Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 12 kvě 2024
Celkem je zde 591 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DoLy
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 443
Online návštěvníků
Návštěvníků: 590
Uživatelů: 1
Celkem: 591

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

28.01 2009 22:04


Jo a ještě,v čem je KG hlava lepší?Větší ventily,ostřejší vačka si myslím já,nebo je to jinak?
nahoru

sponzor





28.01 2009 22:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 16

29.01 2009 11:39


ty jo, vyderzaj do vecera, sezenu ti asi nelibovejsejsi mash up bloku a hlavy, dle americkych soudruhu to pak jede jaxvine, musim jen pockat az se mi ozvou zpoza velky louze (-: je to nejaka kombinace NF a MC..
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.01 2009 11:46


to mi nerikas nic novyho .. Karl S. ma tohle ..

a je to doporucovany vsude ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 16

29.01 2009 11:50


tak co blbnes s KG, voeee?

ale ten typek mel na to takovej hezkej navod, by se ti to mohlo libit, vime?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.01 2009 11:57


ten navod uz mam taky ))))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 246 | Témat: 16

29.01 2009 12:28


no a co teda? furt jen teorie, nebo budes delat nejakou praksy?

(jedna veta za tisic navodu - for the best 10v engine, go NF head, mc1 bottom, mc exuast valves, and a huge efficient IC, and same with the Turbo* )
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.01 2009 12:41


tohle je teoretickej koutek ... praktickej pribude casem taky )))
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

29.01 2009 13:15


praktickej je vzdy trosku tezsi,clovek nakonec zjisti ze ne vsecko de dle planu.
nahoru

sponzor





29.01 2009 13:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

29.01 2009 18:27


Neke fakt?A v čem je NF hlava lepší než MC nebo KG?Vždyť má 136HP,má ale větší obsah,to je pravda.Ale KG má větší ventily ne?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.01 2009 22:34


KG NEMA vetsi ventily ...

NF ma vetsi vyfukovej ventil ale ab y si ji mohl dat na MC .. potrebujes pisty z 034efi paaac proc? .. paaac nejsou plneny sodikem ... z toho plyne ze je upeces
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

30.01 2009 18:04


Na 034 neprodávají písty plněný sodíkem,možná nějaký lepší vetily tvrzený,ale zase nejsou plněný sodíkem,mají tam akorát ojnice.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

31.01 2009 1:21


pisty plneny sodikem ? .. huh )) myslis ony ventily .. ze ? ... no ja sem taky nikde nepsal o tom ze ty z efi034 budou plneny sodikem ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

31.01 2009 22:36


Ale to si napsal ty že potřebuju písty plněný sodíkem z 034,jenže oni tam žádné písty nemají na 10V a to nevím zda se vůbec dělají písty plněný sodíkem.Vím že v 20V sou plněný ventily,ale písty .A někde sem četl že jediný Audi MC Turbo* má kovaný písty,budu se na to muset pořádně podívat
tady je citace v angličtině

So you want to build a Turbo* 8v? Chuck B. turned us on to using Audi MC pistons as an easy way to get a quality forged piston and lower CR at the same time. These are not just a drop-in for most 1.8 motors, since although the bore is the same, they have lower wrist pins than almost all 1.8s (this is to move the top ring land down, making the piston much more robust in the presence of high heat and detonation).

A ještě tomuhle moc nerozumim,píše tam že systém CIS Turbo* má sodíkem plněný ventily a CIS Turbo* tam má v tabulce jako MC
All ex valves 33 mm (p.15.7), intakes 38.0 on WU,KZ,MC; 40.0 on KH(!),NF. I don't believe this either, I think KH has 38 intakes. On p15.9, it states that only "CIS Turbo*" ex valves are sodium filled.

Tady webovka:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

01.02 2009 0:07


no jo ... ja kdyz se zhulim tak pisu kraviny ...

tak sorry noooo

ale co se tyce svetel ... dneska sem rozebral tri pary abych nasel nejlepsi paraboly ... no nasel sem dve uplne luxusni ... ale ty skla .. to je des co pustej spiny ... (savo)

takze zejtra rano to budu montovat .. rovnou i s pridavnejma dalkama ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.02 2009 9:27


grrgle ... tak svetla vymeneny ...

ale ... 11.7V ... takze kabliky a prestavba
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

02.02 2009 9:56


No to maš blbý a jám to stejný:-)Tak že se pustím do nových kabelů,od altíku k bateríi a stertéru.No prostě hlavní plusovou linku a ukostření.To bude dobrůtka,no už se těším.
nahoru

sponzor





02.02 2009 9:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.02 2009 10:33


na to seru ... proste udelam dve relatka na svetla a hotovo ... proc se srat s kabelama kdyz uz existuje osvedcenejsi a jednodusi reseni? ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

03.02 2009 1:39


Diablo_666: nechci ti kazit nadšení, ale většinou jsou ty ztráty napětí rozožený do celý sítě: od baterky, přes pojistkovku, spínačku,vypínač, přepínač,pojistkovku a teprve pak možná konektor u světla. Když si všude odečteš cca 0,4V, tak už víš, co máš hledat.
Nemá to smysl, chce to bypass.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

