Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 10 kvě 2025
Celkem je zde 84 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: zerukolacee
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 188
Online návštěvníků
Návštěvníků: 84
Uživatelů: 0
Celkem: 84

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A6 C5 1.9TDi
AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

19.11 2011 18:41


Zajímalo by mě kolik lidí odsud z fora má tento vůz, jak jsou s ním spokojeni, spotřeba, náklady na servis, spolehlivost....prostě nestyďte se a podělte o své zkušenosti

Uvažujeme někdy během příštího roku udělat upgrade vozového parku, manželka má už víc než 2 roky na denní ježdění do práce A80 1.9TDi, z posledního ročníku výroby, velmi hezky vybavenou, je s ní nadmíru spokojená. Ono kdo zná starou dobrou B4 tak ví, že je to pohodlné auto ve kterém je příjemné svezení, akorát vypadá už dost zastarale v dnešní době, tak by ráda něco modernějšího, ale zachovat si pohodlíčko, do Octavie nebo Golfa ji nedostanu Tak mě napadlo, že C5 s osvědčenou motorizací 1.9TDi 81kW by nemusela být špatná volba
Předem díky za každý postřeh.
nahoru

sponzor





19.11 2011 18:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.11 2011 18:27


Jednoduché-motor octavka 81kW, zbytek C5-spolehlivost je horší jak u C4 ale dá se to. Spotřeba 7,5+- jízdní vlastnosti ucházející vzhledem k tomu že to je ještě 1.9tdi s rotačkou ale zase držák. Pár lidí co znám to mají a jeden z nich dokonce s tím sem tam tahá i auta z venku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

21.11 2011 18:45


jizan: Tak přesně tohle od toho očekávám. C4 jsem měl tak vím, že je to držák, ale mám naději, že C5 s touhle osvědčenou pohonnou jednotkou na tom nebude nějak extra hůř. Doufám, že u auta, které bude mít najeto cca 250 - 300tis nebude všechno odcházet jak na běžícím páse
Spotřeba 7,5 je spíše asi ve městě nebo při rychlé jízdě po dálnici, ne? Je mi jasné, že za 5 to jezdit nebude ale tak těch 6-7 bych čekal, provoz děnně 25km tam a 25 zpět, 50% okreska, 50% dálnice.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.11 2011 19:02


Kolik je tvoje investice na pořízení? Jak vidím ty ceny co za to chtějí jen díky poptávce po 1.9 chce se mi smát.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

21.11 2011 20:55


jizan: No koukám, že někteří za to chtějí 130, 150 apod....což mi příjde nesmysl. Ale třeba před pár dny byla na prodej někde v Kroměříži čerstvě dovezená, taková ta světle zelená metla,vypadale moc hezky, údajně po prvním majiteli a prý poctivé km...za 89tis....což mi příjde pěkná cena.A byla tam snad jen 3 dny a už je fuč, tak něco takovýho bych si představoval. Zatím to má čas, viděl bych to tak na květen/červen, tak doufám, že do té doby ceny ještě půjdou dolů
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

21.11 2011 21:02


Řeknu to tak za ty prachy máš daleko lepší káru než tohle, tohle je přeci jen už stará platforma neříkám že je lepší passat ale c5 za stovku určo ne a se čválcem už to přestává být audi raději bych sáhl po a4 když už má lepší jízdní vlastnosti a b6 je vydařené auto oproti c5.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

21.11 2011 21:34


Hmm...zajímavý názor. Mě tedy B6 nikdy nějak moc neoslovila, na C5 se mi líbí, že je to velký kočár, design mi příjde dost nadčasový (třeba v porovnání s W210 a E39) na to že se začalo vyrábět už před dlouhými 14lety, taky bych dal raději přednost rotačce než vstřikování PD. Docela mě zajímá v čem je tak velký rozdíl mezi C5 a B6. Koukal jsem teď na ceny B6 a překvapily mě, čekal bych že budou dražší :-O
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

22.11 2011 2:51


lontree:
No koukám, že někteří za to chtějí 130, 150 apod....což mi příjde nesmysl.
Protože to byl držák motor a téhle kombinace se vyrobilo docela málo, takže vysoká poptávka = vysoká cena.
nahoru

sponzor





22.11 2011 2:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

22.11 2011 7:05


c5 1,9tdi idealni kombinace pohodli prostoru cenovky a provoznich nakladu teda pokud nebudes chodit do audi..
ale obavam se ze solidni kousky zacinaji dale pres 100t..
jak pise romijn - poptavka = cena..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

22.11 2011 7:09


kamarád má v automatu,chce prodat,cena určo pod 100tkč.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 151 | Témat: 28

22.11 2011 7:17


ja ji mam presne to co chces ale prodavat nechci protoze bych za ni mohl chtit tak 50 tis. vzhledem k stavu laku atd ...

