Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 543 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 540
Uživatelů: 3
Celkem: 543

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

25.04 2009 18:51


jan333: No, tak ze auto vydrzi 3000 km, tak s tim snad pocitame vsichni
sponzor





25.04 2009 18:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

25.04 2009 18:59


bicek:
jan333: No, tak ze auto vydrzi 3000 km, tak s tim snad pocitame vsichni


tyhle motory drzi okolo 400tis km. Predpokladam ale ze driv to auto prodam nez budu mit na tachaci 400tis km

Blby je ze z novejsich motoru se hodne blbe vybira (nic nevydrzi, poruchove, drahe opravy atd. atd.)
Idealni by bylo prejit pak rovnou na elektroauto....
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

25.04 2009 19:23


A6-2000: Si kup trolejbus pak
Dej pokoj s elektromobilama - ten zvuk jak v trolejbuse by me asi privedl k silenstvi.
AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

25.04 2009 19:32


rad by som upozornil poniektorych diskutujucich, ze spotreba nezalezi vobec od sirky pneumatik, jedine od druhu (zmesy) a tlaku. Trecia sila nezavisi od stycnej plochy, prestudovat stredoskolsku fyziku,sup sup...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

25.04 2009 19:40


chronikus: co to je za pitchovinu? Chces mi rict, ze muzu jit zavodit na tour de france s horskym kolem?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.04 2009 19:42


chronikus:
rad by som upozornil poniektorych diskutujucich, ze spotreba nezalezi vobec od sirky pneumatik, jedine od druhu (zmesy) a tlaku. Trecia sila nezavisi od stycnej plochy, prestudovat stredoskolsku fyziku,sup sup...
tak pri malych rozmeroch mas istu pravdu ale nie pri rozdiele 250 vs 205
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

25.04 2009 22:10


chronikus: stredoskolska fyzika je jedna vec, praxe druha.
Je pravda, ze ja mam rozdil uplne minimalni ve spotrebe, ale v trakci je to rozdil jako krava. (letni 245, zimni 195)
Proc by pak sportaky mely vzdau gumy kolem 300 mm, kdyz by prenesly stejnou treci silu jako 195ky?
AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

25.04 2009 22:42


sTeblo: galuzky sa pouzivaju preto lebo je to specialna guma s malym koeficientom odporu, na horskom kole mas naopak gumu taku aby malo co najvecsi koeficient odporu (tj. aby drzala v terene). Zavodne kolo ma uzke gumy, nie koli tomu aby malo mensie trenie na ceste,ale koli znizeniu odporu vzduchu a aby sa dalo na nom zatacat (na hrubsom by sa tazsie zatacalo vo velkych rychlostiach).

bicek: na sportiaky nedavaju hrube kolesa koli trakcii. V skutocnosti neviem aky to ma prakticky vyznam (mozno odvod tepla?). Vsimni si ze napr. na rallye autach mas kolesa niekedy az smiesne uzke-> myslis si ze nepotrebuju trakciu?
To ze pocitujes lepsiu trakciu na letnych je koli tomu ze su to letne gumy:D maju tvrdsiu zmes a tym padom lepsie drzia na ceste.

Spotreba auta sa da znizit nizkoodporovymi gumami (gumy s nizkym koeficientom trenia) => mesi valivy odpor => mensia spotreba, ALE zhorsia sa zaroven brzdne ucinky, takze ekoteroristom odkazujem nech si to zvazia.

Pre uplnost trecia sila = koeficient odporu X normalova sila(=tiaz).
sponzor





25.04 2009 22:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

25.04 2009 22:52


chronikus: Nemyslim, ze by tvrdsi smes lip drzela na ceste - proc by pak zavodni gumy meli mekci smes?
Vim, ze ve vzorecku z fyziky nic o plose neni, ale i kdyz treba srovnam octavku na 195kach a moji Amalku na 245kach, tak to co to snese v zatace je nebe a dudy.
A auta na rally maji smesne tenky gumy jen kdyz se jede na snehu a lede. Tensi kolo se lip prorizne na pod vrstvu snehu a maji na nich hreby jeste pro zaber na lede. - o hrebech ve vzorecku taky nic nemas a nepopiratelne zlepsuji trakci.
AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

