Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 3 prosince 2024
Celkem je zde 542 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: seccomk
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 851
Online návštěvníků
Návštěvníků: 536
Uživatelů: 6
Celkem: 542

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.06 2011 23:49


Par lidi tu v posledni dobe resi problem s nepojizdnou A8. Resil jsem jsem dnes podobny problem u jednoho clena (maken) s nepojizdnou S8. Zde je muj postup, treba to nekomu pomuze...

Charakteristika zavady: vozidlo je nepojizdne, nestartuje, neprojevuje ani snahu chytit na nektery z valcu.

0) Na pocatku pripojena paralelni diagnostika (vag + pc), nacteni chyb (zadna chyba), vsechny merene hodnoty na prvni pohled ok, zde se ukazuje krasne, jak je osemetne se spolehat pouze na pocitacovou diagnostiku

Saham po digitalnim osciloscopu, rozbaluji vsechny sondy (to samo o sobe zabira skoro 20 min, je jich plny kufr:))....

1) Provedena kontrolola palivove soustavy, prepad regulacniho ventilu railu funkcni, alespon co do opticke kontroly (na vystupu pustil mnozstvi odpovidajici cca 30cm/3), diagnostika tlaku na railu bohuzel neprovedena, protoze v nove zakoupene sade meraku tlaku paliva chybela redukce pro audi, zitra jim to dojdu omlatit o hlavu!!!

2) Provedena kontrola zapalovani, testovana charakteristika VN na svickach, negativni, bez vysokeho napeti. Mereny budici slaboproude implulzy z RJ do koncoveho vykonoveho modulu (u 4.2 casty problem tyto moduly), negativni, bez impulzu, modulem to tedy neni...RJ odmita generovat VN...vzhledem k tomu, ze immo* je ok, na railu neni snimac tlaku paliva (pri nizkem tlaku by blokovala chod motoru), zacinam mit tuseni, ze RJ chybi nektery z zivotne dulezitych signalu...


Náhled, klikni pro zvětšení.


3) Provedena kontrola vstřiku, také negativní v duchu prvního obrázku

4) Provedena kontrola indukcniho snimace otacek motoru na klice..tuseni se potvrzuje, signal neni vporadku, viz obrazek...odpojujeme RJ a nalezame problem, silna oxydace na konektoru A RJ, na kterem je indukcni snimac otacek...konektor vycisten, zapojen zpet a signal otacek jiz dava spravne, ucebnicove hodnoty...



Chybny signal:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Jiz v poradku


Náhled, klikni pro zvětšení.


5) Provedena opět kontrola vstriku, zatim jen napeti na vstriku, positivni, v poradku viz obrazek..proudovou charakteristiku vstriku zatim nedelam, zda nektery ze vstriku nedrhne nebo neni spatny, pripadne tak ucinim pozdeji...


Náhled, klikni pro zvětšení.




6) pokus o start, motor bezi, avsak s drobnymi problemy, houpe volnobeh, klepe se, sviti kontrolka motoru "CAT"...na pc diagnostice se stale nic neukazuje...vzhledem k tomu, ze jiz motor bezi, presunujeme se z temnych podzemnich garazi s autem na svetlo na navstevu za satasem (budou se u nej delat rozvody na ni),cestou pri testu dynamiky jizdy nema motor tah, jede jen na 7 valcu, spotreba je tez vyssi nez byla drive uvadena majitelem...

7) opet seriova diagnostika pocitacem, tentokrat po cca. 10 km jiz hlasi chybu, konkretne missfire na 7 valci...prohozena C-O-P civka s jinou ze 6 valce, problem stale setrvava na stejnem, 7 valci. Mam podezreni na vadny koncovy modul zapalovani, to se zahy potvrzuje, je na nem tez zoxydovany konektor...po vycisteni, vymazani chyb jede auto jak ma, ci spis jak nakopnuta svine, pac na RJ je nalepka od ABT:)))
Naposledy upravil Lumpiq dne 21.01 2012 12:58, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





16.06 2011 23:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

17.06 2011 0:06


Lumpiq:
...po vycisteni, vymazani chyb jede auto jak ma, ci spis jak nakopnuta svine, pac na RJ je nalepka od ABT:)))

Ty seš ale kluk šikovná
Obdivuju tě, jak se s tím umíš vyhrát .... s excelentním výsledkem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

17.06 2011 0:37


Lumpiq:
Klobouk dolů! Gratuluji .
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.06 2011 12:26


ale prdlajs, s benzinama se teprve jen otukavam, chce to cas jeste...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.06 2011 18:17


Většinou je problém z oxidací, Řj potom cívku odpojí a vypadá to na špatnou cívku. Nejčastěji je to po mytí motoru.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.06 2011 18:39


tak to podle me neni, RJ podle me nic neodpojuje - pokud nema info z klikove hridele (nema signal z civky na impulznim kole), neni schopna odhadnout v jakem uhlu se prave nachazi klikova hridel a tudiz nevi/nema kam palit, jakmile ho dostane, rozezna v nem synchronizacni znacku, pali......
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.06 2011 19:09


