Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 214 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 214
Uživatelů: 0
Celkem: 214

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

24.05 2012 10:21


mohl jsi mě nechat chvíli v ráji. Tak tím pádem se nic nezměnilo. Osobně bych dal ti s tím pancířem, prý se mění vlastnosti měchu už podle nafouknutí a je lepší požitek.
nahoru

sponzor





24.05 2012 10:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

24.05 2012 10:26


knedlifek:
mohl jsi mě nechat chvíli v ráji. Tak tím pádem se nic nezměnilo. Osobně bych dal ti s tím pancířem, prý se mění vlastnosti měchu už podle nafouknutí a je lepší požitek.


Ale když já jsem tak rád škodolibej....

Jestli ty "lepší" nebo ne fakt netuším... Spíš netuším, jestli lze tomu vůbec věřit. Pokud by to pravda byla, stálo by to určiě za úvahu, ale to by chtělo aby sem napsal někdo kdo už je měnil a napsal nějaký svoje zkušenosti z reálu... Bohužel, nevím zatím 100% o nikom kdo je pořídil...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

24.05 2012 10:36


Když jsem si koupil all, tak tu zrovna byla diskuze o měchách a u někdo psal, že se chovaj rozdílně na každé urovni (dole tvrtší a nahoře měkčí), nevím jestli to byli přímo tyto, ale říkal že celý měch je vlastně ve hliníku, takže je i chráněn.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

24.05 2012 10:38


IvanLBC:


Ale když já jsem tak rád škodolibej....

Jestli ty "lepší" nebo ne fakt netuším... Spíš netuším, jestli lze tomu vůbec věřit. Pokud by to pravda byla, stálo by to určiě za úvahu, ale to by chtělo aby sem napsal někdo kdo už je měnil a napsal nějaký svoje zkušenosti z reálu... Bohužel, nevím zatím 100% o nikom kdo je pořídil...


ja je mam arnott II ale nemam s cim srovnavat, pac jsem je mel uz v aute pri koupi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

24.05 2012 10:49


tecka:


ja je mam arnott II ale nemam s cim srovnavat, pac jsem je mel uz v aute pri koupi


Škoda... Tak třeba někdo další se ozve...
S tou tuhostí na tom něco je?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 0

24.05 2012 13:00


jj arnott II pár za 16k, rozhodl jsem se pro II gen. když už to pojede z tý meriky tak proč si nepřiplatit 4k za lepší ale taky by mě zajímal rozdíl od někoho kdo je měnil jen se pochlubte
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

24.05 2012 14:22


23dawe:
jj arnott II pár za 16k, rozhodl jsem se pro II gen. když už to pojede z tý meriky tak proč si nepřiplatit 4k za lepší ale taky by mě zajímal rozdíl od někoho kdo je měnil jen se pochlubte


da se to objednat myslim i v nemecku... Nezapomen ze america usa, clo a dph a ponekud delsi doba dodani nez to prosetri jestli neposilas nejake zlo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

24.05 2012 14:22


IvanLBC:


Škoda... Tak třeba někdo další se ozve...
S tou tuhostí na tom něco je?


Nedokazu posoudit
nahoru

sponzor





24.05 2012 14:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 0

25.05 2012 14:56


z německa by to bylo super, ale vím jen o těch amerických stránkách.. nevíš jak zařídit, aby mi to zaslali z DE?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 0

25.05 2012 14:59


zkusim jim třeba poslat mail a uvidim, ale žádnou pobočku v Německu sem nenašel..
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

30.05 2012 10:12


Chlapi treba hladat tu na fore, uz tu bolo popisane ohladne toho dost.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tiez som rozmyslal nad tou druhou verziou ale tiez sa este nenasiel nikto kto by mi vysvetlil preco su lepsie.
Inac ja osobne by som volil pri vymene vankusou aj vymenu tlmicov. Tlmice maju dost velky vplyv na jazdne vlastnosti a uz ked budu vankuse dole tak preco to nespravit pri jednom. Inac ty nemci maju teraz dobru akciu vankuse uz aj s tlmicmi za lepsiu cenu, len neviem ci netreba k tomu dokupit potom este aj lozisko ulozenia tlmicov v tej velkej gume co je nad vankusom. Po case to zvykne klepat a velmi tazko sa hlada ta chyba.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

30.05 2012 12:45


makoneo:
Chlapi treba hladat tu na fore, uz tu bolo popisane ohladne toho dost.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tiez som rozmyslal nad tou druhou verziou ale tiez sa este nenasiel nikto kto by mi vysvetlil preco su lepsie.
Inac ja osobne by som volil pri vymene vankusou aj vymenu tlmicov. Tlmice maju dost velky vplyv na jazdne vlastnosti a uz ked budu vankuse dole tak preco to nespravit pri jednom. Inac ty nemci maju teraz dobru akciu vankuse uz aj s tlmicmi za lepsiu cenu, len neviem ci netreba k tomu dokupit potom este aj lozisko ulozenia tlmicov v tej velkej gume co je nad vankusom. Po case to zvykne klepat a velmi tazko sa hlada ta chyba.