25.04 2009 23:27


A6-2000:


Je o neco silnejsi a rychlejsi a take tissi to ano....


jo je o neco silnejsi o dvojnasobek
AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

26.04 2009 1:14


bicek: hreby zlepsuju trakciu nie tym ze by zvecsili trenie,ale tym ze sa zapichnu do zeme a tym padom su namahane strihovym napetim.
Tvoja amalka lepsie drzi skor koli kvalitnejsim gumam (s lepsiou prilnavostou) a preto ze ma lepsie nadstaveny podvozok ako oktavia -> v zakrute lepsie drzi,lebo ked mas na nej tuhsi podvozok, menej sa naklana.

Ja nehovorim ze vo vseobecnosti lepsie drzi tvrdsia zmes na ceste. Ale vzdy treba najist nejake optimum. Ked je zima (pod 7stupnov), tak lepsie na ceste drzia zimne gumy (teda tie meksie) ked je teplo,tak lepsie drzia letne gumy. Alebo tebe drzia lepsie na ceste letne gumy aj ked je okolo 0stupnov? Ide o to, ze kazda pneumatika ma svoj koeficient trenia, ten vsak nieje konstantny, ale zavisi od teploty, to znamena ze napr. zimne pneumatiky pri 0stupnoch drzia perfektne,ale pri 20stupnoch su nahovno, a ked ich vymenis za letne,tak pocitis obrovske zlepsenie trakcie.

A dalej, stavim sa ze tie tvoje 195 niesu znizene ale tie 245 su znizene (vidim to aj na fotke, typujem tak 245/35?). Od toho velmi zavisi ako auto drzi v zakrutach...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

26.04 2009 7:30


chronikus: Pravda - podvozek ma nejspis Amalka lip nastavenej. Taky je pravda, ze zimni gumy v techle teplotach uz drzi pekne spatne (mel sem uz 4 mm, tak sem je nechal na leto na dojeti, ze usetrim ty letni trochu).
245ky mam na 17 kach - profil 40. 195 jsou 15 ky - profil 65. Nizsi bocnice, dela tuzsi gumu, to taky souhlasim.
Ale nesouhlasim s tim, ze nezalezi na sirce. Proc by pak treba F1 jezdily na tak sirokych gumach? Kdyby meli polovicni nebo dokonce ctvrtinovy, tak budou urcite mit mnohem nizsi aerodynamickej odpor.

Chlapy podporte me nekdo nejakym lepsim argumentem. Sice nevim proc, ale na te sirce proste zalezi
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

26.04 2009 7:56


za 1: nevím, proč se bavíte o gumách v tomhle vlákně, budiž...
za 2: čim širší guma, tím větší valivý odpor, to znamená že širší guma prostě sice líp drží na suchu, jelikož je spojena s vozovkou větší plochou,ale má to svou dan ve formě valivého odporu. Prostě větší plocha před sebou tlačí větší množství vzduchu. A na mokro pokud ta široká guma nemá aspon 80% vzorku, tak je uplně na hovno. Aquaplaning* je na světě.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.04 2009 7:58


bicek:
chronikus: Pravda - podvozek ma nejspis Amalka lip nastavenej. Taky je pravda, ze zimni gumy v techle teplotach uz drzi pekne spatne (mel sem uz 4 mm, tak sem je nechal na leto na dojeti, ze usetrim ty letni trochu).
245ky mam na 17 kach - profil 40. 195 jsou 15 ky - profil 65. Nizsi bocnice, dela tuzsi gumu, to taky souhlasim.
Ale nesouhlasim s tim, ze nezalezi na sirce. Proc by pak treba F1 jezdily na tak sirokych gumach? Kdyby meli polovicni nebo dokonce ctvrtinovy, tak budou urcite mit mnohem nizsi aerodynamickej odpor.

