Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 30 kvě 2024
Celkem je zde 597 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: TyMotei
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 465
Online návštěvníků
Návštěvníků: 597
Uživatelů: 0
Celkem: 597

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

16.01 2008 18:41


FrantaCech:


pokud jsou informace ktere mam spravne, tak MAF* bosch nelze zamenit za hitachi bez dodatecne upravy firmware ECU*, protoze ma jiny probeh namerenych hodnout a mam pocit ze ma ji jiny konektor, protoze pierburg ho ma taky jiny.

To jen na okraj. A povazovat za takovy smejd cca 1500-2000Kc za vymenu za vadny mi neprijde jako rozumna smena. Bosch vyrobi smejd , MAF* nebo cerpadlo a ja jim to mam jeste platit?


Ale to bosh-hitachi platí pro 1.9TDI...

A jinak máš pravdu, ale ber to z tohohle pohledu: předtím jsi měl možnost si koupit nový čerpadlo nebo novou váhu za tolik a tolik... A pak se naskytla tahle možnost, kdy tě výsledná cena vyšla po polovic, a přitom jsi ještě měl tak nějak určitou záruku že za tím stojí sama fabrika. No tak si vyber... Jasně že obojí je špatně, ale...
nahoru

sponzor





16.01 2008 18:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.01 2008 21:46


Už som ti Xoník písal,že na nete je o 2,5 TDI* popisaných okrem iného vela bludov ,poloprávd a výmyslov.
Len pre zaujímavosť nová čerpadlo nemeckej výroby stojí 1370 EUR
v nemecku v Brenner Bosch Diesel servise.
A najlacnejšia oprava 800-1000 EUR .
Takže aj ty šíriš len to čo si počul alebo čítal a sú to neoverené informácie ktoré nemajú výpovednú hodnotu.
nahoru

Anonymní





17.01 2008 22:43


Xoník mal si niekedy 2,5Tdi V6?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

18.01 2008 1:44


MUFTY:
Už som ti Xoník písal,že na nete je o 2,5 TDI* popisaných okrem iného vela bludov ,poloprávd a výmyslov.
Len pre zaujímavosť nová čerpadlo nemeckej výroby stojí 1370 EUR
v nemecku v Brenner Bosch Diesel servise.
A najlacnejšia oprava 800-1000 EUR .
Takže aj ty šíriš len to čo si počul alebo čítal a sú to neoverené informácie ktoré nemajú výpovednú hodnotu.


Jsou to informace ověřený uživatelema, dealerama, výrobcem. Nevím co víc by ještě mohlo být...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

18.01 2008 1:45


wintrej:
Xoník mal si niekedy 2,5Tdi V6?


Audi allroad...
nahoru

Anonymní





18.01 2008 12:49


Xoník:


Audi allroad...


A čo na to hovoriš ? Je to dobre? bol si spokojný? ako to šlapalo?
nahoru

Anonymní





18.01 2008 23:34


Xoník:


Ale to bosh-hitachi platí pro 1.9TDI...

A jinak máš pravdu, ale ber to z tohohle pohledu: předtím jsi měl možnost si koupit nový čerpadlo nebo novou váhu za tolik a tolik... A pak se naskytla tahle možnost, kdy tě výsledná cena vyšla po polovic, a přitom jsi ještě měl tak nějak určitou záruku že za tím stojí sama fabrika. No tak si vyber... Jasně že obojí je špatně, ale...


u 2.5TDi V6 pozitivne overeno... AKE 132kW MAF* Hitachi, AFB/AKN 110kW Bosch. Zda maji novejsi modely 132kW - BDH taky Hitachi nevim.

1.9TDi ... nevim ze by se tam daval Hitachi, pokud vim tak pierburg nebo Bosch, ale po drobne uprav jsou zamenitelne a dokonce tam jde uspesne narvat MAF* z mercedesu, ktery taktez na rozdil od Bosch funguje a nekazi se.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Pierburg Mass Air Flow sensor
The Pierburg MAF*, VW number 074 906 461, has 6 pins. The wire colors and the connections mentioned to the ECU* are from a 66kW AGR* and a 81kW AHF engine


Bosch Mass Air Flow sensor
VW uses several Bosch MAFs for ITS* TDIs. Bosch number 0 281 002 216, VW number 028 906 461 and also Bosch number 0 280 217 121, VW number 06A 906 461. As far as I know these MAFs are equal. The drawn transfer curve drawn is from a Bosch 0 280 218 018 MAF*. I'm pretty sure this curve is equal to the curve of the previous mentioned MAFs. The wire colors and the connections mentioned to the ECU* are from a 66kW ALH engine.
A Bosch MAF* has 5 pins
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

19.01 2008 18:29


wintrej:


A čo na to hovoriš ? Je to dobre? bol si spokojný? ako to šlapalo?


Super auto, podvozek na naše cesty jak dělanej, v tiptronicu s S modem a chipem od fabriky to jezdí dobře. Ale skoro bych řekl že 2,7BiT by byla lepší volba, přecejenom allroad oproti normální A6 nabral na váze a tudíž ten výkon tam je třeba, a 4,2 už se nehodí vzhledem k tomu "térénnímu" charakteru.

Jinak zatím na hodnocení dost brzo, má to najeto teprve 119kkm, tudíž rozvody čekají, a bohužel před vánocema se udělala díra na předním měchu, tak se uvidí co z toho vyleze...

