Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 28 kvě 2024
Celkem je zde 699 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Olejnička
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 459
Online návštěvníků
Návštěvníků: 694
Uživatelů: 5
Celkem: 699

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

23.12 2007 16:27


Kluci, potřebuji poradit... Dnes si jedu ze Šternberka domů, všechno v klidu, auto poslušně táhne a v Male Moravce to začalo. Když jsem prošlápl plynový pedál na druhou klapku, začalo to hrozně škubat, jako kdyby docházel benzín, ale ten tam je, vcera jsem tankoval pul nadrze:-) V poloze prvni klapky to jelo klidne. Po asi 15km to začalo zlobit i na prvni klapce, jsem myslel, ze ani nedojedu. Delá to jen tehdy, když přidám víc plynu. Hrozne to škube a nechce jet. Ono se to jako pomalinku rozjede, ale se strašným škubáním a vubec to nemá výkon! Na neutrál se otáčky drží dobře, nic není znát, jen čerpadlo má takový divný chrastivý zvuk. Pod kapotou u sání to při přidání plynu divně, ted nevim, co mám říct, jakoby lapalo po vzduchu, nevím...

Prostě to vypadá, jakoby tam nešel benzín, nebo málo benzínu, možná to čerpadlo odchází. Jak se muzu ujistit, že to čerpadlo je v háji??

Napadá vás ještě nějaká varianta, vcem muze byt problém?

Kluci, prosím, potřebuji helpnout, auto ted na Vánoce docela potřebuji...

Díky!
nahoru

sponzor





23.12 2007 16:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

23.12 2007 16:33


Podlě mě se ti to dusí kvůli špatné směsi.
Nejspíše ti odchází Lambda*, která reguluje tlak palivové soustavy, pokud tam nic takového nemáš, tak jsi v háji

Jestli je čerpadlo gut, nebo ne, tak to zjistíš změřením tlaku.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

23.12 2007 16:38


Pavlíku, prosím Tě, kde mám najít tu lambdu?

neměj mě te·za vola, ale nikdy jsem se takhle v motorech nerýpal

Jinak, to čerpadlo si doma asi nepřeměřím co?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

23.12 2007 16:42


Ve výfukových svodech je takový bazmek ze kterého vedou nejčastěji 3 dráty. Černý je signál, více zde:
http://automatizace.hw.cz/view.php?cisloclanku=2006061301

Jinak tlak si opravdu doma nezměříš, jde pouze litráž, ale tlak ne. Ten ti můžu změřit třeba já
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

23.12 2007 16:49


Ten text je dobrej, přečtu hned jak trocha vylezim ten stav po vcerejsku

Ještě něco bych rád dodal:

jak jsem přijel domů, vypl jsem motor. Znova ho nahodil, šlo to dobře, za plynem do max. otáček to pak šlo bez problému! a po chvilce se to zas pomalinku začalo dusit , ale jen sem tam. Což je taky zajímavé, protože tak tak jsem dojel, vypl jsem to a nahodil a šlo to do otáček...pak se to mírně zas dusilo...umíš to taky nějak vysvětlit?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

23.12 2007 19:22


nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

24.12 2007 13:20


Dnes jsem to zkousel projet a ani jednou to nezlobilo, šlapal jsem tomu po krku jak zbesili a krasne to jelo, ani náznak nějaké poruchy. Jakto? Vubec to nechápu, nemůže mi někdo vysvětli, proč to včera nejelo a dnes ano? Nerad bych, aby me to pri delsi ceste postihlo zase
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

01.01 2008 20:45


Ted to jezdilo cca 300km bez problemu a zas to zacalo. Ujel jsem v kuse 170km a pri predjeti mi to zas ve vysokých otáčkách škubalo:( Dnes jsem byl taky na cestách, udělalo mi to celkem 3x Jel jsem asi stovkou, ve vysokých otáčkách to zaškubalo tak jsem to za jízdy vypl, klíčkem vzápětí nahodil a pak to zas jelo normálně. Když to asi po 20km začalo znova, zase jsem vypl motor a následně klíčem nastartoval a zas to šlo v pohodě. Pak ještě jednou a pak už jsem byl doma. Kluci, proc to dělá??? Vždycky když to ypnu a pak zapnu tak je to zas dobre, to nechápu. Nevíte někdo proc???
nahoru

sponzor





01.01 2008 20:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

01.01 2008 21:07


co takhle nějakej bordel v palivu? Když to vypneš, tak si to sedne, pak to chvíli maká, než se to zas zvíří? a ucpe??
Zkus taky odvzdušnění nádrže, podtlak v nádrži by se taky mohl takhle projevovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.4. 2007
Příspěvků: 58 | Témat: 3

01.01 2008 21:50


To je divný, teď jsem Ti psal co by to mohlo být a zde nic nevidím
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

01.01 2008 23:07


franta2004:
To je divný, teď jsem Ti psal co by to mohlo být a zde nic nevidím


tak mi to franto prosím napiš ještě jednou, třeba do meilu, když to nepujde sem, chtel bych vedet, co si o tom myslis. Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

08.01 2008 15:35


Stejnou neplechu mě dělala AC pumpa na faválu. Když s tím jezdil děda, tak v pohodě. Když sem s tím jezdil já a trochu tomu dával po knedlíku, tak se to začalo dusit až to někdy chcíplo. Docela nepříjemné při předjíždění
Dělalo to jen občas, stejně jak tobě.
Vyměnil jsem membránu v AC pumpě a je to v pohodě...

