Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 5 června 2024
Celkem je zde 337 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: romanos1654
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 483
Online návštěvníků
Návštěvníků: 331
Uživatelů: 6
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Údržba A8
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2008
Příspěvků: 33 | Témat: 13

14.12 2008 21:19


Zdar..

Možná se na tomhle foru budu už dost opakovat, ale stejně bych potřeboval pár rad a zkušeností..Po zimě se chystám dát moje auto trochu do kupy (pravidelná údržba)..Od předchozího majitele se mi nepodařilo nic vyzjistit, takže budu muset udělat vše..Začnu rozvody, olej do převodovky, filtry, olej..Máte představu, co která věc stojí (samozřejmě ne origo-na to nemám)..Teď jsem dodělal brzdy, fungjí dobře,ale pískají po zahřátí..Čím to??Taky jsem si všimnul, že z hadice, která vede od víčka na olej na druhou stranu motoru trochu teče, je tam už neoriginální hadice, tak bych ji chtěl vyměnit, nevím jestli je tam tlak,ani k čemu ta hadice slouží..??Když by mi někdo napsal, kolik si mám na jednotlivé věci cca připravit, celkem by mi to pomohlo..Díky, Vojta..(Jo ještě sháním origo audi rádio na CD-kdyby někdo věděl..)
nahoru

sponzor





14.12 2008 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

15.12 2008 9:39


vojtech.borovka: Vítej na audiklubu.

Nejlepší je si udělat vlastní přehled dílů známých prodejců dílu jako:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nebo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Potom můžeš kontaktovat někoho ze zdejších borců (Vlasta nebo Meggy), kteří umí dodat díly s lepší cenou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2008
Příspěvků: 33 | Témat: 13

15.12 2008 20:17


Jasný, tak to zkusím dát nějak dokupy..Přesto nevím, kolik a jaké kladky potřebuji přivýměně rozvodů a řemenu k alternátoru..Jestli někdo poradí??Jo a nevíš jestli se dá někde sehnat schéma zapojení všech repro??K rádiu mi jdou jen kabely k reproduktorům v předních dveřích..Ze zadních vede asi milion drátů,které podle mě ústí do changeru, který v autě už není..Tak bych chtěl všechny reproduktory zapojit rovnou do rádia..Díky..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.12 2008 20:30


vojtech.borovka:
Ahoj

Ty rozvody: Bude to trošku pálka, na 4.2 tuším není žádná druhovýroba, počítej s dvacitkou jako minimální hranicí. Uživatelé, které jmenoval Petan: Ti řeknou víc až se k tomuto vláknu prokošou

Brzdy: Evergreeen u A8, ale kotouče i desky dělá tučím ATE v druhpvýrobě. Uživatelka Božetěcha je - co si pamatuju - má a je podle svých slov spokojená. Jinak pískají, protože máš už kotouče asi sjeté do hran po obvodu.

K repro: Je tam BOSE? Dráty od Changeru nikdy nevedou k repro
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2008
Příspěvků: 33 | Témat: 13

15.12 2008 20:46


Právě že nevím..Doteď jsem jezdil FORDEM a najednou tohle..Jsem z toho auta tochu mimo..Dnes jsem zadní repro vyndal..Je na nich vyražená značka NOKIA..Od reproduktoru jde plus a minus na plochý spoj přímo pod reprákem a z plochého spoje jde svazek kabelů rozdělený zásuvkou..Sundal jsem i kryty z vnitřku kufru..Hrůza..Snad 1000 kabelů k anténě, autotelefonu, changeru atd..Nějak se z toho nevidím.Zapojil jsem tedy stíněnou 2linku přímo od repro k rádiu..Tím jsem ale vynechal plochý spoj pod reprem atd..A repro v zadních dveřích také nehrajou..Kdyby měl někdo snad schéma, možná bych to pochopil a dal dohromady..A k rozvodům..Na ELITU jsem našel řemen i nějaké kladky, také tlumiče otřesů,akorát nevím,co všechno se musí měnit..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

18.12 2008 19:22


Tak jestli jsi teď dodělal brzdy a pískají ti,tak jsi tam dal destičky který se nehodí ke kotoučum nebo obráceně,kotouče k destičkám. Nebo jsou nekvalitní
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.12 2008 19:29


vojtech.borovka: Pokud tu máme poradit přesněji, tak sy vyplň všechny identifikační údaje auta ve své garáži.
Akorát víme že je to A8 4.2, ale to opravdu nestačí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Žena
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 3654 | Témat: 60

