Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 14 kvě 2024
Celkem je zde 714 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Mapekyma
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 447
Online návštěvníků
Návštěvníků: 709
Uživatelů: 5
Celkem: 714

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

10.05 2010 10:54


bicek:
Jaris: Ale no tak Mluvis o cislech z palubniho pocitace nebo o pocitanych? To neni mozny, ze by ti to jezdilo o tolik levneji nez me.


Podle najetých Km mě palubák šilhá +- 0,5 l. Ono záleží, jak se rozjíždíš a na jakou rychlost řadíš. Kolikrát je lepší o stupeň přeřadit níž než to tlačit v nižších otáčkách. Při předjíždění je lepší z pětky na čtyřku fik fik než to tlačit na pětku. Jinak mám tip motoru AMX.
nahoru

sponzor





10.05 2010 10:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

10.05 2010 23:49


Jaris: jj ty mas ale novsi motor to je tym ked sa pozries na spotrebu 3.0l a 2.8 tak 3.0 je na tom lepsie a mozes ho mat aj udrzovanejsi menej nabehane a spotreba je jasne lepsia. Ja mozem chodit ako chcem s LPG* sa nedostanem pod 12.8L kombinovane
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 217 | Témat: 21

11.05 2010 6:45


wesley:
Jaris: jj ty mas ale novsi motor to je tym ked sa pozries na spotrebu 3.0l a 2.8 tak 3.0 je na tom lepsie a mozes ho mat aj udrzovanejsi menej nabehane a spotreba je jasne lepsia. Ja mozem chodit ako chcem s LPG* sa nedostanem pod 12.8L kombinovane


JJ, to máš pravdu. Plyn si vezme víc.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.12 2010 21:17


Zase se vracím k tématu, má tady někdo 1.9TDI 81kW v C5? Nějak nemohu šváru ukecat na 2.8Q a 15l/město...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

13.12 2010 21:20


jizan.com: jo ma strejda, mas plus ze si hladal temu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

13.12 2010 21:21


jizan.com: SimoneckaC ma 1.9, ale 96 kW.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.12 2010 21:28


SCORPION:
JJ našels ty, já ho jen otevřel a přečet-dík
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

13.12 2010 21:30


bicek:
96 oproti rotačce 81 to je sto a jedna to nejde srovnávat a ani cenově tyhle auta, 96kW startuje na 160tisKč...a za 220 máš už C6
nahoru

sponzor





13.12 2010 21:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

13.12 2010 21:35


jizan.com:
JJ našels ty, já ho jen otevřel a přečet-dík
v pohode, ak budes mat nejake otazky ohladom 1,9 TDI* rad pomozem s cim budem vediet.

Ale jedno je vseobecne- na udrzbu a zaobchadzanie si vobec nepotrpia tak velmi narozdiel od ich vacsieho surodenca ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

14.12 2010 6:37


jizan.com: Tak nic no. Pro me je proste 1,9TDI jen silenej traktor co kouri a nejede. Jaky sou rozdily mezi vykonovyma verzema nevim,ani vedet nepotrebuju
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 6:57


bicek:
Nejsi sám pro mě je to tay traktor, každej ale nemá zapotřebí valit do benálu takové hrachy jak do 2.8 a přECI* jen ta stará 81kW až na Turbo* je nesmrtelný motor. Rozdíl oproti 96 je neskutečný, ta 96 je PD a to je poznat nemluvě o tom, že ten motor se dával od fábie RS přes A4 supa až po A6 a všude jede dobře. Já bych ostatně na jeho místě nevolil audi a šel do jiné značky pokud až tak řeší spotřebu, tak jak většině lidí tady. Je hodně aut které jezsí taky dobře a nemusí to být zrovna problémové TDI* motory Audi.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

14.12 2010 10:58


1,9TDI PD 96kW je perfektny motor, nenarocny na udrzbu, spotreba medzi 5 a 6 l/100km podla vodica, v A4 alebo VW Passat je krasne zivy. Sedel som v VW Passat 5.5 s tymto motorom ktory mal cez 600.000 km, stale to tahalo ako nove. Podla mna jeden z najlepsich dieselovych motorov aky bol kedy skonstruovany. Smola ze ludia vymyslaju sialenosti ako EURO5...
Ovsem, co sa nadpisu temy tyka, myslim si ze do A6/C5 je to slaby motor a mal by s tym autom problem.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

14.12 2010 11:34


Co měl Vlasta 1,9 v tý A4 B6, tak to docela jelo
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 12:53


wakko:
A6 C5 a passat B5-B6 stejná váha...
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

14.12 2010 13:09


wakko:

měl jsem to potěšení passata mít a fakt na motor nemám křivého slova.. no osobně jsem měl spotřebu spíše kolem 7-8 litrů ale mám těžkou nohu na dálnici pravda..