Chlapy podporte me nekdo nejakym lepsim argumentem. Sice nevim proc, ale na te sirce proste zalezi
na sirke urcite zalezi, hovorim vyber pneu (z akej zmesy je) pomaha urcite len pri nepatrnych rozdieloch ale nie 245 vs. 195 to nech si niekto vyskusa a uvidi.
Inak bolo by zaujimave hodit na A8 195-ky a rezat zakrutu nejakych 120
Pred zakrutou by si bol na 4 gumach a po zakrute mozno na dvoch a nepomohla by ti ani ta najlepsia zmes na svete
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.04 2009 8:01


honzabas: jej novy antispam filter. Nekaz zabavu kym kriznik spi
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5252 | Témat: 36

26.04 2009 8:01


honzabas: no zaclo to prohlasenim, ze sirsi guma nema vliv na spotrebu - a o te je tohle vlakno.
A pak uz sem se jen snazil vysvetlit chronikusovi v podstate to stejny co si napsal ty. A ten to porad vyvraci, ze ve vzorecku ze stredni neni nic o stycne plose.
sponzor





26.04 2009 8:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

26.04 2009 8:04


bicek: tak at si něco přečte o valivym odporu
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.04 2009 8:07


bicek:
honzabas: no zaclo to prohlasenim, ze sirsi guma nema vliv na spotrebu - a o te je tohle vlakno.
A pak uz sem se jen snazil vysvetlit chronikusovi v podstate to stejny co si napsal ty. A ten to porad vyvraci, ze ve vzorecku ze stredni neni nic o stycne plose.

tak skusime dat na nejaku filcku 245-ky bude sranda a vyber zmesy moze vybrat kolega chronikus
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

26.04 2009 8:09


chronikus:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

26.04 2009 8:16


SCORPION:
honzabas: jej novy antispam filter. Nekaz zabavu kym kriznik spi
pořádek musí byt, tak je to správne
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.04 2009 11:47


chronikus:
V té středoškolské na tom nezáleží, ale nejsem si tak úplně jistý, jestli se to v té vysokoškolské neintegruje přes šířku

Nicméně, pokud bychom nebrali v úvahu nárůst valivého odporu s nárůstem styčné plochy, tak nárůst momentu setrvačnosti s nárůstem hmotnosti rotujícího materiálu už snad brát musíme

Takže ano, širší gumy se vždy projeví na spotřebě, ale jak jsi řekl dá se to kompenzovat změnou dezénu a charakteru směsi ...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.04 2009 12:50


A6-2000:


tyhle motory drzi okolo 400tis km. Predpokladam ale ze driv to auto prodam nez budu mit na tachaci 400tis km

Blby je ze z novejsich motoru se hodne blbe vybira (nic nevydrzi, poruchove, drahe opravy atd. atd.)
Idealni by bylo prejit pak rovnou na elektroauto....


Tak co jsem to tve auto videl, tak tech 350 tisic uz ma davno za sebou;) Tak uz abys to prodaval..)
AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

26.04 2009 14:13


Lumpiq:


Tak co jsem to tve auto videl, tak tech 350 tisic uz ma davno za sebou;) Tak uz abys to prodaval..)
)
zajimalo by me jestli to jezdi i na prepalenej olej znamej ma spoustu stanku s obcerstvenim,tak by mi ho pry dal gratis.no kazdopadne,kdybys to prodaval ,tak bych do toho urco sel..........

p.s. nevadi,ze v tom plavou kousky hranolku a strouhanka z rizku/jen kurecich/?
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

26.04 2009 14:26


jan333:
sponzor





26.04 2009 14:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

26.04 2009 14:53


A6-2000: tak sem si tohle tema precetl ted poradne a musim se ti omluvit,ze sem si z toho delal trosku prdel-nevedel sem,ze tam mas reaktor,kterej si navic sam vyvnul.vsechna cest.taky uz mi je jasne,ze prodavat to asi nebudes,kdyz si se s tim tak nadrel.no ale neda mi to se nezeptat:hele asi takhle mam krom audiny jeste forda a ten ma spotrebu ze ti ji nemuzu ani rict,pac by te to asi dost rozhodilo,co kdybys mi to prekopal taky na ten system co mas ty?

p.s. znamej mi rikal,ze kdyz bys mu delal reklamu na ty jeho fastfudy tak by ti daval nejen zadarmo olej,ale i vyrazeny fritaky atd.takze bys mel na faro i nahradni dily.rikal jen neco decentniho asi jako treba tohle
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

26.04 2009 16:13


chronikus:
rad by som upozornil poniektorych diskutujucich, ze spotreba nezalezi vobec od sirky pneumatik, jedine od druhu (zmesy) a tlaku. Trecia sila nezavisi od stycnej plochy, prestudovat stredoskolsku fyziku,sup sup...