mam ji 3 roky, od 170 tis ted mam 260tis. ale s tim motorem to neni zadnej hit ja mam upravu na 160 koni takze to uz je docela OK jinak zalezi co koupis ja uz menil vse asi ... napravu 2x, tlumice, pera, brzdy, silembloky komlet, ale to jsou spotrebni veci jinak zavady zadny extra budiky sli totalne do hajzlu, svetla nesvitily takze jsem dal xenon a jinak je to pohoda spotreba se da v klidu 6 litru ja jezdim 6-7 ale nesetrim to
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

22.11 2011 7:41


proto rikam koupit radsi lepsi kousek co nema pul mega na hrbu..
se to vrati..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.11 2011 14:00


ted u me byl na diagnostice pan s C5 s 96kw motorem PD..auto v peknem stavu a porizovaci cena 120 tisic...

docela to slo dolu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 151 | Témat: 28

22.11 2011 14:09


taky doporucuji spis koupit C5 + 130PD da se chip a ma to 165 ps a vetsi kroutak a bonus 6 klacek nez moje rotacka ze 160 PS

a hlavne se tam nic nemusi upravovat


ja musel dat spojku trysky turbo + chip sice mam spotrebu o litr mensi nez PD ale to uz je burt radsi jsem mel vzit 130 ale v ty dobe to bylo + 100 tis


ja pul mega nemam, muzes koupit s 200tisicema a budes bvvse delat a nebo koupit see 300 a mit vse uz vymeneny
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

22.11 2011 14:14


Lumpiq:
ted u me byl na diagnostice pan s C5 s 96kw motorem PD..auto v peknem stavu a porizovaci cena 120 tisic...

docela to slo dolu...


dolů možná ale sehnat asi v dobré stavu bude trochu problém.. Passati s tímhle motorem taky nejsou a když tak by jsi v nich ani ovce nevozil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 151 | Témat: 28

22.11 2011 14:26


ricom:


dolů možná ale sehnat asi v dobré stavu bude trochu problém.. Passati s tímhle motorem taky nejsou a když tak by jsi v nich ani ovce nevozil



asi tak se podivejte na mobile de naka pekna kolem 150 tisic najeto xenony cena 9 - 10 tisic EURO
nahoru

sponzor





22.11 2011 14:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.11 2011 16:15


prej to koupil u nas v bazaru, tak ja nevim...

4 valce zpusobujou impotenci, tak to zase tak nesleduji jejich cenu:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.11 2011 17:20


120t je velmi dobrá cena na 10let staré auto je otázka kolik toho má za a před sebou. Mánie to je a teprve bude protože spotřeba je nesrovnatelná s ostatními motory audi a hlavně s 96k už to aspoň pojede.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

22.11 2011 18:31


hele, nejede to v tom...nemuzu si pomoci, asi jsem z tech 6 a 8 valcu uz deformovanej...

podle me do A6 nepatri zadny 4 valec...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

22.11 2011 18:41


Dle mě ideální auto pro rodinu. A bez Quattra jede moc pěkně.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

22.11 2011 18:47


Rob:
A bez Quattra

s quattrom a6 c5 1,9 tdi nikdy ani nesla
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2011
Příspěvků: 28 | Témat: 3

22.11 2011 19:28


vrelo odporucam to auto mal som uz dve s tym motorm a absolutna spokojnost. tachometrovo mali cca 210 000km ale v skutocnosti urcite cez 400 000km a auto islo ako hodinky. co sa tyka motoru vobec to nieje ten isty motor co ma oktavia. ak chces silnejsie auto kup si 96kw PD ale diely su o dost drahsie ako na klasiku 81kw. na klasiku su podstatne lacnejsie diely v porovnani s PD a viem to lebo robim aj z dielami
a ten kto povie ze 1,9tdi je slabe na A6 potom nesedel v dobrom aute
to pohodlie, velkost, stabilita, spolahlivost, konfort, spotreba atd atd.nie som pilot F1 a dnes pri cenach PHM a pri blaznoch v zelenom vobec silne auto netreba.
uvediem priklad- kamos na 1,9tdi 85kw PD (musim povedat ze tu 1,9 mal byvaly pretekar ) bez problemou polozil audi A6 2,5tdi 132kw quattro automat. ta dvaapola sa chitala len tak tak, ale aj tak ho nedobehla. (zeby slabi jazdci, ktory sa stazuju na vykon 1,9???)
ja osobne nedam dopustit na A6 1,9tdi 81kw urcite novsie modely(A4,A6 C6) nekupuj lebo sa nedoplatis na servisoch ak ti nenajboze nieco odyde. po dalsie automobilky najspolahlivejsie auta robili do roku 2000. kto robi z autami mi to potvrdi.

spotreba? nula cela nula nic (na take auto)

ked chodim na spotrebu na dlhsie trasy nieje problem spravit 4,4l/100km !!!!
ak chodim normalne v pohode 5,6l/100km
a to mam 17palcove gumy
na nadrz nemam problem spravit 1300 km !!!!

