Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 18 srpna 2019
Celkem je zde 16 lidí (12 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: hanskramarz
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 43 829
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 12
Celkem: 16

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

09.01 2009 10:08


zkouska multimetrem je spolehliva - knihu jak na to zahod. pokud zmeris jejich odpor tak ti to rekne daleko vic jak cokoliv jineho Jinak ten zvuk jak dehtacek nechce chytnout co jsem stahnul si DAM* do telefonu - budu se tim rano budit to vyskocim hruzou z postele ...... tam bych to tipnul na nekolik zavad hnedle najednou - zacal bych zhavicema, zkontroloval vstrikovace,nastaveni cerpadla......
Vylepsujete ceskou suchou naftu benzinem??? chmmm.....zajimave - ona je totiz uz takhle dost sucha .Pridrete si jehlu ve vstrikovaci - ale co, jsou to vase motory
Naposledy upravil vlasta dne 09.01 2009 10:11, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.01 2009 10:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22007 | Témat: 578

09.01 2009 10:09


zhavicka budto jde nebo nejde
neni min nebo vic zhavici ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1270 | Témat: 50

09.01 2009 10:32


je víc nebo míň žhavící...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

09.01 2009 10:34


obcas zhavi jen do pulky a tak - proto se meri odpor - na jejich funkcnost staci ji prozvonit...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 90 | Témat: 7

09.01 2009 10:41


vlasta:
zkouska multimetrem je spolehliva - knihu jak na to zahod. pokud zmeris jejich odpor tak ti to rekne daleko vic jak cokoliv jineho Jinak ten zvuk jak dehtacek nechce chytnout co jsem stahnul si DAM* do telefonu - budu se tim rano budit to vyskocim hruzou z postele ...... tam bych to tipnul na nekolik zavad hnedle najednou - zacal bych zhavicema, zkontroloval vstrikovace,nastaveni cerpadla......
Vylepsujete ceskou suchou naftu benzinem??? chmmm.....zajimave - ona je totiz uz takhle dost sucha .Pridrete si jehlu ve vstrikovaci - ale co, jsou to vase motory


Heh, ja som tiez rozmyslal, ze si to DAM* ako zvonenie. Dal som tam vela zimneho aditivu, ktory by to mal troska premazat. No a tankujem Slovensku naftu, ktora neviem ci je sucha ci mastna, ale je za EURO. Heh.
Zatial ze mi technik zistil padanie nafty. Zhavice mam nove. Uz to zacalo zle startovat aj za tepla, tak to najskor bude tym padanim. Videl by som to na prepadove hadicky. Ale trysky chcem dat tiez po 400 000 km von a hodit na BOSCH stolicu.....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 343 | Témat: 21

09.01 2009 12:27


chicon:


no to je rada - jasně že to není problém a taky jsem to udělal, jen se schválně ptám, jestli s tím někdo nemá zkušenosti, protože i v "Jak na to" píšou, že zkouška svíček multimetrem je nespolehlivá a svíčky můžou být i tak špatné... asi je vydělám a zkusím přímo na baterce.

roti: v čem jsi to měřil?
FSA 560
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22007 | Témat: 578

09.01 2009 15:39


Sáďa:
je víc nebo míň žhavící...


ok se opravim: Bosch bud zhavi nebo nezhavi... zbytek neznam a je mi u...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.01 2009 16:01


Kriznik:
zhavicka budto jde nebo nejde
neni min nebo vic zhavici ...


Hlboká nevedomosť ťa vtiahla do temna omylu synu.
nahoru

sponzor





10.01 2009 16:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





10.01 2009 16:06


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22007 | Témat: 578

10.01 2009 18:21


MUFTY:
Hlboká nevedomosť ťa vtiahla do temna omylu synu.


nj teď špatně spím taťko
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.11. 2008
Příspěvků: 47 | Témat: 6

10.01 2009 18:22


Tak se mi stalo uplně to samé ...

Pátek 7,00 HOD* , teplota venku -19˚C , zapnu kliček vše svítí jak má ../auto stálo bez jízdy 5 dní/
žhavím /cca 6 sek./ točím .nic .. toto jsem zopakoval asi 10x .. baterka točila motorem ale nechytl...

Myslel jsem že mam zamrzlou naftu tak jsem si řekl , počkám až vyleze slunko , a v 10,00 HOD* jsem akci zopakoval , s tím samým výsledkem , baterka už začala točit pomaleji tak jsem si řekl že ji trochu oživím a dal jsem ji do tepla.
Byla v teple a nabíječce asi 2 hodiny .

Dal jsem baterku nazpět, nažhavil , motor se cca 3 přetočil a auto chytlo ...

Tak jsem byl zmaten ... jel jsem k pumpě a nalil plnou nadrž zimní nafty .

Dnes ráno -6 , start bez problému ... tak nevím , zítra se podívám na ty pojstky žhavení ...

