Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 8 listopadu 2024
Celkem je zde 436 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LadislavVasina1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 797
Online návštěvníků
Návštěvníků: 434
Uživatelů: 2
Celkem: 436

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

07.01 2011 18:35


2.7T nemusí jet vůbec špatně.. ale pojistka bude stejná, spotřeba podobná, má to Turbo*, není to V8 a nemá kastli a zesílenou převodovku S6 a asi bude mít i slabší výbavu.. Ale zas bude levnější.
sponzor





07.01 2011 18:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

07.01 2011 18:41


sTeblo:
bmwm3: 2.7T a 2.5TDi jsou celkem riziko.... pokud budes mit stesti a vyberes dobry kousek, odvedou skvelou praci, ale muze se stat, ze stesti mit nebude a pak stoji dost penez....

S6 je i manual, nejsportovnejsi svezeni, spotreba do 16 s klidnou nohou bude

4.2 bude problem sehnat v manualu, jestli se vubec manual delal...

3.0 bude taky celkem problem s manualem, ve meste se vlezes do 11 litru, svezeni celkem slusne, ale zavodak to neni


Ty Turbo* motory jsou riziko kvůli turbu, nebo je to rizikový motor nezávisle na tom, že jsou přeplňované..?

Já jsem právě viděl pár 4.2 C5 v manuálu, ale S6 jsem viděl vždy jen v Tipu..

3.0 pojede líp, než 2.5TDI 132kw?

Moc díky..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

07.01 2011 18:42


freddy:
Do 16ti se vejdeš se vším. Prodávám 4.2i, ale je to Tiptronic*.

Sorry, Tiptronic* prostě nechci
Díky za nabídku..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

07.01 2011 18:45


Omlouvám se, máte samozřejmě pravdu - S6 je v manuálá. Myslíte, že se ve městě dostanu na 16? Všude totiž píšou okolo 20ti a to je docela dost..
Hm..
Já furt nevím, rád bych měl spolehlivý auto, teď mám B5 Passata PD a nemůžu si stěžovat, furt jede dobře a nikdy se nesere, čili bych nerad vyměnil a byl naštvanej, ovšem 2.7T, 4.2i, S6 by se mi líbilo nejvíc - otázkou zůstavá ta spolehlivost a spotřeba.. Jinak auta bych plynoval..
Michal
Naposledy upravil bmwm3 dne 07.01 2011 18:47, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

07.01 2011 18:45


bmwm3: 3.0 pojede mnohem lepe nez 2.5TDi...

Hlavne 2.7T ma 2 turba, tzn. 2x tolik starosti....kdyz odejde jedno, vetsinou se meni obe, druhe uz byva taky na odchodu...

4.2 bych mozna souhlasil s Kratzem, ze v manualu ani neexistuje, takze je zahadou, co ze jsi to nasel, ale ruku do ohne za to nedam. Kazdopadne, i kdyby se delaly v manualu, je jich strasne malo, to uz drive sezenes tu S6 v manualu...
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

07.01 2011 18:52


Nemyslím, že by S6 v manuálu žrala víc než moje 4.2 v automatu. Jezdím s ní Prahu kolem 15, mimo město 9-13, podle nálady.
AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

07.01 2011 19:06


freddy:
2.7T nemusí jet vůbec špatně.. ale pojistka bude stejná, spotřeba podobná, má to Turbo*, není to V8 a nemá kastli a zesílenou převodovku S6 a asi bude mít i slabší výbavu.. Ale zas bude levnější.


Ale on nemá moc na výběr. S6 se dělala s manuálem jen před faceliftem a je jich hodně málo. Mě osobně se nelíbí. A6 4.2 v manuálu neexistuje. Nejsilněší C5 facelift v manuálu je tudíž 2.7T.

A propos, odkdy se kastli z 4.2 říká kastle S6? RSko má taky kastli s6? Je to normální osmiválcová kastle C5, která se používala pro víc aut. DAS* ist alles...



bmwm3:

Já jsem právě viděl pár 4.2 C5 v manuálu, ale S6 jsem viděl vždy jen v Tipu..



Takové auto jsi nemohl vidět, páč se vůbec nevyrábělo. A6 C5 4.2 existuje pouze a jen v tipronicu, už jsem to psal nahoře. Stačí si projít specifikaci audi, případně zkusit si vyhledat takové auto na mobile.de.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

07.01 2011 19:10


freddy:
Nemyslím, že by S6 v manuálu žrala víc než moje 4.2 v automatu. Jezdím s ní Prahu kolem 15, mimo město 9-13, podle nálady.

To máš teda ultra lehnkou nožku, řekl bych..
Já jsem 4.2 v manuálu viděl, ale jsou jen občas..
Každopádně S6 v manuálu taky bude super, když se podělá skříň.. a celkově na údržbu bych řekl, že bude náročnější než obyč A6..
2.5 TDI* jde tedy asi z kola ven.
2.7T je riziko kvůli turbům
3.0 sice není závoďák, ale zdá se být nejrozumnější varianta..

