Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 554 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 550
Uživatelů: 4
Celkem: 554

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

20.11 2008 20:52


Xoník:


Samozřejmě že máš. Chiptuning nedělají jenom manící ve stodole jak je líčí dfens(byť jich je samozřejmě velká většina, a popsal to dobře), ale i plně profesionální firmy, a v poslední době především samotný automobilky, a tam se takových výsledků dá dosáhnout.


S vyse uvedenym celkem souhlasim.
Pro ty co vladnou nemcinou jeden priklad z jednoho nem. shopu:

tuning na usporu paliva az 20%
http://shop.dieselschrauber.de/product_info.php/cPath/37_40/products_id/114


tuning pro EDC15 na rostlinny olej:
http://shop.dieselschrauber.de/product_info.php/cPath/37_40/products_id/213
nahoru

sponzor





20.11 2008 20:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2006
Příspěvků: 368 | Témat: 3

21.11 2008 18:56


root:
kesy:
Jistě, ale vona ve městě hold furt platí ta padesátka ...

Rozum do hrsti pánové.


Napsal jsem že při cestování ustálenou vyšší rychlostí mu větší kola můžou pomoci.
(někdo jezdí ve městě minimumum a jezdí hlavně dálky s vysokým podílem dálnic)

Nevim proč sem taháš město.

Zpřevodování automobilky je vždy určitej kompromis mezi jízdou ve městě a mimo, třeba závodní auta na okruzích mají pro každý okruh jiné převody. Takže se nedá říct že zpřevodování od automobilky je to nejideálnější protože hodně záleží kde člověk jezdí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

21.11 2008 19:10


kesy:


no momentalne jezdim tak 80% "mezi vesnicemi" tj rano ca. 25km tam a vecer 25km zpatky..
Ale bude se to menit brzo ...

Bez zmeny prevodovani se da dobrym chiptuningem snizit spotreba az o 20%, zatim jsem vsak u nas nenasel firmu ktera by se na eco-chiptuning specializovala. Vetsina chiptuneru u nas totiz dokonce ani nevi ze neco takoveho existuje


pro neverici dalsi priklad tentokrat v AJ:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Pokud se jeste zmeni zprevodovani melo by byt realne dosahnout snizeni spotreby o 30-40%
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

21.11 2008 19:28


eco-chiptuningem se zabyva borec tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

22.11 2008 17:30


Sorry chlape ale bud kupis fabiu diesel alebo blázinec. A6 a 4l/100km
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

22.11 2008 19:06


He...když jsem u té nizké spotřeby, tak s mojí 2,8 quattro* jsem dal nejnižší spotřebu 9,5 l (průměr) ... kdo dal míň ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

22.11 2008 19:16


a.mike:
He...když jsem u té nizké spotřeby, tak s mojí 2,8 quattro* jsem dal nejnižší spotřebu 9,5 l (průměr) ... kdo dal míň ?

No to si jel hodne daleko, z kopce s vetrem v zadech sedumdesatkou na petku ne?
Ja at se snazim, jak se snazim, tak nejnizsi cislo na prumerne spotrebe sem videl 11,2. Ale vetsinou je to pres 12.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

22.11 2008 19:20


bicek:

No to si jel hodne daleko, z kopce s vetrem v zadech sedumdesatkou na petku ne?
Ja at se snazim, jak se snazim, tak nejnizsi cislo na prumerne spotrebe sem videl 11,2. Ale vetsinou je to pres 12.


Jel jsem do Českých Budějovic..nekecám...ale noha mě zatraceně bolela, protože jsem to fakt lechtal
nahoru

sponzor





22.11 2008 19:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

22.11 2008 19:25


a.mike:
He...když jsem u té nizké spotřeby, tak s mojí 2,8 quattro* jsem dal nejnižší spotřebu 9,5 l (průměr) ... kdo dal míň ?

Pod 10,9 jsem se jeste nedostal....

Nebo mozna dostal ale kratkodobe, nemam Maxidot*, takze pocitam prumer na nadrz....a to mam vetsinou kolem tech 11
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

22.11 2008 19:29


Jinak k tématu. Proti ekologům nic nemám, ale když chce někdo jezdit pod 5 l, tak ať si nekupuje audinu, ale fabiu HTP. Sice jsem audi kinder a autům zas moc nerozumím, ale "ecotuningem" to auto spíš zníčíš nebo respektive podhodnotíš. Dělám v IT a když si někdo koupí pc, tak ho radši nataktuje, aby zvýšil výkon a ne podtaktuje.
JE TO PROSTĚ HLOUPOST !

p.s: navíc těch 81 kw musí být zdechlé jak sviňa
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

22.11 2008 21:01


a.mike:
Jinak k tématu. Proti ekologům nic nemám, ale když chce někdo jezdit pod 5 l, tak ať si nekupuje audinu, ale fabiu HTP. Sice jsem audi kinder a autům zas moc nerozumím, ale "ecotuningem" to auto spíš zníčíš nebo respektive podhodnotíš. Dělám v IT a když si někdo koupí pc, tak ho radši nataktuje, aby zvýšil výkon a ne podtaktuje. JE TO PROSTĚ HLOUPOST ! p.s: navíc těch 81 kw musí být zdechlé jak sviňa