A ještě jeden poznatek , když jsem startoval a motor nechtěl chytit a pototm jsem tu baterku už tak skoro vybil tak když jsem ji sundával tak kabel od kostry by pěkně horký ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

11.01 2009 19:09


možná že ta baterka potřebovala trochu nakopnout, horkej kabel to je v postatě norma. No teoreticky když by snad byl špatně ten kontakt ukostřenej tak o to víc by se to zahřívalo-ten kabel. No jestli to je teď dobrý tak bych to ani neřešil. Asi to byla jen ta baterka... uvidíš
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 343 | Témat: 21

11.01 2009 21:43


kde ma baterku a6 c4 avant?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22007 | Témat: 578

11.01 2009 21:49


tam kde ji mas ty v sedanu

btw: kde jsi prisel k tomu oznaceni "s-line" u normalniho 2.5tdi c4 ....?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

11.01 2009 22:29


Kriznik:
tam kde ji mas ty v sedanu

btw: kde jsi prisel k tomu oznaceni "s-line" u normalniho 2.5tdi c4 ....?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

11.01 2009 22:34


Avatar:
jen upozornim ze u 2.5 TDI* V6 po nastartovani probiha takzvane dozhavovani ktere je ukonceno bud 4000 otackam na motoru nebo caa po 4 minutach.

Takze dobre zhavicky maji velky vliv na chod motoru spotrebu a dalsi veci.... Nehlede na start motoru. (dobra kondice motoru se jevi tak ze nastartujte i bez zhavicek ktere funguji) ale nemyslim si ze je to dobre takto startovat stale proto tam ty zhavicky jsou aby napomahali startu a prvnich par minut chodu.
Tak to slyším poprvé, ale když to říkáš???
nahoru

sponzor





11.01 2009 22:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

13.01 2009 21:58


roti:
kde ma baterku a6 c4 avant?



u avantu byla baterka jako nadstandartni priplatkova vybava.

nemas na A100 non klimu?tam ji mas v motoraku?jinak ji maji snad vsechny pod sedackou spolujezdce..ale ty si spis tady delas srandu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 343 | Témat: 21

14.01 2009 0:09


hm, ja mel fakt za to, ze avant to ma nekde v kufru, ale je pod sedackou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

14.01 2009 8:13


ata C4 100 to ma kde?mas ji v motoru?a nemas klimu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1270 | Témat: 50

14.01 2009 8:54


já chci taky s-line...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

14.01 2009 15:26


ty vole teraz som si vypocul tu nahravku startu.
Nevedel som ci mam plakat alebo sa smiat.
Takto by som to nikdy asi viac krat nestartoval a keby som nenasiel chybu ja tak servis.
Vsak je to ako 80 rocny pasovy traktor.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.5. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 6

18.02 2009 15:23


roti:
no u ridici jednotky je, ale u nohou spolujezdce. musis oddelat vydechy u nohou spolujezdce, pak ten bocni plast a odhrnes koberec. pak dva sroubky co drzi plastovou destu a pod ni je ECU* a vedle cerna krabicka, v ktere je pojistka zhaveni. pristup na hovno

Čaute.
Zaujímalo by ma, či tá poistka žhavenia je u všetkých modelov na rovnakom mieste. Mám A6 2,5 TDI* V6, rv. 1998 (C). Mám totižto rovnaký problém, so studeným motorom mi ťažko štartuje potom je to už na "drc". Mal som menené rozvody ale to som kontroloval niekoľkokrát a sú OK. Žhaviče sú tiež OK, avšak boli premerané keď boli vybraté. Podľa toho čo tu čítam to teda bude pravdepodobne tá poistka.
nahoru

Anonymní





18.02 2009 15:37


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Anonymní





18.02 2009 15:38


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





18.02 2009 15:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

18.02 2009 16:18


Avatar: však to je známá věc, že jsou typy řídících jednotek s funkcí dožhavování.
nahoru

Anonymní





18.02 2009 16:28


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

18.02 2009 16:44


Avatar:


no ale ty jsi psal ze to slysis po prve tak to radej potvrdim z litaratury))
hmmm, tak to jsem byl asi někde jinde , protože to vím, že to tak je. Tak to se omlouvám dodatečně.
nahoru

Anonymní





18.02 2009 16:46


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

18.02 2009 17:37


R5 TDI* taky dozhavuje jako je to posane pro C5?Diky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9 1.9tdi 100 110kw 120kw 132kw 171 kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2006 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a2dp a3 a3 8l a3 8p a4 a4 cabrio audi radio barvy dratu draty kabely a4b6 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afn afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a3 sportback left rear light chyba audi a4 audi a4 b7 radio mmi audi a5 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caga cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferencial diferenciál displej dl501 dobíjení doklady dotaz dovírání dpf drl dsg duneni dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g052529a2 g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homekit homelink huceni hudba hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy mapy dvd maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 naprava napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky p2015 p2016 palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v10 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadni zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email