Rád vyslechnu jakýkoli další názory, díky za ně.
Michal
sponzor





07.01 2011 19:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

07.01 2011 19:17


bmwm3:
Já jsem 4.2 v manuálu viděl, ale jsou jen občas..

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Na celem mobile.de neni ani jedna A6 4.2 manual
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

07.01 2011 19:21


sTeblo:



Na celem mobile.de neni ani jedna A6 4.2 manual

Není, vím, ale semtam je, opravdu, já nelžu, tati ..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.01 2011 19:22


a preco mame dalsiu temu o motore do C5 ked ich je tu minimalne 5 ????
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.2. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 2

07.01 2011 19:32


SCORPION:
a preco mame dalsiu temu o motore do C5 ked ich je tu minimalne 5 ????

Protože jsem jouda, který potřebuje extra péči, za kterou děkuji..
Jinak rád uvítám další zkušenosti majitelů..
Michal
Anonymní





07.01 2011 19:45


ber 3.0 je to najlepsi kompromis... dobra spotreba , slusny vykon a klasicka atmosfera bude to drziak.. zozen manual (ak su) a budes spokojny...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

07.01 2011 19:46


co všichni máte proti 2.5 TDI*???

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

07.01 2011 19:58


bmwm3:

Není, vím, ale semtam je, opravdu, já nelžu, tati ..


To je jak u blbečků na dvorečku. Kliknul jsi na ten můj odkaz? Podle fabriky se to auto vyrábělo jen v automatu, nikde není na prodej ani jeden kus, ale určitě se sem tam objeví... Ty teda musíš hulit dobrej matroš panáčku...

Ukaž mi jakoukoliv A6 C5 4.2 v mauálu a máš u mě flašku....
Naposledy upravil Kratz dne 07.01 2011 20:05, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

07.01 2011 20:04


andreas:
co všichni máte proti 2.5 TDI*???



Už jsme jich pár měli doma. Respektive ještě máme...
sponzor





07.01 2011 20:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.01 2011 20:16


bmwm3:

Protože jsem jouda, který potřebuje extra péči, za kterou děkuji..
Jinak rád uvítám další zkušenosti majitelů..
Michal
tak vies co ked chces extra peci tak LOCK a neskor to presuniem kam to patri. Najdi si temu v ktorej sa uz toto riesilo a pokracuj tam alebo hladaj info v nej napr :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


takze cau
AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

07.01 2011 20:47


Mohls mu to sloučit, je tu novej.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.01 2011 21:03


valmet:
Mohls mu to sloučit, je tu novej.
uz som to zlucil len v tedy som nemal cas a musel som zastavit nadejnych spisovatelov kto by to potom oznacoval
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

07.01 2011 21:10


bmwm3:
To máš teda ultra lehnkou nožku, řekl bych..

Mno tak když nespěchám, tak nechám automat řadit ve 2000, vyýš není třeba, stejně jedu svižněji než ostatní. A využívám setrvačnosti, která je u automatu větší než u manuálu.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

07.01 2011 21:26


Myslím že každé auto má ideální svůj motor, neříkám že 4.2 není nejsilnější kombinace do a6 ale nevím jestli se mu vyplatí tohle. Ovšem pokud by cena byla srovnatelná s V6 tak to je jiná.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

07.01 2011 21:32


Je to o prioritách, někdo to raději nasype jednou za půl rok do servisu, jiný to raději splácí u stojanu, je to fuk
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

07.01 2011 21:38


freddy:
Je to o prioritách, někdo to raději nasype jednou za půl rok do servisu, jiný to raději splácí u stojanu, je to fuk

Tak pokud vím 4.2 je nejdražší kombinace takže jak stojan tak i splácení. Ovšem kdyby byla sehnatelná za 130 to by byla jiná..
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

07.01 2011 21:41


Za 130 je zas větší riziko, že do ní zahučíš než u dražšího kousku s prokázaným servisem. Já zatím tedy nelituju, i ta spotřeba je docela slušná.
sponzor





07.01 2011 21:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

07.01 2011 21:50


Tak určo, řek bych že v běžném provozu prakticky stejná spotřeb jak 2.8 3.0 a 4.2 srovnatelná vím z vlastní zkušenosti, jen ta 2.8 je fakt slabá.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

07.01 2011 23:28


bmwm3:

Protože jsem jouda, který potřebuje extra péči, za kterou děkuji..
Jinak rád uvítám další zkušenosti majitelů..
Michal


No myslim ze ti k tomuto mozem napisat asi ako jeden s najblizsie co sa tyka motoru a aj auta. (az na Tiptronic* ktory by som uz nikdy nemenil a to som bol zasadovy manual ako si ty .
Mam 2.8 30V quattro* na plyn.
motor je v super stave staram sa o to auto brutalne stale vyzera ako nove aj sa tak sprava.

velky je hlavne rozdiel zima/leto takisto mesto medzimesto a najviac mesto zapchy a jazda na studeny motor.