No spotreba nebyl JEDINY parametr podle ktereho jsem auto vybiral, pokud by byl, asi bych koupil A2 ze ano. Ecotuningem rozhodne zadny auto neznicis ani nepodhodnotis, tos vzal kde ? PC jsem samozrejme vzdycky taky pretaktovaval ). U auta automaticky pocitm se zvysenim vykonu, osem kdyz ho nebudu pouzivat tak ho v tu chvili sice "podtaktuju" ale budu jezdit daleko usporneji. Kdyz ten vykon budu nekdy vyjimecne potrebovat, tak ho taky vyuziju. Kapisto ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.11 2008 9:25


A6-2000:


No spotreba nebyl JEDINY parametr podle ktereho jsem auto vybiral, pokud by byl, asi bych koupil A2 ze ano. Ecotuningem rozhodne zadny auto neznicis ani nepodhodnotis, tos vzal kde ? PC jsem samozrejme vzdycky taky pretaktovaval ). U auta automaticky pocitm se zvysenim vykonu, osem kdyz ho nebudu pouzivat tak ho v tu chvili sice "podtaktuju" ale budu jezdit daleko usporneji. Kdyz ten vykon budu nekdy vyjimecne potrebovat, tak ho taky vyuziju. Kapisto ?

No dobre, keď to spravíš a bude sa to plaziť na 4l/100km tak super a uži si to.
Tu je skôr zvykom spotreba u takéhoto auta 4l/10km
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

23.11 2008 14:23


asi to tu nekde uz bylo ale nevim jestli to jde na kazdy typ A6.
Jaka je nejjednodussi/nejlevnejsi moznost doplneni palubniho pocitace resp. mereni spotreby paliva ?
Jde to namontovat do kazde A6 ?
Nejake tipy / doporuceni /cena ?

predem dik

Dneska jsem pomoci sceneru VAG5053 zavrel/privrel ventil EGR* coz by taky mohlo nejakou tu decku spotreby snizit
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.11 2008 21:59


kesy:
To je sice hezké, ale já se Ti snažím naznačit, že se na tu Tvou vyšší ustálenou rychlost nějak musí dostat. Jízda je o rozjíždění, brždění, rozjížění, brždění ....

Proto platí, že čím větší kola, tím vyěěí spotřeba. Pneu je širší, disk je těžší. Je třeba vyššíh momentů.

Pánové to co tady předvádíte jsou fatasmagorie a pohádky. Máte-li doma dítě školního věku, zeptejte se ho jestli se dá bez změny účinnosti zvýšit výkon za současného snížení příkonu. Pravděpodobně si bude klepat na čelo.

Ale vy vlastně máte pravdu, protože tam na těch anglickejch stránkách to jasně píšou ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

23.11 2008 22:05


a.mike:
He...když jsem u té nizké spotřeby, tak s mojí 2,8 quattro* jsem dal nejnižší spotřebu 9,5 l (průměr) ... kdo dal míň ?


To mám na normálně Moje nej bylo 8,5.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

23.11 2008 23:31


....co keby si si dal motor prerobit na na slapanie...by si dosiahol spotrebu nizsiu aj o 5 litrov...to by bola ekologia....a este aj zdravy zivotny styl - slapat 50km denne v a6tke...a dozadu nalepku E-CO?

mne zere 1.8T 11,3l/benzinu 98 ... ako dosiahnem vyssiu, aby som vyrovnal tie ekologicke uspory clena A6-2000 ? dik za kazdu radu
nahoru

sponzor





23.11 2008 23:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

24.11 2008 15:25


olap331: Ta spotřeba je i po městě? Nebo na to dost šlapeš.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

24.11 2008 20:31


olap331:
....co keby si si dal motor prerobit na na slapanie...by si dosiahol spotrebu nizsiu aj o 5 litrov...to by bola ekologia....a este aj zdravy zivotny styl - slapat 50km denne v a6tke...a dozadu nalepku E-CO?

mne zere 1.8T 11,3l/benzinu 98 ... ako dosiahnem vyssiu, aby som vyrovnal tie ekologicke uspory clena A6-2000 ? dik za kazdu radu


Tedy Ekologii,Ekonomii, Komfort

Tohle se prece vubec nemusi vylucovat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

25.11 2008 8:26


Petan:
to je spotreba v meste, najhorsie ze jazdim vacsinou kratke trasy... a ked idem kdesi dalej tak na to slapem - mam dost tazku nohu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

25.11 2008 8:56


olap331: Četl jsi tu některé mé články, rady a návody. Vřele doporučuji. Pokud to uděláš vše správně, ta se ti klidně může spotřeba snížit. Ale samozřejmě záleží na stylu jízdy. No a já jsem zjistil, že se dá jezdit jak úsporně tak i rychle, ale i to je diskutabilní.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

25.11 2008 13:41


...
Naposledy upravil olap331 dne 27.01 2009 22:43, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.9. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 8

25.11 2008 13:41


Petan: ako na to? ...keed som to dal nachipovat isla mi spotreba trosku dole...asi 0.5l/100km..to asi kvoli tomu ze to nemusim tak tocit...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

25.11 2008 14:45


Petan:

No a já jsem zjistil, že se dá jezdit jak úsporně tak i rychle, ale i to je diskutabilní.


