Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 6 února 2025
Celkem je zde 956 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Schovik
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 011
Online návštěvníků
Návštěvníků: 956
Uživatelů: 0
Celkem: 956

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

17.02 2009 20:56


dat decko plnej plyn a stat na brzde? :]

tak to joooo ... to bys ale na sprintu prohral, bo bys musel mit v kufru nahradni prevodovku ;]
nahoru

sponzor





17.02 2009 20:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

17.02 2009 21:14


Knightey-:
Jak to ze s automatem by nekdo byl o pul trate vzadu? Kort kdyz jsi muze preprnout na to rucni razeni? Dyt je to pak "temer" to same ne?
Navic kdyz to bude v quattru tak staci orostovat start a jede to ne?
By me zajimala seriovka 2.5TDi Q TT a 2.5 TDi Q Manual.
To máš uplně jedno jestli pojedeš na manuál nebo na automat...proste dáš plnej a jedeš...i když přepneš na manuál, tak za tebe převodovka stejně přeřadí sama v nejvyšších otáčkách co může! u mě je to v 6500...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

17.02 2009 21:20


Kriznik:
dat decko plnej plyn a stat na brzde? :]

tak to joooo ... to bys ale na sprintu prohral, bo bys musel mit v kufru nahradni prevodovku ;]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

18.02 2009 18:25


Kriznik:
dat decko plnej plyn a stat na brzde? :]

tak to joooo ... to bys ale na sprintu prohral, bo bys musel mit v kufru nahradni prevodovku ;]


staci tam hodit D, a stat na brzde. A pri startu pustit brzdu a seslapnout plyn.

Precti jsi to prosim te poradne, kde jsem napsal, ze bych dal D, stal na brzde a na plynu zaroven hmm?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

19.02 2009 7:47


A6 S-Line:
Tak uz sem to taky chipnul.svou 2.5TDi 110KW 310Nm na 136KW 407Nm.tyden odjezdeny spotreba o litr nizsi,a to jezdim jako prase,takze na jare to pude jeste niz...slo mi hlavne o odstraneni nehorazne lenosti motoru do 2500ot/min,coz se krasne povedlo,motor jede jako ohen (na diesla) od spodu,celkove se sklidnil chod v nizsich ot,a kroutak veci jak na modelu 2000 (370Nm) se projevi po zabrani turba nadherne.Zatim sem spokojeny,i cena byla nejlepsi co sem videl za 4500Kč sem mel za hodinku hotovo,dostal sem zaruku a jel....Nemuzu davat reference dokud nepojezdim dele ale zatim sem maximalne spokojen...

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a to mas manual alebo automat?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

19.02 2009 7:53


Já bych tam teda naspirnt místo D dal S...jináč 6-stupňový převodovky ZF už jsou opravdu rychlejší než manuál a spolehlivější než DSG
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

19.02 2009 7:58


váha:
Já bych tam teda naspirnt místo D dal S...jináč 6-stupňový převodovky ZF už jsou opravdu rychlejší než manuál a spolehlivější než DSG

Tak to já taky, kdybych ho tam mel
proto bych jsi radeji prepnul na rucni razeni alespon
Kazdopadne by me to zajimalo no, uvidime, trebas budu mit nekdy moznost to vyzkouset nekde.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.02 2009 9:39


Knightey-: Přečti si příspěvek č.32
to když přepneš na manuál tak si nic npomůžeš,je to pořát automat!
nahoru

sponzor





19.02 2009 9:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

19.02 2009 17:37


Rob:
Knightey-: Přečti si příspěvek č.32
to když přepneš na manuál tak si nic npomůžeš,je to pořát automat!

Ano, ale kdo rikal ze bych radil v 6500ot? Kdyz tam ty TDicka maj uz howno vykon, prot bych jsi preknul na manualni razeni s tim, ze bych si radil v nejlepsi rozsahu otacek, abych vyuzil nejvic potencialu toho kroutaku ne?
Ja vim ze manual jako takovy na tiptronicu je jinej. Dokonce ti to i samo podradi.
Takze v tom si myslim, ze bych jsi i mohl pomoct. A hlavne tocit to od 6500ot je sebevrazda.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.02 2009 17:51


Knightey-: koukni se co mám za motor já a co máš ty!
automat točí motor do otáček kde má nejvyšší výkon což je u mě v 6500ot
u tebe to budou třeba 4000ot
ještě jsem neviděl TDI,který točí 6500ot
příde mi jako bys měl tohle auto první den
stačí použít selskej rozum
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.02 2009 19:45


Knightey-:
Hlavne pouzivat KickDown je obecne pro tu prevodovku neprijemne. Automat neni zkratka na sprinty, ani v manualnim rezimu. Nedela mu to dobre.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.02 2009 19:59


root:
Knightey-:
Hlavne pouzivat KickDown je obecne pro tu prevodovku neprijemne. Automat neni zkratka na sprinty, ani v manualnim rezimu. Nedela mu to dobre.

Bez něho to bohužel někdy nejde
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.02 2009 20:03


Rob:
Jasacka ... me ta noha nekdy ujede, aniz bych to nutne potreboval ... ono to tak krasne zrychluje
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

19.02 2009 20:48


Rob:
Jo sry, mel jsem na mysli 4500ot
Mno pri plnem seslapnuti plynu mi to radi na zacatku cerveneho pole, tak nevim jak tobe teda.
Root:
Jojo souhlas, tenhle nas TT asi moc ne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

19.02 2009 20:58


Knightey-: mně taky a tam je nejvyšší výkon motoru...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email