Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 7 kvě 2024
Celkem je zde 196 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: LeWerS
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 436
Online návštěvníků
Návštěvníků: 195
Uživatelů: 1
Celkem: 196

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 88 | Témat: 12

17.05 2011 22:33


Ahoj, ma nekdo zkusenost s upravovanim motoru u Audi S3 1.8T? Do budoucna, bych mel zajem zvysit vykon a kroutak, tak shanim ruzne informace a vybiram nejlepsi reseni. Davali ste nekdo do sve S3 ostre vacky, odlehceny setrvak, vetsi vstrikovace, keramickou spojku ci sportovni vyfuk bez katu? Budu rad za jakekoli rady a zkusenosti.
nahoru

sponzor





17.05 2011 22:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

18.05 2011 17:45


www.hothatchclub.cz


tam se dozvíš o 1.8T vše mě to inspirovalo taky a už šetřím ... jinak jak jsi na tom s opravou auta?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 88 | Témat: 12

18.05 2011 19:15


No ja uz jezdim ;o) akorat nemam cas nafotit no, mam toho moc, predelaval sem byt a musim se take venovat zene, ale casem sem soupnu nejaky fotky. Jinak uz sem v kontaktu s chlapikem z rychnova nad kneznou, kterej ma S3 a vypada ze tomu dost rozumi a par aut uz udelal. Navrhnul me upravu: hlavne vacky a vstrikovace + budik tlaku turba a tlaku paliva tohle vsechno by melo stat kolem 35 tis a vykon by mel byt kolem 350 ps bez chipu udajne. Prej ty vacky udelaj strasne moc.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

18.05 2011 20:44


kukikuk: 350 ps? .... hochu, kde máš větší Turbo*? Kde máš kovaný vnitřek, kde máš větší cooler, kde je výfuk na míru? .... hochu, to jsi někomu dost naletěl .. vstřiky jo, ale co s výkonem udělá budík tlaku turba, to ti fakt nevím já počítal na kolik by těch 340 ps vyšlo a čistě za díly jsem přes 100tis. přeskočil jak nic a to bylo čistě jen za díly... a kde máš brzdy, kde máš spojku, kde máš podvozek....
nahoru

Anonymní





18.05 2011 20:47


Tady tomu kucí trochu rozuměj
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.7. 2008
Příspěvků: 101 | Témat: 0

18.05 2011 20:51


jo pacient ma pravdu na 350ps se musi udelat mraky veci
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

18.05 2011 21:04


Naposledy upravil snuff dne 19.05 2011 6:01, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

18.05 2011 21:10


jj, korzár.... ale ten se tím moc nechlubí ....
nahoru

sponzor





18.05 2011 21:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 88 | Témat: 12

18.05 2011 21:31


Ja sem to zatim jeste nestudoval tolik. On me tvrdil ze ten motor ma velke moznosti a kovane vnitrky S3 ma. Tvrdil me ze vacky a vstriky udelaj strasne moc a je tim presvedcenej, uravil takto uz vic aut a vzhledem k tomu ze sam ma S3 videl sem jak jede, tak me i vcelku verim. Ve sprintech byl hned 3 po porscheti a jeste nejaky druhy brutalite. Ale jak rikam, zatim sem moznosti motoru nezkoumal a uz vubec nemuzu posoudit ktera uprava co zlepsi.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

18.05 2011 22:59


Ja myslim, ze tech 350 je prehnanejch... To chce Turbo*, vtriky, pumpu, komplet vyfuk a asi i ty ojnice a pisty... Jinak spojky se prodavaj cely kity, nebo se necha udelat u renovaku...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

19.05 2011 7:00


kukikuk: kua je zase apríl, nebo co ?

