Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 17 listopadu 2019
Celkem jsou zde 4 lidé (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: dvorakstepan
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 44 409
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 1
Celkem: 4

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.11. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

26.11 2011 22:58


Zdravím všechny
Mám takovýto problém. Do této chvíle audinka jezdila bez závad. Dnes jsem zastavil u pumpy a vypnul motor a nechal klíček v zapalování. Za chvilku jsem se vrátil a při pokusu o nastartování se odehrálo vše jako obvykle jen auto nenastartovalo. Přesněji řečeno ani "ťuk". Je pravda, že se v posledních dnech objevila kontrolka EPC*, která po nastartování zůstala svítit a buď při dalším nastartování zhasla a nebo při delší jízdě po několika minutách zhasla. Nevím zda to má vliv.
Můžete poradit co by mohlo být příčinou???
nahoru

sponzor





26.11 2011 22:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

26.11 2011 23:11


napoj to na diagnostiku a bude chytrejsi hned...muze to byt cokoliv, ko koncaky zapalovani, cerpadlo, maly tlak na railu, rj spatna....immo*..atd:)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.11. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

27.11 2011 12:57


Dík za radu.
Ráno naskočil, ale až na popátý. Prostě při otočení klíčku do startovací polohy - žádná reakce. Kontrolky pozhasínaly jako při běžném nastartování, ale nic. Po tom co naskočil nefungovalo ovládání z volantu pravá i levá strana a nezobrazila se Klimatizace* na display při nastavování. Jinak vše fungovalo. Jel jsem asi 10km a po cca 1,5 HOD*. jsem nastartoval již normálně a vše fungovalo tak jak má. Žádné chybové hlášení - prostě nic. Jen mě zarazilo, že baterie ukazovala 50% a po ujetí pár kilometrů je zase na 100%. Může na to mít vliv špatná kapacita baterie??Zítra ji nechám přeměřit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.11 2011 13:36


Ano jelikož jsi nechal klíček ve skřínce, tak u většiny nových aut jsou věechny jednotky v pohotovosti a tím pádem jsi baterku stihnul tak vybít, že při startu ti tam naskákalo všude pokles napětí a tím pádem byl i problém se startem. Bohužel d3 je svině na elektroniku a je třeba si to hlídat. Nenechávat zbytečně auto otevřené nebo klíček v zapalování.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.11. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

27.11 2011 16:30


To se mi nezdá. Bylo to tak 3 min. A nevím proč po tom co se ráno podařilo nastartovat tak nešly ovládací prvky na volantu. Připadá mi to jako nějaká chyba na sběrnici a nebo komunikaci ostaních periferii se sloupkem řízení. Otázka je zda při poklesu napětí pod určitou hranici systém automaticky znemožní start?? Pokud ano tak potom nechápu proč ráno, když stav baterie ukazoval 50% tak z ničeho nic po asi pátém otočení klíčku do startovací polohy bez jakýchkoliv problémů startér zabral a motor okamžitě naskočil?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

27.11 2011 16:44


pokud mas D3, je tam specialni elektronika, ktera si hlida odber z baterie, kapacitu...jak se zacnes blizit ke spodni hranici kapacity baterie, zacne odpojovat jednotlive RJ az zustane jen central a motor, abys mohl nouzove nastartovat...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

27.11 2011 16:47


jinak pokud nevis kdy byla menena baterka, tak ji u tohodle auta rovnou bez premysleni vymen...nebo udelas vice skody jak uzitku...to auto si v pohotovostnim rezimu dokaze vzit 9 amper...hodina, dve s klickem v zapalovani a je vybito se zdravou baterii...

pokud tam budes mit nejakou starsi, nacnutou, riskujes, ze odpalis nekterou z jednotek diky podpeti a naslednemu nabijeni, manipulaci s baterii...neni to poprve, ani naposled co jsem todle resil u nekoho (ko modul otisku prstu, telefonu, MMI* heat, jednotka autorizace startu atd..)

tlata D2!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.11. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

27.11 2011 21:39


Lze si baterii vyměnit sám nebo je nějaký speciální postup?
nahoru

sponzor





27.11 2011 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.11 2011 21:43


Teoreticky to svedeš i sám je tam akorát více kabelů a držák ale přístup dobrej vcelku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

27.11 2011 21:45


Lumpiq:
............................ starsi, nacnutou, riskujes, ze odpalis nekterou z jednotek diky podpeti a naslednemu nabijeni, manipulaci s baterii...neni to poprve, ani naposled co jsem todle resil u nekoho (ko modul otisku prstu, telefonu, MMI* heat, jednotka autorizace startu atd..)

tlata D2!


