Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 17 listopadu 2025
Celkem je zde 1977 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 451
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1977
Uživatelů: 0
Celkem: 1977

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

21.05 2011 20:17


MUFTY:
No ja by som asi odmeral štartovací prúd a zistil či sa kusne štartér,prípadne motor,alebo len tenštartér prestane točiť ak si to už skúšal tak sorry nečítal som to všetko....


na toto si nereagoval , možno ti to nerobí štartér ,ale ak máš dosť prachov skús zase nový štartér.....
nahoru

sponzor





21.05 2011 20:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2010
Příspěvků: 54 | Témat: 4

05.06 2011 8:52


mě to dělá taky a neřešim to, hlavně že to startuje:D
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 15 | Témat: 2

16.06 2011 13:33


Ak mozem, pridam aj ja jednu vec, co som sa dozvedel vcera v servise.
Bol som menit komplet oleje, a tak medzi recou som spomenul, ze mi blbne startovanie ak je teply motor, a ze ci netusi, co by to mohlo byt. A chlapik hned z fleku - ze starter. Tak som mu povedal, co som sa kde docital a on na to, ze staci vymenit starter a je po probleme. Vraj je v nom nejaka oska, ktora sa lubi vykrivit. Ak je motor studeny, tak aj vsetky sucasti starteru su stuhnute a tym parom to nerobi. No ked sa motor zohreje, oska ziska volu a blbne to.
Tot, toto som sa dozvedel. A asi vie, o com hovori, nakolko robi 12 rokov len auta VW koncernu. Sam ma A8-cku, na dvore pred servisom mal dve A6 allroad a v servise tri 4,2 TDI* motory na generalku. Netvrdim, ze je v tomto BOH ... len pisem, co som sa dozvedel.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

16.06 2011 23:32


vmb:
Ak mozem, pridam aj ja jednu vec, co som sa dozvedel vcera v servise.
Bol som menit komplet oleje, a tak medzi recou som spomenul, ze mi blbne startovanie ak je teply motor, a ze ci netusi, co by to mohlo byt. A chlapik hned z fleku - ze starter. Tak som mu povedal, co som sa kde docital a on na to, ze staci vymenit starter a je po probleme. Vraj je v nom nejaka oska, ktora sa lubi vykrivit. Ak je motor studeny, tak aj vsetky sucasti starteru su stuhnute a tym parom to nerobi. No ked sa motor zohreje, oska ziska volu a blbne to.
Tot, toto som sa dozvedel. A asi vie, o com hovori, nakolko robi 12 rokov len auta VW koncernu. Sam ma A8-cku, na dvore pred servisom mal dve A6 allroad a v servise tri 4,2 TDI* motory na generalku. Netvrdim, ze je v tomto BOH ... len pisem, co som sa dozvedel.


neviem prečo by sa mal meniť štartér,treba ho opraviť, ty máš rok 2006 ja 1999 a štartér nikdy nebol vonku z auta a točí ako besný, tým samozrejme netrvdím že ten tvoj je dobrý ,treba odmerať štartovací prúd
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 1

18.09 2011 13:22


Kluci a zkoušeli jste se zamyslet nad tím, že by vám do válce unikalo palivo a to se v ohřátem motoru odpařovalo a navýšil se tak tlak ve válci oproti normálu?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.10. 2011
Příspěvků: 1 | Témat: 0

11.10 2011 9:25


nazdar, mám podobný problém zo štartovaním na A8 V6 3.0TDI 171kW, menil som štartér (jazdený)a občas to pri štartovaní zaseklo a potom sa rozbehol až stým problémom že včera mi raz pretočilo a potom úplne zdechlo a už som to ani nevedel naštartovať a v ten deň som tri krát naštartoval a motor bol zohriaty, budú tam podobné problémy ako ste tu opisovali aj pri tomto modely alebo mám dať prekontrolovať ešte niečo iné, poradte ďakujem.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11626 | Témat: 103

