualizace predvstriku ve vagu na 2.5 V6 se neda pouzit a predvstrik, presneji povstrik za HO se nastavuje na kole cerpadle, nikoliv SW...nic vic, nic min...kdo 2.5 dela, ten to zna....

a to je to co on chtěl asi slyšet,né že si předvstřik čerpadlo nastavuje samo a ticho..dokonce i to tajemství vesmíru co jsi teĎ napsal znám
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
8
23.Listopad 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
1
10.Listopad 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
0
12.Září 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email