Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 26 dubna 2024
Celkem je zde 260 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 420
Online návštěvníků
Návštěvníků: 257
Uživatelů: 3
Celkem: 260

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Allianz
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 835 | Témat: 48

31.08 2011 13:56


Jo, a to určování výše platby podle zdvihového objemu, je taky kapitola sama pro sebe.
nahoru

sponzor





31.08 2011 13:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

31.08 2011 14:07


A6Petr: z hlediska pojišťoven? neni...

Statisticky vzato auta s větším objemem způsobí více nehod (o tom žádná)

Špatně je říkat že řidiči aut s větším motorem jsou nebezpečnější (jak se v médiích často objevuje), protože to není pravda - auta s velkým motorem obvykle najedou řádově víc kilometrů, ale způsobí jenom o desítky procent více nehod - počet nehod na kilometr mají výrazně nižší (jezdí bezpečněji), ale počet nehod za rok mají skutečně vyšší (pohybuje se to v desítkách procent proti těm nejmenším objemům)

Jenže pojišťovnu zcela správně zajímá počet nehod za rok, protože pojistné se platí ročně a nikoliv od ujetých km

Ale v dnešní době (kdy lecjaký dvoulitr má větší výkon než moje stařičká 2,8ma) bych uvítal samozřejmě kdyby se to škálovalo třeba podle výkonu, ale asi nejsou statistická data, nebo to nezapadá do zelené politiky evropy...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 835 | Témat: 48

31.08 2011 15:50


Statisticky způsobí nejvíc nehod auta s objemem od 1000 do 1350 ccm.

Ty nebo někdo jiný to tu už napsal: měl by být pojištěn řidič a nikoliv auto. Tohle všechno je jenom proto, že je to jednodušší, líp se to počítá a odpovídá to sociální politice závisti a rovnostářství (máš velký auto, tak plať, hajzle, beztak jsi na něj někde ukrad a ještě to má spotřebu, jistě musíš krást, abys to uživil, tak plať ještě víc).

Ale to my nevyřešíme...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

31.08 2011 16:27


tecka:

ty vole kámo ty jedeš těžký pecky i v pojišťovnách..

no smekám před tvým přehledem, který máš, ale určitě vyměť svého pojišťováka, to je fakt extra blb
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

31.08 2011 16:45


A6Petr:
měl by být pojištěn řidič a nikoliv auto. Tohle všechno je jenom proto, že je to jednodušší, líp se to počítá
To je těžký. Už teď se rozhoduje podle bonusů řidiče, jeho věku a bydliště.
Ano vypočítává se to jako slevy, nebo přirážky ze základu, který vychází z kubatury, ale změna by nic nevyřešila. Pojišťovny by jenom změnili způsob výpočtu a stejně by nás zkásly.
Kdyby to bylo podle řidiče, a ne podle kubatury, tak by je stejně okolnosti donutili kastovat podle auta (značka), takže nakonec by to za ty piráty v audi odskákali všichni
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

01.09 2011 0:46


Allianz taky spokojenost, mel jsem POVko na doutnika, auto sem prodal, vypovedel smlouvu a do 7-10dnu jsem mel penize na uctu. To sem cucel jak veka z tasky, protoze klasicky sem cekaval 6-8tydnu.. a maji ted i dobrou cenovou politiku, takze spokojenost
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

17.09 2011 22:43


Romijn:
Česká asociace pojišťoven (ČAP) a Česká kancelář pojistitelů (ČKP) společně reagují na sérii článků, jež se v posledním období objevují v tisku, a které na základě nepodložených a irelevantních údajů zastrašují klienty pojišťoven či dokonce vyhrožují žalobami. Významným iniciátorem těchto zavádějících informací je především společnost Nehodová služba. Ta se rozhodla zneužívat řidiče k získání neoprávněně fakturovaných částek od pojišťoven, které přesahují o mnoho desítek procent běžné tržní ceny.

Nehodová služba i jiné nesmluvní asistenční služby zpravidla bývají u dopravních nehod mezi prvními, aniž by je postižený motorista aktivně kontaktoval, a „nabízí“ účastníkům nehody široký servis, v rámci něhož jsou mu přislíbeny i mnohé nadstandardní služby „zdarma“. Řidič pod vlivem stresové situace nezřídka tyto služby využije v domnění, že pojišťovna celý tento servis zaplatí. Ceny, které tyto společnosti na pojišťovnách pak nárokují, jsou však nepřiměřené a často v rozsahu, který neodráží skutečnost. Náklady, které neodpovídají výši skutečné škody, odmítají pojišťovny beze zbytku uhradit. Nehodová služba obvinila v médiích pojišťovny, že řidičům krátí pojistné plnění až o sedmdesát procent. Toto tvrzení je však zcela nepravdivé.

