Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 539 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 534
Uživatelů: 5
Celkem: 539

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7238 | Témat: 19

18.06 2009 0:38


Božë muj ja nechápu jak nekdo muže řešit spotřebu,já mam furt po praze 11L a je mi to uplně u prdele a lámamt si hlavu stim aby mi to žralo 2 litry nato fak nemam čas.
sponzor





18.06 2009 0:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

18.06 2009 1:17


Satas:
Božë muj ja nechápu jak nekdo muže řešit spotřebu,já mam furt po praze 11L a je mi to uplně u prdele a lámamt si hlavu stim aby mi to žralo 2 litry nato fak nemam čas.


AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

18.06 2009 17:52


neni ten powerbox odpor za jednu korunu a par dratku ?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

18.06 2009 18:26


A6-2000:


Mate nekdo podobne zkusenosti se spotrebou s chiptuningem nebo powerboxem, pokud se nevyuziva zvyseneho vykonu ale jezdi se na spotrebu?


hej, kamos ma, jeho 1.9 ma teraz zvuk ako stary pasak z 2svetovej
AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

18.06 2009 18:46


quattro99:


hej, kamos ma, jeho 1.9 ma teraz zvuk ako stary pasak z 2svetovej


zvuk je pochopitelne stejny jako Octavka kdyz je to ten samy motor

Je to stejne prijemny pocit kdyz clovek po kazdem tankovani vynuluje a po ujeti 1000km rucicka porad ukazuje skoro pul nadrze a prumerna spotreba 4.4L/100km.
Sranda ze pote co jsem nandal novy Michelinky Energy Saver 205/55/R16 a napustil do nich tlak 3.5baru tak hned za 2 dny zacal palubak namisto prumerne spotreby 4.4L/100km ukazovat 4.3L/100km. V podstate to odpovida tomu co sem ocekaval. Po dojeti nadrze (pocitam okolo 1700km) znovu vynuluju palubak takze se pojede cela nadrz na Michelinkach. Uvidime jestli se dostanu na 4L ci 4.2L/100km. Bavime se samozrejme o smisenem provozu s minimalnim podilem dalnice a pochopitelne s powerboxem..

Je docela trapny ze motorovy koncept stary 15roku (rotacka CP37 + TDI*) je porad uspornejsi a tedy daleko ekologictejsi nez nejnovejsi nejdrazsi Common Rail sracky, ktere se vyrabi pouze z techto duvodu: pro vyrobce jsou daleko levnejsi na vyrobu, jsou v podstate neopravitelne, poserou se bud samy o sobe nebo pri sebemensi odchylce kvality nafty a jejich nahrada stoji mezi 20-80% hodnoty celeho vozu..... O provozu motoru Common Rail v OA na ekologicke palivo jako je rostlinny olej ani nelze uvazovat (naprosto neekonomicke riziko)
Samozreme ze to je cele podporene legislativnim podvodem s emisemi......
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

18.06 2009 19:03


A6-2000:
zvuk je pochopitelne stejny jako Octavka kdyz je to ten samy motor

myslis, ze neviem aky ma zvuk 1.9?? zozaciatku bol zvuk normalny, po prejdeni par tisic km, sa to zacalo zhorsovat az do tej podoby co teraz, ked ho pocujem v dome ako ide po ulici, ten zvuk si nejde poliest s inym, taky rachot a klepot sa neda pomylit s inym, uz ho asik aj nechal vyhodit z auta ale klepot ostal,

mimochodom mna spotreba absolutne nezaujima, jazdim pre pozitok pozjazdy a nie pre spotrebu, keby som chcel jazdit na spotrebu, tak urcite nekupim A6
AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

18.06 2009 20:55


quattro99:

myslis, ze neviem aky ma zvuk 1.9?? zozaciatku bol zvuk normalny, po prejdeni par tisic km, sa to zacalo zhorsovat az do tej podoby co teraz, ked ho pocujem v dome ako ide po ulici, ten zvuk si nejde poliest s inym, taky rachot a klepot sa neda pomylit s inym, uz ho asik aj nechal vyhodit z auta ale klepot ostal,

mimochodom mna spotreba absolutne nezaujima, jazdim pre pozitok pozjazdy a nie pre spotrebu, keby som chcel jazdit na spotrebu, tak urcite nekupim A6


