Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 10 listopadu 2024
Celkem je zde 364 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Ludva2
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 803
Online návštěvníků
Návštěvníků: 357
Uživatelů: 7
Celkem: 364

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.10 2008 18:12


Zdravim, muze mi prosim nekdo rict, jaky je rozdil mezi tiptronicem a multitronicem a jak poznam, co v aute mam?
nahoru

sponzor





20.10 2008 18:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2007
Příspěvků: 178 | Témat: 41

20.10 2008 18:17


Tiptronic* je klasický automat, kdežto Multitronic* je bezestupňová automatická Převodovka*. Poznáš to za jízdy, jestliže cítíš jak ti Převodovka* řadí, máš Tiptronic*, u multitronicu necítíš nic.
Naposledy upravil Duli dne 20.10 2008 18:19, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.10 2008 18:22


m.i.v.:
Tiptronic* - 5rychlostní ...... Multitronic* 6rychlostní
mockrat dekuji tak je tam Multitronic*...btw. ten je dvouspojkovy nebo? Nebo uplne neco jineho?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.10 2008 18:25


Duli:
Tiptronic* je klasický automat, kdežto Multitronic* je bezestupňová automatická Převodovka*. Poznáš to za jízdy, jestliže cítíš jak ti Převodovka* řadí, máš Tiptronic*, u multitronicu necítíš nic.

No tak uz jsi nekdy jel s multitronicem? Je to sice velky rozdil oproti tiptronicu, ale citet to je podle me porad. Jemne, ale jde
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

20.10 2008 19:06


sTeblo:

No tak uz jsi nekdy jel s multitronicem? Je to sice velky rozdil oproti tiptronicu, ale citet to je podle me porad. Jemne, ale jde


Ja teda necejtim vubec nic, ani naznak skubnuti. Ale sedmicka tam je uz pri sedesatce:)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.10 2008 19:19


škubat by neměl ani Tiptronic*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.10 2008 19:21


m.i.v.:
Tiptronic* - 5rychlostní ...... Multitronic* 6rychlostní

Ale pozor Tiptronic* v A6 c6 je šestistupňový!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.10 2008 19:22


Taky se nebavime o skubani, ale o tom, ze citim, kdy prevodovka radi na jiny stupen. U tiptronicu to slo citet normalne....u multitronicu to podle me citim taky, ale tim si nejsem jisty, jestli si to jen nenamlouvam....jel jsem v tom zatim jen 2x...jeste to poradne vyzkousim
nahoru

sponzor





20.10 2008 19:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.10 2008 19:24


Rob:

Ale pozor Tiptronic* v A6 c6 je šestistupňový!

Tak to me poserte na hole zada...jsem zase tam, kde jsem byl...takze vi nekdo, jak zjistit co je v A6, r.v. 05, 3.0TDi za prevodovku?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.10 2008 19:28


Normálně je tam TT. Multitronic* je bezestupňová Převodovka*,ale když přepneš na manuál,tak máš k dispozici stupňů 7.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2007
Příspěvků: 178 | Témat: 41

20.10 2008 19:33


sTeblo:

No tak uz jsi nekdy jel s multitronicem? Je to sice velky rozdil oproti tiptronicu, ale citet to je podle me porad. Jemne, ale jde


No jestli jsem s tim už jel si teď nemůžu 100% vzpomenout, ale vlastně jo, už v tom jezdím od loňského léta.
Při nízkých otáčkách je cítit hodně málo a při šlápnutým plynu nepoznáš vůbec nic. Jel jsem v kamarádovo tiptronicu a tam to bylo podstatně znát.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2007
Příspěvků: 178 | Témat: 41

20.10 2008 19:37


Rob:
Normálně je tam TT. Multitronic* je bezestupňová Převodovka*,ale když přepneš na manuál,tak máš k dispozici stupňů 7.


Jak píšeš je to bezestupňová Převodovka*, takže těch 7 (v mém případě 6) stupňů co ukazuje počítač je tam v podstatě jen pro pocit, s řazením to nepá nic společného.
nahoru

Anonymní





20.10 2008 22:27


tiptronics je klasicka mechanicka prevodovka, jen elektronicky rizena ... ma uvnitr spojky a radi, na rozjezd na hydrodynamicky menic.

multitronics je bezestupnovy

Kdysi psal sumak , ze se multi vic kazi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

20.10 2008 23:14


Důležitý je taky fakt, že Tiptronic* je jen u quattra a multi jen u předohrabu.

