Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 29 kvě 2025
Celkem je zde 95 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Elleran
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 217
Online návštěvníků
Návštěvníků: 93
Uživatelů: 2
Celkem: 95

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.4. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 8

16.12 2008 21:35


Mám AUDI TT 2.0 TFSI* a přemejšlym o samosvoru od firmy Quaife.
Je to předokolka (na mokrym okruhu je podle jednoho testu rychlejsi nez nový M5 a Ford GT). Údajně samosvorný Diferenciál* má, ale to je jen v podobě přibrždění kola podle čidla ABS*.
Zajímalo by mě, jestli už má někdo zkušenosti?
Doufám, že se tu rozjede zajímavej topic
nahoru

sponzor





16.12 2008 21:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

16.12 2008 21:47


Maila:
Je to předokolka (na mokrym okruhu je podle jednoho testu rychlejsi nez nový M5 a Ford GT)


tak ted jsem se od srdce zasmal ... test kterej porovnava TT vs. M5 vs. GT .. to bylo v Bravu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.4. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 8

16.12 2008 22:20


Tak jednalo se o test na mokru a tady je link
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Samotnýho mě to překvapilo a zprvu se mi to zdálo divný. Ale není udajně v technických pasážích ujet s Civicem Type R (2004) ujet BMW M5.
Jinak neříkám že to je dokonalý auto a je nejrychlejší. Jen jsem interpretoval výše uvedený test.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

17.12 2008 16:20


Zkušenosti nemám, ale je jasné, že ta jízda bude úplně o něčem jiném. Co se týká porovnávání s jinými vozy, tak pořád ještě hodně záleží na pilotovi.
Vím, že se s tím musí řidič naučit jezdit. Běžné auto, u kterého hrabe odlehčené kolo, umožňuje v pohodě přetočit volant do zatáčky, kolo hrabe a hrne se v pohodě ze zatáčky ven, kdežto se samosvorem jsi okamžitě ve vnitřku zatáčky a hrneš před sebou hlínu Taky jsem o tomto diferáku uvažoval, ale dost mně odradila cena a tak jsem si koupil quattro*
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.12 2008 17:12


mira:
... a tak jsem si koupil quattro*


A to se vyplatí

Ovšem blbé na tom je, že i quattru bez špéry a samosvoru bude hrabat jen jedno, to nejvíce odlehčené kolo, bohužel.

Stejně nechápu, proč Torsen* nedávali i na zadní nápravu, když V8 jej měla.
Být na mě, dám ho i na předek.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

17.12 2008 17:36


velky mechanicky ztraty + narocnost na vyrobu? jeden Torsen* ti sebere 10% vykonu ... tri budou ubirat 30% ...

a nejsem si jistej co by na to tohle multitorseni sprezeni reklo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.12 2008 18:17


2Pix: Pochybuji, že ti Torsen* veme 10% výkonu na rozdíl od běžného, to je blbost.
No, při klidné jízdě by se nedělo nic, ale v momentě, kdy by jsi na to pořádně šlápl, quattro* by vyrazilo prostě jen rovně a bylo by neřiditelné...všecha kola by se totiž otáčela stejně, protože výkon motoru by nedovoloval protočení Torsenu. Každopádně já bych to bral i za cenu tohohle
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

17.12 2008 18:32


jak se to vezme .. tech 90:10/10:90 znamena 10% mechanickejch ztrat .. krom jinyho ...
nahoru

sponzor





17.12 2008 18:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.12 2008 18:53


Není to 90:10 / 10:90, ale 75:25 a 25:75 a to znamená, že v tomto rozmezí hodnot umí Torsen* převádět kroutící moment na tu, či onu nápravu. Takže např. krajní poměr 25:75 znamená 75% kroutícího momentu na zadní nápravu, 25% na přední. 75+25=100%
Kde máš těch 10% ztráty? Tu jako takovou způsobuje celé převodové ústrojí quattra, nikoli Torsen* jako takový a rozhodně ta ztráta nečiní 10% výkonu všeobecně.
Naposledy upravil sniper dne 17.12 2008 19:06, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

17.12 2008 19:01


tak vidis .. dokonce je to 25% ztraty .... proto se rika ze quattro* ma 25% ztraty
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.12 2008 19:04


2Pix:

A na rovném úseku silnice při poměru 50:50 jedeš na poloviční výkon, že?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

17.12 2008 19:09


ne .. v tu chvili jde energie jen na predek podle zakona o zachovani energie ...

staci troska fyziky ))
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.12 2008 19:22


2Pix: Zají avá úvaha, takže v tuto chvíli se z Quattra stává Haldex*, když nejde nic na zadní nápravu

No ty zase dneska perlíš
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.4. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 8

18.12 2008 11:23


Tak třeba kluci co maj nový TTS si stěžujou, že jim to na mokru vepředu zahrabe než se přidaj zadní kola. Což mi přijde vlastnost na quattro* zvláštní.

A k tomu diferenciálu, koukám že nikdo asi nemá zkušenosti o který by se podělil.
Případně jaký procedury obnáší výměna diferenciálu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.12 2008 11:59


Maila:
Tak třeba kluci co maj nový TTS si stěžujou, že jim to na mokru vepředu zahrabe než se přidaj zadní kola. Což mi přijde vlastnost na quattro* zvláštní.

