Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 953 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Corn
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 953
Uživatelů: 0
Celkem: 953

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.12 2008 18:14


no ale po meste je to okolo 15l
nahoru

sponzor





11.12 2008 18:14


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.12 2008 18:29


tom1219:
no ale po meste je to okolo 15l


No ale těch 15l bych tak chápal u motoru 4.2 v benzínu, ale ne v dieslu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.12 2008 18:55


jojo,je to des,ale docela me nadch Lumpiq,myslim ze ma pravdu ze to je ridici ventil
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.12 2008 20:11


cituji odbornou literaturu........

Regulace počátku vstřiku

Počátek vstřiku má velký vliv na výkon motoru,
spotřebu paliva, hlučnost a na obsah škodlivin
ve výfukových plynech.
Požadovaná hodnota počátku vstřiku je závislá
na otáčkách motoru a na množství vstřikovaného
paliva a je uložena v řídicí jednotce motoru.
Kromě toho je možná ještě jedna korekce požadované
hodnoty v závislosti na teplotě chladicí
kapaliny.

Aby bylo možno zjistit okamžitou skutečnou
(aktuální) hodnotu počátku vstřiku, je vyhodnocován
signál snímače zdvihu jehly G80. Jestliže
se skutečná hodnota odlišuje od hodnoty požadované,
pozmění řídicí jednotka požadovanou
hodnotu počátku dodávky paliva. Signál řídicí
jednotky motoru o počátku dodávky paliva je vyhodnocován
v řídicí jednotce vstřikovacího čerpadla
a předáván ventilu počátku vstřiku N108.

Počátek dodávky paliva je okamžik, ve kterém
nastavovač množství paliva N146 v tělese rozdělovače
uzavře přívod paliva od dopravního
čerpadla. Jeho požadovaná hodnota se zjišuje
z požadované hodnoty počátku vstřiku. Bere se
přitom i v úvahu prodleva, kterou potřebuje tlaková
vlna na to, aby dospěla k příslušnému
vstřikovacímu ventilu.

Dojde-li k výpadku snímače zdvihu jehly G80,
běží rotační vstřikovací čerpadlo s radiálními
písty dál, ale je nutno počítat s velkými tolerancemi
počátků vstřiku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

11.12 2008 20:43


toje super,z jake liter to mas???A nemas nahodou take navod na audi allroad 2001???zda se mi ze vis co spousta veci a kde co sehnat
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.12 2008 21:14


tendle motor me proskolil...jsou tu ale daleko vetsi bedny, vlasta, satas atd...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.12 2008 21:18


Lumpiq: Jen se nepodceňuj, my víme, že umíš a znáš.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7263 | Témat: 19

11.12 2008 21:42


Řídící nový vstřik sem tušim dělal i výměnou za 11000,-
nahoru

sponzor





11.12 2008 21:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

12.12 2008 5:01


Jakou ma zivotnost ten ridici vstrik? A jak se pozna ze uz neni OKi? Jde to nejak otestovat?
nahoru

Anonymní





12.12 2008 18:53


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Anonymní





12.12 2008 18:57


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 143 | Témat: 18

12.12 2008 19:34


zdravim, ted mi spotreba take poskocila....jezdil jsem okolo 9L v lete..(kdyz jsem jezdil delsi cesty tak kolem 8L)...bude to pocasim, zimou, velmi kratke jizdy...ted mam spotrebu necelych 11L..kua..tedy vse podle palubniho kecala...v real je to cca o 1L mene...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

12.12 2008 20:03


xlukash:
zdravim, ted mi spotreba take poskocila....jezdil jsem okolo 9L v lete..(kdyz jsem jezdil delsi cesty tak kolem 8L)...bude to pocasim, zimou, velmi kratke jizdy...ted mam spotrebu necelych 11L..kua..tedy vse podle palubniho kecala...v real je to cca o 1L mene...