Si delas srandu??? vzdyt to vi i male decko, ze kdyz ma na kole siroke gumy ze mu to bere vic sil jak na uzkych..
AK batole
AK batole


Registrace: 24.4. 2009
Příspěvků: 283 | Témat: 29

26.04 2009 16:20


bicek: prosim neurazaj "vzorecek ze stredni" ten vzorecek je platny, a pouziva sa aj na vysokej..

honzabas: tym linkom (najme tym prvym) si si odpilil vlastnu vetvu, to co je na tom linku, myslim ze dava za pravdu mne skor.

root: neintegruje sa to cez plochu (na vyske studujem, viem). Valivy odpor s narastom stycnej plochy nenarasta. Sice je pravda, ze ked mas vecsiu stycnu plochu, tak sa v mieste styku stlaca viac materialu, ale stlaca sa menej, kedze tiazova sila sa rozlozi na vecsiu (stycnu) plochu... S tym narastom momentu zotrvacnosti mas pravdu-> mierne sa zvysi spotreba,suhlasim, dokonca sa aj zvysi gyroskopicky moment, a preto sa ti bude tazsie zatacat volantom:) => posilovac sa bude musiet viac narobit, zvecsi sa spotreba, ale myslim ze do takych detailov zachadzat nemusime, su to mozno stotiny litra benzinu.
AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

26.04 2009 16:23


jan333:
A6-2000: tak sem si tohle tema precetl ted poradne a musim se ti omluvit,ze sem si z toho delal trosku prdel-nevedel sem,ze tam mas reaktor,kterej si navic sam vyvnul.


No to by bylo neferove se chlubit cizim perim, ten reaktor jsem nevyvinul ja ale francouzi ja ho jenom testuju. Bohuzel jeho nejvetsi prinos (nejvetsi uspora) je v oblasti nejvyssiho zatizeni motoru, coz neni muj pripad. Idealni by to bylo na traktory apod.
Diky za tvou nabidku je to od tebe hezky, doufam ze se tvuj znamy neurazi ale na svoje auto rozhodne zadny reklamy na fastfoody davat nebudu.

Mozna se ale najde nekdo jiny na to se klidne muzu v pripade vazneho zajmu poptat..
AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

26.04 2009 23:49


a6-2000:





ale alespon,uz umim vkladat obrazky
AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

07.06 2009 23:06


takze po delsi dobe jsem dosel k zajimavemu vysledku.
Prumernou dlouhodobou spotrebu 4.5L/100km dosahnu pouze s namontovanym powerboxem a uspornou jizdou. Bez powerboxu se muzu snazit jak chci, nejnizsi prumernou spotrebu kterou dosahnu je cca. 5.9L/100km a i kdybych se na hlavu postavil tak se pod 5.8L/100km nedostanu ... a to jsem pri tom jeste brzdou provozu tzn. auto poradne nejede.
Zkousel sem to nekolikrat a dlouhodobeji jak mimo mesto tak po dalnici, vysledek je jednoznacny (spotreba nejen podle palubniho PC ale i podle dojezdu). Tudiz bych to vydal jako predpis a povinnost bud kvalitni chiptuning nebo alespon powerbox v kazdem TDI*. Kdo ho tam nebude mit tak pokuta )


No ono se to velmi rychle zaplati i ten shit-powerbox za 1500,- kdyz vezmu 15L/1000km to je uspora paliva 150L na 10.000km.....

Mate nekdo podobne zkusenosti se spotrebou s chiptuningem nebo powerboxem, pokud se nevyuziva zvyseneho vykonu ale jezdi se na spotrebu?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email