Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 5 června 2025
Celkem je zde 212 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: zynx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 227
Online návštěvníků
Návštěvníků: 212
Uživatelů: 0
Celkem: 212

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.12. 2009
Příspěvků: 292 | Témat: 101

13.01 2012 17:35


Je Common rail lepší jak pd?
nahoru

sponzor





13.01 2012 17:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5553 | Témat: 68

13.01 2012 17:46


Je lepsia cokolada alebo horcica? Sorry, ale tvoja otazka je uplne mimo, dokial nespecifikujes hladisko.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11496 | Témat: 100

13.01 2012 17:48


Horcica!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.12. 2009
Příspěvků: 292 | Témat: 101

13.01 2012 18:09


Jedná se o to že 2.0 TDI PD byl vždy velice poruchový motor.Horší motor jsem v životě neviděl.Proto se ptám zda 2.0 TDI CR už je OK a zda něco o proti PD vydrží.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.12. 2009
Příspěvků: 292 | Témat: 101

13.01 2012 18:17


Jedná se o to že 2.0 TDI PD byl vždy velice poruchový motor.Horší motor jsem v životě neviděl.Proto se ptám zda 2.0 TDI CR už je OK a zda něco o proti PD vydrží.hemic:
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5553 | Témat: 68

13.01 2012 18:21


Zalezi ktoru zavadu mas na mysli. Co sa tyka problemov s nahonom mazania, to bolo vyriesene aj u casti 2.0 TDI PD, co sa tyka vstrekov, zalezi hlavne od tankovanej nafty, ktora je v cr vseobecne dost zla. Na to su ale citlive jak PD tak CR.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

13.01 2012 18:23


Berte jen Verva Diesel od Benziny stejně jak já a odpadnou Vám problémy se vstřiky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.2. 2011
Příspěvků: 606 | Témat: 60

13.01 2012 18:25


Turbo Diesel:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


CR by měly být spolehlivější než PD podle tohoto článku.
Já osobně jsem nezaznamenal ani žádný velký problém s PD. A to myslím dvě 2.0 TDI jeden v A6 (přes 3 roky) a druhý v A3 (půl roku)
nahoru

sponzor





13.01 2012 18:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.12. 2009
Příspěvků: 292 | Témat: 101

13.01 2012 19:05


Jezdím na veteránech který maj mraky kilometrů a nedám na to dopustit.Je pravda že pro díl jdu klidně i Volkswagenu,jelikož tu prodejce Audi nemám. Ale Audi 80 B3 1.6 TD prostě nemá chybu,máme jí už 22 let.Byla nová zakoupena v Salzburgu,mám jí po tátovi a prostě to auto už je rodinná historie.Takže jezdit,jezdit,nehavarovat a udržovat.Nový auta se na to nehrabou.Ještě že jsme to neprodaly.Koupily jsme A6 2.5 TDI 132 KW Quattro.Hroznej šrot.Zlatá 80tka
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

13.01 2012 20:24


To CR přímo vychází z PD takže si nese většinu problémů sebou ,jako je mazáná hlavy a pod ,navíc je tu ještě problém s naftou,vemeš do CR naředěnou vodou nebo benzínem a máš to za bambilion ,to PD si sice zacvrnká ale ledascos skousne.Tohle jen hon za emisníma limitama a PD už bylo v tomto směru na konci,už nezvládalo potřebný vstřikovací tlaky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.12. 2009
Příspěvků: 292 | Témat: 101

13.01 2012 21:41


pasa: Zlatý rotační čerpadla.Kolikrát když jedu za zánovním autem tak zakouří že za ním není vidět.A na to že mám najeto 400.000 na 1.6 TD tak to moc nekouří.Vím že to moc není ale na dnešní auta to je extrém a předpokládám že 1.6 TD najede ještě jednou tolik.Alespoň ten můj suprově udržovaný motor a né jen ten,celé auto...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 140 | Témat: 13

13.01 2012 21:59


Turbo Diesel:
pasa: Zlatý rotační čerpadla.Kolikrát když jedu za zánovním autem tak zakouří že za ním není vidět.A na to že mám najeto 400.000 na 1.6 TD tak to moc nekouří.Vím že to moc není ale na dnešní auta to je extrém a předpokládám že 1.6 TD najede ještě jednou tolik.Alespoň ten můj suprově udržovaný motor a né jen ten,celé auto...


tak tak 400 000 km este nieje nic na 1.6TD u nas toto auto preslo celou rodinou a ma natocenych 700 000 km a este stale si rapoce i ked uz zacina pomali ale isto umierat ale nesmrtelne motory
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.12. 2009
Příspěvků: 292 | Témat: 101

13.01 2012 23:54


pometly:Audi 80 1.6 TD velice poctivá práce ve všem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email