„Při využití služby nesmluvní asistence a likvidace jsou částky za škody velmi často významně předraženy oproti obvyklému postupu při zásahu smluvní asistenční firmy pojistitele. Jen u úhrad za půjčovné náhradního vozidla, nárokovaných částek za opravy v servisech a cen za odtahy nepojízdného vozidla po Praze nárokované částky překračují běžné ceny v průměru o více než 70 %“ říká Tomáš Síkora, výkonný ředitel ČAP.

ČAP i ČKP rovněž upozorňují, že podíl případů, jež lze klasifikovat jako pokus o pojistný podvod je u Nehodové služby a podobných nesmluvních společností několikanásobně vyšší než u běžných pojistných událostí, kde byla využita smluvní asistenční služba, přičemž uvádění v omyl ve výši nebo rozsahu nároků lze identifikovat v určité podobě u všech takovýchto pojistných událostí.

„Počínání Nehodové služby a dalších tzv. „crashhunterů“ představuje nemalý problém nejen pro pojišťovny, ale i pro klienta, jenž je „šedými“ asistencemi vědomě uváděn v omyl o výši pojistného plnění, na které má údajně podle zákona nárok“, říká Jakub Hradec, ředitel ČKP a dodává: “V kontextu této problematiky je třeba si uvědomit, že výše vyplacených pojistných plnění se každoročně promítá do stanovení výše sazeb pojistného na další období. Neúčelně vynaložené náklady by v konečném důsledku vedly k paušálnímu růstu cen v pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, na což by dopláceli i klienti, kteří nebourají“.

Řidičům a viníkům nehody, do jejichž pojistné události již nesmluvní asistenční služba vstoupila, doporučujeme, aby o veškeré korespondenci od takové firmy nebo o případné žalobě, kterou taková asistenční společnost iniciuje, informovali vždy svou pojišťovnu a konzultovali s ní veškeré následující kroky (vyjádření ke korespondenci Nehodové služby či k podané žalobě). Pojišťovny ujišťují své klienty, že žaloby, kterými nesmluvní asistenční služby hrozí, nebudu mít na samotné klienty žádný dopad, neboť za úhradu veškeré skutečné škody odpovídají pojišťovny.

Pro klidné a bezproblémové vyřešení škodní události doporučuje ČAP i ČKP motoristům, aby se vždy obraceli jen na smluvní asistenční služby svých pojišťoven, vyčkali na jejich zásah a rozhodně nepodléhali „lákavým“ nabídkám jiných subjektů. Smluvní asistenční služba pojišťovny má s pojišťovnou sjednány přesné podmínky plnění a rozsahu služeb a pojišťovna tak garantuje, že klient dostane včas a v plné výši pojistné plnění odpovídající ceně pojistného a rozsahu sjednaného pojištění.

Lovcům nehod přihrávají policisté, tvrdí pojišťovny

Neseriózním nehodovým službám, tzv. lovcům nehod, kteří bývají u bouračky první a nechají řidiče podepsat předražené zapůjčení náhradního auta nebo mu naúčtují drahý odtah, musejí pomáhat řadoví policisté.
Myslí si to shodně řidiči i pojišťovny v reakci na článek Práva, jenž na praktiky některých těchto silničních podnikavců poukázal.

„Zjevně s nimi spolupracují policisté,“ napsal Právu čtenář Jan Kirchner, který v českém zastoupení německé společnosti řešil nehodu firemního vozu. Šlo o lehkou havárii v noci na dálnici, kdy se pomačkaly plechy o svodidlo.

„Policisté to prošetřili (museli být zavoláni, neboť šlo o služební auto) a ihned přivolali firmu, která zajistila odtah 20 km. Velmi jsme se divili, když nám přišla faktura na více než 20 tisíc korun. Když jsme se ohradili, že za takto krátký odvoz je to trochu moc, měli v ruce papír podepsaný řidičem, jenž tak učinil v šoku. Argumentovali také tím, že museli zamést dálnici. A to vše se děje za tiché spolupráce policie,“
napsal Kirchner.