20.10 2011 20:53


vmb - nerobi chlapik nahodou v Jablonovom?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 0

20.10 2011 21:44


Chlapi, v starteri to nie je!!!!! Mal som presne ten isty problem pri startovani za tepla a boli to vstreky!!! Stalo sa vlastne to, ze niektore vstreky prepustali naftu do spalovacieho priestoru a kedze je kvapalina nestlacitelna, starter pri startovani ma problem tuto naftu stlacit a preto sa zasekne, az kym niekde nepovoli niektory ventil. Tak som na odporucanie kamarata vymenil vsetky vstreky a problem je prec a aj auto ide omnoho lepsie. urcite to robia vstreky.
nahoru

sponzor





20.10 2011 21:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 15 | Témat: 2

21.10 2011 7:33


tomko222:
vmb - nerobi chlapik nahodou v Jablonovom?


Nie, je v BA.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2011
Příspěvků: 11 | Témat: 0

05.12 2011 21:02


Pozdravuje Vas mam a6 4F a ano mam ten isty problem ale vymenil som baterku ,starter ,kostriace kable a problem je stale a co je horsie brat siel do nemecka a dnes mi volal ze uz ani netukne. Zajtra by mal odtiahnut do servisu som zvedavy.....ale starter baterku a kostriace kable su vylucene......zaujimave je ze stale ked som sa v niecom sprtal tak cca 2dni to slo ok a potom bac a sme na zaciatku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2011
Příspěvků: 11 | Témat: 0

05.12 2011 21:03


dokonca som rozobral vsetky spojky od bat az po starter a nic .....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

06.12 2011 9:06


no jo ale spatne vstriky se prece projevuji jinak ne? kouri to po zastaveni apod.... ikdyz je pravda ze vstriky 4f trapi hodne, no bylo by dobre kdyby to nekdo vyresil, mne to dela taky obcas ne pravidelne ale uz snad od zacatku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2011
Příspěvků: 11 | Témat: 0

06.12 2011 21:44


tak dnes mu v audi povedali ze je to bateria cca dvotyzdnova a plus nejaky kabel medzi agregatom nie kostriaci ale plusovy a este nejaka riadiaca jednotka ku stratru oprava 850eur .....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

06.12 2011 21:53


no to jsem zvedav... pak dej vedet az mu to zacne delat zas
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.1. 2011
Příspěvků: 11 | Témat: 0

09.12 2011 21:37


tak po vymene vse ok zatim startuje bez akych kolvek problemov .....ale na zamyslenie ak mas automat a odide ti starter skoncil si neodides z miesta autom svojim
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

09.12 2011 22:11


a prosim te na fakture mas objednavaci cisla? bylo by super je sem hodit dikessss
nahoru

sponzor





09.12 2011 22:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

07.04 2012 16:54


Zdravim.Mam tiez ten problem.Ale mne to robi aj za studena.Starter je opraveny,baterka nabita.Slo to tak tyzden.Kamarat to mal tiez a vysvetloval mi to takto:po vypnuti motora este cez trisky pretecie nafta a ta zatazuje valec tak je tam vaha navyse tak ho starter nepretoci.Takze je to v triskach.Vymenil a ide to.neviem kolko ma on nabehanych ale je 200tis tak tie trisky uz asi maju narok na vymenu alebo aspon nadstavenie.Chystam sa ist to dat pozriet ale neviem co zisti na pocitaci ked to preteka po vypnuti motora.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

07.04 2012 21:06


stanoA6: pred tym nez by som investoval do vstrekov desiatky tisic (kedze sa nedaju repasovat) tak by som si kupil NOVU baterku (origo s predpisanou kapacitou), poriadne ocistil kontakty, dobil ju do plna a nechal nakodovat, mal som stejny problem ako je tu popisany a vse sa vyriesilo a zacalo to startovat bez mensieho problemu .Cez VASila sa samozrejme vstreky daju skontrolovat a to pri nastartovanom motore, zistia sa hodnoty ci su mimo toleranciu a uvidis ako natom si nicmenej so startom to nema nic spolocne
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14864 | Témat: 53