Naprosto souhlasím,mám to stejné...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

12.12 2008 20:18


Já mám teď taky víc, ale to je proto, že každej den řádim s audinou ve sněhu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 143 | Témat: 18

12.12 2008 21:32


taky jsem dnes radil na snehu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

13.12 2008 12:32


na snich se take moc tesim ale u nas jeste neni,a hlavne jsem objednanej na geometri,tak radsi az potom
nahoru

sponzor





13.12 2008 12:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

13.12 2008 12:36


Lumpiq:Satas:prosim te,volal jsem do servisu a ptal jsem se na kolik me to prijde,dani noveho ridiciho vstriku,
a bylo mi receno ze se musej sundat i rozvody?
Zda se mi to jako blbost
nahoru

Anonymní





13.12 2008 14:17


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

13.12 2008 14:37


no snazil se mi namluvit ze se tam musi nastavit jehla toho vstriku,ale to mi nejak hlava nebrala,(servis auto jarov)
nahoru

Anonymní





13.12 2008 14:46


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.12 2008 16:52


z hlavy nevim montazni postup, mozna to tak maji tak v metodice, neodsuzoval bych je hned...tady mas schema a postup...napis vlastovi, umi vstrik za dobre novej a muze ti ho i namontovat rovnou...
nahoru

Anonymní





13.12 2008 17:37


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.12 2008 20:11


mluvim o tom sundani vika, trysky stejne kalibrovat audi neumi, pac to dela bosh...takze to souhlas
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.12 2008 21:30


Avatar:
ja sem striky vyndaval a vim ze se tam nic nenastavuje. Ono totiz neni co!!

nastavit a hlavne jak. Ten strik je uplne stejnej jak ostatni jen do nej vede drat. nic vic nic min.

rozhodne se kuli tomu nemusi sundavat rozvod.

Ono mozna vtej audi chcou trosku natahnout hodiny a pracovni ukony. Rozvody komplet predek to je tak 5tis navic ne ))))

Ave Vuďo to je ůpvně novmávní!Šecko muší ven...Mě taky tvrdili,že při výměně servořízení(hřebenu)u A6 2.8 benzín,se MUSÍ demontovat motor.No a tady na fóru mi poradili jak na to BEZ demontáže motoru.Při vyndávání jsem se dost vztekal,bo mi to nešlo.Pak jsem pochopil správný postup,a montáž šla dobře. Zdeny
nahoru

sponzor





13.12 2008 21:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2008
Příspěvků: 19 | Témat: 1

14.12 2008 15:45


tak jsem meril na konektoru a je mrtvej neni tam vubec nic
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

14.12 2008 18:27


Před rokem jsem ho taky měnil, kupoval jsem ho od nějakého týpka v Praze za 2,5tis. jestli si dobře pamatuju. Za těch 13tis. nebo kolik to teď chtějí za nový bych do toho nešel ani náhodou. A výměna je v klidu, za půl hoďky se to dá zmáknout..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 157 | Témat: 11

15.12 2008 8:36


pre.vit:
Před rokem jsem ho taky měnil, kupoval jsem ho od nějakého týpka v Praze za 2,5tis. jestli si dobře pamatuju. Za těch 13tis. nebo kolik to teď chtějí za nový bych do toho nešel ani náhodou. A výměna je v klidu, za půl hoďky se to dá zmáknout..

A o kolik ti slezla spotřeba? Z kolika na kolik?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

15.12 2008 14:48


Škrtič:

A o kolik ti slezla spotřeba? Z kolika na kolik?


U mě to byla ta první možnost jak psal Satas - tzn. žádná změna, žere to furt stejně málo.. Jestli tam byl nějaký rozdíl, tak to bylo max tak jedno deci. Mě spíš štvala ta chyba na Vagu a možná jsem doufal, že se něco zlepší ale vše je stejné.. Možná mi po tom víc chčije olej z té půlky motoru, ale to je zase o něčem jiném..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 291 | Témat: 19

15.12 2008 14:59


chlapy plati tohle aji u benzinaku? 2.8E ? nebo je to ciste zalezitost pro naftaky. diky Filda
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

15.12 2008 16:21


Myslis cidlo zvdihu jehly? Ne benzinove motory to nepotrebuji a nemaji.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email