Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 205 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MartinH133440
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 288
Online návštěvníků
Návštěvníků: 201
Uživatelů: 4
Celkem: 205

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 1

30.08 2011 13:10


Zdravim vsechny,

chystám se prejit ze sveho Focusu na Audi A4 Avant B6, chtel bych Vas pozadat o zkusenosti a rady pro vyber, na co se zamerit atd.

Hledam jedine kombi, vyrobene mezi 2002 az 2004, s cenou cca 160 000Kč. Samozrejme jsem si precetl recenze atd. Chvilku jsem zvazoval ze bych sel do 2.5 TDI* 132kw, ale nakonec jsem to zavrhl, prece jenom pravdepodobnost ze ten motor bude potrebovat drahe opravy (vacky) je prilis vysoka. Najezd me ani tak nezajima, vezmu klidne auto v dobrem stavu i s 250 000km.

Rocne najezdim 20 až 25 tis. km je mi skoro jedno jestli jit do benzinu (drahe palivo, ale relativni spolehlivost) nebo dieselu (drahe opravy, levnejší provoz). Preferoval bych 1.8T nebo 1.9 TDI*. Spis asi manual, ale automat mi nijak nevadi - v rodine mame OII DSG* a CVT* od Hondy takze jsem zvykly, jenom se obavam vetsi poruchovosti multitronicu - jaka je jeho zivotnost?

Chtel bych se zeptat i na benzin. motor 2.0 96kw, je to dobry motor nebo je to stejna archivalije co je v OI akorat se 16V hlavou misto 8V. V nabidkach jsem nasel i nekolik vozu s 1.6 74kw, ale predpokladam ze s tim motorem to auto zrychluje jak autobus.

Jak se pozna vetsi najezd, koukal jsem ze mnoho Audi ma uplne ohmatane zapinani svetlometu, nebo teplotni rugulaci Klimatizace*, je to znamka toho ze to auto ma 300tis.km a vice, nebo je to normalni i u aut se 150tis.km.

Uvitam vsechny postrehy a rady.
nahoru

sponzor





30.08 2011 13:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 151 | Témat: 28

30.08 2011 13:21


urcite neber multitronic

ted jsem prodaval celej set na predelani na manual a to mel najeto origo cca 120 tis a uz skubal motor 1,9TDi takze za mne urcite nebrat

ja bych sel do 1,9TDi 130PD chip a ma to pohodovych 160 koni
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 1703 | Témat: 88

30.08 2011 13:41


Co se tyce "ohmatanosti" interieru, tak to ti moc nerekne.
Ty mekcene plasty (ovladac svetel, oken, climatronicu) jsou opravdu hodne nachylne na vonavky do aut (ktere se chovaji jako zpoustedla), dlouhe nehty atp.

Videl jsem auta s najetyma 130k km a totalne dorasovanym interierem, ja sam mam 210k km a intos jako novej, ale staram se o nej lip nez o pritelkyni
Spis se zamer na klasiku - prosezenost sedacek, ohmatany volant, prodrany koberec atp. Sice se vsechno da vymenit, ale kdo by to delal.
Jinak ja mam 1.9TDI manual Q a vim, ze bych nevolil jinak. Jsem spokojenej.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

30.08 2011 13:46


Petersonn: Ahoj, vítej (aktivně) na Audiklub-u...

Téma by mělo být v sekci "Co říkáte na" (poprosím o přesunutí)

Na tvém místě bych vybíral tak jak píšeš, mezi 1.8T nebo mezi 1.9TDi, manuál. (nej 96kw verzi a 6. manuál).
Taky bych si zvážil, zda chceš, nebo nechceš Quattro.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

30.08 2011 16:25


ahoj, taky zvaz ty penize - za 160 kusu to bude leda tak pekna hujda, to mi ver
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2011
Příspěvků: 485 | Témat: 45

30.08 2011 17:59


ja koupil A4 ,r.v.03 ,96kw za 180tis. vymenil jsem zakl. veci a jsem na 210 000,-kč a jeste me cekaji rozvody..


takze bych tu cenovou hranici take zvedl..

jinak taky doporucuji 1.9TDi 96kw, 6 manuál
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

30.08 2011 21:26


Vyhni se EDC 16 - to kdyz se rozesere, tak je radost to davat dohromady......pochcana 1.9 a jak dovede potrapit mechaniky....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 1

27.09 2011 19:00


Čau kluci, tak jsem po delší době zase tady. Musím říct, že auto ještě nemám. Bohužel kvalitních nabídek na trhu moc není. Tak se s Vámi alespoň zatím podělím o zážitky z hledání.

Postupem času jsem se dopracoval k tomu, že jsem zavrhl 2.5 TDI (jak jsem uvedl výše), nakonec i 1.9 TDI - vůči které jsem ani tak nenašel nějakou velkou kritiku, ale po svezení mě odradil zvuk, vibrace atd. Nic proti, uznávám kvality tohohle motoru, ale jsem prostě zvyklý na benzín a nafta mi nějak nesedí. A s nájezdem cca 20tis. km mě spotřeba až tak netrápí.

Po několika telefonátech s opravnami aut. převodovek jsem i úplně zavrhl možnost, že chci auto s Tiptronicem/Multitronicem. Podle toho co mi bylo řečeno je při nájezdu nad 150 000km celkem jisté, že bude potřebovat drahou (>50 000.-] opravu.

Musím říct, že mi toho moc nezbylo - buď 1.8T nebo 2.0 16V. Pravda je bohužel taková, že většina vozů (i když v inzerátech je často psáno jinak) má nájezd cca od 250 až 300tis km, což vzhledem k dlouhým intervalům výměny oleje je tak hranice životnosti. Navíc kdybych si auto nechal 2 roky a prodával ho s cca 300 až 340 tis. km tak za něj nedostanu skoro nic.

Na druhou stranu jsem narazil i na vozy kde km +- odpovídaly, ale i přes ujišťování majitele jsem odhalil (mám měřák tloušky laku), že vůz byl po nehodě, navíc velmi nekvalitně opraven (koroze atd).

Co se mi podařilo zatím zjistit o motorech 2.0 16V je, že některé trpí na zvýšenou spotřebu oleje, klidně i 1l na 1000km.

Takže hledám dál..

Chci ještě poděkovat všem za sdělené zkušenosti!
nahoru

sponzor





27.09 2011 19:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

27.09 2011 20:23


Petersonn:
..
Musím říct, že mi toho moc nezbylo - buď 1.8T nebo 2.0 16V...


A co 24ka? Co 3litr V6?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 1

27.09 2011 20:52


2.4 jsem žádnou neviděl. A 3.0 na mě má přece jenom vysokou spotřebu.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2541 | Témat: 43

30.10 2011 0:03


Já osobně bych šel do toho 3.0. Ale pokud tě odrazuje spotřeba, tak tu 1.8T. U ní mně nejvíc chybí ty dva válce, jinak je to velice slušný a celkem málo poruchový motor se slušným výkonem. Ještě je celkem blbej turbo efekt, ale s tím se dá žít.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1210 | Témat: 9

30.10 2011 3:11


Já bych taky si přemýšlel o 3.0 V6 162 kW, případně tu 1.8T. Ještě byly na výběr již zmiňovaná 2.4 V6 125 kW (moc jich asi nebude). Jinak ten benzínový dvoulitr 96 kW je dvacetiventil, 110 kW je 16V FSI.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email