20.12 2008 11:59


vojtech.borovka:
Jasný, tak to zkusím dát nějak dokupy..Přesto nevím, kolik a jaké kladky potřebuji přivýměně rozvodů a řemenu k alternátoru..Jestli někdo poradí??Jo a nevíš jestli se dá někde sehnat schéma zapojení všech repro??K rádiu mi jdou jen kabely k reproduktorům v předních dveřích..Ze zadních vede asi milion drátů,které podle mě ústí do changeru, který v autě už není..Tak bych chtěl všechny reproduktory zapojit rovnou do rádia..Díky..


takze rozvody nejsou zadna hruza, vse co k tomu potrebujes je v priloze.
Cena do 10 000,-, brala jsem original veci a mela jsem to za nejakych 8500,-. Plus prace.
nahoru

sponzor





20.12 2008 11:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2008
Příspěvků: 646 | Témat: 10

20.12 2008 12:05


Bozetecha:
Tak to je pohodička. Čekal jsem mnohem větší pálku...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.11. 2008
Příspěvků: 33 | Témat: 13

20.12 2008 18:59


8.500,-??Fakt jo??Mě všichni strašily, že se pod 15.000,- nevejdu ani náhodou..Tohle je paráda..Tak díky moc za odpověď..Jen náhodou to schémátko k zapojení repro??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

07.02 2009 12:11


Ahoj lidičky,zjara si chci dojet do německa pro A8 bud 3.7 nebo 4.2 benzín r.v.2000,četl jsem již nespočet článků o ůdržbě:jedni píšou hodně drahý druzý žejeto oněco dražší než pasat.Nevím cosi vybrat,je jasný že nic není zadarmo ale můj dotaz spíš spočívá v otázce jestli vpřípadě potřeby se můžu obrátit na vás co otom autě něco vědí.Jestli my poradíte i zdovozem  auta tak to bude super nebo jestli víte o pěkným autě tady unás?Ještě jeden dotaz jsou automaty 4stup. nebo 5?Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

08.02 2009 22:03


vojtech.borovka:
8.500,-??Fakt jo??Mě všichni strašily, že se pod 15.000,- nevejdu ani náhodou..Tohle je paráda..Tak díky moc za odpověď..Jen náhodou to schémátko k zapojení repro??



Vojta inak ak uz budes robit tie rozvody skontroluj si aj ozubene kolecko ktore je na klukovke mal som ho prasknute takmer som to prehliadol a odvtedy som si to vsimol na viacerych V8 mohlo by to mat katastrofalne nasledky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

08.02 2009 22:11


A aby som nezabudol - vodna pumpa - je sucastou rozvodu takze vymenit cena je okolo 63-65 eur tusim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

08.02 2009 22:14


MIRDA 2:
Ahoj lidičky,zjara si chci dojet do německa pro A8 bud 3.7 nebo 4.2 benzín r.v.2000,četl jsem již nespočet článků o ůdržbě:jedni píšou hodně drahý druzý žejeto oněco dražší než pasat.Nevím cosi vybrat,je jasný že nic není zadarmo ale můj dotaz spíš spočívá v otázce jestli vpřípadě potřeby se můžu obrátit na vás co otom autě něco vědí.Jestli my poradíte i zdovozem  auta tak to bude super nebo jestli víte o pěkným autě tady unás?Ještě jeden dotaz jsou automaty 4stup. nebo 5?Díky


Kazdopadne ak budes kupovat poriadne si to auto skontroluj je dolezite aby bol automat v poriadku 4st sa tusim v tomto roku uz do A8 ani nedaval no ak nahodou tak jedine 5ku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

09.02 2009 8:23


Ještě taková malá otázka,u A8 jsou motory který mají rozvodový řemen ale i rozvodový řetěz-ůdajně bez ůdržbový.Jeto tak?Díky za odpověd
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.02 2009 10:35


MIRDA 2:
Chlape chtel jsem A8 3.7, ale nejvetsi problem tech aut je, ze je skoro nikdo nema. 3.7micka je tady tusim jedna.