Máš pravdu s tlumiči, to bude poté úplně jiné auto, ale řekne mi jestli se dají dát z A6? Jinak bude asi průser v ceně. tlumiče všechny těžko vyjdou na 10tis.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

30.05 2012 13:16


nedaji
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

30.05 2012 13:58


Tak tak nedopasujes ich tam a zadne tlmice dokonca maju vstup na vzduch od kompresoru a tieto od Bilsteinu co ponuka Arnott tento vstup nemaju a predsa ich ponukaju ako nahrada. Tychto zadnych sa ja konkretne bojim a zatial ich ani kupovat nebudem lebo netusim co to spravi ked do toho tlmica vzduch nepojde, ci nebude potom dost trpiet vankus.

Inac teraz som tu na fore nasiel jedneho typka co uz menil tie vankuse za druhu generaciu tak vecer mu napisem a uvidime co povie. Este by bolo fajn zistit ako to teda je s tymi zadnymi tlmicmi. Nema niekto o tom nejake info???
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 0

30.05 2012 14:24


dík za německý stránky
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

30.05 2012 20:19


vpoho
sponzor





30.05 2012 20:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

30.05 2012 21:42


makoneo:
Chlapi treba hladat tu na fore, uz tu bolo popisane ohladne toho dost.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tiez som rozmyslal nad tou druhou verziou ale tiez sa este nenasiel nikto kto by mi vysvetlil preco su lepsie.
Inac ja osobne by som volil pri vymene vankusou aj vymenu tlmicov. Tlmice maju dost velky vplyv na jazdne vlastnosti a uz ked budu vankuse dole tak preco to nespravit pri jednom. Inac ty nemci maju teraz dobru akciu vankuse uz aj s tlmicmi za lepsiu cenu, len neviem ci netreba k tomu dokupit potom este aj lozisko ulozenia tlmicov v tej velkej gume co je nad vankusom. Po case to zvykne klepat a velmi tazko sa hlada ta chyba.


1. Výše zmíněný obchod mohu doporučit, jednání ok, žádný problém.

2. Tlumiče - nechte si je proměřit, že začnete měnit. Stojí to pár korun. Já měl taky pocit že nebyly ok, protože se auto občas trochu zhoupne. Po změření se ukázalo, že jsou i po 250tisících Km v pohodě. Holt je to těžký auto a na úrovni 3 se houpat bude. Na úrovni 2 se 17" kolama taky. Dejte tam 18" kola, dopředu Arnott generace 2 a 18" kola a máte z toho motokáru, která se v zatáčce ani nehne.

3. Rozdíl u generace 2 je v kovovém prstenci, který obepíná měch. Kolují nesprávné teorie, že je to ochrana proti kamínkům. Možná tak funguje a možná ne, ale primární účel je zabránit gumovému měchu, aby se při velkém stlačení roztahoval do šířky. Materiál, ze kterého jsou měchy vyrobené má při vysokém tlaku nezanedbatelnou pružnost a při velkém stlačení dochází k propružení stěch měchu do stran, čímž se zbytečně ztrácí energie. Tím, že měch obepneme kovovým prstencem tomuto jevu zabráníme, takže s rostoucím stlačením měchu více roste progrese pružení.

Jak jsem teď psal někomu v SZ, rozdíl po výměně předních měchů za generaci 2 je na úrovni podvozku 1 a 2 a s 18" koly velmi zřetelný a velmi pozitivní.

Celé je to vlastně o principiálním rozdílu mezi kovovou vinutou a vzduchovou pružinou. Kovová pružina má lineární charakteristiku, síla kterou na ni musíme působit, abychom ji stlačovali stále více roste lineárně v závisosti na stlačení. Což může být v určitých situacích nevýhoda. Zejména pokud se blížíme již k hranici maximálně stlačené pružiny a síla není dostatečně velká, tak riskujeme, že pružina nedostatečně zbrzdí "pád" vozu do nerovnosti a dojde k ráně, nárazu, nedostatečnému "vyžehlení" nerovnosti.

