Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 17 kvě 2024
Celkem je zde 333 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: T3Rr0R
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 450
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 9
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

30.12 2011 21:25


Zdravím páni, zakladám túto tému z dôvodu získania informácií a o nejaké rady medzi sebou.

BOOST LEAK TEST je vlastne testovanie tesnosti hadíc na našich turbomotoroch, pretože každý dobre vieme, že hadice po čase stvrdnú a potom radi popraskajú a keďže je tam toho dosť veľa, ťažko sa hľadá prasknutá hadica.

Postup je taký, že na intake, hadicu od filtra za váhu vzduchu sa dá taká vlastno-vyrobená prirúba s ventilom na ktorý napichneme Kompresor*, natlakujeme celú sústavu a počúvame, či z niekade neuniká vzduch. Keď hej vzduch sičí z dierky.

Chcel by som sa spýtať, či to už niekto robil ten test a čo na to použiť.

Viem, že nejakú hadicu, pvc trubku, ventil kde sa nastrčí Kompresor* a samotný Kompresor*, ale netuším vôbec kde to kúpiť a nejaké info o tomto celom.

Dôvod je ten, že cítim akoby mi auto nešlo tak ako má a tuším mám niečo s tými podtlakovými hadicami (proste mám "tušáka")

PS: keby mal niekto doma vyrobený tento systém a bol by mi ho ochotný poslať, samozrejme nie zadarmo, tak by som mu bol veľmi vďačný.

S pozdravom Dudo.


Prikladám videjko, niekto kto vie dobre po anglicky by ho mohol z časti preložiť, lebo tam rozpráva aj o tom plastovom ventile, len neviem veľmi čo.

Přímý odkaz na youtube video


+
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





30.12 2011 21:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

18.01 2012 20:34


Nikto nič teda ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

18.01 2012 21:35


Pracuju na tom,ale bez garáže je zima.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

21.01 2012 12:07


Včera sem to vyzkoušel a objevil netěsnost traktu.Už je to min.3 roky,co sem zaparkoval nad vyšším obrubníkem a při couvání sem si domrvil lízátko.Odstávalo,tak sem to přitáhnul samořezkou,ale trefil sem tu rouru mezi turbem a coolerem.Sice sem to zavařil,ale jak se ukázalo včera,tak špatne.Ještě že to téma vzniklo,jinak bych dál žil v nevědomosti.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

21.01 2012 12:23


bull: Nojo, ale přez ventily ti to muže utéct co výfuku. To si teda otáčel klikovkou?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

21.01 2012 12:24


hmmm velmi zaujimave ..
bull: kdy se muzu zastavit ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

21.01 2012 13:05


TAVIC:
hmmm velmi zaujimave ..
bull: kdy se muzu zastavit ?

Kdykoliv,pokud pojedeš kolem.

fichtl500:
bull: Nojo, ale přez ventily ti to muže utéct co výfuku. To si teda otáčel klikovkou?


Ničím sem neotáčel,ty škvíry při otevřených ventilech jsou malé,Kompresor* běží stále a přes redukční ventil si nastavím takový tlak aby v hadicích byl 1bar a měl bys slyšet jak to syčelo,všechny spoje sem postříkal jarovou vodou,ta odhalí i ty nejmenší úniky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

21.01 2012 19:30


Kurnik mohol by si mi prosím ta napísať čo si všetko na to kúpil a ako si to spravil, lebo stále sa na to chystám, ale nejako som sa neodvážil na to ešte

Díky moc.

Ináč dúfam, že téma bude mať úspešnosť a obujeme sa do toho viacerý
nahoru

sponzor





21.01 2012 19:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

21.01 2012 19:33


bull: ty jo, myslíš, že na jaro by ses mohl podívat i na tu moji?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5286 | Témat: 68

21.01 2012 19:38


bull: Mohol by si to vziat na Ventilakciu a budes za vodou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

21.01 2012 19:45


bull:
Nj jeden test 1000kč alebo nech nežerem 500kč a nemusíš robiť.

Ináč škoda, že nebývam v Česku, aj ja by som sa zastavil bull
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

21.01 2012 23:28


vencaa6:
bull: ty jo, myslíš, že na jaro by ses mohl podívat i na tu moji?

Jasně,až budeš chtít tak se ozvi,je to otázka pár minut.Odmontuje se hadice od airboxu,do ní strčiš ten černý silonový bazmek a stáhneš páskou.Pak vyndat ventil odvětrání klikové skříně a díru po něm zaslepit.Kdo má takový ten malý Kompresor* s bojlerkem a regulací výstupního tlaku,tak mu stačí pouze ten černý bazmek pro připojení hadice.Já mám Kompresor* na přímo,bez bojleru a regulace,proto sem regulační+trojcestný ventil přidal k tomu bazmeku.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.01 2012 10:40


bull: ok, zatím díky moc. spojil bych s to čumendou na tu krytinu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.01 2012 18:10


bull: diky moc , moc hezký, jen se tam na valšsko mockrát do roka nepodival, leda bych si udelal výlet, pijš slivku nebo madlovici ? to je tam k vam ale asi tahani drivi do lesa co ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.01 2012 18:17


TAVIC:
bull: diky moc , moc hezký, jen se tam na valšsko mockrát do roka nepodival, leda bych si udelal výlet, pijš slivku nebo madlovici ? to je tam k vam ale asi tahani drivi do lesa co ?


hele se slivko nevim nevim... my totiž máme tři druhy slivky: dá sa, nedá sa, dá sa pražákovi... netřeba debatovat, kterou by jsi dotáhl...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.01 2012 18:30


vencaa6:


hele se slivko nevim nevim... my totiž máme tři druhy slivky: dá sa, nedá sa, dá sa pražákovi... netřeba debatovat, kterou by jsi dotáhl...


no dostala se k nam od vas z moravy a mame toho nejak moc asi 10L tak s tim polejvama z okna prazaky, ale toves, pivecko si nechavam v lednici
nahoru

sponzor





22.01 2012 18:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

22.01 2012 21:48


A nějaký klubový mechanik tuto službu nenabízí?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

23.01 2012 7:10


bull: jj, nabízí.. ty...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

23.01 2012 21:17


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

03.03 2012 15:22


Tak jsem také zkoušel těsnost hadic a tlak mi uchází někde ze spleti hadic, které jsou ze strany motoru (pod regulátorem paliva) asi odvětrávání klikové skříně. To by asi být nemělo...Bohužel jsem udělal jednu věc špatně, že jsem nezacpal ventil na odvětrávání klikové skříně. Proč se to ucpává??
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.10. 2011
Příspěvků: 268 | Témat: 6

03.03 2012 15:30


A keď sa neucpe, čo sa môže stať?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

04.03 2012 10:54


Nestane se nic,akorát to nenatlakuješ.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2011
Příspěvků: 38 | Témat: 10

05.03 2012 22:03


nestalo se nic, akorát jsem zjitil, že me u motoru z odvětrávání klikové skříně uniká tlak. To určitě není dobré. Je tam hrozně špatný přístup, až bude čas, podívám se na to. Může to mít vliv tento únik tlaku na výkon motoru???
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

05.03 2012 22:27


Tam tlak není,ústí to do sání před Turbo*,ale saje to tamtudy falešný vzduch.Kolísají pak otáčky a na výkon to asi bude mít taky negativní vliv,protože je to nezvážený vzduch.
nahoru

sponzor





05.03 2012 22:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email