I Václav Bálek z pojišťovny Allianz soudí, že by tito tzv. lafetáři, kteří si ze silnic udělali zlaté rýžoviště, u nehod nemohli být tak rychle, kdyby nedostávali tipy od řadových policistů. Nedařilo by se jim tak snadno vydělávat na extrémně drahých a často zbytečných odtazích, nebýt toho, že jim někteří policisté nejspíš jdou na ruku.

„Registrujeme několik tisíc takových případů ročně. Princip bývá stále stejný. Tyto neférové nehodové služby sice tvrdí, že spolupracují s pojišťovnami, ale ve skutečnosti nejsou naším partnerem ani partnerem jiné pojišťovny. Vmanévrují řidiče do předražené zápůjčky náhradního auta nebo předraženého odtahu.

Obrana je prakticky nemožná, protože firma ukáže, že má vše od motoristy podepsané, a tak z něho snadno získá i desítky tisíc,“ řekl Právu Bálek z Allianz.


Vedení policie odmítá, že by policisté nehodovým službám dávali echa. Podle policejního prezidia to už dnes není ani třeba.

„Pokud jde o možné získávání informací o dopravních nehodách ze strany asistenčních služeb či pohřebních ústavů, vysvětlení je prosté. Na našich webových stránkách může každý najít aktuální dopravní informace, včetně dopravních nehod a jejich míst, a to i se souřadnicemi GPS, popisem události, následky nehody,“ reagoval pro Právo policejní mluvčí Jan Melša.

Dopravní nehoda je tam zaznamenána několik minut poté, co se stala. Z tohoto systému čerpají informace jak různá dopravní zpravodajství, tak i některé navigace v automobilech.

„Informace ale využívají také vámi zmiňované subjekty, které se potom na místo dostaví leckdy dříve než samotní policisté. Ti obvykle jedou z jiného případu a nemohou zareagovat stejně rychle jako neustále po silnici kroužící vozidla soukromých asistenčních služeb. Chápu, že řadě řidičů může zneužívání informací policie působit nepříjemnosti, ale dopad informačního systému na plynulost a zejména bezpečnost silničního provozu je mnohonásobně vyšší,“ uvedl Melša.

Policejní webová aplikace o nehodách však nevysvětluje, proč policisté, když z místa volali odtah, tak jak popsal čtenář, nevyužili některé zavedené asistenční služby a zavolali komusi, kdo pak řidiče, respektive majitele vozu, osolil.

Inspekce ministerstva vnitra je v této věci tajuplná jako hrad v Karpatech.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.5. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

07.10 2011 15:30


Taky jsem byl pojištěný u jedné z levných pojišťoven a to jmenovite CPP. Měl jsem nehodu a všechno probíhalo normálně až za caa mesíc přišel na moji adresu ten co jsem ho naboural a že prej se jde dohodnout jak dál ?

Mel Forda Cortinu 79 rok, evidentne byla těsně před nalakováním, všechno měl vykytyvane vybroušené motor vypadal jak nový. Bohužel jsem mu auto svou Audinkou zkrátil o caa pul metru. Až u řidiče a spolujezdce byla dole s plechu harmonika. Mel v zadu tažné a já se trefil hlavním nosníkem Audiny přímo do toho tažného takže já jsem nasadil hadici od turba, která se vysmekla a Audinka, sice bez nárazníku a masky, odjela domu po svých. Nosník se ani neohnul jen se o 3cm srazil do sebe a jinak Audince nic nebylo dokonce i nárazník, jsem dal zpět, nebyl nikde prasklý.

A ted k pojintě. On chtěl po pojištovně 35k co ho bude stát nová kastle a překopání auta a práci, že si udělá sám. Pojištovna mu dala 10k a že ji to nezajímá. Na všechny komponenty co tam kupoval mel paragony a tech 35k jim doložil, ale pojištovnu to nezajímalo, pro ně to byl vrak. přitom rozhodně jako vrak to auto před nehodou nevypadalo. Nakonec mu v MOJI pojistovne daly radu, at me dá k soudu !!!! At ten rozdíl v,ysoudí ode me, že od nich nic nedostane !!!!! Tak me hránili že ho poštvali proti mě super pojištení ....

Tak se došel dohodnout. Bohužel jsem se poradil s kamarádem soudcem a ješte s kamarádem co dělá právníka a oba my řekli, že ten soud s ním zřejmě prohraju, bude me to stát další peníze a čas. A až to prohraju tak mužu zažalovat pojištovnu o prachy co bych ztratil. Ale soud s pojištovnou me bude stát další prachy a výhra jistá není .... Doporučili mi oba to samé dohodni se s tím týpkem bez soudu. Tak jsem mu zaplatil 20k ve splátkách a bral jsem to jako dan za svoji dvojitou blbost, za to, že jsem si zvolil levnou pojištovnu a že jsem se nevenoval řízení ....