Oproti tomu vzduchová pružina má v principu exponenciální (? tady mě případně někdo opravte) charakteristiku, takže s rostoucím stlačením pružiny síla, kterou je třeba vyvíjet roste rychleji než lineárně, tedy rychleji než v případě kovové pružiny. Takže v těch mezních situacích, kdy kolo dostane fakt šlupku, tak tam má vzduchová víc síly tu velkou ránu plynuleji odfiltrovat. No a ta "generace II" tam má ten kovový prstenec právě proto, aby se v mezní situaci chovala více jako "ideální" vzduchová pružina, aby jí na progresivnosti neubírala pružnost materiálu měchu.

Je to samozřejmě o celkovém nastavení podvozku, ale z laického pohledu se mi zdá, že je snazší nastavit vzduchový podvozek než klasický, resp. že vzduchový bude z principu své progresivní charakteristiky pracovat stejně dobře na větším rozsahu různých nerovností, než klasický podvozek.
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

30.05 2012 21:51


Dakujem pouzivatelovi oo.viper.oo za vycerpavajuce vysvetlenie na ktore sme uz dlhsi cas cakali. Uz ostava poriesit len jednu otazocku a to otazka vymeny zadnych origo tlmicov so vstupom na vzduch za Biltstein bez tohto otvoru, a sice ci bude vsetko fungovat ako ma
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

30.05 2012 22:07


knedlifek:
Když jsem si koupil all, tak tu zrovna byla diskuze o měchách a u někdo psal, že se chovaj rozdílně na každé urovni (dole tvrtší a nahoře měkčí), nevím jestli to byli přímo tyto, ale říkal že celý měch je vlastně ve hliníku, takže je i chráněn.


Dole tvrdší a nahoře měkčí, tak se chovají obě generace měchů. Nafouknutej na vyšší úroveň = vyšší sloupec vzduchu = měkčí. Rozdíl je, že Gen2 při postupném stlačování trochu více přitvrzuje, viz. mé vysvětlení v předchozím přispěvku. Projevit se to může v zásadě nezávisle na nastavené úrovni podvozku, jde jen o to, abyste dostali podvozek do mezní situace, kdy se stlačení měchu blíží maximu. Pak se Gen2 bude chovat líp. Stačí na úrovni 3 skočit nějakou velkou díru. Na úrovni 1, tím že celkový rozsah tlumiče je výrazně zmenšen, tak tam se pak tento efekt projevuje daleko častěji, stačí auto narvat do zatáčky a vnější přední kolo už dostává kapky.

Na úrovni 1 a myslím i 2 je guma schovaná pod prstencem. Od úrovně 3 už myslím dole z prstence trochu vykukuje. tecka se může kouknout
AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

30.05 2012 22:09


ja stim nehybu, zarizeni ktere funguje, s tim se nema hybat

jinak progresivni

a rozhodne jak pises, nez zbytecne menit tlumice, nechal bych je zmerit...
aspon usetri az se pokazi neci jineho
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

30.05 2012 22:13


makoneo:
Dakujem pouzivatelovi oo.viper.oo za vycerpavajuce vysvetlenie na ktore sme uz dlhsi cas cakali. Uz ostava poriesit len jednu otazocku a to otazka vymeny zadnych origo tlmicov so vstupom na vzduch za Biltstein bez tohto otvoru, a sice ci bude vsetko fungovat ako ma


Já jsem to před těma dvěma lety řešil přímo s Arnottem a oni trvali na tom, že ty tlumiče chodí jak mají i bez toho čudlíku a že k tomu dávají něco na zaslepení druhého konce. Pak jsem podnikl výzkum na různých amerických fórech, kde Biltstein tlumiče veskrze dost strhali. Takže už jsem byl rozhodnutý, že koupím originál, protože jinou náhradu jsem nenašel a tlumič je přece jen tlumič - neradno ho podceňovat. Nakonec jsem naštěstí dostal nápad je nechat změřit a ukázalo se, že jsou ok a nemusím měnit.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

