Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 14 prosince 2025
Celkem je zde 1102 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: safrmichal
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 491
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1102
Uživatelů: 0
Celkem: 1102

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

09.09 2013 21:55


konečně budeme moct ovládat různé elektrické věcičky.a pro lepší komfort nastupování se přidal rychloupínák na volant.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
sponzor





09.09 2013 21:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

12.09 2013 20:44


tak se auto začíná probouzet k životu

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

17.09 2013 21:45


už nám začal vrčet motor .mám to zdokumentovaný,ale nejde mi to vložit.pověřím někoho kdo to zvládne,hned zítra.
AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

19.09 2013 0:39


dočkiss: U mě jste profíci!!! Nemám slov.....
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.6. 2012
Příspěvků: 164 | Témat: 7

21.09 2013 12:54


Klobouk dolů pánové, poslední 2 stránky jsem četl s otevřenou pusou
AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

21.09 2013 13:58


Karlosma:
Konwa: dík za uznání,tto potěší .bejvávali doby kdy nám sem psávali že děláme nehodnotný laminátový bastli.musím konstatovat že nyní asi přez rok a půl se objevují už jen pozitivní reakce.né že by to ovlivnilo stavby aut,ale je super vědět že ta myšlenka co se nyní stává realitou osloví nadšence .a oni napíšou a nebo se rovnou přijedou podívat jak to vypadá ve 3D neboli na vlastní oči.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 0

22.09 2013 11:43


Pánové také smekám...je vidět, že tvrdě makáte a ,že Vás to baví. A tak by to podle mého názoru mělo fungovat vždy, když se člověk pustí do takhle rozsáhlého a složitého projektu, jako jste se pustili Vy. Pokud člověk zveřejní svojí práci v nějakém threadu musí počítat s tím, že určitá sorta lidí bude chválit a druhá bude kritizovat ať už oprávněně nebo naopak.Já se bohužel necítím být jen nadšencem a proto mi do povislé čelisti nad čtením Vašeho threadu chybí ta pomyslná třešnička na dortu v podobě preciznosti a přiblížení se originálu. Třeba Vás můj názor posune zase někam dál a to bude jedině dobře!
sponzor





22.09 2013 11:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

22.09 2013 14:31


Ciky: zo žr nás někteří nechválily nás nezastaviko,ani nnenasralo ,proto jsme pokračovali v práci a jejím dokumrnzování. y celkový dojem si necháváme až to bude hotový. měli jsme tady lidi kteří staví závodní auta na zakázku nebo restaurují veterány.a jejich názor vzhledem k tomu co sami dokáží ma určitě velkou vypovídací hodnotu.už jen proto že se konzultuje přímo nad autem v reálu.je jasné že upravy buudou probíhat ještě po dostavbě vozu. kdy nastoupí fáze kdy se auto musí naučit jezdit. pakliže jsi víc než nadšenec tak se přijed podívat.
AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

22.09 2013 22:02


tady trocha relaxu z rally legend liberec
AK batole
AK batole


Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 198 | Témat: 12

23.09 2013 10:40


Tahle kráska Johna Hanlona čeká na pilota na největší britské rally show. Originál po Hanu Mikkolovi neosedlá nikdo menší než aktuálně vedoucí muž WRC Sebastien Ogier! John Hanlon udsedne vedle Seba. Dočkis myslím, že k tomu není co dodat.Toto auto a tvoje je úplně totožné A ještě jednou a naposled,máme několik kitů,takže i starou krátkou přední kapotu včetně malých světel,masku sice nemáme,ale není problém ji dodělat nebo koupit.Dočkis to chtěl novější a víc se mu to takhle líbí.Já bych si taky nedal na auto červený zástěrky,vypadá to jako sloní uši.

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
Naposledy upravil Ulip dne 23.09 2013 19:56, celkově upraveno 1 krát. (50% původního příspěvku)
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.2. 2007
Příspěvků: 18 | Témat: 2

23.09 2013 19:30


....to asi není....na A2 se nikdy nedávali světla,maska a tuším snad ani kapota ze SQ, to jen na okraj...a ted k Vasemu projektu- je vidět kus odvedené práce a hodiny a hodiny dřiny o to víc zamrzí fakt,že to kazí detaily. Samozřejmě vím,že sehnat nějakou dokumentaci je celkem problém,protože soudruzy z Inglu to předělávali snad každý závod.Já sám ted odložil svuj projekt A2 k ledu(doufám,že jen dočasně) o to víc fandím každému,kdo má čas,finance a chut se do něčeho takové pustit.Cikymu nesmírně fandím v jeho snažení..pokud Vás zajímá,jak to staví on,mrkněte na racingforum.cz v sekci projekty. Každopádně jsem vděčen za každou uřvanou pětiválcovou bestii......mějte se a at se daří....
AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

