Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 27 dubna 2024
Celkem je zde 212 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: laus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 422
Online návštěvníků
Návštěvníků: 212
Uživatelů: 0
Celkem: 212

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2011
Příspěvků: 11 | Témat: 0

12.12 2013 14:19


Zdravim Vas takj som riesil to iste na bmk motore asi cca 2 roky kusanie ,dymenie .....v poslednom case to robilu taku vec auto v noci postalo rano som to natocil motor mal uplne asynchrony chod motora a v tom case dymil po cca 10 sekundach a chod motora upravil a prestal aj kurit......riesil som to ako vravim dva roky nakoniel som vybral vstreky a siel som na test mal som moznost stat pri masine kde sa to testovalo rozprasovanie bolo uplne v poriedku problem bol pri 250 bar a 1200bar ostatne tlaky boli ok 250bar je volnobech a nebolo to spickou ale piezom.....dnes som nahodil repas a cakam na rano....ak su tam povodne vstreky ja som mal rok 2004 model 2005 chlapik v servise tvrdi ....boli to prve modely a audi prislo k zaveru ze v streku boli pouzite zle materialy....a to je dosledok....pritom moj nazalieval ani nic podobne rozprasoval krasne len piezo z pwm reg. pri urcitych tlakoch tomu nerozumelo ....
nahoru

sponzor





12.12 2013 14:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2011
Příspěvků: 11 | Témat: 0

13.12 2013 9:39


Tak rano prislo k tomu este aj piatok 13teho start sa nezmenil chod asynchrony dym ostal a ja uz neviem kam dalej ....snad este skusim zhavice premerat stava sa zezhavic je zly no diag to nevidi......
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

13.12 2013 10:43


a máš korektně pžizpůsobený IMA/ISA korekce,tj. vloženy kódy z repasovaných vstřikovačů,které byly po repasi jistě nově vygenerovány?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2011
Příspěvků: 11 | Témat: 0

13.12 2013 10:48


Tak zhavice to niesu kazdy ma iny prud od 9A do 12A kody som nahodil v merani kanalu 73,74,75 same 0.0 hlava v smutku...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

13.12 2013 11:00


ale "repas" vstrikovacu s piezem = na 4f nejde repasovat Aspon to kolem me vsichni tvrdi ...a nakonec i v Bosch v CR.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2011
Příspěvků: 11 | Témat: 0

13.12 2013 11:07


ano ale ja som vratil stary vstrek na vymenu + 270 eur za kus
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 5 | Témat: 0

11.08 2015 12:48


Ahoj , asi budu potrebovat sadu vstriku na A8 3,0L ASB motor , mas moznost ještě sehnat ? Díky Miloš
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.6. 2010
Příspěvků: 71 | Témat: 10

11.08 2015 13:04


Levně se dají sehnat v německu: www.dieselkontor.de Kde se domluvíte i anglicky. Mají nové i repasované, mě doporučili alternativu (levnější vstřiky z 2.7TDI na 3.0TDI) a podle emisí fungují parádně.
nahoru

sponzor





11.08 2015 13:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 5 | Témat: 0

11.08 2015 13:08


diky moc za info
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

11.08 2015 23:36


no měto moc levne nepřijde zlate ceny satas a meggy
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.6. 2010
Příspěvků: 71 | Témat: 10

11.08 2015 23:46


Já jsem tehdy v r.2010 platil za jeden kolem 215,-eur. Teď koukám, že asi zvedli ceny. Tož sorry, no...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

15.04 2016 19:48


Zdravím vás, nevím jestli mám stejný problém jak se tu popisuje ale při ohřátém motoru když chci nastartovat tak se mě děje to, že auto jakoby začne startovat asi na vteřinu pak to na vteřinku možná ani ne přestane točit a zase začne startovat.

Vím že na diagnostice to hlasí nějaký zkrat na kostru ( nikdo tomu nevěnoval zatím pozornost ), mohlo by to být tím kabelem jak je jzde popsáno? Doposud sem problém s ničím neměl začalo mě to zlobit až posledních pár dnů.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.04 2016 20:06


může a nebo taky vstřik nějakej ko
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

16.04 2016 7:46


Ja udělal všechny vstriky a uz mi to nedělá
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

16.04 2016 14:52


Lukaas (16.04 2016 7:46) orig :
Ja udělal všechny vstriky a uz mi to nedělá


Kolik tě to stálo?