03.02 2009 7:53


Ale prdlajs,Dává mi to 12,8V ,a je to v jrdnom zuženým bodě u spolujezdce,ale pro jistotu budu menin celou kabeláž.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

12.02 2009 2:40


tak zuruck zum thema

Teorie rika:
Blok MC1
Hlava NF1 (a musi to bejt NF1)
Vacka "dle libosti" (bud vacka z MC2, nebo NF2 = sou stejny).
kdyz se pouzije hlava z NF1, musi se pouzit ventily z Inconolu a ty stojej docela raketu (150 USD z efi034, nebo 200e z f-i)

dve veci jaksi nechapu:

ta prvni je spis o tom co se stane kdyz pouziju ostrejsi vacku z atmosfery (rekneme motory se serie Wx nebo jeste lip motory ze serie Kx vyjma KG) - jak se to podepise na vykonovy krivce, kam se posune kroutak, co to vlastne udela? posune se vejs nebo niz? jde mi o to aby to auto ve finale netahlo v nizsich neturbovejch otackach a vejs to bude mdble ....

ta druha je o ty hlave, doporucujou NF1 hlavu protoze ma vetsi nasavaci ventily. to je prej jedinej duvod ... hmm fajn ... takze Turbo* ma ??/34sodik a atmo ma 40/34nesodik ... proc nestaci upravit hlavu z MC na vetsi otvory?
ted ten duvod tyhle myslenky: Ventily stojej viz vyse, udelat sedla na hlave, asi tak nastejno...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

12.02 2009 8:32


No pravě,nestčilo by jenom udělat větší sedla na hlavě a koupit z 034 větší výfukoví ventily?TO by myslim bylo lepší než shánět hlavu z NF a jiný krámy.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

12.02 2009 12:23


no ... ty si to trochu motas .. precti si posledni odstavec, podle tohohle by si ani nepotreboval kupovat jiny ventily, protoze Turbo* ma 34mm vejfuky se sodikem - problem je v dylce ventilu, proto se do NF nedaj nandat vejfukovy z MC, sou proste kratky ...

tohle by podle mne eliminovalo potrebuju koupe novejch ventilu ...

protoze by teoreticky slo:

takze mam potvrzeny ze by slo:
pouzit hlavu z MC
upravit sedla nasavani z 38 na 40
puzit nan asavani NF ventily a na vejfuk MC ventily ...

otazkou zustava na kolik vyjde ona uprava hlavy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

16.02 2009 15:22


Tak tady někdo řešil, co udělá vačka z větší atmosféry na turbu. Ze zkušenosti na Uno 1,3 Turbo* bylo nejlevnější řešení dát vačku z 1,5 atmo. A líp to jelo, hlavně s většími vstřiky. Takže je to způsob jak ušetřit na vačce, ikdyž ne dokonalý.
Odkaz do galerie
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

16.02 2009 15:58


njn .. jezne u petivalcu nemas moc obsahove na vyber ...

1.9,2.0,2.1,2.2,2.3 a moooozna 2.4 nebo 2.5 z transportera ...
nahoru

sponzor





16.02 2009 15:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

17.02 2009 14:07


To já jen, že vačka z větší atmosféry cenu má, pokud se tedy dá sehnat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

17.02 2009 16:24


2Pix: Tady ty rozdíly ve vačkách by měly jít poznat až ve vyšších otáčkách motoru. Jedná se jen o délku otevření ventilu a u turba se mi zdá, že to nemá zase až takový význam. Na krouťák v nižších otáčkách to nebude mít vliv. Když je před ventilem přetlak, tak se po otevření ventilu tlak s tlakem ve válci vyrovná poměrně rychle. V otáčkách se délka otevření ventilu zkracuje, takže by tato doba nemusela stačit na srovnání tlaků. Větší význam bude mít výfukový ventil, tj. jakou rychlostí budou výfukové plyny opouštět kanálky a jak budou působit na lopatky turba. Tam by asi byla důležitá pravidelnost, jakým budou jednotlivé válce předávat tlak z válců turbíně.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

17.02 2009 20:23


no .. to prave taky resime ...

ale ted na to pecu .. mam jiny starosti ktery mne ted budou vysavat z penez ...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

18.02 2009 16:52


hle ... Pado ji fakt prodava
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tak vzhuru do toho .. kdo koupi neprohloupi
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

18.02 2009 21:05


tak si rikam v hlave ... "co pouzit jinej blok" ...

tak sem se dopracoval k motoru z VW T4 ... jedna se o 2.5 10v s nizkou kompresi - motor je stavenej na spalovani paliva pod 91 oktanu... tak si v hlave rikam .. copak jakpak ... samozrejme ze by bylo potreba asi upravit spodek a trosku vrsek ... no a taky dodelat pridavny chlazeni (ala Karl S.) ... hmmpppffff ...

za kolik se da asi takovej motor z prasklyho transportera sehnat ... to bude raketa urcite ...

tak zpatky k prknum
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

18.02 2009 21:57


pocitej 20K za holatko
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email