- navýšení výkonu je při těch navrženejch úpravách naprostá hovadina ; reálně to bude tak + 20-25 HP, ale to ti bude auto při "málo sešlápnutým plynovým pedálu" pocukávat + bude nerovnoměrnej volnoběh (zejména za studena)
- za 35 000,- pořídíš tak ostré vačky, pokud je chceš kvalitní; pro naše auta bych volil mezi německejma firmama Dr. Schrick nebo dbilas, případně anglickej PIPER, ale neznám jeho aktuální nabídku - dřív toho "pro nás" moc neměl
- samostatný větší vstřiky jsou bez pumpy a ostatních drobností vč. úpravy ECU* k ničemu
- pán je asi pěknej odborník, když ti k vačkám automaticky nenabídnul ani vyleštění kanálů hlavy (čekal bych cca 20 000,-), ani vylehčený řemenice

Pacient: těch 100 000,- je spíš takový "minimum", že jo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

19.05 2011 9:18


Frostik: Ahoj hele jak byl znat ten FMIC oproti seriovejm?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

19.05 2011 12:02


jo taky si myslím že těch 100k bude tak bez výfuku. alespoň pro můj motor by to bylo, musel bych vyměnit Turbo* z S3 a plno dalších věcí, stovka bez výfuku by byla na hraně a to když ti to někdo udělá v garáži. u nějaký známý firmy bys dal dvakrát tolik, možná ještě víc.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

19.05 2011 12:34


pooggoo:
- měnil se zároveň s dalšíma úpravama (DAHLBACK/DV/Pipercross) a výsledkem je nižší teplota vzduchu => jeho větší objem => vyšší tlak => auto je živější, akcelerace ostřejší ...
(není to ale úprava, která zajišťuje přímo navýšení výkonu)
- jako samostatná úprava (s ohledem na cenu celého kitu a silik. hadic) je to k ničemu
- pokud má Turbo* najeto okolo 150000 km a sotva si při řazení "oddechne", tak je to taky nanic

ještě dodatek k samostatným "vstřikům" :
- by mě zajímalo, co by se díky těm "větším vstřikům" mělo dít ve válcích
... takže ostrá vačka zvedne dřív/rychleji/a na delší dobu sací ventily ... do válců, které mají pořád stejnej Kompresní poměr* nateče nějaký palivo (větší vstřik, takže ho nateče "asi" víc) a pak tu vzniklou "směs" po stlačení svíčka zapálí ... osobně bych řekl, že čidlo klepání pošle motor velice rychle do nouzovýho režimu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

19.05 2011 13:27


Lummar:
koukam ze Beda sel s cenou zase trosku dolu
ze 180 na 210Ps a z235nm na 300Nm
ed:jinak ja bych rek ze ty vstriky se samo sebou rozumi ze s upravou ECU* atd. asi nemysli uplne vetsi ale lepsi vstriky, jako ze to vicebodoby s lepsim rozprasenim popr karbonem porazeny, ale nevim co chlapec presne myslel.kazdopadne tzas3 uz asi my kovany veci v origu a to tubo co tam je je taky samo o sobe dost slusny, si myslim ze k tem 300PS se muze dostat lehce. I kdyz nemyslim si ze vacky sou tam nejelsi moznost, ono to halvne bude zrat porad vic, i kdyz na to nebude slapat, bo je tam promeny casovani jako VTEC* ? asi ne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 88 | Témat: 12

19.05 2011 19:46


Pan me presvedcoval o tom, ze s tema vackama a vstrikama to pojede o hodne lip, je o tom presvedcenej. Uz par aut takhle upravil. Samozrejme me doporucoval jeste hlavne keramickou spojku, protoze ta puvodni uz tenhle vykon z touto upravou neprenese a take je dulezity odlehceny setrvak. On uz ma v S3 i vetsi Turbo* sport vejfuk atd. A rikal ze to Turbo* uz treba neni tak znatelny. Take rikal ze seridit ti vacky a vstriky neni zadna sranda ze zacatku par vacek oddelal, ale ted uz vi co a jak. Jinak ty dily o kterejch sem mluvil jsou z anglie a jsou to na miru delane veci a dobre kvality, to me bylo receno. Jinak me nabizel vstriky za 8 nebo taky za 16 tis. Jak rikam, ja o tom tolik zatim nevim sem defakto lajk. Ale podle toho jak jela jeho S3...museli by ste videt sami. Taky to nebyl zadnej mladak ale pan kolem 45 let, kterej uz ma neco za sebou.
nahoru