Měl jsem na mysli pokud je oxidaci na výstupu z cívky na svíčku to stačí k odpojení cívky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

21.06 2011 9:02


To můžu potvrdit, znám několik lidí, co měli po umytí motoru několik dní až týden problémy s vynecháváním válců...
nahoru

sponzor





21.06 2011 9:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.06 2011 10:05


jj, protoze oxiduji casto kontakty na koncacich, byt je na konektoru ochrana guma...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

26.06 2011 22:45


a proč tak "vědecky" na snímač otáček?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.06 2011 23:52


Vec vkusu asi no...Nekdo voli seriovou diagnostiku/vag a metodu plus meni dily metodou pokus omyl, nez prijde na problem, nekdo zase travi vice casu merenim, meni pak jen to co je opravdu spatne...me je sympatictejsi druhy zpusob..byt je na prvni pohled pro nekoho krkolomnejsi, slozitejsi cesta..sam do toho teprve pronikam, ucim se...proto jsem se i podelil o zkusenosti s ostatnimi, kdyby to taky nekoho zajimalo..

V tomto pripade by prvni metoda nefungovala, protoze chyba byla na vedeni snimace, za spojovacim konektorem,vymenene cidlo by nic neresilo...signal byl zkresleny(chvilku zadny, chvilku deformovany tak ze nesedela synchronizacni znacka), rj nevyhazovala zadnou chybu, neslo odecitat merene hodnoty, pac rj komunikovala pomalu, vypadavalo spojeni, ikdyz mam origo vag...auto pak zustalo jeste jednou stat, tak jsem pro jistotu vymenil kus sazku a je doufam klid..mebo aspon se neozval uz:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

28.06 2011 6:58


Lumpiq: Rozhodně je lepší Tvá metoda.
Když už se VÍ,co závadu způsobuje,je oprava vcelku snadná.Ale než se to zjistí...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

28.06 2011 9:08


SamotZdeny:
Lumpiq: Rozhodně je lepší Tvá metoda.
Když už se VÍ,co závadu způsobuje,je oprava vcelku snadná.Ale než se to zjistí...

Spíš je to o těch zkušenostech...navíc co se týká sériové diagnostiky,neni diagnostika jako diagnostika...VAG byl sice bez chyb,ale myslím že ta chyba tam byla a stále je uložená
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.06 2011 18:17


to neni ma metoda zdeny, je to obecne metoda diagnostiku (mysleno profesni specializace)...mechanikum je zase blizssi prvni zpusob, tedy za pomoci seriove diagnostiky...jednak zebere mene casu a je potreba k tomu daleko mene zkusenosti s elektrotechnikou, fyzikou...jde tedy spise o to, cim se kdo citi byt, zda-li vice automechanikem, nebo diagnostikem..

vaha: asi tusim kam miris, KTS nemam, ani o ni uprimne nepremyslim za ty prachy s ohledem na skutecnost, ze delam jen koncern...vim o tom, ze umi zobrazit to co vag, viz treba info z VP44, atd..Ale v tomto pripade tomu nejak neverim, ta RJ je stara jak metuzalem, zna jen par chybovych stavu...trefil jsem se?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2854 | Témat: 37

29.06 2011 7:35


Lumpiq:
to neni ma metoda zdeny, je to obecne metoda diagnostiku (mysleno profesni specializace)...mechanikum je zase blizssi prvni zpusob, tedy za pomoci seriove diagnostiky...jednak zebere mene casu a je potreba k tomu daleko mene zkusenosti s elektrotechnikou, fyzikou...jde tedy spise o to, cim se kdo citi byt, zda-li vice automechanikem, nebo diagnostikem..

vaha: asi tusim kam miris, KTS nemam, ani o ni uprimne nepremyslim za ty prachy s ohledem na skutecnost, ze delam jen koncern...vim o tom, ze umi zobrazit to co vag, viz treba info z VP44, atd..Ale v tomto pripade tomu nejak neverim, ta RJ je stara jak metuzalem, zna jen par chybovych stavu...trefil jsem se?

KTS to být nemusí,ale hlavně je pak spíš problém v tom,že ti občas svítí kontrolka motoru a na "VAGU" 0 chyb tak pak máš možnost buď složitě dlouho operovat s osciloskopem nebo to "něčím" napíchnout a až teprve tahle možnost zklame,tak dlouho operovat s osciloskopem...Já ten osciliskop nějak nemám rád už od studii když jsem měřil integrovaný zesilovač MBA810
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.06 2011 11:01


to je fakt - on je dost rozdil v tom, kdyz neco musis delat povinne a kdyz chces, sam spontalne...taky jsem nesnasel mereni na skole, vcetne osciloskopu..ble...))
nahoru

sponzor





29.06 2011 11:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

29.06 2011 12:04


Lumpiq: O.K. Tak změníme slovíčko "metoda",za slovíčko "postup".
S tím už souhlasíš?
A tak to i bylo myšleno.Ne že "mekánik" připojí vozidlo v dílně na VAG,a pak prohlásí:Tady nic není.MOHLO by to dělat todle za 15 000kč,nebo tamto,za 10 000,či tůdlencto .A to už je za 22 000.
My vám to vyměníme....
Bez záruky,že to bude fungovat.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.06 2011 12:14


