Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 25 dubna 2025
Celkem je zde 134 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marian Bordac
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 155
Online návštěvníků
Návštěvníků: 132
Uživatelů: 2
Celkem: 134

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

30.06 2011 2:12


Na palubovke mi obcas zasvieti oranzova kontrolka motora, na diagnostike to ukazuje ERG ventil, presnejsie 16785 - EGR* System: Insufficient Flow. Predpokladam, ze bude potrebne vycistit EGR*, pripadne kupit novy. Co som pozeral, tak tu pytaju za to zhruba 300 eur, z netu by to slo zohnat za 200.

Keby som to chcel najskor vycitit, vie niekto kde sa to presne nachadza? Predpokladam, ze by to malo byt niekde pod vzduchovym filtrom, teda pod stiaracmi priblizne, rovno za motorom. Vedel by mi niekto prosim pozriet v ELSE navod, co kde a ako presne hladat?

Okrem toho, ma niekto skusensti s cistenim pripadne zaslepovanim ERG na A6 4F2, ci to staci spravit plechom alebo je potreba aj vymena RJ, pripadne postaci uprava cez VAG?

Dakujem

PS: Ide o A6 4F2, 3.0 TDI* quattro**, motor BMK.
nahoru

sponzor





30.06 2011 2:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

01.07 2011 16:37


Tak co, nema nikto ziadnu skusenost s cistenim?

Dnes som sa stavil v Audi a opytal som sa blizsie, cena nove EGR* je okolo 360 eur.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.07 2011 21:02


demontuj, poradne vyfoukej tlakem vzduchu, vycisti...ale bojim se, ze pokud se drhne, udela to znovu ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

03.07 2011 23:12


Podla toho co som nasiel na internete co sa tyka EGR* ventilu a jeho cistenia, tak na inych autach (BMW, Opel...) to cistili kefkou, proste tam boli usadeniny, taktiez pouzili sprej na cistenie karburatorov (alebo katalyzatorov?). Pytal som sa na to kamarata, ze po vycisteni bude treba cez diagnostiku nastavit nove hodnoty, aby to nepreplo nahodou do nudzoveho rezimu. Vraj vycistenie by malo pomoct, tak uvidim. Ak bude pekne pocasie, tak pocas pondelka ci utorka by som to mohol spravit.

Do prilohy pridavam prilohy s montazou a demontazou, ak by mal niekto podobny problem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

04.07 2011 23:12


Tak sme to dnes zacali robit, mal som vytlacene tieto navody a aj napriek tomu som bol z toho jelen. Otvorit kapotu, dat dole plast motora a hura, pozriem na motor, pozriem na papiere a takto este 10x, kym som pochopil o co tam ide.

Pristup k EGR* je katastrofalny, treba uvolnit par srobov na nasavani, jeden v pravej casti od masky je dost zle pristupny, ale da sa to. O to horsie je to s EGR* ventilom, pretoze horny ide uvolnit v pohode, ale druhy srob je v spodnej casti a to bez klbovej racne nejde spravit. Preto ak to chcete menit, uz teraz si pripravte kblovu racnu, predlzovaciu cast a velmi silne nervy. Jeden clovek to asi nezvladne, pretoze je druha osoba musti istit sroby, aby nespadli dole. Po vytiahnuty EGR* ventila som ho mierne oklepal, prefukal kompresorom natlakovanym na 9 bar, opat trosku oklepal, prefukal. Potom som prefukal aj druhu cast v aute, ktora bola mierne spinava, ale nevyzerala v casti pri klapke az tak zaspinena. Trosku WDcka na premastenie klapky (ktore aj tak behom par dni vyschne), opat este prefukat a zlozit naspat. Pozor na membranu v EGR*, aby ste ju pri fukani predtlakoveho cez pretlak nepretrhli!

Samotne skladanie bolo hrozne, uchytit spodny srob na EGR* mi prislo az nemozne, pretoze rura od EGR* je uchytena silnou sponou, ktora v pripade znicenia by bola asi tazko nahraditelna nejakou eska paskou, i ked je to mozne, ze by to zvladlo ten tlak, kto vie. Preto som radsej ruru nechat uchytenu a tak manipulacia s EGR* a otacanie je mozne len trosku. Preto si treba najskor uchytit spodny srob, najlepsie naniest trosku makkeho silikonu, aby nevypadol, istit si to trebars srobovakom a dotiahnut ho. Potom dotiahnut horny srob a ak sa bude dat, tak este dotiahnut aj spodny srobik. Potom nahodit sanie, napojit pretlakove hadicky, nahodit nadobu chladiacej kvapaliny, vsetko podotahovat...

Cele to trvalo asi dve a pol hodiny, robota strasne, veru nezavidim mechanikom v Audi, ak to maju robit. Rad by som vedel, ze za ako dlho dokazu tento ventil vymenit a ci maju specialne kluce pre pristup ku nim. Ak by chcel niekto vytiahnut druhu cast do ktorej je EGR* napojeny, tak bez specialnych klucov to nie je mozne, pretoze pristup k niektorym skrutkam je s beznymi gola klucmi a imbusakmi (torx) nemozny. Zhodou okolnosti sa u mna stavil dnes kamarat, ktory ma Golf IV a cez vikend menil prevodovku ci spojku, takze cistil aj EGR* ventil, ten pohlad bol krasny - vlavej casti pri celnom skle jednoducho uchyteny EGR* na hadicu, staci odpojit, uvolnit par skrutiek a ventil je von. Na Audi A6 3.0 TDI* quattro* treba pevne nervy, vela klucov a aj vela namahy.

Cele sanie auta bolo pokryte cierno spinavo-mastnou vrstou karbonu, pripadne niklu alebo co to bolo. Cistenie asi nema zmysel, pretoze vymontovane sanie zhora vycistim, ale ten zvysok, tak na to by som musel rozobrat asi vsetko z pod kapoty.

Na aute som sa bol previest asi len 3km, chybu EGR* mi nevypisalo (chyby som zmazal v nedelu cez VAG), zatial sa teda na displeji nic neobjavilo od vikendu, ci auto lepsie tahalo alebo nie, tak neviem, nezda sa mi. Uvidime, ci sa pocas jazdy po meste, resp. mimo mesta chyba opat objavi, o dva tyzdne ma caka cesta do Francuzska na Tour de France, tak verim, ze nebude ziadny problem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 288 | Témat: 25

31.07 2011 0:35


Od cistenia pred mesiacom som najazdil cez 5000 kilometrov, avsak EGR* opat zasvietil. Zacalo mi to svietit na dialnici, pritom som po dialnici presiel este asi 2500km, potom trochu po meste, nakoniec zhasol. Bol som s tym dnes u kamarata na diagnostike, chybu vynuloval, ale udajne je potrebne nastavit zakladne hodnoty pre EGR* co som ja po vycisteni spravene nemal. Tak mi to chcel nastavit, ale chybal vo VAGu popis k nastaveniam, vo VIS to tiez nenasiel. Tak som vygooglil, ze musi dat group 003, tam dat nacitat udaje a potom nastavit zakladneho hodnoty. Avsak pocas nastavovania vzdy vypisalo error. Pozeral vo VIS navod k inemu autu tam sa spomina, ze napr. VW Polo musi mat teplotu chladiacej kvapaliny/vody max. 30 stupnov, ze len pri tejto podmienke to ide nastavit. Test EGR* cez VAG isiel bez problemov.

Neskusal niekto nastavenie EGR* na zakladnu hodnotu alebo nema niekto blizsi popis pre kodovanie a nastavenie vo VAGu?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email