Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 29 dubna 2025
Celkem je zde 193 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Zukov05606
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 162
Online návštěvníků
Návštěvníků: 187
Uživatelů: 6
Celkem: 193

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





23.01 2009 21:18


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





23.01 2009 21:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

23.01 2009 22:11


No ja byl ultra spokojen s 96kw, jelo to na me dobre, nejsem zavodnik, nezralo to, a za 150t km si to reklo o klasicke naklady. Mluvim teda o skodovce
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

23.01 2009 22:45


96 best of - to skope prdel V6 2.5 tdi kdykoliv si vzpomene a jede to za smesnych 6L/100
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

23.01 2009 22:52


vlasta:
96 best of - to skope prdel V6 2.5 tdi kdykoliv si vzpomene a jede to za smesnych 6L/100


Ma pravdu ten kluk mam 1,9 i 2,5 superb, rozdil vykonu nula, spotreba u 1, 9 super a navic je to kurva svizne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.01 2009 22:56


96kW ... jezdil jsem s tím v koktě ... jede skoro tak dobře jako 1.8 20V (joke, a nebo ne?)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

23.01 2009 23:02


root:
96kW ... jezdil jsem s tím v koktě ... jede skoro tak dobře jako 1.8 20V (joke, a nebo ne?)

mozna od spoda lepe nez 1,8
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

23.01 2009 23:26


pokud to neni vydechlina nebo nema problem tak jede mnohem lepe....... jak rikam - nejsem priznivcem PD ale 96tka se vazne povedla......
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.01 2009 23:27


vlasta:
Ja vím, přece jen to byl joke Benzínu sice fandím, ale hlavu mám v pořádku. Jede to moc pěkně. Pokud diesel, tak jednoznačně tuhle verzi.
nahoru

sponzor





23.01 2009 23:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

24.01 2009 12:11


ja som tiez za 1.9TDi PD 96kW mam ju a som nad mieru spokojny
nahoru

Anonymní





24.01 2009 13:12


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

24.01 2009 13:19


az na jedinou vadu ze 96 je uz PDecko-drazsi vsechno
ja jsem pro 81kw
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

24.01 2009 18:57


PD cko je mrtva technologia. Pri vzniku PD u WV vznikol comm rail u konkurencie. Po pociatocnych problemoch sa CR dotiahol na PD a predbehol ho. Asi aj preto PD u WV konci.
Vo vseobecnosti ma PD zo vsetkych "mechanik" najlepsie parametre, avsak vyssiu spotrebu. Moj nazor klasicke TDi 81kW a ak potrebujem vykon, tak slusny chip.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

24.01 2009 19:18


Milos1:
PD cko je mrtva technologia. Pri vzniku PD u WV vznikol comm rail u konkurencie. Po pociatocnych problemoch sa CR dotiahol na PD a predbehol ho. Asi aj preto PD u WV konci.
Vo vseobecnosti ma PD zo vsetkych "mechanik" najlepsie parametre, avsak vyssiu spotrebu. Moj nazor klasicke TDi 81kW a ak potrebujem vykon, tak slusny chip.

PD končí preto lebo so svojimi dvomi vstrekmi už neplní nové emisné normy a čo sa týka cr iných značiek tak v spolahlivosti je rozklepané PD od nich myslím o triedu lepšie,ale priklánam sa k 81 KW rotačke a potom ako najlepší držiak 66 KW ešte s obtok. turbom.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

25.01 2009 12:30


Jasna věc 81kw rotačka.Ale ten věk
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.01 2009 12:33


KARLIN80:

PD končí preto lebo so svojimi dvomi vstrekmi už neplní nové emisné normy a čo sa týka cr iných značiek tak v spolahlivosti je rozklepané PD od nich myslím o triedu lepšie,ale priklánam sa k 81 KW rotačke a potom ako najlepší držiak 66 KW ešte s obtok. turbom.
ň

jj, najlepsi drziak je 66KW motor ALH
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

25.01 2009 12:34


vlasta:
96 best of - to skope prdel V6 2.5 tdi kdykoliv si vzpomene a jede to za smesnych 6L/100