Samo, že jsem s CPP skončil a přešel k Alianz, sice nevím jak budou oni reagovat, po nejaké nehodě, protože jsem už 12 let další nehodu neměl , ale jim prostě věřím a neslyšel jsem ještě na Alianz jedinou špatnou referenci. Takže tyhle pochybně levné pojištovny opravdu NE !!!!

Perlička na konec: Když ten týpek viděl, že já s Audi od nehody odjel koupil si taky Audi
nahoru

sponzor





07.10 2011 15:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

07.10 2011 16:16


Corky:
On chtěl po pojištovně 35k co ho bude stát nová kastle a překopání auta a práci, že si udělá sám. Pojištovna mu dala 10k a že ji to nezajímá. Na všechny komponenty co tam kupoval mel paragony a tech 35k jim doložil, ale pojištovnu to nezajímalo, pro ně to byl vrak.
Podal písemný protest na pojišťovnu s nesouhlasem plnění?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.5. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

07.10 2011 18:31


Podal a k tomu doložil všechny doklady kolik ho to auto stálo před nehodou. A to mu zamítli, pro ně bylo tak staré auto prostě šrot nehoda byla v roce 1999 a to jeho auto z roku 79, prostě 20 let není pro ne auto ale hromada šrotu, podle tabulek mu proste víc nedají. Jak to auto opravdu vypadá je nezajímalo. Mě ho bylo líto protože sám vím co to dá práce dát auto na stavu v jakém, ho evidentně měl. Zbývalo mu dát jen lak .... A já mu to zboural.

Ale nejvíc mě zarazil přístup pojištovny. "Tak ho zažalujte v občansko správním sporu, ale my vám prostě víc dát podle tabulek nemužeme." To není jednání pojištovny co mě má chránit ! O tohle mi jde hlavně. Ten přístup. Proto už k takové žádné pojištovně nikdy ! A k CPP obvzlášt. Já boural oni mě mají zastupovat a ne na mě poštvat soudní spor.

Jsem jim tam vynadal a zrušil smlouvu. Mě tvrdila že mu prostě víc dát nemohla ikdyby chtěla sebevíc, že má svoje nařízení .... prostě levná pojištovna nemá tolik peněz na pojistné události to je logické menší přísun penez = min penez na události ...

Když mi kleklo auto u Insbruku tak u Alianz jsem zavolal na linku a nahlásil číslo odkud volám a oni zavolali zpět at nemám další výdaje a teprve pak jsme se domlouvali jak dál, spojili me s odtahovkou, proste se mi snažili pomoct. Tomu říkám přístup a ne jak v CPP ...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22142 | Témat: 587

07.10 2011 19:03


Dnes a denně se setkáváme s podobnými zkušenostmi lidí co k nám s radostí přecházejí kvůli kvalitě a především ceně Exluzivu...
Navíc se množí i zarážlivě velká skupina lidí, kteří byli pojištění u ČPP, Slavie a pod. a zjistili, že nemají z toho období žádný bonus... nikdo jim nesdělil že jsou v nějaké pofiderní flotile, kterou nechtěli.

je to peklo a je to smutno
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

07.10 2011 19:16


Kriznik: dnes jsem poslal zadost o vypocet akpojisteni podle te tabulky to mam ted o 1tkc drazsi jsem u allianz tak pokud se me domenky potvrdi nemel by byt problem okamzite prestoupit ceny akp jsou opravdu suprove
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22142 | Témat: 587

07.10 2011 19:19


viděl jsem email,
paní adminová se tomu pověnuje... ale možná až v pondělí, máme víkend oslav

snad vydržíš
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

07.10 2011 19:23


Kriznik: jezis tak jsem to nemyslel to vydrzi uplne v pohode i pristi tyden dekuji
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

07.10 2011 22:10


já už jsem spokojenej majitel nové AK pojistky

jen jsem jí den po začátku platnosti málem musel využít ale srna i auto jsou bez úhony

snad nebude nikdy potřeba
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

07.10 2011 23:54


Corky:
nehoda byla v roce 1999 a to jeho auto z roku 79, prostě 20 let není pro ne auto
Buď ses přelepl (ale asi ne) a nebo sem taháš "pravěk", když ČPP měla kromě ČP jedna z prvních licenci na ručení. Nový zákon o ručení platí od 1.1.2000 a do poloviny prvního desetiletí 21. století to byla divočina. Od roku 2005 vlastní pojišťovnu ČPP pojišťovna Kooperativa a je to úplně jiné kafe.