Tak tak, konečně někdo

olap331: Určitě tam máš prostor pro snížení, protože tolik co ti to žere, nežere mě ani ta V6 po Praze.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

27.01 2009 21:21


Zatim jsem nameril spotrebu pri jizde kolem 100kmh. Zatim bez dalsich uprav.
Bude to ale asi fuska snizit spotrebu alespon na tech 4.5L jako jezdi Octavie
nahoru

sponzor





27.01 2009 21:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

06.04 2009 21:21


Panove jakou mate konkretne s timto motorem 81kW (kod AVG*) prumernou spotrebu?
Mne ukazuje novy palubni budik po nekolika stech km prumernou spotrebu 4.6L/100km.
Clovek ale na tuhle spotrebu musi jet jako duchodce a proto se obavam, ze dosahnout nizsi spotreby se seriovou prevodovkou a seriovym software v ridici jednotce bude asi vazne dost velky problem.
Zatim je auto v podstate porad v seriovem stavu, tedy krome nekolika malo drobych uprav (viz garaz)ktere se ale netykaji ani prevodovky ani softu. Navic to mereni probehlo v typickem dennim profilu (kus dalnice,kus jizdy do prace a z prace mezi vesnicemi a nekolikrat zastaveni a vypnuti motoru a rozjezdy atd.)
Bohuzel maximalku jsem musel omezit na 120kmh (dalnice) jinak by spotreba vylitla spolecne s otackami.
Navic u tohohle testu byla palivova nadrz uplne plna az po okraj, v kufru samozrejme tezke rezervni kolo (tu asi co nejdriv vyhodim), rezervni kanystr/nadrz 20L a dalsi bordel.
Mate nekdo s timhle samym motorem AVG* v A6 81kW nizsi ci stejnou prumernou spotrebu (seriovy stav/evt. po upravach a jakych)?
Potreboval bych se se spotrebou dostat pod 4L/100km nebo alespon co nejblize tem 4L tak premyslim jaky by byly nejlepsi dalsi kroky (zajima mne to z principu, nejde tu az tolik o cenu usetreneho paliva )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

06.04 2009 22:17


Nezlob se, ale ty ses strasnej soumen
Bere ti to 4.6 a chces jeste snizovat?
Bud rad a netrap se tim.

Neber si to nijak zle - jen si me pobavil - ja totiz kdyz zajedu okresku s prumerem kolem 10ti, tak hned vsem vykladam jak mam usporny a ekologicky auto
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

06.04 2009 22:21


bicek:
Nezlob se, ale ty ses strasnej soumen
Bere ti to 4.6 a chces jeste snizovat?
Bud rad a netrap se tim. Neber si to nijak zle - jen si me pobavil - ja totiz kdyz zajedu okresku s prumerem kolem 10ti, tak hned vsem vykladam jak mam usporny a ekologicky auto


No ja se netrapim jen zjistuju informace.
Predpokladam ze asi nemas 1.9TDI 81kW s tou spotrebou kolem 10L
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

06.04 2009 22:39


nič v zlom ale nechcel by som byť tvoja žena.To aj doma tak šialene šetríš, alebo si tu z nás robíš bláznov.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

06.04 2009 23:14


zepon:
nič v zlom ale nechcel by som byť tvoja žena.To aj doma tak šialene šetríš, alebo si tu z nás robíš bláznov.


ale o princip a precedenc. Jde mi o to ukazat technicke moznosti a ceho je 9 roku stare auto stredni tridy schopne popr. s jakymi minimalnimi investicemi se da spotreba jeste vic snizit. Tady opravdu nejde o tohle jedno konkretni auto ale o miliony jinych aut ktere maji spotrebu x-krat vetsi a jaky to ma dopad a jestli to je opravdu nutne. Ptam se tu ale hlavne na technicke udaje a parametry, kdyz bychom TADY zacli filosificky diskutovat o tom jestli a proc setrit nebo nesetrit, tak se nikam nedostanem resp. ti kdo maji 1.9 TDI81kW motor a kterym je urcen primarne zde polozeny dotaz, tak ani nebudou mit sanci ho vubec najit A takova diskuse by ani nepatrila do teto sekce A6....

Prosim proto pokud mozno pouze k veci.

predem dik
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

06.04 2009 23:20


Tzn, že jezdíš jako v těch závodech na spotřebu? Bez rádia, klimačky, okna zavřená, předvídání, dojíždění k semaforům atd?
Jinými slovy nepoužitelně?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email