Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 30 dubna 2025
Celkem je zde 88 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: lajczek
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 163
Online návštěvníků
Návštěvníků: 84
Uživatelů: 4
Celkem: 88

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

18.09 2011 20:32


Zdravim,tak po patrani a problemoch s bohatou zmesou som zistil ze som skrutku na regulovanie zmesi vobec nemal asi vypadla.Musel som navrtat novy zavit a dal som tam aku taku skrutku uz to sice nie je origo no ked to pojdem nastavit snad to bude dobre a spotreba pojde dolu doteraz som mal cca 15l v meste/80 2.3 R5.
nahoru

sponzor





18.09 2011 20:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

18.09 2011 20:37


RSquattro: CO že jsi udělal?!
Ta skrutka má také kužel určitého úhlu.
Jsem zvědav,jak ho uděláš správně....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

18.09 2011 20:43


Urcite som to neurobil spravne ale co som mal robit lepsie jak nic teraz mi islo max zmesi a dusilo ju....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

18.09 2011 20:49


RSquattro: Škoda,že jsi to nenapsal dřív,něž jsi předělal závit.
Něco by se určo našlo....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

18.09 2011 20:51


No lenze tam ma ist povodne M5 skrutka ale uz bola volna lebo bol zniceny zavit takze velmi by mi to nepomohlo ale keby mi mohol niekto odfotit ten kuzel aj ked viem ze manipulovat s tym by sa len tak nemalo keby to dakto mal v knihe alebo tak by nemusel vyberat aspon nejak by som napodobnil aj ked uz to nikdy nebude ono...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

19.09 2011 9:41


RSquattro: Bavíš se skutečně o dvojitém ramenu váhy vzduchu? Nevyrobil jsi spíše šroubek do tělesa rozdělovače paliva, kde má být originál záslepka?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

19.09 2011 16:56


Skrutka medzi vahov vzduchu a rozdelovacom paliva ovladajuca klapku nad vzduchovym filtrom...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

19.09 2011 18:52


RSquattro: Tě nenapadlo ten onen díl vyměnit za jiný se šroubkem...?
nahoru

sponzor





19.09 2011 18:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

19.09 2011 20:12


Teraz by mi fakt pomohlo keby mi niekto poslal ako ma vyzerat ten kuzel...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

19.09 2011 22:18


sniper:
RSquattro: Bavíš se skutečně o dvojitém ramenu váhy vzduchu? Nevyrobil jsi spíše šroubek do tělesa rozdělovače paliva, kde má být originál záslepka?


První, co mě napadlo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2289 | Témat: 28

20.09 2011 8:19


tiez sa mi nezda, ze by tam nebola ) to co v tej diere je vidno ma mat torxovu hlavu a malo by to ist zatlacit dole (a hlavne by to nemalo mat zavit). Ak by to tam hoc aj chybalo, bohatost sice nastavit nepojde, ale nesposobi to vniknutie neodmeraneho vzduchu ani vysoku bohatost zmesi (sak je to pod klapkou).
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

20.09 2011 12:40


Cooo?Ty nemáš šroubek na štělování benelu nad váhou vzduchu?Tak to je haluz,sis měl sehnat radši jinou váhu nebo aspoň ten šroubek.Váhu na 2.3 R5 seženeš skoro všude.Skoro každý kilo mělo 2.3 motor.Sem původně myslel šroubek na štelování vzduchu u klapky,to by zas tak nevadilo,ten má jen těsnit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2289 | Témat: 28

20.09 2011 12:57


to teraz netusim, na koho si reagoval a som v pomykove, pac som netusil, ze tam je tych stelovacich elementov zvonku pristupnych viac
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

20.09 2011 16:02


venYI-na tvůj odkaz sem nereagoval,ale máš pravdu že když tam bude chybět ucpávka tak to nevadí,horší je kdyby mu chybělo to pod ní a to tom píši já,to pod ní myslím že mu tam chybělo.
No ted mě to teda zmátlo
RSquatro:Co teda původně myslíš?Kterej šroub?Na vzduch u klapky nebo na váze vzduchu jak tam strkáš imbus 2.5 a ještě líp nebo tu ucpávku nad tím imbusem?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

20.09 2011 17:44


Odfotim to a hodim to tu mozno sa mylim ale motor reagoval nato pri priskrteni zdochol a pri uvovlovovani sa zvysovali otacky mozno sa mylim a nie je to ta bohatost...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

20.09 2011 18:03


tywe tak ted sem zahučel pod stůl smíchy LOL
Naposledy upravil Krysar dne 20.09 2011 18:08, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