Ale do A6 bych ho asi nedával...
nahoru

sponzor





25.01 2009 12:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

25.01 2009 12:35


valli:

Ale do A6 bych ho asi nedával...


do A6 se davaly, nedavno sem po tom koukal akorat to jsou sestky bez quattra
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.01 2009 12:38


nepise ze sa nedaval ale, ze on by ho nedaval
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 551 | Témat: 8

25.01 2009 13:04


Milos1:
PD cko je mrtva technologia. Pri vzniku PD u WV vznikol comm rail u konkurencie. Po pociatocnych problemoch sa CR dotiahol na PD a predbehol ho. Asi aj preto PD u WV konci.
Vo vseobecnosti ma PD zo vsetkych "mechanik" najlepsie parametre, avsak vyssiu spotrebu. Moj nazor klasicke TDi 81kW a ak potrebujem vykon, tak slusny chip.


mne sa s chipnutym 96kW PDckom spotreba od 4.8l do 6l/100km nezda az tak moc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

25.01 2009 13:10


quattro99:
nepise ze sa nedaval ale, ze on by ho nedaval


díky za překlad, ale nechápu význam tvého příspěvku
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

25.01 2009 13:19


nic proti,ale mně to PD 85 kW taky nejede špatně a za 5l/100
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2009 14:40


quattro99:
ň

jj, najlepsi drziak je 66KW motor ALH


To je možné, ale on to chce asi do auta, né do tříkolky To absolutně nemůže jet ... leda tak ve felícii.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.01 2009 14:51


root:


To je možné, ale on to chce asi do auta, né do tříkolky To absolutně nemůže jet ... leda tak ve felícii.


ja viem, ze to nieje boh vie co, ale on sa pyta aky je najlepsi motor a nie najsilnejsi, tiez nepisal o ake auto sa jedna, kamarat ho ma v golfe IV a by si sa cudoval ako ide, ja som bol tiez prekvapeny a s malym doladenim na vagu ide velmi slusne
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

25.01 2009 15:53


quattro99:


ja viem, ze to nieje boh vie co, ale on sa pyta aky je najlepsi motor a nie najsilnejsi, tiez nepisal o ake auto sa jedna, kamarat ho ma v golfe IV a by si sa cudoval ako ide, ja som bol tiez prekvapeny a s malym doladenim na vagu ide velmi slusne


1,5 dci s loganem taky velmi slusne cvičí a kamos ma fabku 1,4tdi - ve ctyrech sme pomalu nevyjeli z podzemnich garazi
nahoru

sponzor





25.01 2009 15:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

25.01 2009 16:38


quattro99: kdyby jsi sledoval diskuze tak by jsi snadno zjistil ze avatar chce jit do vetsiho nez je A4 - tim je A6. 81kW sestkou moc nehejbe,je to spis takova z nouzectnost, to 96 uz je daleko lepsi a kdyz se cipne tak pak se jedna skoro o raketu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.01 2009 16:43


vlasta:
quattro99: kdyby jsi sledoval diskuze tak by jsi snadno zjistil ze avatar chce jit do vetsiho nez je A4 - tim je A6. 81kW sestkou moc nehejbe,je to spis takova z nouzectnost, to 96 uz je daleko lepsi a kdyz se cipne tak pak se jedna skoro o raketu

ja viem, ze by to s A6 velmi neslo, to tam ten motor asi ani nemontovali, ale mal sa pytat konkretne a nie aky je najlepsi 1.9TDI, na blbu otazku blba odpoved, ja som z toho tema ani nezistil, ci chce vobec audi, akurat vidim ako kazdy pise o silnych motoroch a nie najlepsich s odovodnenim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

25.01 2009 17:14


vsak v pohode, ja to nemyslel nijak zle
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

25.01 2009 17:15


vlasta:
vsak v pohode, ja to nemyslel nijak zle

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

25.01 2009 17:25


root:


To je možné, ale on to chce asi do auta, né do tříkolky To absolutně nemůže jet ... leda tak ve felícii.

divej jak jede můj

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2009 17:28


Kovi:
A jaký číslo bylo na tom tachometru, otáčkoměr není zas až tak důležitej
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email