Samozřejmě váha vzduchu odešla, EGR* ventil odešel. Uvidíme jak to bude vypadat ve 200kkm... Podle mě se na tom dost podepíše longlife, ale to je teď fakt brzo hodnotit.
nahoru

sponzor





19.01 2008 18:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





20.01 2008 11:08


Xoník:


Super auto, podvozek na naše cesty jak dělanej, v tiptronicu s S modem a chipem od fabriky to jezdí dobře. Ale skoro bych řekl že 2,7BiT by byla lepší volba, přecejenom allroad oproti normální A6 nabral na váze a tudíž ten výkon tam je třeba, a 4,2 už se nehodí vzhledem k tomu "térénnímu" charakteru.

Jinak zatím na hodnocení dost brzo, má to najeto teprve 119kkm, tudíž rozvody čekají, a bohužel před vánocema se udělala díra na předním měchu, tak se uvidí co z toho vyleze...

Samozřejmě váha vzduchu odešla, EGR* ventil odešel. Uvidíme jak to bude vypadat ve 200kkm... Podle mě se na tom dost podepíše longlife, ale to je teď fakt brzo hodnotit.

A prečo tam ten long life dávaš? keby si ten interval skratil na 15tis bolo by to na jednotku.Tie mechy prasskaju občas a tiež niekedy odide aj Kompresor*.Ale to len občas.Inak na 119tis pohoda jeden mech a EGR* zaslepit.pohoda zatial.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.01 2008 12:18


wintrej:

A prečo tam ten long life dávaš? keby si ten interval skratil na 15tis bolo by to na jednotku.Tie mechy prasskaju občas a tiež niekedy odide aj Kompresor*.Ale to len občas.Inak na 119tis pohoda jeden mech a EGR* zaslepit.pohoda zatial.


Protože to je ještě mladý a chodí to do audiservice, tak se tam vše dělá dle předpisů, proto ten longlife.. EGR* je dávno opravenej, váha taky. Měch čeká, to bude tak 8tis, Kompresor* je horší, to je 30tis, ten snad vydrží...

Tzn, zatím žádný větší investice, ale oproti 2,8 jsou větší, tam se prostě za 135kkm neporouchalo vůbec nic.
nahoru

Anonymní





20.01 2008 13:29


Xoník:


Protože to je ještě mladý a chodí to do audiservice, tak se tam vše dělá dle předpisů, proto ten longlife.. EGR* je dávno opravenej, váha taky. Měch čeká, to bude tak 8tis, Kompresor* je horší, to je 30tis, ten snad vydrží...

Tzn, zatím žádný větší investice, ale oproti 2,8 jsou větší, tam se prostě za 135kkm neporouchalo vůbec nic.

Tak určite že 2.8 je spolahlivejši motor pretože tam je toho menej čo sa može pokaziť. A vedieš si aj nejaku evidenciu spotreby a prevadzkových nakladov na 2.5Tdi a 2.8? predpokladam že obe si kupoval nove. Tak ako to kolko si spalil benzinu v jednom a v druhom na trebarz 100tis km.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.01 2008 14:19


wintrej:

Tak určite že 2.8 je spolahlivejši motor pretože tam je toho menej čo sa može pokaziť. A vedieš si aj nejaku evidenciu spotreby a prevadzkových nakladov na 2.5Tdi a 2.8? predpokladam že obe si kupoval nove. Tak ako to kolko si spalil benzinu v jednom a v druhom na trebarz 100tis km.


To bys chtěl moc Já ti to řeknu takhle, spotřeba je rozdílná v rozmezí 1-2l/100km...Ale ty náklady si už přesně nepamatuju, krom těch věcí co jsem psal je to stejný, olej je teda poloviční logicky u longlifu. Ale jinak prašť jak uhoď.
nahoru

Anonymní





20.01 2008 15:45


Xoník:


To bys chtěl moc Já ti to řeknu takhle, spotřeba je rozdílná v rozmezí 1-2l/100km...Ale ty náklady si už přesně nepamatuju, krom těch věcí co jsem psal je to stejný, olej je teda poloviční logicky u longlifu. Ale jinak prašť jak uhoď.

Tak ten Allroad si potiahne dost je topiptronnic asi.A ta 2.8 je tiež tiptronnic?
Ja mám priemer 7.5l cez 8.5 som sa nedostal ešte nikdy. ale na dlhu trat zase ide aj za 5.0l takže to je rozne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.01 2008 17:00


wintrej:

Tak ten Allroad si potiahne dost je topiptronnic asi.A ta 2.8 je tiež tiptronnic?
Ja mám priemer 7.5l cez 8.5 som sa nedostal ešte nikdy. ale na dlhu trat zase ide aj za 5.0l takže to je rozne.


Allroad je tiptornic, 2,8 manuál. Ale v tom zas takovej rozdíl není, je to taky váhou. Prostě allroad má 2tuny, a není možný si myslet že bude jezdit šestiválec v dvoutunovým autě za 7l... Minimum je těch 8,2, maximum těch 11,5. Ale co má známej tenhle motor v normál šestce, řikal že při extrémů se dá za těch 6,5 jet.
nahoru

Anonymní





21.01 2008 17:13


Xoník:


Allroad je tiptornic, 2,8 manuál. Ale v tom zas takovej rozdíl není, je to taky váhou. Prostě allroad má 2tuny, a není možný si myslet že bude jezdit šestiválec v dvoutunovým autě za 7l... Minimum je těch 8,2, maximum těch 11,5. Ale co má známej tenhle motor v normál šestce, řikal že při extrémů se dá za těch 6,5 jet.


Tak to by som povedal že to ma super spotrebu na to že to ma 2t a Tiptronic*.To by s 2,8 ten allroad mal tak 16l si myslim. My sme porovnavali 2.5Tdi 132kw Tiptronic* a 2.5Tdi 110kw M6 a u tiptronicu mal priemer 10,5l u M6 7,6 l takže s tiptronicom je to určite aspoň o 2litre naviac podla mojich skusenosti doterajšich.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email