20.09 2011 18:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

20.09 2011 18:06


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2289 | Témat: 28

20.09 2011 18:14


tam ma byt klobucik, ziaden zavit. celkom s radostou by som si pozrel rez tym odmeriavacom vzduchu, ako to tam aktualne s tou skrutkou vyzera )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

20.09 2011 18:19


Krysar neviem nacom sa tak smejes chcel by som vidiet teba ked si zacinal ci ti vsetko islo hned bez problemov , ja som samouk a co sam nevyskusam tak neviem...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

20.09 2011 18:32



Náhled, klikni pro zvětšení.


ta zkrutka má být na 3 mm imbus je cca 4 cm od spodní hrany rozdělovče množstní
na obrázku je jasně viditelná na bodu 5D !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

20.09 2011 18:36


Dikes nieco take som potreboval.A co mam teraz spravit vymenit cely kus ale to nechat uz tak?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

20.09 2011 18:59


Na tej sheme ta skrutka ani nie je co som daval ma tam vobec ale na rozdelovaci je normalne vybranie pre skurtku ..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

20.09 2011 19:00


ta co si tam dával tam být nemá je cca 4 cm pod ní a na schéma je pokud ji nevidíš tak ej muj smích oprávněný
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

20.09 2011 19:12


Ja len proste potrebujem nastavit zmes pretoze je bohata a neviem akym stylom sa to nastavuje uz som si zistil servis a dalsi tyzden tam idem ale ved ked to chce nastavit tak by sa tiez mal nejak dostat k tej skrutke..Krysar kazdy robi chyby a myslim ze aj ty si sa bez nich nezaobysiel..Inak nebude mi tahat falosny vzduch ked tam nebude?
nahoru

sponzor





20.09 2011 19:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2289 | Témat: 28

20.09 2011 19:23


ono ta skrutka 5d na scheme sa nejako musi dat nastavit. kedze pravouhle skrutkovace este nevymysleli (ale na SPS Strojnickej uz poculi o pravouhlych vrtakoch) musi byt nad tou skrutkou diera v obale, aby tam slo skrutkovac dostat. kedze sa tato skrutka ale celkom opravnene moze nastavovat za behu motora, bolo by celkom blbe, keby cez tu dieru vnikal do sania nefiltrovany bordel (ktory tam vzhladom k okoliu celkom opravnene bude), tak tam inzenyri z NSR dali tesniaci element na pruzinke. Priamo o rameno sa ten element opierat nemoze, pretoze rameno sa hybe a drhlo by to, tak tam na pruzine "plava", ked sa zatlaci, tak sa dostane do kontaktu s nastavovacom 5d na ramene a umoznuje jeho nastavenie. NEMA ale zavit, ma sa dat iba nepatrne niekolko mm zatlacit dovnutra a inac by sa mal volne pretacat. Podla nemeckej (a trebars aj kalifornskej) legislativy ma byt tento element, kedze ma vplyv na zmes zakryty ochrannym klobucikom, ktory neumoznuje demontaz bez jeho poskodenia a ak na aute chyba, alebo je poskodeny v DE by svojho casu auto nedostalo emisnu. Ze chyba klobucik, je celkom bezne, bud sa stratil vekom (je tusim plastovy), alebo uz do zmesi niekto sarpal kvoli tomu, ze malo auto uniky vakua zo sania a neunuval sa tam narazit novy (u nas predpokladam technici o takej veci netusia a v nemecku to uz asi slusnu radu rokov maju v pazi), kazdopadne okrem toho, ze to saje bordel, ktory cestuje okolo vrchu rozdelovaca tlaku to na zmes nema ziaden vplyv, pretoze ta diera je este pred klapkou odmeriavaca vzduchu. To, ze ti auto prestalo zrat by som skor pripisal bud:
a) placebu
b) narezal si tam zavit a vrazil si tam skrutku dostatocnej dlzky, ktora brani ramenu, aby sa dostatocne vychylilo smerom nahor, tym padom nemas tak velky vstrekovaci tlak, ako by si "normalne" mal a tym padom to tolko nezere, ale pri plnej podlahe, alebo plnom zatazeni ani tolko netaha (s prehladom by asi mohlo stacit nieco ako M5x20).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

20.09 2011 20:36


Fakt dik za snahu ventyl ale to ze mam bohatu zmes mi povedali na emisnej a problemy s tym uz mam dlhsie tu skurtku som tam dal az tento vikend teraz neviem ci ju tam mam nechat alebo nie...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2289 | Témat: 28