Citace:
Ne tak uplne, stalo se mi to take, slaba baterka, podpeti a rj motoru KO


To se ti stalo spis pri demontazi a montazi baterie (jiskreni na svorkach), nebo si to nabijel na aute ne...?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.11. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

27.11 2011 21:48


To jsem si všiml, ale jedná se mi o to když se odpojí baterie, zda nedojde k nějakému prblému s opětovným připojením nové baterie aby komunikovali všechny RJ a ostatní periferie a nebo zda nemůže dojít k nějakému poškození. Někde jsem se dočetl, že se udržuje nějaké napětí ve vozidle přes zdířku zapalovače.
Děkuji za info
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

27.11 2011 22:19


Máš na mysli napojit auto na 12V během výměny baterie aby neztratilo paměť? To nemusíš přes zapalovač ale přes póly ale je to zbytečné podle mě.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

28.11 2011 14:04


jinak v motorovem prostoru jsou terminaly pro tyto pripady, tam pripojis zalozni 12V napeti (pozoe, musi byt bateriove, zadnou nabijecku ci sitovej booster bez vlastni baterie) a pak muzes tu vzadu vymenit...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 72 | Témat: 11

28.11 2011 14:23


PEDROA80:


To se ti stalo spis pri demontazi a montazi baterie (jiskreni na svorkach), nebo si to nabijel na aute ne...?


preco by sa nemohla baterka nabijat na aute?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

28.11 2011 17:08


novejsi pulsni nabijecky jsou na to stavene, ale u starsich transformatorovych (nejlepe homemade) uz sem zazil par pripadu, kdy doslo k prepeti, problemum...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.11 2011 17:21


D3 co jsem já zažil má tyto póly přímo u baterie.
nahoru

sponzor





28.11 2011 17:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12619 | Témat: 226

28.11 2011 17:36


Je to mozny, vychazel jsem z 4f a6 kde jsou urco vepredu, a8 je podobna koncepce..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

03.11 2016 11:57


Tak dnes rano sadnem do auta a nechce nastartovat. Normalne vybehne displej, vsetko sa prebudi, pusti sa hudba, ale ked DAM* do startovacej polohy nic sa nestane. Auto ukazuje bateriu na 50% aj ked som ju bol dat pred tyzdnom premerat a bola na 98% (zevraj preto to v dalsom update MMI* odstarnili lebo to bolo nespolahlive). Takze baterka by to nemala byt ked vsetko ostatne ide. Este som si vsimol ze auto je vpredu znizene a bez nastartovania ho nedam vyssie. A Soft Lift ci ako sa to vola blbne, nechce dovriet kufor a nemozem koly tomu zamknut, neviem ci je tam spojitost.
Chalan jeden pride s diagnostikou vecer, ale zatial by som chcel vediet vas nazor, a neviem ci to jeho diagnostika uvidi.
Dakujem za rady
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

03.11 2016 20:42


Takze diagnostika ukazala dve chyby

18284 - Montazny ventil krouticiho momentu; zkratovane spojeni na plus

19510 - Spoustec; zablokovany nebo elektricka zavada

podla ross-tech to moze sposobovat "faulty Brake Light Switch" anglicky viem ale neviem ako je to myslene
uz dva mesiace my ukazuje "PARKING BRAKE FAULT" tak neviem ci je tam spojitost.
Bateria dava 11.5V co je zevraj malo, auto uz vypisalo aj nieco s Baterry management. Nefunguje Soft Close na kufry a ani niektore elektronicke serepeticky. Auto sa zamkne ale neblikaju ani diody alarmu na dverach, MMI* sa ale pusti a hudba hra.
Podla kamarata mi nieco vymlatilo bateriu a mohlo by to vyriesit kupenie novej, zaujimal by ma Vas nazor.
Dakujem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