sponzor





19.05 2011 19:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

19.05 2011 19:55


Hele tohle je poprve co slysim, ze nekdo meni vacky. Kazdej dava vetsi Turbo*, fmic, vetsi saci svody s vetsi klapkoua komplet vyfuk se svodama. Kdyby se dalo dostat na takovy hodnoty jen s vackama a vstrikama tak by to mel kazdej ne? Navic za takovej zlomek ceny oproti turbokitum
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

19.05 2011 19:59


A navic seriova pumpa utahne nejaky velky vstriky? A co regulator paliva? Kdo na to dela soft a umi to? Nejak se mi to nezda
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

19.05 2011 20:03


kukikuk:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


umí aj 495ps a máš tam i popis, co vše se upravuje
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

19.05 2011 20:05


A jeste keramika prej neni na normalni jezdeni. A ten odlehcenej setrvak. Ja tam mam ted sadu do 400Nm, ktera je o zhruba polovinu lehci jak origo a znat to neni. Ja te nechci nejak odrazovat, ale jen aby si mel taky nazor od nekoho jinyho, nez od chlapa, kterymu budes delat kseft
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 88 | Témat: 12

20.05 2011 9:34


No vsak proto pisu sem, abych mel i jine nazory. Jinak s tema vstrikama rikal ze se musi udelat i cerpadlo, nabizel me nejake vstriky bosch cca kolem 8 tis. Toto tema sem zalozil z duvodu, abych se vice informoval. Netvrdim ze vse co me ten pan navykladal je pravda a proto sem chtel slyset vice nazoru.
pooggoo a ty mas jake auto ze si daval odlehcenej setrvak? Mas take S3?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

20.05 2011 9:41


Budem dělat ventily, asi sem je upálil. Napadá vás neco co při sundané hlavě překopat? Ale nemyslím tím vačky to je na mě moc zlatáčků.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

20.05 2011 9:47


kukikuk: Ne nemam S3, jen obyc A3 s chipem... ale menil sem spojku tak sem tam dal celej kit aby to vyrzelo dyl... Je to jednohmota
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 88 | Témat: 12

20.05 2011 10:21


Ja mam S3 kratce, tak ze zatim jen stradam informace. Ten vykon co bych v tom mel mit kolem 250 PS s chipem me zatim staci, jede to krasne, akorat to chce sestelovat klapku vzduchu, porat me to jde pomalu z otacek, kdyz prerazuju z 1 na 2 tak se me motor vytoci do vetsich otacek a rve to, bud s tim neumim radit, nebo nevim. Ale i na volnobeh je videt ze kdyz pridam bez rychlosti na 3tis otacek, tak do de rychle dolu, ale kdyz to vytocim nad 4 tis. otacek, tak se to chvili drzi na tech 4 tis. a pak to pomalejc klesa. Udajne to dela klapka vzduchu. Mate s tim nekdo zkusenost?
nahoru

sponzor





20.05 2011 10:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

20.05 2011 10:57


Ak to chceš robit seriozne zacni si ojnicami , potom piesty . Ano výfuk , sanie a podobne veci su lacnejšie , ale týmto máš výkonovú rezervu minimálne na 500ps , potom si daj upravit riadiacu jednotku , takú , že Turbo* môžeš kludne vymaxovať. A potom kúpiť druhé( asi ja so zvodami na niečo väčšie) a môžeš byť v pohode niekde na 350 koňoch. Samozrejme za predpokladu že motor (čidla,rozvody,vstreky atď) máš v poriadku. Ale aby sme boli korektní , motorom by to začať nemalo , začat by to malo brzdami , napriklad nejaký 6 piestik , keramická spojka - aby si mal čo najmenšie straty ... a tak no. Je to na dlho .
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