To je vetsinou postup autorizovanych a stredne velkych servisu, znam x takovych pripadu...kdy menili klimakompresor pri spatnem spinacim rele, vahu vzduchu pri spatne hadicce regulace turba, zapalovaci koncovy modul pri spatne svicce (poskozena izolace, okem viditelna prasklina) atd..lide co si davaji auto do autorizaku nerozeznaji vzduchovej filtr od olejoveho, zaplati co se jim rekne...

sam na sebe podnikajici clovek, ci mensi firma si todle dovolit nemuze, nebo by nemel, samo ze jsou pripady, kdy si nevi rady a tak dela ze zakaznika vola, ale takovy clovek nemuze uspesne a zdrave dlouhodobe podnikat..

pak je to opravdu o tom, co rika vaha, mit dobry usudek, zkusenosti a i kvalitni SIT* nahradnich dilu, aby pokud to danym dilem neni, jej mohl vratit zpet, vzit jiny...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.06 2011 13:24


jinak pravda je ta, ze idealni kombinaci jsou obe varianty, nejdrive zacit seriovou diagnostikou pomoci pc a odpovidajiciho diag rozhrani (vag, kts, vasil, elm atd..) a pak pripadne paralelni diagnostika, ktera nemusi byt omezene jen na osciloskop, je spousty dalsich zarizeni jako treba analyzatory spalin atd....oboba postupy maji sve pro a proti - tam, kde konci moznosti jedne metody, zacinaji druhe...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.01 2012 12:59


jeden krok byl prehozen nedopatrenim (poradi), aktualizovano
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7214 | Témat: 19

21.01 2012 13:19


Lumpiq:A uplně nejvíc mě nasere to když mi volá nákej jinej servis že si neví rady,auto mi dovezou já to DAM* samo do kupy a voni sou pak světoví nejví nejlepší,takhle blbej sem ze začátku byl.Ted je posílam do prdele a řikam at na mě dají panu zakazníkovi číslo že mu to vemlmi rád vyřeším.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2012
Příspěvků: 217 | Témat: 26

07.07 2013 0:15


super prispevek. dekuji lumpiqovi.
mame ted podobny problem na staricke 100 c4 2,8 V6..
nema tady nekdo schema pro zapojeni/mereni na zapalovaci modul pred induckama?? chtel bych na nej dat osciloskop a jakykoliv postreh by se nam moc hodil..
diky moc
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

07.07 2013 0:59


Satas:
Lumpiq:A uplně nejvíc mě nasere to když mi volá nákej jinej servis že si neví rady,auto mi dovezou já to DAM* samo do kupy a voni sou pak světoví nejví nejlepší,takhle blbej sem ze začátku byl.Ted je posílam do prdele a řikam at na mě dají panu zakazníkovi číslo že mu to vemlmi rád vyřeším.

A ozval se ten jejich zákazník...?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6745 | Témat: 72

07.07 2013 20:32


LUMPIQ - klobuk dolu
nahoru

sponzor





07.07 2013 20:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7214 | Témat: 19

09.07 2013 0:15


Karlosma:

A ozval se ten jejich zákazník...?

Tak urcite....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

09.07 2013 0:19


Satas: No tak vlastně ono jim ve finále nic jinýho nezbylo, aby nebyly za úplně největší kretény.
Takhle jsou alespoň za kretény s dobrýma kontaktama...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7214 | Témat: 19

09.07 2013 0:38


Karlosma:
Satas: No tak vlastně ono jim ve finále nic jinýho nezbylo, aby nebyly za úplně největší kretény.
Takhle jsou alespoň za kretény s dobrýma kontaktama...

Vis co ja u nikoho neskemram a v 95% na to prijdu a oppravim to a pokud proste danou vec nedelam nejem si jist vysledkem vyhodim to nevemu to proste,nikdy neudelam to ze auto prekopnu pod svym jmenem do jinyho servisu jako to 80 procent vsech delaj mam nakou svou hrdost.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

09.07 2013 0:45


Satas: tak
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

09.07 2013 0:52


Satas: Jo jo, to máš pravdu. Ty máš hrdost, ale někteří jedinci jsou bezpáteřní hovada...
Stále máš můj obdiv...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7214 | Témat: 19

09.07 2013 10:04


Karlosma:
Satas: Jo jo, to máš pravdu. Ty máš hrdost, ale někteří jedinci jsou bezpáteřní hovada...
Stále máš můj obdiv...

Neni třeba obdivu přijde mi to jako normální jev,bezpateřní hovada vždy jednou padnou na držku tvrdě je to jen ot času.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email