Kdo tady ví, že největší Českou pojišťovnu vlastní Generali? Hlavně, že se budete hádat, která je lepší.

Firmy si s Vámi hrají na "brandy" a Vy se mezi sebou perete

Vy tady pořád řešíte ručení podle ceny, nebo názvu pojišťovny .... "blahoslaveni budiš chudí duchem"
nahoru

sponzor





07.10 2011 23:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.5. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

08.10 2011 0:48


Tak jako stačí mi obyčejná selská logika ? Cím mín vybereš tím mín máš na výplaty. Nekde musíš "ušetřit" Rozhodně jsem neslyšel stížnost na Allianz ale na CPP a Slavii mockrát, tak jak je to možné ? At je to jak chce, já zustanu u Allianz.


Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

08.10 2011 1:07


Corky:
Tak jako stačí mi obyčejná selská logika ? Cím mín vybereš tím mín máš na výplaty. Nekde musíš "ušetřit" Rozhodně jsem neslyšel stížnost na Allianz ale na CPP a Slavii mockrát, tak jak je to možné ? At je to jak chce, já zustanu u Allianz.

Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci
Máš pravdu že "selská logika" by tomu nasvědčovala.

Praxe je taková, že každá pojišťovna, která obdrží licenci k provozování povinného ručení, musí splnit určité kritéria. Jedno z nich je, že určitá část vybraného pojistného musí jít do "rezervního fondu" a stanovené pojistné nesmí být nižší, než stanoví koeficienty. Můžu tě ubezpečit, že ŽÁDNÁ pojišťovna neprodává "pod" cenou. Jakákoliv "nízká - levná" cena musí produkovat zisk. Pojišťovna se nesmí dostat do situace, kdy by neměla na výplatu škod. Hlídá to ČNB a když se stane, přijde o licenci.

Rozhodně jsem slyšel negativa NA VŠECHNY pojišťovny (včetně Allianz), takže je to o osobní zkušenosti. Těžko budeš TY nadávat na třeba Kooperativu, když u ní nejsi pojištěn a nemáš ani dobré, ani špatné zkušenosti.

Je tu (teď) 14 pojišťoven a 6,7 milionu smluv.

Když jsem napsal, že jsem slyšel NEGATIVA NA VŠECHNY POJIŠŤOVNY, tak se tě zeptám.
"Jsi tak bohatý, že můžeš přeplácet nekvalitní produkty?"

Zkus si udělat anketu, zda lidé chtějí platit za dvoulitra 8 tisíc u České, nebo polovinu u "levné" pojišťovny.
Proč nejdou všichni do 8 tisíc?
Já budu jenom rád.
"Pseudopocit kvality, rychlosti a jistoty" za dvojnásobek


Chápu, že jsi nasraný, že jsi dopadl jak jsi dopadl. Ale mohla za to ČPP před 12 lety, nebo to, že jsi se nesoudil, ale s ČPP?

Zeptej se Taviče, jak ho všichni (včetně samotných zástupců Generali) zrazovali, ať si nepodává nárok na pojistné plnění, protože na 100% nedostane nic ..... rozmluvil jsem mu to, podal, dostal plnou palbu.

Vždycky budou nespokojení lidi. Jenom za to nemůže název pojišťovny, ale konkrétní škodní událost u kterékoliv pojišťovny ....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

08.10 2011 13:41


to je asi všude, i já zažil v rodině problém s Allianz, ale už je to hooodně dlouho a byla to chyba jednotlivce na přepážce - změna typu pojistky s někým jiným, než s majitelem, sice z rodiny, ale i tak

i přes tuhle zkušenost ale považuju Allianz za kvalitnější pojišťovnu

já si nechal udělat kalkulaci, abych zjistil, co AK pojistka má/nemá, cenově je to pro mě výhodnější "jen" o pár stovek ročně, ale jsou tam věci navíc, které mi ČP nedala a nabízela jen formou havarijka, které prostě zatím nechci...proto jsem do toho šel
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

08.10 2011 13:49


Kluci co sjednáváte AK pojištění, můžete mi prosím napsat na kolik Vás to cca vychází i s oknem na objem nad 2.5l s plnými bonusy? Nechci jen kvůli zjišťování ceny zahlcovat paní adminovou. Ještě by bylo ideální, kdyby byl ten dotyčný z většího města. Mockrát děkuji
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email