21.09 2011 12:47


ak si ten zavit rezal do obalu odmeriavaca vzduchu (co si este stale nepovedal, kam presne si ho narezal, ale predpokladam podla tej fotky, ze do obalu), tak to tam nema proste co hladat (co mimo ine vyplyva aj z toho, co som napisal vyssie). ta skrutka (nie ta, co si na nu narezal zavit, ale ta skrutka 5d na scheme, ktora je pod tou dierou do ktorej si rezal zavit) v skutocnosti v podstate skrutkou bohatosti nie je. ta skrutka reguluje obmedzovac vstrekovacieho tlaku v zavislosti na mnozstve nasavaneho vzduchu, co sice u kontinualneho vstreku na bohatost zmesi vplyva, ale vdaka elektropneumatickemu ventilu, ktory dodatocne dokaze riadit otvorenie / priskrtenie ventilov to v zasade nemusi mat takmer ziaden vplyv. je to sice mechanicky vstrek, ale nie je to karburator.

hovoris tu, ze nemas k tomu ziadnu dokumentaciu, tak ti poviem, co si treba zohnat.

* Ako prvu si zozen ucebnu brozuru od Boschu KE-Jetronic (A4, zlty obal), bezne sa da vygooglovat a stiahnut na nete ako PDFko v nemcine, anglictine, ale uz som to videl v papierovej forme aj v cestine. Tam pochopis princip, ako cela hracka funguje. Sice z toho nezistis, ako co opravit, ale ak sa nad tym co je tam napisane zamyslis, budes vediet aspon ciastocne z chovania motora vediet vydedukovat, co nie je tak, ako ma byt (a navyse je tam celkom podrobne popisane, ktory akcny clen co a ako robi, takze sa aj nejaka velmi primitivna diagnostika da robit - ak odpojim toto, ma sa stat toto). Nedozvies sa tam ale nic konkretne k montazi, pretoze KE-Jetronic sa nejakych cca 20 rokov montoval do desiatok roznych modelov aut roznych znaciek (europske znacky to tam mali snad vsetky).

* Potom si zozen Etzolda ci uz k 80tke, alebo ku kilu. Je v nom sice hovno napisane, ale v situacii ked nemas nic je aj hovno dobre. Tam su uz aj nejake veci ohladom servisnych zasahov (prevazne najma do mechanickej casti).

* Odveci nebudu ani schemy kablovacky riadiacej jednotky, navod na vycitanie blikacich chybovych kodov a spustenie diagnostiky akcnych clenov najlepsie aj s vysvetlenim, co ktory chybovy kod znamena, pretoze niektore vedia znamenat dost zaludnosti.

* A tym sa dostavame k poslednemu zlatemu gralu dokumentacie a tou je dostatocne stara a dostatocne relevantna verzia ELSA, coz je VW digitalna zbierka dokumentacie servisnych ukonov. Bud si ju zozenies ako celok v digitalnej podobe, alebo sa na e-bayi daju zohnat v papierovej forme (prevazne v nemcine) po castiach Reparaturleitfaden-y, coz su diagnosticke a servisne prirucky a obsahuju v podstate to iste, co ELSA, akurat sa daju odniest do dielne aj ked nemas laptop.Ak to budes zhanat v papieri, tak hladaj na e-bayi bud RLF NG, alebo RLF audi 80 2.3, alebo reparaturleitfaden audi 80 2.3. Velmi teoreticky by si mohol pouzit aj RLF k audi 100 2.3, ktory ma motor s kodom AAR, tam ale negarantujem, ze napriklad hodnoty odporov pri diagnostike su rovnake.

Moznost pouzitia tychto dokumentov v praxi ale predpoklada, ze si aspon trocha zrucny s multimerakom a aspon trocha mechanicky zrucny.

Ja som tiez k NGcku prisiel ako slepa kura ku zrnu cca pred rokom a v podstate som o nom tiez na zaciatku dokopy prd vedel a sice teraz o tom daco viem, su to znalosti viac menej teoreticke a velmi sporo prakticky odskusane. Nesnazim sa vrtat do toho, o com takmer s istotou neviem, co robi a ako sa to prejavi a duplom nevrtam do toho, o com mi niekto 5x povie, ze do toho vrtat nemam a o tom, ze do tej "skrutky bohatosti" nemas vrtat sme ti minimalne ja a SatanCoupe hovorili.