Ale říkám, vůbec nevím jestli tam něco takového máš

Každopádně problém v palivovém systému. Takže když asi ne AC pumpa, tak čerpadlo
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

10.01 2008 9:24


Včera jsem se vracel z Prostějova a už jsem myslel, že bubu muse dojet na leně,hrůza! Vůbec to pak už nešlo za plynem, při lehkém dotyku po plynu to málem zdechlo! Pak jsem to vypnul, nahodil...nebylo to dobrý, jen o něco lepší. Kdybych auto nechal stát dýl, věřím tomu, že to bude dobrý, ale po pár km to začne znova. Prostě čím dýl jedu, tím je to horší. Největší podezření mám právě na to čerpadlo. Ze začátku je to tiché, sice bzučí trochu hlasitěji, ale nechrastí. Když se problém objeví, vylezu ven, poslechnu si to čerpadlo a můžu říct, že bych ho slyšel i na 10m. Jako bych do něj nasypal stádo cvrčků, nebo mi to připadne, jako bych jel na kole z kopce, nešlapal a jen slyšel ten cvrček, ten hlasitější cvrček, co je na starých Favoritkách:-) Nemusím ani vylízat z auto, alyším to čerpadlo uvnitř, jak divočí...

Jinak, co říkate na ten cvrkající (chrastíví) zvuk toho čepadla? Asi bude po něm co?

Byl jsem u kámoša, co má ten samý motor a tam to čerpadlo skoro neslyším...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

10.01 2008 9:29


Změř si tlak na vstřikovací hlavě, změř si lambdu.
Na dílně mám jedno mrtvé JN-ko.
Dovezli ho na špagátě, já jsem ho rozdýchal, startuje a drží volnoběh, ale za plynem se neustále dusí. Problém je, že tam je vše v pořádku.
Tedy vše, na co jsem zatím narazil a moc možností už nemám.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

11.01 2008 7:55


Pavlíku, oni ti ji dotáhli a ty jsi to rozdýchal jak? Normálně jsi to natočil?

sniper:
Změř si tlak na vstřikovací hlavě, změř si lambdu.
Na dílně mám jedno mrtvé JN-ko.
Dovezli ho na špagátě, já jsem ho rozdýchal, startuje a drží volnoběh, ale za plynem se neustále dusí. Problém je, že tam je vše v pořádku.
Tedy vše, na co jsem zatím narazil a moc možností už nemám.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.1. 2008
Příspěvků: 52 | Témat: 5

12.01 2008 0:53


Přesně to co popisuješ mi dělala 80ka TDI*......půl roku sem to tahal po servisech......a nic...jen ty intervaly škubání se zkracovaly..měl sem kolikrát co dělat abych vůbec dojel do práce....až jednoho dne u známého v garáži byla závada odhalena...porušený kabel od snímače otáček....kabel se vyměnil...a od té doby klid
nahoru

sponzor





12.01 2008 0:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

14.01 2008 7:32


Auto právě stojí u Draka ve Frýdku Místku a už mi volal, čerpadlo je K.O.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

14.01 2008 13:18


haha, tak to byla tvoje ta bílá hujda, do které jsem málem drcnul svým Dvoukilem
A jak to, že vozíš auto Drakovi?
Právě od tama jedu, ani se nozveš, že jsi ve Fm. No počkej, až budeš něco chtít...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

14.01 2008 14:40


Kde to je u Draka ve F-M ???
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

14.01 2008 17:14


Mike100:
Kde to je u Draka ve F-M ???


To je něco podobného,jako kdyby napsal je u Zdržavy ve F-M

Machiss tak snad ti to dobře dopadne,škoda že jsem to nečetl dřív mohli jsme něco vyzkoušet u nás kámoš má jednu stejnou jako ty na díly.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

14.01 2008 21:12


Zdržava vim kde je, ale drak ne...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

15.01 2008 10:28


Kluci tak auto je zase jak dřív, nebo spíš ještě lepší, jak dřív! Podle Drakovi diagnostiky mělo čerpadlo slabý tlak a palivový filtr byl taky dobře zahuštěný. Vše je už vyměněné, navíc si Drak trochu pohrál a motor ani nepoznávám, supr práce! Audinka je teď plná života a je to zas radost jezdit!

Takže Draku, díky moc za skvěle provedenou práci!

A Pavlíkovy dlužím omluvu...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email