Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 8 června 2024
Celkem je zde 646 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Xtreme15
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 486
Online návštěvníků
Návštěvníků: 639
Uživatelů: 7
Celkem: 646

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

15.05 2011 18:59


zdar panove, nemate niekto skusenost s prerobenim zadnych brzd/kotucov na A6 C5 Q z obycajnych plnych na vacsie chladene? co vsetko by tam trebalo vymenit, prerobit, vadi mi to skor vizualne, tie brzdy vizeraju cez elektrony ako nejake hrackarske su strasne male na tom aute, to su aj predne, tam viem co je treba ale zaujima ma skor zadok

Dik Pali
nahoru

sponzor





15.05 2011 18:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

15.05 2011 19:02


quattro99: Dej menší kola
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

15.05 2011 19:04


nepomaha
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

16.05 2011 9:17


Treba ti vsetko teda kotuce drziaky strmenov a strmene. Stym ze sa robili 3 druhy chladenych na zadok: S4 mala 256x22mm, A6 mala za priplatok 269x22mm a A8 mala 280x22mm. Stym ze na vsetkych je rovnaky strmen a rozdiel je len v drziaku strmenov ktory vlastne len odsuva strmen dalej od stredu. Potom boli este 312x22 a 330x22 na RS4/b5 a RS6/c5 ale tam su ceny cez 1000eur za sadu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

16.05 2011 9:25


A6 C5 V8 má chlazené 269mm standardně..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

16.05 2011 9:32


to by bolo to najmenej, no mam pocit, ze to bude este nieco viac, mozno aj naboj a drziak naboja atd, je toho dost vela, co tam nemusi pasovat, pokusim sa ja splasit celu zadnu napravu a postupne to budem skusat nenit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

16.05 2011 9:38


To je jasne ale aj normal a6 ich mala ako priplatok pred casom tu jedny aj boli na predaj. V nabojoch by nemali byt rozdiely ak neberes do uvahy S a RS ktore maju sirsie napravy ak sa nemylim. 269x22mm mal este aj passat b5,5 W8
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

16.05 2011 9:48


tam ide oto myslim, ako ten kotuc od toho naboja zachadza do napravy, uz aj tie obycajne su dva druhy, jedne su viac vo vnutri ako druhe a nedaju sa zamenit, pokial nenajdem tu nic za rozumnu cenu, tak navstivym severnych bratov, snad sa mi podari splasit vsetko, hmmm aj sirsia naprava z V8 by nebola zla
nahoru

sponzor





16.05 2011 9:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

16.05 2011 9:57


Ano su rozdiely vo vyske kotuca na plocho ale to preto ze jedny su na predohraba a druhe na 4x4 a u audi sa davali chladene dozadu len u quattra co mas predpokladam aj ty cize s vyskou kotucou problem urcite nebude.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

16.05 2011 10:12


chcelo by to vidiet nazivo ci tam budu uz nejake vizualne rozdiely, zatial som mal tu cest vidiet zadne chladene kotuce len raz na jednej V8 ktoru som chcel kupit ale blizsie som to neskumal, a raz na Leone.., pokial by to bolo len v kotucoch, strmenoch a drziakoch strmenov, tak to by bolo good
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

16.05 2011 10:26


Aj tak pocitaj ze to nieje lacne vela ich na trhu nieje a preto sa to ceni.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

20.05 2011 2:07


takze podarilo sa mi najst A6, V8 na diely, s panom som dneska telefonoval a mozno cez vikend tam skocim len sa chcem uistit ci tie veci budu pasovat na moju 2.5 tdi, takze na zadok urcite staci len tie strmene s drziakmi ak tomu spravne rozumiem?

este by ma zaujimalo ako je to s predkom, ci ta V8 ma nejake ine ramena, priemery capov, poloosi a podobne aby som sa nedosral s predkom...

alebo keby sa vyjadril nejaky znalec co ma s prerobenim predku skusenost
dakujem za rady
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

20.05 2011 7:05


Vzadu by to malo sediet skus len porovnat vysku totucou naplocho tvojej c5 a tej A8 ak je stejna tak no problem. A vpredu je to otom ci mas na otociach roztec na uchytenie brzdica 94mm alebo 145mm. Lebo ta V8 bude mat urcite roztec 145mm a ak ty mas 94mm tak by ti trebalo otoce poloosy na kazdej strane jedno rameno vymenit homokinetaky a to zato nestoji. Ale ak mas roztec 145mm tak len nahodit stym ze sa davali dva druhy kotucou jeden mal vysku 46,9mm a druhy novsi 59mm.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

20.05 2011 22:39


v pondelok idem po veci na zadok do Prahy, tak dufam, ze to bude pasovat, mam moznost to vyskusat priamo na mieste, tak to narychlo skusim nahodit, len sa modlim aby to sedelo...

su ajtieto chladene nejak dva druhy kotucov? ze keby dajmetomu jeden je viac vo vnutri ako druhy? aj tak kotuce neberiem len brzdice lebo tam chcem davat nove vrtane
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

21.05 2011 8:04


Vyska kotuca naplocho by mala byt 54mm ak som dobre pozeral:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a ak ti mozem poradit nekupuj dierovane kotuce ale radsej daj peniaze do lepsich dosticiek. Dierky zmensuju treciu plochu oslabuju kotuc a aj tak sa po case zanesu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

21.05 2011 14:30


hmmm, tie kotuce si este pozistujem co a ako a rozmyslim si to... teraz mam v predu feroda kotuce-textar dosticky a nebrzdi to vobec zle, vo vyssich rychlostiach sa az cudujem, ze to bzdi paradne aj pri dlhsom brzdeni z kopca a tak... vzadu mam kotuce ATE a dosticky TRW- obcas by to mohlo podlamna aj lepsie brzdit,no hlavne tie male kotuce vizeraju dost smiesne na tak velke auto a kolesa, bavoraky to maju asi lepsie vymyslene, predbezne uz mam splasene aj veci na predok.. takze v pondelok ked vsetko klapne tak idem na vylet
nahoru

sponzor





21.05 2011 14:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

21.05 2011 15:10


komin: má pravdu. Mám vepředu vrtané Zimmermany a zanesou se hned. Blbě se to čistí, nikdy to nevyčistíč úpln+ a za týden je to zas zanesený. Na efekt dobrý
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

22.05 2011 18:50


Mam tak isto zimmermman vrtane plus textar dosky co sa tyka brzdenia tak ok ale tie diery su furt zanesene tak je to zbytocne. Budem davat klasika zimmermmany a dosky ferodo DS2500 dopredu. Vzadu mam brembo a dosky trw a tie dosky uz nechcem ani vidiet absolutne nebrzdia kotuc je hrdzavy jak fras.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

23.05 2011 20:40


takze veci uz su doma, jak na predok tak na zadok uz len kupit dosticky, kotuce a vyclenit den na laborovanie, len dufam, ze hlavne ten zadok sadne v pohode, bo inac pruser
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

23.05 2011 21:13


Gratulujem mozem vediet kolko si dal za tie zadky?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

23.05 2011 21:19


mas SZ
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.07 2012 18:21


keby to nahodou niekoho zaujimalo, tak zadok som spravil uz pred nejakym casom a vsetko sadlo tak ako malo, takze staci tie strmene s drziakmi a kotuce s deskami samozrejme
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email