Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 339 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Doom1n
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 4
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

12.01 2009 21:03


Dělal jsem repas třmenů tak pro zajímavost nějaky foto.
nahoru

sponzor





12.01 2009 21:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.01 2009 21:05


Patrik Tile: To vyzerá ako nové, vyprané v perwole?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

12.01 2009 21:07


Pozor při vyndavání starýho těsnícího kroužku aby jste nepoškodili měděné pouzdro.A pokud se do toho budete pouštět,potřebujete k tmu dlouhý uzky kleště na vyndání segrovky co drží celej ten samostav v tom těle.
Naposledy upravil QUAVANTTRO dne 12.01 2009 21:21, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

12.01 2009 21:08


nerikej ze tohle je repas...to si musel dat do nejake 100% kyseliny ne????
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

12.01 2009 21:12


Pokud nemáte přípravek,tak pístek jde natlačit i takto(pozor na prachovku)Na pístek se musí tlačit a zároveň sní otáčet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

12.01 2009 21:15


Ne.ne.Musíš to vyprat v tom perwolu .Vzal jsem to dratákem na flexu a pak teplo odolnym sprejem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

13.01 2009 10:07


Patrik Tile: Dobrá práce.

Napiš sem prosím, jakou značku spreje si použil.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

13.01 2009 20:02


Petan: Kouknu na to.Ale myslim že tam moc info nebude.Je to sprej kterej nam vozej se všema možnejma barvama a maj na všem svoje etikety s vlastnim označenim.Tak co tam bude napíšu.
nahoru

sponzor





13.01 2009 20:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

14.01 2009 0:28


vypada to moc pekne . mne se to nedarilo nikdy slozit tak aby to neteklo . co stojej ty reparatur sady a kde koupit ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

14.01 2009 22:28


Petan: Tak jak jsem psal,je tam jen Silwer spray a kod toho danyho typu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

14.01 2009 22:31


mickey: Tak zatim to neteče(doufam že to tak zustane .Ja to kupoval v auto kelly a stojí to bez slevy 250kč.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

15.01 2009 0:56


dik za info . to mne nenapadlo , ja to kupoval zvlast .
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

01.07 2011 19:34


Zdravím...sice to sem nepatří, ale nikde jsem nic nenašel. Chci sundávat přední třmen. Stačí jen odpojit všechny hadičky a konektory od destiček a pak je tam zase nastrkat, nebo se musí celý systém nějak odvzdušnit?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.8. 2009
Příspěvků: 740 | Témat: 9

01.07 2011 22:59


arlie: pokud otevřeš brzdovou soustavu(odmontuješ hadičky) tak určitě musíš odvzdušnit !!! Jen nechápu co zamýšlíš, to chceš měnit třmeny nebo?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.07 2011 3:27


Přesně tak. Čeká mě výměna třmenu. Za jízdy po nerovnostech cinká.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

02.07 2011 7:09


arlie:
Netuším, co máš za závadu, protože tady pravidelně z původního dotazu vyleze během času něco naprosto jiného, tazatel dokládá další fakta která před tím neřekl a průběžně se rozčiluje na neschopné rádce, co naivně skočili na původní nekorektní zadání.

Ale pokud ti tam jen cinká, neřeší se to hned výměnou třmenu. Většinou stačí výměna vodících čepů nebo stabilizovat destičky. Pokud máš k tvému řešení důvod a třmen zadara, pak ovšem vyměň co uznáš za vhodné. Odvzdušňovačka bez udělátorů je celkem vopruz a skýtá bohaté možnosti problémů.
nahoru

sponzor





02.07 2011 7:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.07 2011 9:49


Já si samozřejmě nejdřív nechám poradit, ale už mě to stálo hodně času a hledání. Mám půjčený třmen o kamaráda, takže to prostě vyměním a když cinkání zmizí, tak mám možnost koupit třmen za 500Kč. Což se mi zdá jako hodně dobrá cena .

Zeptám se, co myslíš tou stabilizací destiček?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

02.07 2011 10:08


arlie:
To, co ti tam plandá jsou většinou destičky a z dalších příčin to může způsobovat třeba i zarezlá kluzná plocha třmenu nebo vykloktané čepy. Že by byl sám třmen vymlácený natolik, že by to péra destiček neudržely, bych se divil.
Jen si musíš koupit ty destičky s "pérovacíma ušima". Je to taková mašle z drátu, která právě drží celej ten vehement aby se neklepal. Žádné napodobeniny. Na obrázku jsou to ta stříbrná pérka ve středu destičky


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.07 2011 10:35


Když bouchám do kola, tak to cinká. Ale když dám ruka na třmen, tak to přestane. Aniž bych přitlačil destičku ke kotouči.

