Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 207 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 204
Uživatelů: 3
Celkem: 207

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

30.12 2011 14:30


Zdravím pánové, dostala se ke mě audi c4 2,5tdi v žalostném stavu... Připijil jsem baterku s začaly blikat vystržky, myslel jsem že jsou ztaplé, ale vypínač vypnutý. Takže se asi jedná a zabezpečovací systém, nevím jestli to je origo nebo nějaká dod+lávka, na tunelu volantu je červená dioda. Zkoušel jsem odemykat zamykat, ale vystražky pořád blikají. Asi po 5 minutach to přestane. Jakmile se otočí klíčem ve spínačka začne to nanovo. Cvakání cítím v pojistkové skřínce. Zkousel jsem i vytahovat pojistky, ale nereaguje to. Dále auto nelze nastartovat, vidím to na čerpadlo. Audinka stála asi 3 roky někde v kopřivách.... A ještě nefunguje zámek dveří u řidiče, nezacvakne západka, zámek se vždycky vrátí. Ale jak vidím ty orezlé kladky rozvodů, rohy dvěří, chybějící lišty, přešlý bílý lak místy přecházející do zelené, vybydlený vnitřek, tak přemýšlím jestli se do toho všeho poštět...
nahoru

sponzor





30.12 2011 14:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

01.01 2012 20:13


Zkoušeli jsme na cívku čerpadla přivést stálé plus a nic... Myslítě že by mohl ten zabezbečovací systém odstřihnout dopravní či vysokotlaké čerpadlo?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

02.01 2012 5:48


Vypada to ze tam bude dodelavany alarm. D.O. mas original, nebo to je nejaka jina znacka (meta system, magic,...)? Pokud by to bylo origo, tak pouze odemknes auto, ale alarm/immo* muze zustat zapnuty a muze drzet odpojene napeti od dulezitych casti. R.J. jsi nekde nenasel? Typuju ze bude nekde pobliz baterie. Bude to mala mrska, nejpravdepodobneji na ni bude zarez na klic (HW zapnuti/vypnuti). Kdybys ji nemohl najit tak jdi podle kablu diody co mas na volantu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

02.01 2012 11:07


K autu je pouze holý klíč. Bez dálkového ovládání, bez tlačítek. Čistě klasika zalitá v plastu. Zkusím najít tu krabičku...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

02.01 2012 16:13


Já to mám na C4 úplně stejně. Mám tam dodělávanou dálku s imobilizérem. A chová se to přesně jak jsi popsal, když připojím baterku, tak se to rozbliká a musím to odemknout dálkou. Totéž to immo*, pokud to zamknu dálkou, ale odemknu jen klíčem - tak to nejde nastartovat a svítí kontrolka čerpadla.
Tu jednotku mám za relátkama - musí se sundat ten plast pod volantem, aby se k tomu dalo dostat.
Ale nepovím Ti co je to zač. Už to tam bylo. Ale budu to tahat ven. Mám jiný, lepší.

Odkud jsi? Třeba by Ti s tím mohl někdo pomoct.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

02.01 2012 22:55


Jsem ze Vsetína, ale od bývalého majtele se podařilo vyzjistit, že k tomu bylo i to dálkové ovládání, takže si pro něj zajedu a zkusím to nějak rozchodit. Napíšu jak to dopadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

03.01 2012 18:57


Takže motor už běžel, ale z vysokotlakého čerpadla tekla nafta všude možně, takže se podíva to penta ve zlíně
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

16.03 2012 20:42


Jestli to někoho zájímá, tak proběhl pokrok, na audi se pracuje, repas čerpadla dopadl na jedničku, auto už i jelo. Jenže je absolutně bez výkonu, nevím jestli je to turbem nebo nastavením základního předvrtřiku. Dívali jsme se na TDI* graf a na motor AAT jsou tam 3 grafy a každý je jiný. Jsou u něch napsány roky výroby, u dvou je stejný a jsou tam nějaké dodatky... Takže se to pokoušíme nějak vyladit, pak přijde klasika-vyvařit blatníky, pak by to potřebovalo opravit a ošetřit spodek, zadní brzdiče si zaslouží repas taky. Z motoráku jsem vytáhl kostru nějakého živočicha, audi byla na wapce, vypadá už o poznání lépe. Dole u levého nosníku pod kapotou jsou nějaké trubky, nevím od čeho, možná od serva, no ale jsou totálně zrezlé, nevím jestli to budem nějak měnit, nebo jaký je v těch trubkách tlak, jestli to vydrží nebo ne... Jestli to bude někoho zajímat hodím sem nějaké fotky z postupu práce. Bylo by fajn kdyby se podařilo dostat to auto do provozuschopného stavu, ale váháme jak to provést... Či jestli ještě vrážet prachy do té káry, nebo dovézt z dojču nějakou slušnější káru a přeskládat to... Ty roky co stála jsou prostě poznat... Ty momenty prvních metrů byly fantastické, ikdyž to jelo jak kdyby tam byla nějaká litrovka z oplu Možná něco s turbem, páč si nemyslím že by záhladní předvstřik tak rapidně omezil výkon... Je fakt že ve všech třech TDI* grafech byl předvstřik mimo.. Niméně uvidíme. Z audiny lítaly saze, černý dým, tak jestli někdo poradí... Jo a je tam separovaná řemenice na klice, tam je prej na nějakém silentbloku nalisovaná druhá na pohon pomocných agregátů. Tatík prošlapával plyn, já čumím do motoru a najednou vidím jak se třese řemenice, okamžitě řvu at to vypne, on pohoda vyleze podívá se jo to je jenom separované tomu se nic nestane... Klidas.. Takže zatím tak no.
nahoru

sponzor





16.03 2012 20:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

30.06 2012 15:22


Aby jste neřekli že jsem se nato vybodnul.... Není tomu tak, na autě se velice pomalu pracuje, ale pracuje. Odkrývám různé lišty a nachízím pekná oranžová místa místo originální bílé barvy je to taková pekná práce, flexa, kartáč, smirek, odrezovač a v různém pořadí na tom makat. Zprovoznil jsem rádio, takže při práci je aspon co poslouchat, a taky jsem zpravil přední el okna, ikdyž jsou motorky už asi unavené. ProběHLA* repase zadních brzdičů, jsou nakoupené nové kotouče, akorat předek jsem ještě neměl rozdělaný, protože na zvedáku jsou auta, na kterých mužeme vydělat, tak si davam audi dohromady pomocí příručního zvedáku, a pokračuju od zadu dopředu. NO zkratka vepředu jsoiu plné kotouče, dají se tam nacpat větrané, nebo musím sehnat jiné brzdiče?? Přikládám jedno foto z průběhu prací


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

01.07 2012 12:59


Pokud chceš ventilované kotouče, musíš použít jiné brzdiče.
Ale je jich všude dost, neměl by jsi mít problém je sehnat.
Kotouče (i destičky) jsou stejné jako do B5, C5, Passat B5, SuperB, atd..
U brzdičů si nejsem jistý, ale mohly by být teoreticky také použitelné v ETCE jsou podle obr stejné ale mají jiné číslo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 2

01.07 2012 13:21


Díky, už to řeším se Suldou
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email