Ted jsem to byl ještě projet a vyzkoušet a všiml jsem si, že na vteřinku zhasnou i kontrolky takže to na vstřiky asi nevypadá ne? Nebo to dělá tohle i když jde o vstřiky.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

16.04 2016 20:06


Jj bude. Protože vstriky protékají do válců a mas tam naftu. A když pak startujes tak startér zakopne. V ten moment mas velký odběr z baterky a pohasnou kontrolky. Když to dyl stojí nafta proteče přes kruhy do oleje a uz to pak zase chytá normálně. Když to stojí přes noc nebo i dyl. Tak ti to dyl startuje??
sponzor





16.04 2016 20:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

16.04 2016 20:09


nevim v tomhle musim oponovat mě to taky občas zakucne ale olej mám normálně nic nepřibejvá nic a ráno nastartuje na 2-3 otočky jak nic
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

16.04 2016 20:13


Delal jsem ty vstriky loni v říjnu a od te doby to uz nikdy neudělalo. Pred tím pravidelně. Cca 10-15 min zastavit s teplým motorem a kopalo to vždy.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

16.04 2016 20:15


Ale ja měl uz i dým pri delším stání na volnobeh. Tak jsem udělal rovnou všechny. Ani jsem je nenechávál testovat
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

16.04 2016 20:18


Tak me na volbeh nic ani kdyz to je nadlable 30min ale obcas mi to zakopne
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.9. 2015
Příspěvků: 170 | Témat: 15

16.04 2016 20:23


Možná jsem to měl uz víc chycené. Nevim koupil jsem a za 5tis km jsem delal vstriky aspoň vím tohle uz dělat ja nebudu a to jsem měl najeto 165tis
Každopádně ted uz to nedělá....
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

16.04 2016 20:35


Ja mam na budiku 310 a buh vi kolik to ma ofiko a zatim puvodni
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

16.04 2016 21:00


Lukaas (16.04 2016 20:06) orig :
Jj bude. Protože vstriky protékají do válců a mas tam naftu. A když pak startujes tak startér zakopne. V ten moment mas velký odběr z baterky a pohasnou kontrolky. Když to dyl stojí nafta proteče přes kruhy do oleje a uz to pak zase chytá normálně. Když to stojí přes noc nebo i dyl. Tak ti to dyl startuje??


Nestartuje to dýl, naskočí to na brnk. Ani to nijak nehulí, nic prostě.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

16.04 2016 21:20


Vyndej vstriky den otestovat a uvidis hned vyjde te to na par korun a budes chytrejsi
sponzor





16.04 2016 21:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

16.04 2016 22:43


Roubic (16.04 2016 19:09) orig :
nevim v tomhle musim oponovat mě to taky občas zakucne ale olej mám normálně nic nepřibejvá nic a ráno nastartuje na 2-3 otočky jak nic


Tak ja to tak mel (jako Lukaas) ! Samozrejme to muze delat vice veci,napr starter,atd...

Nicmene olej jsem nezjistil,ze by pribejval...
Na vstriky jde kouknout aspon orientacne na vagine,ale pokud ma auto nabehano 200-250tis. a vic,tak se priklanim ,kor u BMK na vstriky.
Pokud to dela u tepleho... naopak to neudela , kdyz stoji dele,tak jsou to na 90% vstriky.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

16.04 2016 22:47


Roubic (16.04 2016 20:20) orig :
Vyndej vstriky den otestovat a uvidis hned vyjde te to na par korun a budes chytrejsi


Ja bych to nedelal.
1- to nevyjde na par korun...
2- nemuzes se na to testovani 100% spolehnout.
3- stejne je bude menit
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

17.04 2016 11:36


Chlapci chodíte tu okolo trysek stále jako okolo horké kaše...jak jsem již kdysi napsal nikoho to nemine,musíte si koupit kus kde prostě je stopro jistota že trysky byly dělané a pokud to nevíte budete měnit.Test je hezká vec ale v laboratorních podmínkách stejně ani v Boschi nezjistíte že kapou pač nemaj teplotu zahřáteho motoru.prostě tyhle auta malokdo servisuje pořádně každej je zdechlej dát korunu do toho a podle toho ty káry taky už dnes vypadaj.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

22.04 2016 15:16


Evok (15.04 2016 19:48) orig :
Zdravím vás, nevím jestli mám stejný problém jak se tu popisuje ale při ohřátém motoru když chci nastartovat tak se mě děje to, že auto jakoby začne startovat asi na vteřinu pak to na vteřinku možná ani ne přestane točit a zase začne startovat.

Vím že na diagnostice to hlasí nějaký zkrat na kostru ( nikdo tomu nevěnoval zatím pozornost ), mohlo by to být tím kabelem jak je jzde popsáno? Doposud sem problém s ničím neměl začalo mě to zlobit až posledních pár dnů.


Takže, auto stálo od pondělí v autorizáku, vše překontrolovali kostra, vstřiy asi přes VAG nebo VCDS nevím, přej všechno OK a problém co sem popisoval se jim ani jednou neprojevil (( Dneska si auto vezu domů stavím se na wapce to opláchnout, stál jsem tam cca 20min. a jak jsem nasedl tak mě to hned udělalo, pak jsem stál asi 5min s vypnutým motorem a zase

Jediné co v servise udělali ( dobili jsme pořádně baterii kvalitní nabíječkou ) ......

Už jsem s toho na nervy.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

22.04 2016 16:49


Bohuzel.... na 98% vstriky
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.2. 2015
Příspěvků: 230 | Témat: 20

22.04 2016 17:00


Příští týden je zavezu na test, nadrzo jim řeknu ať je vymontujou a osobně si je tam zavezu.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email