Nevím proč nemůže být ta vnější destička nějak přichycená k těm parohům třmenu. Jak je mezi nima napsaný M017.8

Připadá mi, že se tam musí vyklat. Já mám teda A6, ale myslím, že tam budou stejný třmeny.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

02.07 2011 19:50


Pokud si koupíš destičky s těmi pérky a gumovou matlaninou na kovu, nemůže nic cinkat. Na 99% ti prostě plandají ty destičky, nic jiného tam drnčet nemůže. Je možné, že když vyměníš podle mne naprosto zbytečně třmen, jinak si to sedne a pak už destičky dají pokoj. Ale je to jako jít se slušností na cikána - zbytečné
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.07 2011 20:00


Už se poohlížím po nějakých destičkách. Ale na můj typ asi nebudou s těmi pérky. Mám to na A6 C5 přední.
Koukal jsem, že tam mám starline, takže bych se ani nedivil, kdyby to dělaly ony.
Neslyšel jsi někdy o deskách Breck nebo Tomex?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

02.07 2011 20:07


arlie:
Viz #16. Když to máš na přední, tak tu píšu zbytečné bláboly. Vepředu jsou jiná péra - mimo destičky, ty ti buď chybí nebo nemáš ty pogumované záda u destiček. Nebo co to je za sajrajt na zadní ploše. ale i v tomhle případě je třmen až to poslední, co by to mohlo dělat.
Máš tam TUHLE pružinu?


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

02.07 2011 20:22


To pérko tam mám. Ale pořádně nevím k čemu tam je. Jen že drží třmen s držákem. Ne? Jinak se destičky ani nedotýká. Spíš bych řekl, že tam nebude ta plocha na destičce. Na druhým kole to nedělá. Tam je to přirezlý ke třmenu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

02.07 2011 20:24


arlie:
Tak jo kámo, držím palce
nahoru

sponzor





02.07 2011 20:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 2

22.03 2012 20:41


chci se zeptat, vede tam lanko na ruční brzdu ale mám s ní problemy už od výměny za origo repas. proste rucni brzda brzdi velmi málo na plné dotažení ruční brzdy. vzhledem k tomu že by to mělo být samostavné nechápu princip nebo co mám dělat aby to brzdilo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

22.03 2012 20:55


davidekpuu: Jestli jsou třmeny zrepasované, tak je potřeba zkontrolovat lanovody
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 57 | Témat: 13

23.03 2012 19:35


Mne to minule menil mechanik, s rucnou brzdou sa musel nakoniec pohrat, zo spodu ako je katalyzator je treba dat dole ten plechovy kryť, ide to aj bez toho aby si musel dávať dole kat alebo potrubie. A tam niekde je nieco čo je treba nastaviť, ale robil to mechanik takže podrobnejšie to neviem opísať.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

23.03 2012 19:45


Je tam táhlo od páky ruční brzdy, a na tom táhle je vahadlo, a tam se to dá seřídit, ale ve své podstatě není potřeba s tím vůbec hýbat, bo se vůle automaticky vymezuje samostavícími mechanismy přímo v pístku brzdiče. Každopádně pokud se lanovody nehýbou tak jak mají, tak se samostav nenastaví ani za nic...

Je potřeba se podívat na brzdič z té strany, jak je připevněný lanovod k páce co vstupuje do brzdiče. A zkontrolovat, zda při povolené ruční brzdě se páka vrací až k dorazu na brdiči


Jo a jinak asi by chtělo napsat co je to za auto, a jestli to má skutečně na zadu kotouče, či bubny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 9 | Témat: 2

11.04 2012 20:41


mam a4 1,9tdi 81kw a vzadu mam skutečně kotouče, nic méně až dnes jsem se k tomu dostal a zjistil že kolo nebrzdí vůbec a tak jsem to rozebral, zjistil že lanovod běhá jako novej ale třmen nějak zatuhl, ono to asi bude tím že ruční brzdu prakticky vubec nepoužívám. hejbátka na třmenu jsem nakonec rozhejbal, lanovod povolil podle zdejších rad tak aby lano po uvolnění ruční brzdy pustili tu páčku na třmenu na doraz, což se mi také povedlo a ted všechno behá zlehounka jen to proste hrozně málo brzdí.Samostavy se asi nastavili ponevač to destičku přitisklo ke kotouči ale je to proste slabota, auto se z kopečka samo na ručku neudrží.mě připádá že ten mechanismus toho samostavu má nějaký velmi krátký chod i přes to že páčka běha snad cca 3-4cm, je to možný nebo se tam s tím da něco nastavovat? řeknu vám zlatý bubny
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.11. 2011
Příspěvků: 92 | Témat: 6

11.04 2012 21:40


DAVIDEKPUU: Mal som podobný problém na zafire. Musíš zhodiť strmeň, daj vonku piestik a tá rúrka s vnútorným závitom v piestiku sa musí ľahko točiť dookola. Ak sa to nedá pretočiť ani kliešťami treba piestik komplet rozhodiť a prečistiť. Potom to musí šľapať ako nové.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email