07.04 2012 21:13


stanoA6: Za 5 minut nebo hodinu tam nenatěče tolik nafty aby zaplnila spalovací prostor aby se motor šprajcoval.Navíc by to po každým startu a rozjezdu muselo hulit jako prase.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

07.04 2012 22:28


no kdyby nahodou tak mam sasu vstriku novych samozrejme na prodej..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

08.04 2012 10:16


chlapi a co taková ta základní věc co se jí říka kostra,je ok?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

09.04 2012 7:48


Ale proč to dělá jen když odstavím auto na řádově minuty? Mně to dělá taky. Loni nová baterie - stejná jako původní - 110Ah. Když už stojí auto například déle, jak 20 minut - vše je OK. Dříve mě zlobila kostra, tak se očistily kontakty, ale na tuhle závadu to nemělo vliv. Dělá to stále. Tak vážně nevím... Nerad bych zůstal někde viset, ale opravdu nevím, co s tím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

09.04 2012 22:12


ivoch:
Ale proč to dělá jen když odstavím auto na řádově minuty? Mně to dělá taky. Loni nová baterie - stejná jako původní - 110Ah. Když už stojí auto například déle, jak 20 minut - vše je OK. Dříve mě zlobila kostra, tak se očistily kontakty, ale na tuhle závadu to nemělo vliv. Dělá to stále. Tak vážně nevím... Nerad bych zůstal někde viset, ale opravdu nevím, co s tím


delalo mi to taky obcas a kaslal jsem na to az jsem jednou prijel vecer domu a rano nenastartoval...predtim jsem taky koupil novou baterku za palbu...a poridil novej starter a pocitak s tim ze je to startrem tak jsem ho aktivne rano vymenil sednul do auta a zase nic. ono totiž stačilo vyčistit oka na kostřícím kabelu prace na 15 min a ja se sral 3 hodiny se starterm...jinak kazdej kdo to neresi ma dalsi problem a to dobijeni...celou zimu jsem pouzival bufik a baterie se nikdy nestacila dobit...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

10.04 2012 6:11


kuba5582: U mě je též problém s dobíjením a v zimě s bufíkem - jezdím totiž krátký štreky - denně do 30km, takže v zimě se baterie nemá šanci nabít. Jinak jsem na autě čistil všechny kostřící body - u baterie kontakty, pod kapotou kontakty a i na altíku a startéru kontakty. Nepomohlo to....
nahoru

sponzor





10.04 2012 6:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

10.04 2012 20:41


Mal som plne dobitu bateriu a repasovany starter.Kable teiz boli cistene.Merani na PC vsetko ok.Ale mam este jeden problem vychadzuje mi poistku na Klakson.Tak DAM* to vsetko premerat,vyskusat trisky a potom ich az menit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

16.04 2012 14:44


No mě to dělá pořád. Mám už strach někde přijet na pár minut, že mi auto poté už nechytí. Moje nervy! A nikdo opravdu neví, čím to je. Každej říká něco jiného.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 1

14.05 2012 23:32


Zapomínáte jak chytala stodvacítka, když měla velký předstih? No a tady to může být hodně podobné. Teplý motor, palivo se odpařuje a při startu se vznítí dřív než je třeba:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 1

14.05 2012 23:35


A zase ty vstřiky Řešil jsem to už dvakrát a pokaždé to bylo vstřikama
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

15.05 2012 6:13


A to se musí vyměnit všech 6 vstřiků?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 1

15.05 2012 8:02


Asi nepotěším, audi doporučuje celou sadu a já bych doporučil také. Pokud s ní chceš ještě nějaký čas jezdit a nechceš ji prodat. Výměna docela snadná, je třeba přispůsobit IMA kódy, jen ta cena
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email