Preji hodne stesti pri vyberu
nahoru

sponzor





09.02 2009 10:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

09.02 2009 11:46


MIRDA 2:
Ještě taková malá otázka,u A8 jsou motory který mají rozvodový řemen ale i rozvodový řetěz-ůdajně bez ůdržbový.Jeto tak?Díky za odpověd


Nic nie je bezudrzbove no netusim ci na starsich V8 je retaz maximalne ak su s nim spriahnute vacky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

09.02 2009 15:03


Nebo není lepší koupit A6 kombíka 3.0 než A8?Já se celkem bojím abych nekoupil nějakou plečku a nesypal dotoho furt zlatáky.Znáteto člověk může auto prolést odpředu dozadu všechno může být ok a pak se začne sypat jedno podruhým.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.02 2009 17:40


MIRDA 2:
Az na toho avanta jsem to udelal presne tak
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

09.02 2009 21:46


Co motor 2.7 BiTurbo*,A6 avant?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

09.02 2009 21:47


MIRDA 2:
Komplikace, ktere nechci resit. 3.0 ma o deset koni min za cenu vyssi spolehlivosti. Myslim, ze jsem ochoten s tim zit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

10.02 2009 14:22


suhlasim s ROOTim atmosfera ta nesklame
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

10.02 2009 18:41


Máte pravdu motor 2.7 je moc komplikovanej.Tak sem vybral 2.8 avant v plný výbavě.Jen ještě nevím zda automat nebo manuál.Asi ten automat.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

10.02 2009 18:43


MIRDA 2:
Jestli se Ti podari sehnat 3.0 jdi do 3.0. Ten motor je o generaci dal. 2.8 je dobra volba, ale ...

Tiptronic* na zavodeni neni, ale to pohodlicko! Tak nejak zjistuju, ze uz bych fofrklacek asi nechtel
nahoru

sponzor





10.02 2009 18:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.2. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 0

10.02 2009 19:06


Stím motorem ještě uvidím chtělbych auto koupit vněmecku,jsou tam vlepším stavu(aspon to tak vypadá).
Já loni koupil lagunu 2002 3.0 v automatu a manuál už nechci,Převodovka* tam fungovala výborně.To bylo asi tak jediný,začaloto zapalovací cívkou toještě bylo ok 3500,-vservise.Tejden nato odešla jednotka Klimatizace* pak palubní počítač a ve finále se nejspíš fouklo těsnění pod jednou hlavou.Toto všechno
během 14 dnů!!Dodnes tomu nechci věřit žejeto možný.Lagunu jsem měl celý 3 měsíce a můžu konstatovat že fakt snad ta Převodovka* fungovala jediná na výbornou.Tenkrát sem hledal a kupoval jsemjí od mudr.,judr. 55let mu bylo tak semsi myslel že dobrej kup,bohužel nebyl.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2009
Příspěvků: 29 | Témat: 1

11.02 2009 12:21


no a hlavne to nezabudni kupit v niektorom z tych nemeckych bazarov kde sedi sam Turek,Kurd a podobne auta naoko bomba a kilometre stocene na minimum alebo po posledny zapis v serviske, aj auto ktore vyzera prilis dobre moze byt podozrive. Hlavne ho treba poprehanat nech sa zohreje a vsimat si automat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2007
Příspěvků: 8 | Témat: 0

11.02 2009 21:24


MIRDA 2:
Stím motorem ještě uvidím chtělbych auto koupit vněmecku,jsou tam vlepším stavu(aspon to tak vypadá).
Já loni koupil lagunu 2002 3.0 v automatu a manuál už nechci,Převodovka* tam fungovala výborně.To bylo asi tak jediný,začaloto zapalovací cívkou toještě bylo ok 3500,-vservise.Tejden nato odešla jednotka Klimatizace* pak palubní počítač a ve finále se nejspíš fouklo těsnění pod jednou hlavou.Toto všechno
během 14 dnů!!Dodnes tomu nechci věřit žejeto možný.Lagunu jsem měl celý 3 měsíce a můžu konstatovat že fakt snad ta Převodovka* fungovala jediná na výbornou.Tenkrát sem hledal a kupoval jsemjí od mudr.,judr. 55let mu bylo tak semsi myslel že dobrej kup,bohužel nebyl.

Ahoj MIRDA. Mam myslim velmi dobre zkusenosti s A8. Mam jiz druhe AUDI toho modelu, prvni byla A8 3,7 a ted mam S8 4,2Q, co se tyce oprav atd. tak to je individualni u kazdeho auta. U prvni jsem menil automaticky rozvody a odeslo mi jen palivove cerpadlo, jinak zadne investice, jen benal a olej a pak cca 80000km bez zadnych problemu. U S8 zase rozvody a taky pal. cerpadlo. Mam ji cca pul roku a cca 45000km a klid. Ted jsem si jen pro klid duse nechal udelat repas prevodovky. Pokud muzu radit, tak bych sel do 4,2 a jedine quattro*. Je opravdu u tohoto auta rozdil mazi pohonem predku a 4x4. A co se tyce koupe v nemecku, tak opravdu pozor. Ted je to tam v bazarech sam Polak, mam s nimi zkusenosti
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email