Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 512 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 508
Uživatelů: 4
Celkem: 512

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

06.04 2009 23:38


tom.valmet:
Tzn, že jezdíš jako v těch závodech na spotřebu? Bez rádia, klimačky, okna zavřená, předvídání, dojíždění k semaforům atd?
Jinými slovy nepoužitelně?


je pravda ze zatim pri tomhle pocasi nepotrebuju mit zaplou ani klimacku ani zvlast otevreny okna, pokud tim neblokuju provoz tak i k semaforum dojizdim. Hlavni rozdil je ze proste sleduju ukazatel spotreby. Je pravda ze to je na hranici pouzitelnosti, zjistuju nejprve ten spodni limit spotreby, porad takhle jezdit bych asi nevydrzel.
nahoru

sponzor





06.04 2009 23:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

06.04 2009 23:41


Hlavne takhle akorat ten motor "utahas" a zaseres Turbo* a svody a saci potrubi a az budes potrebovat nekdy tomu slapnout skoci ti to do nouzaku pas budes mit zasrany naklapeci lopatky od tohoto stylu jizdy. Takze tomu koukej obcas protahnou kridla.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

06.04 2009 23:56


Knightey-:
Hlavne takhle akorat ten motor "utahas" a zaseres Turbo* a svody a saci potrubi a az budes potrebovat nekdy tomu slapnout skoci ti to do nouzaku pas budes mit zasrany naklapeci lopatky od tohoto stylu jizdy. Takze tomu koukej obcas protahnou kridla.


Jasny ze to provedu dokonce budu muset vzhledem k tomu ze motor dostava pouze cca. 10% nafty a to sice pouze na starty a na dojezd pred vypnutim motoru:-).
Ale ta 6-tka tam vazne chybi.

Tedy ja stejne v A6 planuju velmi brzy spustit pridavny "plazmovy reaktor" (uz je v aute nainstalovan ale zaplombovan) a ten by mel motor i Turbo* procistit a udrzovat ciste. Predtim ale pujdu jeste na mereni emisi (a nasledne po spusteni reaktoru taky).
Pokud se mi podari sehnat aditivum 2-ETH (ethylnitrat) tak ho do paliva taky pridam, coz by melo to spalovani taky trochu vylepsit. Akorat se tohle aditivum hodne blbe shani, ono je to vlastne trhavina (rafinerky ho normalne ve velmi malem mnozstvi pridavaji do nafty aby zlepsili jeji vlastnosti, akorat ze s nim prilis setri .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

07.04 2009 0:02


A6-2000: Nejsi to ty?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

07.04 2009 0:10


tom.valmet:
A6-2000: Nejsi to ty?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


to tedy vazne ne
DFENS ctu jen pro pobaveni (dela si srandu ze prakticky vseho) prakticky prinos z DFENSu je ovsem nula.

Elektrolyzu tam ale jeste nemam (zatim) tu zkusim asi az jedine kdyz se nedostanu pod 4L/100km ostatnimi zpusoby
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

07.04 2009 20:45


pote co sem dnes zaktivoval ten plazmovy reaktor tak mi budiky zacly ukazovat prumernou spotrebu 4.5L/100km, uvidime budu takhle chvili jezdit jestli se to udrzi nebo jestli se dostanu jeste dolu.
Taky bych mel pomalu prehodit zimni pneu za letni, uz to muze udelat treba 0.5litru

Ze by ty 4 L nebo jeste min byly nakonec realny i se seriovou prevodovkou a softem ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

12.04 2009 6:57


zajimalo by me jestli si z nas nekdo dela prdel,nebo je opravdu mozne,aby v realu nekdo byl takovej tatos,aby si koupil a6 a snazil se ji upravit na perpetummobile.....
co takhle to zkusit s nejakym vhodnejsim vozidlem nez s touhle tezkou kravou s mizernym aero.koeficientem odporu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