KE-Jet je sice z doby kamennej, ale pomerne komplikovane pracujuci system, navyse ho pocastovali riadiacou jednotkou a Lambda* sondou, takze je na nom kurvitok, ktore mozu sposobit bohatu zmes este o daco viac. Nie je to karburator, ze ak to ma bohatu zmes (o com si este nie som isty, ci na emisnej kontrole vedia zistit skutocnu bohatost zmesi, alebo ti to povedali len na zaklade vysokeho obsahu HC v emisiach) tak staci otocit jednou skrutkou a zmes bude v pohode. Nastavenie zmesi moze byt uplne v pohode, len staci ze mas po smrti Lambda* sondu a bude ti to zrat ako tank, detto ak je po smrti pomocny elektropneumaticky ventil a mechanicky nie je zmes uplne naladena, tak to moze zrat, alebo naopak byt moc chudobne, ked nemas tesne sanie, bude ti to robit vsetky mozne aj nemozne druhy problemov od zdochynania cez nestabilny volnobeh, slaby tah atd. Tiez v tom mozes mat vysratu riadiacu jednotku, ktora nieco nereguluje tak, ako by mala. Dalej staci taka blbina ako netesny vyfuk, ktory prisava vzduch z okolia a oblbuje Lambda* sondu, ktora si mysli, ze zmes je ok a pritom je bohata.

Cize co robit v tvojom pripade... vyrezal si do tej diery zavit, takze tam uz povodny tesniaci element nenapchas ani keby si ho zohnal. To mas v podstate na vymenu odmeriavaca vzduchu, jednak preto, ze je v podstate zniceny a jednak aj z toho dovodu, ze ten tesniaci element odtial neodisiel z vlastnej vole, ale niekto do toho asi vrtal a nieco posral. Do tej skrutky, ktora je v tej diere by som naozaj, ale naozaj nesahal a tak ako sa tu radi kazdemu s jetronicom (a bolo poradene aj mne), prekontroluj si najprv tesnost sania a to vsetkych jeho sucasti, vratane vane, vika ventilov, nalievacieho vicka, odvetravania kluky, volnobezneho regulatora (hokejkova hadica iduca k regulatoru podtlaku asi bude u teba uz hotova tak, ako bola u mna), vzduchovy obtok ventilov, korytnacku. Vsetko musi byt dokonale tesne, akekolvek prisavanie vzduchu za tou odmeriavacou klapkou je falosny neodmerany vzduch a rozbija nastavenie zmesi. To, ze ti motor zdochyna a dusi sa nemusi vobec znamenat, ze mas tak bohatu zmes, len ze mas niekde falosny vzduch. Ked budes mat poriesene podtlaky, mozes riesit cidla, najprv teplotne (ze ti budik nieco ukazuje, neznamena nic, pretoze budik a RJ motora beru signal z roznych cidiel, dokonca RJ vstrekovania a RJ zapalovania maju separatne cidla). Cidlo teploty ukazujuce konstantne 40 stupnovy motor dokaze so spotrebou zamavat celkom slusne. Tiez treba pomerat Lambda* sondu, ci ukazuje, ci nie je leniva a tak. Tvoja uz moze byt pri tom km nabehu okolo 150 tisic +- stocene km odpisana.

To mas vsetko trivialne veci, ktore na spotrebu vplyvaju pomerne priamociaro a daju sa este dost jednoducho odhalit. Ak budes mat stastie, odhalis nieco tu, prislusny diel vymenis a zmes sa da dokopy, ak stastie mat nebudes, tak ides dalej a riesis take veci, ako potenciometer odmeriavaca vzduchu, cerpadlo, vyskovu adaptaciu, elektropneumaticky ventil, hlavu rozdelovaca paliva a ostatne veci, na co ti uz ale v podstate treba bud ELSU, alebo RLF.

PS: dufam, ze toto si tuna precita okrem mna aspon niekto, pisal som to celkom dost dlho
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

21.09 2011 15:02


Ja som vedel ze do tej skrutky nemam babrat nebit toho ze som mylslel ze to je naozaj ta a ze mi tam chyba ani by som sa jej nedotkol no teraz uz je neskoro.V kazdom pripade velka vdaka za snahu ventyl.Skusim prekontrolovat tu tesnost a snad najdem problem este raz dikes..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.10. 2010
Příspěvků: 126 | Témat: 28

21.09 2011 15:05


Este ma napadlo ze by som zrezal tu skrutku aby nezasahovala do klapky len cisto vyplnila tu dieru mohlo by to tak ostat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2289 | Témat: 28

21.09 2011 15:33


ako uplne provizorne riesenie hej, ale pak az s tou skrutkou nahodou raz bude treba hybat, tak ju nenastavis. A navyse zelezo v hliniku ma taky neprijemnu featuru, ze sa skrutky zahryzavaju + zavity v hliniku preziju obvykle tak maximalne par zasrubovani a potom sa rozsypu uplne. Svoje o tom vedia majitelia aut alfa romeo, kde kazdy druhy zavit je v hliniku a vacsina z nich neprezije prve rozoberanie.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email