Čili kdo má předohrab A4 / A6 od roku cca 02 (odhaduju), má Multitronic*. Pokud nemá manuál, pochopitelně...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

20.10 2008 23:27


Multitronik je variator...užasný ..kdysy jsme se na učnáku štourali ve volvu ...to auto jelo stejně rychle do zadu jako dopředu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.10 2008 23:30


Krysar:
Multitronik je variator...užasný ..kdysy jsme se na učnáku štourali ve volvu ...to auto jelo stejně rychle do zadu jako dopředu

Ty woe, nechtel bych jet pozpatku ve 150
nahoru

sponzor





20.10 2008 23:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

21.10 2008 7:49


to Kratz: no to ťa sklamem, ja mám TT.
Čo sa týka pocitu pri radení je to takmer necitelné...
Ked sa tu bavíme o TT neviete čo stojí výmena lamiel na druhom prevodovom stupni? V servisoch to nik nevie povedať (ako obvykle museli by to rozobrať...)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

22.10 2008 8:19


Další rozdíly: MT má 5 litrů oleje, Tiptronic* 10. U TT se každých 60 tis km provádí kontrola hladiny oleje, u MT se každých 60 tis rovnou mění. U TT je cítit přeřazení mnohem víc než u MT, u MT to opravdu neni vůbec poznat. MT se učí podle jízdy řidiče, což si s TT nejsem jistej a ještě další info z Audi, že je MT ekonomická Převodovka*, snaží se vždy jet na co nejvyšší stupeň z důvodu úspory nafty, teda když na to moc nešlapete tak že proto se dá s MT u nějakých aut jet třeba se spotřebou nižší až o 1 litr oproti manuálu. MT je odborně bezestupňová šestistupňová Převodovka* Je to novější typ převodovky ale myslim si že nebyly stavěný do velkýho výkonu, to až potom DSG* (což je konstrukčně trochu podobná Převodovka*) ale udělali jí hlavně kvůli vysokýmu výkonu, někde až do 550 nm myslim...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

22.10 2008 8:20


Bubuk a co KAps?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

22.10 2008 12:13


Kaps mi tiež nepovedal že to bude stát cca niečo , povedal cenu okolo 30-40 000,- čo si myslím že je nadhodené. Nniekto menil kompletne koše za 16 000, preto mi je dinvé prečo nevedel cenu a povedal že to musia rozobrať.
Preto sa pýtam či niekto s vás sa s tým stretol. Ale asi som rozhodnutý na 99% ísť s tým do Kapsu. I ked som rozmýšlal aj nad variantou Polsko kde to vraj vedia urobiť za den a za lacno ale obávam sa kvality.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

22.10 2008 12:20


tfbilly:
Další rozdíly: DSG* (což je konstrukčně trochu podobná Převodovka*)


Hele v čem je Multitronic* a DSG* podobný prosimtě?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 90 | Témat: 7

04.11 2008 23:18


no a ja mam specialnu otazku. dal by sa vymenit TT za MT? Chcel by som Multitronic* do mojej A6 r.v. 2000. hm?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

05.11 2008 17:47


Všechno jde,ale MT je hrozně málo....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.10. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 3

05.11 2008 21:00


Taky mam takovou zaludnou otazku, kdyz koupim C5 r.v. 04-05 quattro* tak tam bude Tiptronic* 5st. nebo 6st.?
nahoru

sponzor





05.11 2008 21:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

05.11 2008 22:19


čechy:
Taky mam takovou zaludnou otazku, kdyz koupim C5 r.v. 04-05 quattro* tak tam bude Tiptronic* 5st. nebo 6st.?


5st
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 90 | Témat: 7

05.11 2008 22:20


no a ked si ho zozeniem, tak co vsetko treba spravit? je nutna aj vymena nejakej riadiacej jednotky? pripadne nejako nakodovat k hlavnej? este mam taku otazku, naco prosim su polohy na moje TT 2, 3, 4? Dost ludi sa ma to pytalo a vazne som nevedel odpovedat. neskor sa uz nerobili...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

05.11 2008 22:56


elektronika určitě jiná bude. a ty polohy 4-3-2 jsou pro případ, že bys nechtěl, aby to řadilo vejš. třeba když jedeš s přívěsem s kopce, řadilo by ti to automaticky na vyšší kvalty a nedalo by se tím pádem brzdit motorem. proto máš možnost tam navolit nejvyšší zařaditelnou rychlost. a pro jistotu si stáhni tady někde návod, tam je popsaná řADA* dalších zajímavých věcí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

06.11 2008 17:43


čechy:
Taky mam takovou zaludnou otazku, kdyz koupim C5 r.v. 04-05 quattro* tak tam bude Tiptronic* 5st. nebo 6st.?

Myslim že C5 se dělala jen do 04!
A C6 04- má stupňů 6
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email