Jasne kazdy ma jiny duvod proc jezdi s A6. sem koupil A6 jak z duvodu pozitku z jizdy tak z duvodu pracovnich (nemuzu jezdit feldou ale ani Octavii apod.) tak z duvodu spotreby / ekologie.
To ze mam prumerne palivove naklady na 1 km 0.10 Kc (100km=10Kc) je samozrejme jiz jen prijemny vedlejsi efekt

Hlasitost se hodne snizila po montazi spodniho motoroveho krytu. Kdyz bude cas a chut necham si zvukove odizolovat cely motorovy prostor a prepazku
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

18.06 2009 21:56


A6-2000:
Je docela trapny ze motorovy koncept stary 15roku (rotacka CP37 + TDI*) je porad uspornejsi a tedy daleko ekologictejsi nez nejnovejsi nejdrazsi Common Rail sracky


To je samozřejmě blbost, rotačky stejně jako PD museli pryč právě proto, že nebylo možné s nimi plnit nové a přísnější normy.

Pak by mě zajímalo co někoho vede k tomu takhle si kazit požitek z jízdy v audi.
sponzor





18.06 2009 21:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

18.06 2009 22:41


Xoník:


To je samozřejmě blbost, rotačky stejně jako PD museli pryč právě proto, že nebylo možné s nimi plnit nové a přísnější normy.

Pak by mě zajímalo co někoho vede k tomu takhle si kazit požitek z jízdy v audi.


je absolutni CHUJO**INA aby motor schvalne spaloval vic paliva mel tedy vysssi spotrebu a tudiz byl daleko mene ekologictejsi jen aby splnil nejaky umely vymysleny nesmyslny EMISNI NORMY ktere nemaji ani s ekologii ani se zdravim naprosto nic spolecneho. Bohuzel tohle je naprosto bezna PRAXE a SKUTECNOST
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

18.06 2009 23:00


A6-2000:


je absolutni CHUJO**INA aby motor schvalne spaloval vic paliva mel tedy vysssi spotrebu a tudiz byl daleko mene ekologictejsi jen aby splnil nejaky umely vymysleny nesmyslny EMISNI NORMY ktere nemaji ani s ekologii ani se zdravim naprosto nic spolecneho. Bohuzel tohle je naprosto bezna PRAXE a SKUTECNOST


Hele mě osobně je to ukradený, na ropu jsem nikdy v životě nejezdil, a doufám jezdit nebudu, takže mě tyhle problémy až tak nezajímají, a naopak jsem někdy až jejich donucený zastánce, protože ekoterorismus začíná být alarmující. To že maj moderní motory menší emise je jasná věc, a nemá moc smysl tu debatovat o faktech...

Ale můžeš odpovědet i na druhou část, docela by mě to zajímalo
AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

18.06 2009 23:23


Xoník:


Hele mě osobně je to ukradený, na ropu jsem nikdy v životě nejezdil, a doufám jezdit nebudu, takže mě tyhle problémy až tak nezajímají, a naopak jsem někdy až jejich donucený zastánce, protože ekoterorismus začíná být alarmující. To že maj moderní motory menší emise je jasná věc, a nemá moc smysl tu debatovat o faktech...

Ale můžeš odpovědet i na druhou část, docela by mě to zajímalo


ja taky na ropu v podstate nejezdim pozivam ji jen na studeny starty k zahrati motoru a taky doufam ze na ni jezdit nebudu..
Je pravda ze bez powerboxu by clovek z ty jizdy s motorem 81kW nemel zadny a asi by si ho zbytecne pokazil....
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

18.06 2009 23:42


A6-2000:

Je pravda ze bez powerboxu by clovek z ty jizdy s motorem 81kW nemel zadny a asi by si ho zbytecne pokazil....


Sorry ale tohle mi nějak hlava nebere
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email