ale dálky se dalo ject za 6,5 litrů to fakt... 5 litrů je naprostá kravina to prostě na tom autě nejde, snad jedině dálky z kopce a důchodce z békovkou..nebo nevím..
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 13:25


ricom:
To víš, jsou lidi co jedou s audi nebo s vw a jediné co je zajímá je spotřeba, to je nějaká móda ty debilní palubáky nebo co a soutěže ve spotřebě nic debilnějšího jsem ještě neslyšel...
sponzor





14.12 2010 13:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

14.12 2010 13:35


jizan.com:

tak pokud jde o palubáky tak to pak věřím aj 3,5 litru na 100 km.. a fakt mít auto podle spotřeby je dobrý no.. to bych asi musel jezdit šlapacím nebo nevím
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 43 | Témat: 0

14.12 2010 13:56


ricom:
jizan.com:

tak pokud jde o palubáky tak to pak věřím aj 3,5 litru na 100 km.. a fakt mít auto podle spotřeby je dobrý no.. to bych asi musel jezdit šlapacím nebo nevím


šlapací, no nechtěl bych takový pohon mít ve své A6
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

14.12 2010 13:58


spider_850:

no to mi chvilku vyprávěj.. a proto co proto spotřebu neřeším. jezdím za 10-11 litrů ale jsem spokojen..

až budu chtít jezdit jako někteří borci s audi za 7 litrů tak koupím Jarise ten jezdí za 3 litry nebo na silný vítr ze zadu
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 14:11


ricom:

Toyota Yaris
1.0VVTi 4-5.0l/100km
1.3VVTi 5-8l/100km
Smart fortwo coupe
0.7 3-5l/100km
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2010
Příspěvků: 186 | Témat: 4

14.12 2010 14:15


ahoj.tak já bych se z vlastní zkušenosti šel do sylnějšího motoru . Když potřebuješ tak zatáhne a dá se jezdit v pohodě za rozumnou spotřebu (pokud to řešíš).štastnou ruku při výběru Audíí
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 14:37


Maarty:

Ne já chci zase takovou spotřebu a divili by jste se jak má smart rychle
0-80km/HOD*...
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

14.12 2010 14:57


Nejlepší motor je osmiválec, protože ho mám já a tak to je. Navíc když s ním jedu na spotřebu, mám průměr asi o 10 l nižší, což znamená, že to je extrémně úsporné auto, to nedokáže ani dieselová überoctavia.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

14.12 2010 15:09


ricom:
5 litrů je naprostá kravina to prostě na tom autě nejde, snad jedině dálky z kopce a důchodce z békovkou..nebo nevím..

Pouzival som ho chvilu na denne dochadzanie do prace, je to cca 170 km, z toho asi 120 po dialnici. Na dialnici som chodil na 6.stupni, 2400 otacok, co je cca 120 km/h. Spotreba okolo 5 az 5,5 l/100 km, merane od nadrze po nadrz.
Aj A6 ktoru mam pouzivam na tu istu trasu, spotreba merana od nadrze po nadrz je medzi 6,0 (lahka noha, dobre pocasie) a 7,0 (pc ukazuje konstantne o 0,6 l viac). Nejako velmi to nezeniem, ale ani sa extra neobmedzujem, hlavne na mestskych 4-prudovkach si vychutnavam ten objem. Spotreba dost zavisi aj od pocasia, napr. teraz ked su zle cesty to byva aj o liter viac... ja mam auto na pohodlne dochadzanie do prace, preto mi zalezi na spotrebe, a preto mam diesel.
sponzor





14.12 2010 15:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

14.12 2010 15:12


freddy:
Nejlepší motor je osmiválec, protože ho mám já a tak to je. Navíc když s ním jedu na spotřebu, mám průměr asi o 10 l nižší, což znamená, že to je extrémně úsporné auto, to nedokáže ani dieselová überoctavia.

To je fakt, za -4 l/100km nedokaze jazdit ziadne auto
Ale nic proti V8, je to urcite skvela zabava stupit tomu na krk. Minule som jednu stretol na semafore (A8, asi tak 2004, 4,2l), nemal som sancu... na vytrvalost by som ju ale porazil kedykolvek, kedze ona by mala 3-krat tolko zastavok na pumpe
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

14.12 2010 15:23


wakko: Nezapomeň, že má taky krapet větší nádrž. Já mám 82l, tak kolik může mít A8? Jinak s V8 se dá jezdit za 10-25l, takže těch 10l bylo ještě střízlivých Pravda, škoda, že to benzín nevyrábí.
edit: btw. na dojezd bys ji porazil určitě. Ale třeba na závod Plzeň - Košice bych si určitě vzal tu A8
AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

14.12 2010 15:30


freddy: hmmm myslim si ze pokud tam jeste bratia u kazdy cedule maj radar... je uplne jedno cim pojedes protoze nekde u malacek budes bez penez, auta i obleceni....
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

14.12 2010 15:36


sanysek: Ale nebudu, štěstí přeje připraveným, viz podpis
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 16:15


freddy:
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

14.12 2010 16:18


wakko:
Věř tomu jestli by ses mě chtěl držet tak ti spotřeba průměr vyleze na 12l a to ti dám šanci ve 200km/HOD* na tebe budu čekat
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email