A k tomu diferenciálu, koukám že nikdo asi nemá zkušenosti o který by se podělil.
Případně jaký procedury obnáší výměna diferenciálu.


Protože TT a A3 nemaj quattro* ale Haldex*...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

18.12 2008 12:02


předně tak, nemají quattro* ,ale šidítko
nahoru

sponzor





18.12 2008 12:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.4. 2008
Příspěvků: 69 | Témat: 8

18.12 2008 15:13


Tak oni maj i napsaný quattro* s malejma písmenama. Jinak ale TTS už patří podle AUDI mezi Skový modely, takže mi to přijde zvláštní. No co
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

18.12 2008 18:14


Maila: Je tam Haldex* kvůli motoru napříč! U quattra je motor podél!
Naposledy upravil Rob dne 18.12 2008 18:38, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.12 2008 18:28


Rob:
Maila: Je tam Haldex*!!
Kvůli motoru napříč,protože ke quattru jde naposovat motor jen podél


Trochu nešťastně napsané, ne? Já mám motor podél a mám quattro*. Nechtěl jsi třeba napsat:
- motor podél - Torsen*
- motor napříč - Haldex*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

18.12 2008 18:31


Petan: Vždyť jsem napsal to samé co Ty!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.12 2008 18:34


Rob: Mě to vyznělo trochu jako, že quattro* je pouze Haldex*.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

18.12 2008 18:40


Petan:
Rob: Mě to vyznělo trochu jako, že quattro* je pouze Haldex*.
Tak jsem to rozhodně nemyslel!! Už jsem ten příspěvek opravil!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 42 | Témat: 4

19.12 2008 7:27


K těm ztrátám. Myslím že zajimavé by bylo hodit 2 seriové auta na brzdu a podívat se kolik výkonu je na kolech a kolik se ztratí při cestě přez Torsen* a předokolku. Aspon by ste se tu pak nemuseli dohadovat a lidi by věděli na čem jsou:) Ale vzhledem k tomu že quattro* si i vezme i o litr víc tak ty ztráty asi nebudou zanedbatelné

Na motorce sem to zkoušel a z 78mi koní co to mělo na motoru se na zadní kolo dostalo přez řetěz a převodovku slabých 66poníků.....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

19.12 2008 10:53


Demlis: A já si zase myslím, že je to úplně jedno. Nemám quattro* proto, abych počítal ztrátu výkonu na kolech, ale na zcela jiné záležitosti

Jinak je samozřejmě logické, že čtyřkolka má větší ztrátu, než předohrab, ale za cenu té ztráty je podvozkově mnohem bezpečnější a vyjede mnohem, mnohem dál...
nahoru

sponzor





19.12 2008 10:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.12 2008 10:59


sniper: Zlatá slova.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

19.12 2008 11:33


sniper:
2Pix: Zají avá úvaha, takže v tuto chvíli se z Quattra stává Haldex*, když nejde nic na zadní nápravu

No ty zase dneska perlíš


a ty neumis fyziku pro 6. tridu Zakladni skoly ... teda my to tak meli .. ty si to mel asi v sedmy ...

fyziku proste nevomrdas ... quattro* nequattro ... prenos energie 50:50 na napravy je jenom ciste teoretickej v absolutnich podminkach ... v realite ti pujde bez uprav v zakladnim Q vzdycky vic na predek ... a to ze cejtis v zatacce jak to ulitava ven zadkem napred? jednoduchy - pusobeni kineticky energie na auto pozmenuje jeho vahovy rozlozeni cehoz vyuziva rozvod hnaci sily ...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

19.12 2008 11:41


2Pix:
a to ze cejtis v zatacce jak to ulitava ven zadkem napred? jednoduchy - pusobeni kineticky energie na auto pozmenuje jeho vahovy rozlozeni cehoz vyuziva rozvod hnaci sily ...


anebo v prdeli ulozeni zadni napravy - to spis, bo aby jelo Q bokem ... to uz je leda snih nebo scifi s nadzvukovou rychlosti
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.12 2008 15:27


2Pix:
Ja jsem sice nemel v sedme tride kinematiku na urovni jako Vy, proto omluv moji neznalost. Ale jak muze kineticka energie (Ek = 1/2*m*v^2 ) menit vahove rozlozeni?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

19.12 2008 17:18


No mizet v mezinapravovym Torsenu 25% vykonu auta, tak za chvili odkape na asfalt.

A delat samosvor na predni napravu pro normalni jezdeni? Nevim sice kolikaprocenni je, ale do mesta to bude pekne nahovno, protoze tam potrebujes kola hodne do rejdu - v tom pripade bud zmizi guma nebo neco krupne. Notabene se budes prat s volantem. Tot muj teoreticky odhad.

Root> Taky tam nikde vektory nevidim.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.6. 2007
Příspěvků: 131 | Témat: 2

19.12 2008 17:27


Dobrá debata, hehe.
Některá audi měla rozdělení 40:60.
40 předek a 60 zadek, stačí se kouknout do etky.
Jinak některá AUDI fyziku popírají
Jinak samosvor Torsen* je dobrá volba, jelikož neškube jak lamelový samosvor.
Firma MK racing nabízí tyto dif. za rozumný peníz(cca 30 tkč)
uvažuji o tom také.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email