04.11 2016 8:25


Myslím si, že je to akumulátorem
Co jsem se zde dočetl, tak problém výše je také v akumulátoru.
Když ukazuje MMI* 50%, už je to kritická hranice a i přesto, že ŘJ odpojí vše, nezbývá už kapacita na nastartování. Prostě stará baterka. A pokud bude při výměně použitá stejná kapacita i startovací proud, není potřeba ani kodovat a nemusíte se bát komplet odpojit. Po prvním nastartování se neleknout svítících kontrolek podvozku nebo brzd. Po pár metrech jízdy samy zhasnou
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

04.11 2016 10:15


Dakujem za odpoved.
Dufam ze to bude bateriou. Ale bojim sa ze nieco mi ju velmi rychlo vybija, nevies ako zistit co to moze byt?
A nikde na nete som nenasiel presne vysvetlenie "PARKING BRAKE FAULT" je to kontrolka "P" v kruhu a po stranach su blesky, nemoze to vybijat bateriu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 564 | Témat: 27

04.11 2016 11:44


Hento co opisujes s brzdou, tak to moze byt malo brzdovej kvapaliny. Ak to blika a pipa, tak zvazok kablov k parkovacej brzde alebo ten motorcek. Kable stoja okolo 74 eur, daju sa kupit len v Audi. Motorcek na eBayi a Allegre za 50 az 100 eur, novy tusim 300 az 400 eur, zase len v Audi. Este to teoreticky moze byt nespravena adaptacia pri vymene zadnych platniciek, nastavuje sa tam hrubka platnicky, ta je tusim 11 ci 12mm. Ak sa to dostane tusim pod 3mm, tak to hadze chybu brzdy, ze je treba vymenit platnicky a zaroven aj chybu EPB*, ale toto asi tvoj pripad nebude. Vsak daj na diagnostiku auto, ze aku chybu ukaze pri brzdach.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

04.11 2016 11:57


Ukazovalo chybu pravej zadnel elektronickej parkovacej brzdy. Je to otravne lebo je to jedina chyba ktoru mi ukazovalo. Ze by to mohli byt kable ma nenapadlo, tipoval som len motorcek. A nemoze mi to nejako vybijat bateriu??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 564 | Témat: 27

04.11 2016 16:03


Nemalo by. Neviem aky mas rocnik auta, tusim do 2008 tam boli take viacmenej plastove kable, tam odhnil konektor. Novsie kable k EPB* uz boli pogumovane a boli relativne OK. Motorcek vies skusit cez diagnostiku alebo zatiahni EPB* a nech niekto vedla auta pocuva, ze ci zatiahne obe strany. Ale moze sa stat, ze EPB* uz neuvolnis, ak je tam chyba a ostanu ti zablokovane zadne kolesa. Vtedy treba odpojit konektor a cez 9 ci 12V bateriu to tenkymi kablami cez odpojeny konektor odblokovat. Ja na tvojom mieste to riesim, lebo jedneho dna tu EPB* zatiahnes a uz ju neuvolnis, takze ak budes 200km od domova, tak budes smutny.
nahoru

sponzor





04.11 2016 16:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

04.11 2016 17:34


Dakujem, zatial to riesim tak ze rucnu nepouzivam. Mam rocnik do 2008
Cez vikend by som mal mat dobitu bateriu, a az sa auto prebudi tak budem vediet ze je to bateriu a kupim novu, potom zacnem riesit ten motorcek
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

04.11 2016 20:31


Kup novou a nic nebojíjej. Je to skoro k ničemu. Jakmile i nová baterka je vybita, okamžitě ztrácí 30% svojí kapacity.
A u straé to platí dvojnásob. Na A8 4E není prostě možno vybít akumulátor tak, aby nešlo nastartovat. Pokud k tomuto dojde, je prostě akumulátor v háji a je na čase ho vyměnit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

04.11 2016 20:31


Dobiješ, necháš 5 minut otevřené dveře a stejně nestartuješ....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

04.11 2016 20:39


ja chcem len vylucit ci to nieje niecim inym, pokial uvidim ze nastartuje ked je dobita hned kupujem novu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 564 | Témat: 27

04.11 2016 21:21


Nemoze galibu robit aj alternator a pripadne starter?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

04.11 2016 21:28


Mozeto robit milion veci, na anglickom fore pisu ze za to mozu nejake relatka pod kobercami. Skusim tu bateriu a potom uvidim
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dotaz dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email