12.04 2009 7:37


jan333: Taky me A6-2000 docela pobavil. Ale vypada to, ze to mysli fakt vazne. Uz sem mu taky navrhoval at to zkousi s nejakym lehcim a mensim autem. Ale on chce dokazat, ze i s velkym pohodlnym autem se da jezdit usporne pro zivotni prostredi a penezenku.
Proc ne no - jeho boj, hlidat si kazdej milimetr seslapnuti plynu aby si nepokazil spotrebu
Me by to nebavilo. Ale dokud si to zkousi sam a nenuti do toho vsechny kolem sebe, tak jen at se bavi

edit: Ted se divam, ze sem pridal dalsi tankovani na spotreba mi zase o desetinku stoupla.
nahoru

sponzor





12.04 2009 7:37


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

12.04 2009 13:44


bicek:
jan333: Taky me A6-2000 docela pobavil. Ale vypada to, ze to mysli fakt vazne. Uz sem mu taky navrhoval at to zkousi s nejakym lehcim a mensim autem. Ale on chce dokazat, ze i s velkym pohodlnym autem se da jezdit usporne pro zivotni prostredi a penezenku.
Proc ne no - jeho boj, hlidat si kazdej milimetr seslapnuti plynu aby si nepokazil spotrebu
Me by to nebavilo. Ale dokud si to zkousi sam a nenuti do toho vsechny kolem sebe, tak jen at se bavi
edit: Ted se divam, ze sem pridal dalsi tankovani na spotreba mi zase o desetinku stoupla.



Ale blbost, zadny perpetum mobile
Otec znamyho si dovezl 3 roky stary 2.0PD Passat v plne vybave (tedy zavazi navic) a jezdi s tim naprosto bezne 5L/100km.

Otec kolegy si dovezl A4 3 roky starou A4 1.9PD a jezdi stim naprosto bezne za 5L/100km

Tak nevim proc by melo byt tak slozite dostat se s jeste uspornejsim TDI* na 4L/100km bez hlidani kazdeho milimetru.

Prave sem prehodil zimaky 195ky na letni kola 205ky, jsem zvedavej jestli spotreba stoupne nebo klesne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

12.04 2009 13:51


A6-2000: Mohl bys to tankování hodit na spritmonitor.de, ať tvůj boj se spotřebou sledujeme i my.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

12.04 2009 14:25


tom.valmet:
A6-2000: Mohl bys to tankování hodit na spritmonitor.de, ať tvůj boj se spotřebou sledujeme i my.


Spritmonitor.de mam samozrejme davno nastudovanej, vlastne jsem k tomu i prihlizel pri vyberu auta.
Mimochodem pro vetsi statistickou vypovedni hodnotu jsem hledal i dalsi alternativy k spritmonitor tech aut co mam ja s manualem a tim samym motorem tam kupodivu zas tak moc neni. Znate nekdo napr. alternativu spritmonitoru pro anglicky mluvici zeme?
Jeste abych upresnil pro mne je zapis na spritmonitor trosku slozitejsi resp. by byl naprosto nepresny az nesmyslny. Souvisi to s tim ze NIKDY netankuju na cerpackach, maximalne tak do kanistriku co potrebuju na startovani a proplach (tam totiz maji cejchovany stojany) tudiz se muzu ridit co se tyka spotreby jedine podle palubniho pocitace. Mimochodem muj palubak by mel dneska videt na vlastni oci Lumpiq tak to bude moct i potvrdit ze nekecam. Bohuzel dneska mi kratkodobe palubak zacal ukazovat zase 4.6L/100km, parkrat jsem ho prohnal trosku no a hned mi spotreba potvora vyskocila o 0.1L/100km nahoru

Alternativou pro nejake presnejsi mereni by bylo pri kazdem tankovani: zmerit teplotu a zvazit palivo ktere tankuju a prepocitat to na litry. Ovsem za takovy vopruz mi to nestoji (na to bohuzel nemam tolik casu)

Co mne ale zaclo vrtat hlavou vic je, ze mi ted kamos zacal "strasit" tim, ze pote co jsem DNESKA vymenil stare zimaky 195-ky za puvodni letni pneu 205-ky (uz jsem to s nimi koupil) tak ze mi spotreba vyleze minimalne o 0.3litry nahoru.

Tudiz az ty pneu sjedu tak bych mel kvuli spotrebe hodit snad nejake uzsi 185ky nebo dokonce 175ky (ty asi nebudou povolene a udajne se za to dava 5 tacu pokuta a 4 body bohuzel to bude asi hodne videt).


Dneska sem taky vyhodil zbytecnou rezervu a misto toho do auta hodil pneu-sprej.