rozpraval som z viacerymi vlastnikmi bazarov u nas v SR a mi sami povedali ze na trhu niet lepsie auto za take peniaze ako je A6 1,9tdi
tieto auta su drahsie v Nemecku ako u nas. a preco? lebo nemec vie co je dobre. a je to auto, ktore si bude drzat stale svoju cenu a nebude tak rychlo tratit na hodnote ako nove, alebo ine ojazdene auta !!!

cize urcite nevahaj. vrelo odporucam to auto, kup alebo si pockaj na auto s lepsou vybavou a nebudes lutovat. nevahaj aj priplatit za lepsiu vybavu a urcite si ho uz nechas na stalo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

22.11 2011 19:52


miysho: Na to ti taky můžu odpovědět že ta 2.5TDI byla mrtvá. Jinak ti to nezbaštím. Každý bude chválit svoje... Klasika... Sorry za OT

Za mě 1.9TDI není špatnej motor, ale kdybych si A6 s takovym motorem kupoval tak bych ho kupoval vyloženě kvůli spotřebě = nemám dostatek peněz na náklady = story o opici a banánech...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

22.11 2011 19:53


Huďas:
miysho: Na to ti taky můžu odpovědět že ta 2.5TDI byla mrtvá. Jinak ti to nezbaštím. Každý bude chválit svoje... Klasika... Sorry za OT

Za mě 1.9TDI není špatnej motor, ale kdybych si A6 s takovym motorem kupoval tak bych ho kupoval vyloženě kvůli spotřebě = nemám dostatek peněz na náklady = story o opici a banánech...
nahoru

sponzor





22.11 2011 19:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

22.11 2011 20:04


Proto říkám pokud chce někdo šetřit nebo víc jezdí a vadí mu čím dál víc rostoucí ceny ropy a je tak nucen jít do 1.9 tak jedině B6 apod modely. Za mě 1.9 ano, ale ne do a6. Model c5 nevyniká vůbec spolehlivostí, cena 120t a více je na tohle auto už moc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2011
Příspěvků: 28 | Témat: 3

22.11 2011 20:19


jizan.com:
Proto říkám pokud chce někdo šetřit nebo víc jezdí a vadí mu čím dál víc rostoucí ceny ropy a je tak nucen jít do 1.9 tak jedině B6 apod modely. Za mě 1.9 ano, ale ne do a6. Model c5 nevyniká vůbec spolehlivostí, cena 120t a více je na tohle auto už moc.


si nemyslim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

22.11 2011 20:37


jizan.com:
Proto říkám pokud chce někdo šetřit nebo víc jezdí a vadí mu čím dál víc rostoucí ceny ropy a je tak nucen jít do 1.9 tak jedině B6 apod modely. Za mě 1.9 ano, ale ne do a6. Model c5 nevyniká vůbec spolehlivostí, cena 120t a více je na tohle auto už moc.


V čem je teda C5 tak nespolehlivá oproti B6? Co na nich nejvíc odchází, nějaká vyložená bolest těch aut?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2011
Příspěvků: 28 | Témat: 3

22.11 2011 20:44


lontree:


V čem je teda C5 tak nespolehlivá oproti B6? Co na nich nejvíc odchází, nějaká vyložená bolest těch aut?


tak napr problemy C5

zaneseny variabyl -problem vsetkych TDI s variabilnym turbom
odchadza dvojhmota - problem vsetkych TDI s dvojhmotou
odchadza ventil N75 - problem vsetkych TDI s variabilnym turbom
odchadza vaha vzduchu- problem vsetkych TDI
zaseknuta visko spojka - klasicky a stali problem aj 2,5tdi
zamaka naftove cerpadlo - staci vymenit gumicku AFN

hm... ked sa starate o auto viac ma vobec nenapada

aha menit rozvody a olej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

22.11 2011 20:44


Miysho: Díky za info, tak nějak jsem si myslel, že to s těmi auty bude, ale chtěl jsem to slyšet od někoho kdo to auto fakt má a něco s tím najezdil.
Jinak dle mého názoru se pořádné auta přestaly dělat tak kolem 95 roku, holt pokud člověk nechce jezdit veterány musí u těch novějších hledat menší zlo.
Mám takový pocit, že čím novější tím větší pasráč, víc nesmyslů a drahé díly. Pro toho kdo si to koupí nové OK, ale pro další majitele kteří to koupí jako ojetinu je to už většinou neštěstí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

22.11 2011 20:47


dycky to rozhodnuti zustane na tobe a jak nekdo psal kazdy chvali to svoje..
A4 ti neda nikdy zpracovani a misto a pohodli jako A6..
skoro tomu story o TT 2,5tdi vs 1,9tdi manual verim protoze TT ti bere 60-80 koni s prehledem
ale kup si co se ti libi a co te nebude zrat zevnitr..
stary 1,9tdi je ideal ikdyz ne zavodnik ale kdo by zavodil s TDI?
miysho to napsal vzorove tak to proste je..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email