20.05 2011 11:00


Frostik: tak si to spočítej narychlo by oko. Kované písty i ojnice +/- 25 000, větší Turbo* +/- 35000, kit přímého sání +/- 7000, vstřiky aspon tak 550tky +/- 8tis., silnější palivová pumpa, sací parohy (+/- 12000), spešl těsnění pod parohy, aby se neohřívaly tolik od motoru +/- 3 000, intercooler (záleží na výběru, ale od renomované značky se podle mě nedostaneš pod 7-8 tis.), silikonové hadice,se spojkou se také pod 28 000 s takovým výkonem nedostaneš, výfuk na zakázku z nerezu vč. svodů a příruby(76mm downpipe, 70mm zbytek), bez katu s jedním popř. žádným tlumičem se na mé auto nevejde pod 30 000. - a to v něm není ani sportovní katík.Možná i olejový chladič apod. A ještě je beztak spousta ptákovinek okolo, o kterých nemám ani ponětí a to ještě nepočítám práci toho, kdo se ti s tím bude srát a ve finále odladění na brzdě a udělání softu na míru pro danou sestavu...

taky to auto musíš nějak ubrzdit - big brake kit bum a je tam dalších minimálně 30 000.

musíš to auto udržet na silnici, to bych asi rovnou zainvestoval do lepšího podvozku - taky se pod 30 000 nedostaneš.


kukikuk: být to tak lehké a tak levné, tak mi věř, že těch 350ps bych už v autě měl dávno to co tobě mi někdo říct, tak ti nevím, asi bych se na něj nasral, že ze mě dělá kkta.... sám jsi ted ke konci psal, že borec už tam má větší Turbo* a jinej výfuk - furt si myslíš, že na těch sprintech úřadoval díky vačkám, budíku a vstřikům? nebud naivní chlape
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2010
Příspěvků: 88 | Témat: 12

20.05 2011 11:53


Ano vetsi Turbo* tam ma a vejfuk, ale sam me tvrdil ze to Turbo* co v S3 je, je dobre a ze vymenou za to vetsi to nebyl skoro zadnej rozdil, proto rekl ze by to Turbo* nemenil. Nebavili sme se o sponovani vykonu na max. Chtel sem po nem nejakou prumernou upravu aby to jelo vic od spoda a lip. A on me jednoznacne tvrdi ze vackama a vstrikama to vsechno zacina u tohodle motoru. Tvrdil me ze uz delal nekolik aut a ze vi, ze to seridi a pojede to o mnohem lip, to me aspon tvrdil. A kdyz se nad tim zapremejslime, tak je to i realne protoze vacky zmenej cele casovani atd. On me to konkretne vysvetloval co vsechno se tam deje. Vacky si nechava delat v anglii vyjdou cca na 22 tis. me rikal.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.7. 2009
Příspěvků: 1045 | Témat: 12

20.05 2011 12:12


kukikuk: dobře, tak pokud do toho půjdeš a ten výkon tam bude odměřenej a na vlasní oči to uvidím, tak k tomu chlapovi asi taky zajedu ....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

20.05 2011 13:59


pooggoo:
Hele tohle je poprve co slysim, ze nekdo meni vacky ....


- vačky se samozřejmě měněj, já je na F. Puma měnil taky (spolu s řemenicí, oboje bylo od f. PIPER), a pokud chceš dělat kompletní úpravu, tak je výhodnější začít tím, co je uvnitř motoru a né na to naplacát Turbo* kit a pak to celý rozebírat; turbokit je ale samozřejmě výhodnější z hlediska složitosti montáže
- nevýhoda vaček je především v tom, že je to mechanická úprava, která přímo a nevratně zvyšuje spotřebu paliva, při studeném motoru je potřeb držet auto víc pod plynem a tím pádem může být pro někoho nepříjemné popojíždění v koloně, resp. může být nepříjemný takhle upravený auto používat na denní ježdění

Pacient : já nic na rychlo počítat nebudu, já jsem s tebou souhlasil předtím i teď; 100 000,- je prostě spodní hranice
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

20.05 2011 14:01


Frostik: Ja myslel na 1.8T, jinak se samo delaj ostry vacky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email