Leto sa da jazdit Uplne ze najmenej za 10.5L menej sa neda a ak niekto tvrdi opak tak si vymysla, alebo chodi za Skodami 120L.
akonahle som menil gumy jasne ze ocosi poskocila spotreba a samozrejme aj tym ze sa ochaldilo atd. ale tiez to nebol az taky rozdiel okolo 12L.
No a najviac sa mi pacia ludia co pisu ze s S6 ktora je quattro* a ma tazky motor v predu ako svina a siroke gumy sa zmestis v meste do spotreby 16L (sorry chlapy ale UPLNA PIC.VINA!!!)
Cisto po meste som jazdil v lete za 16L s 2.8 (lahsie auto) a 205 gumamy na 2.8baru samozrejme ze aj nejake zapchy a tak ale menej ani nahdou,

Teraz co je realita a ako vidim vsetci ju ignoruju a schovavaju sa za tabulkove hodnoty. Alebo niekde nieco precitali a hrajusa ze vedia ako zeru V6 alebo V8. Cez 2 tyzdne ako boli vianoce som jazdil kazdy den vzdy krat so studenym motorom kedze bolo fakt minus a ked som aj niekde bol 2 hodky vratil som sa a motor bol ladovy. Spotreba bola realnych 20L!!! takze s tym urcite pocitaj ze ked budes len v meste tak 20L bude urcite. Kazdoapdne sa mozes pozriet na moje spotreby. Jazdim uz vyse roka a jedine co tam nenajdes je spotreba benzinu lebo to kupujem total sporadicky a vzdy len par litrov a vydrzi mi to mesiace.

takze co sa tyka spolahlivosti 100% namakane. Co sa tyka spotreby zere dost ale neriesim kedze mam plyn. Co sa tyka quattra a vykonu tak je 2.8 slabe.(som zvyknuty na moje 260K coupatko viz. druhe auto) a to je neporovnatelne.

Kazdopadne som moc spokojny z Audinkou chodim stale Praha - Trencin 340km za 3h-3.5h podla poctu aut. A spotreba taka ako si mozes pozriet. Vzdy taknujem plnu nadrz tak je to uplne presne.

PS: Ratam Audi S6 4.2 v zime v meste na plyn 25L urcite!!!!
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

07.01 2011 23:53


wesley:
No a najviac sa mi pacia ludia co pisu ze s S6 ktora je quattro* a ma tazky motor v predu ako svina a siroke gumy sa zmestis v meste do spotreby 16L (sorry chlapy ale UPLNA PIC.VINA!!!)
PS: Ratam Audi S6 4.2 v zime v meste na plyn 25L urcite!!!!


Wesley, první zkušenosti, pak domněnky. Nemám S6, ale V8, který je o 30PS slabší, jinak zbytek auta není moc rozdílný, takže by se moje PRAXE měla vztahovat i na S6. Mám s ní najeto cca 8000km, z toho 80% Praha, což se už asi dá považovat za město. Dlouhodobá spotřeba podle PC na podzim 12.5, v zimě 13,2 (webasto). Nicméně PC trochu kecá, podle dojezdu 450-550km na 1 tankování, kdy reálně dolívám tak 75l, se spotřeba pohybuje mezi 13.5 až 16l. A to jezdím kratší trasy do 30km, denně půl hodinky webasto a to je ještě spotřeba s N95.
Po městě jezdím lehce svižněji než ostatní, ale žádný race. Nechám Tiptronic* řadit ve 2000. Kdybych na každých světlech točil 4000ot, nepochybuji, že bych za 20 jezdil, ale trochu mi uniká smysl.

Další věc je, že máš auto na plyn. Pak je otázkou, o kolik Ti zvedá spotřebu plyn, co je to za systém, atp. Nevím, jaký máš jízdní styl ve městě, ale 20 je při běžné jízdě s V8 prostě nesmysl. Kdo nevěří, ať si to první zkusí.
Jen tak pro zajímavost by mě zajímalo, jakou máš spotřebu, když jedeš Praha-Trenčín za 3h při běžným ne moc velkým provozu. Já to za ten čas jezdím za 13-14l s tím, že většinu jedu na Tempomat*, pokud provoz dovolí.

Jinak co se týče tiptronicu, musím souhlasit. Jako začínající řidič jsem měl nutkání kvedlat klackem a připadat si u toho strašně sportovně, ale Praha mě naučila, že pohodlí je primární a když se skloubí s chytrým automatem, neznám zatím nic lepšího.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

08.01 2011 2:19


bmwm3:
3.0 pojede líp, než 2.5TDI 132kw?


AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

08.01 2011 2:30


občas lidi ty ňůtnmetry přeceňují, no
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

08.01 2011 9:23


root:
3.0 pojede líp, než 2.5TDI 132kw?

ak v 3 litr bude rút tak jo
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email