Pokud to bude jednoduse proveditelne tak bych chtel vyriznout plech za sedackama (2 mouchy jednou ranou) a sedacky vymenit za odklapeci. Jednak budu moct v aute vezt delsi veci a jednak se tim plechem treba i nejake to kilco zase odlehci

Ale nejvetsi prinos ocekavam z planovaneho eco-chiptuningu zarovne s vymenou prevodovky za delsi 6-tikvalt PD (z Passatu nebo Superba) pak bych nemel byt omezeny maximalkou na 90-100km a bude mozne jet prece jenom o dost svizneji.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

12.04 2009 18:16


A6-2000: Ted ti nerozumim - kde teda tankujes? To tankujes na kila nebo co? Ze by si to musel prepocitavat?
A s tou pokutou 5 tycek a 4 body za jiny gumy si to cetl kde? Mam na leto taky o fous sirsi gumy nez sou v technicaku.

A nemyslim, ze by ti mela vzrust spotreba kvuli gumam o 1 cm sirsi - tatka ma na octavku zimni a i letni 195ky a na zimnich to vzdycky zralo a par deci vic - tudiz by ti to mohlo zrat stejne a nebo aji trosku min diky nizsimu valivymu odporu. Ten rozdil v sirce je zanedbatelnej.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

12.04 2009 18:27


Já mám v létě i v zimě spotřebu stejnou. Max o 0.1 se to liší a to mám zimáky 205/16 a letní 235/18.

A s tím plechem bych to nedělal, snížíš si tuhost Karoserie* a nejspíš i zvýšíš hlučnost...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

12.04 2009 19:11


Takže aspoň budem vedieť, keď nabudúce obehnem nejakú A6-ku na bicykli tak viem, že si to ty!


Inak ja som mal priemernú spotrebu najnižšiu 5,2L/100km. Ale upozorňujem, že som išiel dolu Donovalmi a iba som brzdil vôbec som nepridával! Mám V6 2,5TDI full okrem kože.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

12.04 2009 19:24


Ahoj, mám taky motor 81 kW TDI*, ale audi Q, A4 B5. Zrovna nedavno jsem se kasal jak mi audinka brala 4,6 l/100 km když jsem jel na výměnu maxidotu k Satasovi do Břevnova od Čáslavi. Ale........ Pořád jsem čuměl na obrazovku kolik bere a kdy to přesáhlo 6,5 l už jsem stahoval nohu z plynu. Zpátky s novým mxidotem jsem měl spotřebu 4,9 l. Nyní už na to kašlu a nekoukám na nic. Mám tam nastavený dojezd a kašlu na to. V sobotu spotřeba 5,8 l dnes 6.2 l. Vím že se s tím dá jeti do 5 litrů, ale už na to nemám nervy furt čumět na pc. Ahoj.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

12.04 2009 19:29


Jo a ještě dodatek, taky jsem přezul 195/65-15 na 205/65-15. Jasně že je vyšší spotřeba.
nahoru

sponzor





12.04 2009 19:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

12.04 2009 21:19


Tak to je super chceš tu robiť super úpravy a robíš spotrebu s PC. Tak behni za nejakým majstrom s Vagom a ti tam nastaví také spotreby že budeš čumeť. Passat s týmto motorom mi ukazoval 5.1 a skutočnosť 5,7 aby si nebol prekvapený keď natankuješ na stojane..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

13.04 2009 0:12


Willy:
Jo a ještě dodatek, taky jsem přezul 195/65-15 na 205/65-15. Jasně že je vyšší spotřeba.


kolik ti vylezla spotreba po prezuti z 195 na 205 ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

13.04 2009 0:14


Dajjdo:
Takže aspoň budem vedieť, keď nabudúce obehnem nejakú A6-ku na bicykli tak viem, že si to ty!


Inak ja som mal priemernú spotrebu najnižšiu 5,2L/100km. Ale upozorňujem, že som išiel dolu Donovalmi a iba som brzdil vôbec som nepridával! Mám V6 2,5TDI full okrem kože.