24.09 2013 23:29


originální maska je hnusná ,nelíbí se mi na rozdíl od zbytku auta a tak ji nemám.neudělám si něco co se mi nelíbí,vypadá to a jede přesně jak jsem chtěl.nemám to proto aby to na veteránských soutěžích sbíralo body za originalitu.a u Hanlonova auta by taky měli bejt bílí kola a ty zástěrky jsou taky divný.ale Ogierovi je to buřt a těší se na jízdu.
koukal jsem na Cikyho vlákno a musím říct že je super dostat se k S1 se skenkvacím zařízením.je to dlouhá a drahá cesta.každý jde k cíli vlastní cestou dle možností. jenom nevím jestli ve jménu originality udělá Ciky podvozek stejné mizernej jako je na originálu. on i guru na S1 walter rohll prodal svoji originální S1 a nechal si postavit repliku se supermoderní elektronikou a tím nejlepším podvozkem .asi proto aby měl radost z jízdy protože pohárů má dost,ale ta jízda se neomrzí,a vo tom to je.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.12. 2011
Příspěvků: 185 | Témat: 16

24.09 2013 23:43


dočkiss: Luxusní práce pánové... už jsem toto vlákno přečetl víckrát a pořád vás nepřestávám obdivovat
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.2. 2007
Příspěvků: 18 | Témat: 2

24.09 2013 23:57


Nikoho nekritizuji...ani bych si to nedovolil...byl to spíš jen povzdech,nic víc nic min...pravda je v tom,že je to jen a jen Tvá volba...a kola ma ta A2 co používali na asfalt...to jen mimo byla i pozlacená......ale jak říkáš...Ogierovi je to fuk...a co bude mit Ciky za podvozek opravdu nevim....předpokládám,že ani kamarádi z Bulharska (viz Zlatko) nemají starý podvozek..mají tam vše to nej co je na trhu..a taky jezdí..že??
Každopádně jsem rád za každý přírůstek starých aut...at už je to AUDI,Lancia...nebo Opel Ascona...atd..L.
AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

25.09 2013 6:48


my jsme díly od zlatkova kupovalia dostali od něho p nějaký propagační materialy.a to jeho auto je super moderní stroj ve starým kabátě a i tak to všichni nazýváme jako es jedničku.tvůj příspěvek jsem nebral jako kritiku ale jako diskuzi.takže pohoda
sponzor





25.09 2013 6:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 0

25.09 2013 8:04


také se vložím do diskuse moc dobře si momentálně nedokážu vyložit názor ´´mizernej podvozek´´. Jediné co si dokážu vysvětlit jsou mizerné jízdní vlastnosti auta dané jeho koncepcí.Tzn motor před přední nápravou a od toho se odvíjí rozložení hmotnosti, váha atd. Se špatnými vlastnostmi této koncepce nevymyslelo nic audi (mimo koncepce s motorem uprostřed...viz kniha od Pana Pavlíka), nevymyslel nic pan Zlatkov ani žádná další replika. To,že si defacto originální těhlice okopčíte a vyrobíte místo z hořčíku z duralu je jen náhrada, žádná evoluce. Tyto špatné vlastnosti koncepce Quattra se dají jen mírně eliminovat nastavením a laborací s podvozkem. Třeba jako to udělal pan Zlatkov, ale pokud nezměníte koncepci stejně se nedohrabete k žádnému výraznému zlepšení.Co se týče Waltera a jeho S1..tak tam opravdu také nevím co bylo myšleno. Walter S1 měl a prodal jí úplně z jiných důvodů. Nyní jezdí s originální audi od Pana Ihleho, originální Audi z muzea v Inglu a repliku od Pana Gehrta. Všechny tyto tři modely jsou defacto totožné a žádná radikální změna podvozku u těchto modelů ani v nejmenším není! A proč také je to legenda, Je to pojem, Je to matka všech Quatter, Je to bestie... A právě toto jí tvoří výjmečnou i s jejimi chybami, kterých je dost a mají své kouzlo právě proto že se tvořili v době před 30 lety. Na závěr se zeptám proč bych chtěl mít po závodní škodě 130RS vlastnosti dnešní fabie WRC aby ztratila kouzlo nostalgie?
Jinak pěkná diskuze a já jsem za ní rád...
AK batole
AK batole


Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 6

25.09 2013 8:53


Já plně souhlasím s cikym je to přece quattro a ne nějaké wrc nebo s2000 proto to děláme teda aspon já.Přece nemužete dát karoserii na podvozek dnešního wrc a tvrdit že máte S1.A obraceně udělat tvary a nechat vse ostatní seriové.Tím ale nechci váše projekty hanit to vžádném případě moc vám fandím a jsem rád že tyto auta někdo vubec dělá. Tak at se daří a hlavně at to jezdí a děla radost to je to hlavní.
AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

25.09 2013 20:32


těma vlastnostma jsem myslel nízkou uroven tehdejších tluezenmiču,na dobových videich je to vidět.dnešní tlumiče a pružiny jsou kvalitou někde jinde.a co se týká jízdních parametrů sport quattra tak já osobně jsem s tím jezdil před 6 lety kdy mi to Jirka poprvé pujčil na svezení.neznám nikoho kdo by o tom jak se to chová věděl někdo víc.konec konců,první SQ začal honit po silnici v roce 1998 a od té doby to dělá dodnes.jo a to první auto se dochovalo ,má ho náš kamarád a renovujeho.a jako perličku ,zkrátili ho s Milanem Bydžovským podle fotek protože nic tenkrát nebylo.a když jsme ho nedávno přeměřili tak se zjistilo že se tenkrát spletli jen o jeden centimetr.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 12 | Témat: 0

25.09 2013 20:46


Souhlasím s tebou ,že tlumiče jsou dneska o kousíček dál než tomu bylo onehdá...Dokonalým nastavením se dá určitá část nešvarů utlumit!.. Tím ´´sportquattrem´´ myslíš to auto postavené na podvozku A200 a s nízkou coupé střechou?
AK batole
AK batole


Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 198 | Témat: 12

25.09 2013 22:11


první krátké auto bylo v roce 1998 bylo červené a nemělo podvozek 200 ale 4kvaltovou převodovku hevland od pana Fabíka na převodovce byla přídavná skřín se soukolím na vyrovnání otáček jelikož byl na zadní nápravě použit haldex todle bylo děláno bez dokumentace jen podle fotek a co nás napadlo myslim si že v ty době jste nikdo nevěděl a ani já že nějaké krátké cupé existuje koukal jsem na to s otevřenou pusou jinak todle všechno vymyslel Milan Bydžovský a přines jednu černobílou fotku a pro něj se to všechno vyrábělo my pouze pokračujem v této práci Milan jezdí po závodech a opravuje formule a dnes toto auto má pán od ML.Bol.a celé ho repasuje tato naše práce nejde dělat bez nadšení a zápalu je to pouze nespočet hodin, pokusú ,omylú tak nevim proč vysvětlovat jestli origo nebo ne prostě zábava plno vyhraných závodú a i bouraček CWC do vrchu a jiné kde je vidět že to funguje
AK batole
AK batole


Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 198 | Témat: 12

30.09 2013 16:45


Tak už se nám podařilo upasovat ramena,další položka ze seznamu se škrtá.Dočkiss

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

06.10 2013 21:25


zase jsme něco přidali na auto

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

07.10 2013 16:46


hlavne dejte vedet kdy budou testovaci jizdy.Sbalim mladyho a urcite prijedeme.....
sponzor





07.10 2013 16:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

07.10 2013 21:19


to je jasný
AK batole
AK batole


Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 198 | Témat: 12

14.10 2013 19:26


Tady je ukázka, že i audi v USA jezdí. I tam uvidíte příští rok plno naší práce včetně naší reklamy.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
AK batole
AK batole


Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 198 | Témat: 12

18.10 2013 11:31


tak ted nevíme jestli Audi nebo to letadlo

Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14865 | Témat: 53

18.10 2013 19:22


Ulip:
Hele to by mohla bejt další stavba a letadlo jste určitě ještě nedělali.

Hele jak s těma hliníkovejma rohama už jsi tam pro ně byl? Že bych se zase zastavil na čumendu.
AK junior
AK junior


Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 816 | Témat: 3

19.10 2013 11:21


stavět se bude v Seattlu zase audina a tím letadlem si pro nás přiletí aby jsme to tam zkompletovali.prej ho to tak vyjde levněji.a amíci s tím na rozdíl od nás nemaj žádný zkušenosti.nevíme jestli si dělal prdel ale to křídlo má od nás a přípravné práce na nové auto začali tady i tam.tak uvidíme.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

19.10 2013 13:15


dockis: husteeee, ste kabrnaci
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email