Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 8 kvě 2025
Celkem je zde 93 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lubka
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 186
Online návštěvníků
Návštěvníků: 92
Uživatelů: 1
Celkem: 93

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 4

23.10 2011 15:28


Ahoj chystám se koupit :
Audi A6 2.8 V6 Quattro 142 kW r.v 2000

Poprosil bych ty kdo mají zkušenost s tímto modelem a motorizací,pokud se mi tu vyjádříte jak to bylo/je se spokojeností, popřípadě detailně vypsat co nejvíc závad a chyb tohoto auta.

Mám zatím zkušenosti jen s BMW,RS Octávkama a Opel.
Neřeším moc spotřebu apod. spíš mi jde o kvalitu motoru, co často odchází a kolik tak zvládne kilometrů při slušném zacházení a servisování, popřípadě na co si dát pozor při koupi (náznaky poruch,kde se co šustne v motoru )

Předem děkuji těm kdo píší vážně a obětují mi tu svůj čas.
nahoru

sponzor





23.10 2011 15:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

23.10 2011 15:56


MikTek: Mam ji asi 3 roky,na motoru zatim jediny tak sem menil svicky a alternator.Tacho ma ted 250k,ale dost pochybuju,bude mit vic...Za me dobra volba,jen to zere,ale neni to tak hrozny...Jinak uz sem delal oba vlnovce na vyfuku,ted nedavno se pojebalo rele na blinkry,tot krom spotrebaku vse,pristi mesic me cekaj brzdy a baterka...Spis dej bacha na prevodovku,kdyz budes brat automat...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 4

23.10 2011 18:14


Dík za odpověd, beru si to v manualu, já automat nemám rád, jsem typ řidiče "pilot" takže si rád řadim a hraju, kupuju to se stavem tacháče 192 000, auto mám i služební, takže nalítám pár set za měsíc, tak to snad pár let vydrží.Když už jsi načal tu spotřebu, bydlim v Praze tak počítám tak kolem 10-12?Ty díly co jsi měnil jsi měnil origo?Je to mýtus s předraženejma dílama ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

23.10 2011 18:35


Ja bydlim v HK,po meste najezdim dost,spotreba tech 11-13,ciste po meste neni problem kolem 15.Svicky NGK (cca 300/ks),vlnovce kolem 500/ks neorigo,altik 7000 i s praci nevim co tam je nebyl sem u toho.A6 je celkem v pohode,horsi je A8 nebo S/RS rada...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.10. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 4

23.10 2011 18:45


Já právě byl na váhách mezi A6 a A8, A8 u mě samozřejmě vyhrávala na výbavu, ale do 2003 má na můj vkus moc hranatej vzhled, ta A6 je podle mě kompromis mezi limo a sportem, je to jen názor nikdy jsem Audinu neměl, ale právě co jsem čet recenze tak každej řiká, žy u těch A8 strávíš půlku doby co to auto máš v servisu...u A6 se prej nepovedli jen TDička, tak nevim co je na tom pravdy, ale ze zkušenosti vim, že TDi = víc starostí než klasickej benzín.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

23.10 2011 19:44


Jj,A6 v atm.benzinu je co se servisu tyce dobry auto.Este co u toho trpi sou predni ramena,ale ty me este nepotkali.Este mam dva kamose co meli 2.8Q a se servisem taky v pohode.Da se rict ze pokud do toho budes lejt olej (na ten bacha,nektery dost zerou) a vcas menit tak motor neudelas...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

23.10 2011 20:55


Jediný problém, který neradno podcenit ... ucpané odvětrávání motoru. Potom dochází k tlakování ve skříních a může to provalit těsnění. Výsledkem je tekoucí olej ven. Kape na svody a smrdí. Já to malinko podcenil a jednoho dne se to odporoučelo stylem olejnička ... asi 2 litry oleje během 180i km
Po následném přetěsnění, které mi dělali mantáci pak špatně usadili vačky a motor byl jak ze zetoru ...
Nevím zda se dá nějak preventivně předcházet tomu ucpávání odvětrávacího systému, prý to vzniká hlavně kvůli krátkým jízdám kdy se pořádně neprohřeje motor. Ale ještě mě tak napadá, že když jsem o tom hledal něco na netu, tak to snad vždy bylo o motoru ACK ... tak třeba na to trpí jen ten můj typ.

Ale jinak souhlas, pokud má správnou péči, tak je to snad nesmrtelný motor.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

24.10 2011 18:14


Přesně jak říká kolega je to o odvětrávání, má to hrozně řešené snad všechny tyhle 5V motory své dělá egr a jinak jak se to zasere tak to začne všude valit. Jinak motor po mechanické stránce je na tom velmi dobře, na to že je to 5V na válec tak 400tkm pro něho je nic, jediné co se mi nelíbí je spotřeba ale to maj všechny V motory vjak nafta tak i benzín takže hodně štěstí při výběru.
nahoru

sponzor





24.10 2011 18:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email