30.05 2012 22:22


tecka:
ja stim nehybu, zarizeni ktere funguje, s tim se nema hybat

AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

31.05 2012 9:47


Pocuj este jednu vec by som chcel vediet, kde ti a ako kontrolovali tie tlmice? Ja som si ich dal skontrolovat na dakych valcoch co mali v BOSCH servise a vyslo mi ze mali dakych 43-65percent a strasne tlacil ze to uz je medzna hodnota a ze je lepsie ich vymenit, mne sa to nezda tak zatial cakam a uvidi sa. Tebe na tych testoch ukazalo kolko percent?
Inac co myslis pod tym veskrz dost strhali? Vedel by si to aj nejako viacej popisat. Ja som si vzdy myslel ze Biltstein je znacka ktora patri medzi tie najlepsie. V tych tlmicoch sa az tak moc nevyznam.

edit: a este jedna otazocka, vankuse druhej generacie si daval do predu aj do zadu alebo len do predu a do zadu klasicke vankuse?
Naposledy upravil makoneo dne 31.05 2012 12:12, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.05 2012 10:17


Taky bych měl dotaz jestli jste už někdo měnil jen tlumiče u vzduchu u 4f?
sponzor





31.05 2012 10:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 217 | Témat: 13

31.05 2012 17:52


makoneo:
Pocuj este jednu vec by som chcel vediet, kde ti a ako kontrolovali tie tlmice? Ja som si ich dal skontrolovat na dakych valcoch co mali v BOSCH servise a vyslo mi ze mali dakych 43-65percent a strasne tlacil ze to uz je medzna hodnota a ze je lepsie ich vymenit, mne sa to nezda tak zatial cakam a uvidi sa. Tebe na tych testoch ukazalo kolko percent?
Inac co myslis pod tym veskrz dost strhali? Vedel by si to aj nejako viacej popisat. Ja som si vzdy myslel ze Biltstein je znacka ktora patri medzi tie najlepsie. V tych tlmicoch sa az tak moc nevyznam.

edit: a este jedna otazocka, vankuse druhej generacie si daval do predu aj do zadu alebo len do predu a do zadu klasicke vankuse?


Já už si detaily nepamatuju, tlumiče jsem nechal testovat v jednom pneu servisu v Brně kde na to měli tu vibrující desku, měřil jsem to na úrovni 2, tuším. Chlapík mi vyjel grafy a okomentoval to a z jeho vysvětlení jsem tehdy nabyl dojmu že ví o čem mluví a jeho závěr byl, že to je ok.

Jak ty biltsteiny strhali, to už si taky přesně nepamatuju, ale bylo to dost na to, aby mě to donutilo uvažovat o drahých originál tlumičích. Takže asi tak.

Měchy druhé generace jsem dal pouze dopředu. Zadni byly ok, tak jsem nechal původní. Oficiální vyjádření Arnottu bylo (dle očekávání), že se nesmi kombinovat různé verze na jedné nápravě, ale vpředu a vzadu různé být mohou.
AK batole
AK batole


Registrace: 9.9. 2010
Příspěvků: 433 | Témat: 22

01.06 2012 9:39


Dik. Lebo tiez tak nejak uvazujem ze do predu by som dal tu druhu generaciu a do zadu klasiku. Chcel som vymenit aj tlmice ale ako pocuvam radsej si ich necham este raz zmerat a uvidi sa. No tie Biltsteiny uz nechcem ked maju take zle referencie. Dik za rady
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.9. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

28.07 2012 18:54


Zdravím ve spolek.Mám zájem koupit ALLROADA 2003,1 majitel...Vzhledově zachovalý kousek,za jízdy nic netluče a nemlátí..Jen se bojím kompresoru.poradí někdo za jak dlouho se má nafoukat z nejnižší polohy třeba do 3. Jak poznám ze tlačí tak jak má??? Děkuji moc za radu.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

28.07 2012 19:12


zdar,

mezi jednotlivyma levelama pocitej neco mezi 30 az 60 sekund.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

28.07 2012 19:32


mv84:
Zdravím ve spolek.Mám zájem koupit ALLROADA 2003,1 majitel...Vzhledově zachovalý kousek,za jízdy nic netluče a nemlátí..Jen se bojím kompresoru.poradí někdo za jak dlouho se má nafoukat z nejnižší polohy třeba do 3. Jak poznám ze tlačí tak jak má??? Děkuji moc za radu.


kompresoru se vubec neboj, ten je levny
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.9. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

28.07 2012 19:40


auto je opravdu zachovalé, mám dost zamotanou hlavu stím co tu čtu.přez VIN* je servis OK,měchy měněny v 2008 původ I.Na co si dát při koupi pozor? Převodovka*,motor,podvozek..U6ž je to motor BAU tak snad problém kolem vaček odpadá...Váhám jestli ALLROD nebo E39 530D
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email