2.5L motor ma o dost vyssi spotrebu pri vsech rezimechm hlavne tu maximalni:-)
Neda se srovnavat s 1.9TDI 81kW
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

13.04 2009 0:15


zepon:
Tak to je super chceš tu robiť super úpravy a robíš spotrebu s PC. Tak behni za nejakým majstrom s Vagom a ti tam nastaví také spotreby že budeš čumeť. Passat s týmto motorom mi ukazoval 5.1 a skutočnosť 5,7 aby si nebol prekvapený keď natankuješ na stojane..


no ted musim nejdriv vyresit ten zaseknuty plovak, budiky jsou v poradku.
Na stojanech netankuju jak sem jiz psal takze prekvapeny nebudu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

13.04 2009 0:24


ja zasa spotrebu neriesim, nejake do deci hore dole nieje nejak extra dolezite a rocne mi to mozno spravi tak 2500kc, ked zoberiem do uvahy, ze dakto prefajci rocne 15000, tak to je v porovnani stym nic
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

13.04 2009 0:25


A6-2000:


no ted musim nejdriv vyresit ten zaseknuty plovak, budiky jsou v poradku.
Na stojanech netankuju jak sem jiz psal takze prekvapeny nebudu.
Ako vieš?? ja som si to tiež myslel, do doby ako som začal tankovať plnú na tom istom stojane. A po 5 plných nádržach hups 0,5l rozdiel. Ale dobre to vypadalo na PC tak cca 5,1. Skutočnosť úplne niekde inde pod 5,6 som sa nedostal.Nesnažil som sa to je tiež pravda.Držím palce nech ti to žere 1,5l na 100km a normálnym štýlom jazdy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

13.04 2009 0:33


palubny kecal je iba orientacny, mne to ukazuje spotrebu 8,2 az 9,5 v priemere, ale ked tankujem na full, tak po prejdeni 250km mi tam vojde 11 litrov+- nejake to deci
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

13.04 2009 0:44


zepon:
Ako vieš?? ja som si to tiež myslel, do doby ako som začal tankovať plnú na tom istom stojane. A po 5 plných nádržach hups 0,5l rozdiel. Ale dobre to vypadalo na PC tak cca 5,1. Skutočnosť úplne niekde inde pod 5,6 som sa nedostal.Nesnažil som sa to je tiež pravda.Držím palce nech ti to žere 1,5l na 100km a normálnym štýlom jazdy.


Vim ze budiky jsou naprosto v poradku
1. jsou od Mr. Lumpiqa
2. byly 3x testovane dnes pro jistotu taky (aby se zbytecne neotvirala nadrz) a videl jsem to i dnes na vlastni oci ze test budiku funguje naprosto v pohode

Totiz kdyz mi i po natankovani plne nadrze ukazuje budik porad 2/3 nadrze celou dobu a ani se nehne - a to i po ujeti skoro 500km, tak to skutecne muze byt asi jen problem v tom plovaku v nadrzi. Tady se nebavime o nejake kalibraci +/- 5% ale o zaseklem budiku resp. plovaku
nahoru

sponzor





13.04 2009 0:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

13.04 2009 0:47


tak ten plovak potom vytiahni, precisti, zneraj na odpor a uvidis nieje to az taka strasna robota
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.04 2009 2:26


A6-2000:
Plovák na A6 C5 je evergreen, taky ho mám seklej. Mě zas při ručičce v půlce zbývá reálně 1/4tina paliva. Kašlu na to, pohled na stále plnou nádrž je pozitivní - možná, že se to k těm třílitrům dávalo za příplatek fabricky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 306 | Témat: 22

13.04 2009 8:14


A6-2000:


kolik ti vylezla spotreba po prezuti z 195 na 205 ?


Asi o 0,3 ale ještě to nemám řádně změřený.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.04 2009 9:50


Urcite je to nekde v plovaku, budiky jsem testoval nekolikrat, rucicka je zkalibrovana, AD prevodnik(merene hodnoty) ukazuje stale 42 litru v nadrzi....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.04 2009 9:52


jemu nevysvetlite, ze linym stylem jizdy ten motor trpi a nejde jen o EGR*, ale zanesene Turbo*, sani atd...jeste jsem nikdy nikoho nevidel tak prilepeho na budikach/maxidotu....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

13.04 2009 10:29


Lumpiq:
jemu nevysvetlite, ze linym stylem jizdy ten motor trpi a nejde jen o EGR*, ale zanesene Turbo*, sani atd...jeste jsem nikdy nikoho nevidel tak prilepeho na budikach/maxidotu....


EGR* je zaslepene takze netrpi
Na Turbo* i sani tam je pridavna vec ktera by mela zanaseni branit. Pokud to nebude dostatecne tak holt jednou za 2 roky se sani i Turbo* vycisti

Bez budiku bych se na spotrebu 4.5L/100km nedostal. Bohuzel tedka s tema 205kama kolama to vypada ze to vyleze na 4.6-4.7L/100km
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email