Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 17 kvě 2024
Celkem je zde 318 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: RenataAudi
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 448
Online návštěvníků
Návštěvníků: 316
Uživatelů: 2
Celkem: 318

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.4. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 2

17.04 2011 20:44


Prosím o pomoc, startování teplého motoru, občas se startér hned jakoby zasekne a pak začne teprve startovat. Řešil jsem to výměnou startéru, ale cca. po 1 měsíci se závada začíná projevovat znovu, sice v delším termínu chybnosti, ale přECI*. Mechanik na to řekl, že je to problém častý, zřejmě neřešitelný. Měl někdo podobný problém a lze to nějak vyřešit. Za studena se to nikdy nestalo, vždy po zahřátí motoru.Díky.
nahoru

sponzor





17.04 2011 20:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2011
Příspěvků: 86 | Témat: 15

18.04 2011 0:06


mě bylo řečeno že bud baterie odchází a nápor nezvládne a nebo elektrický svazek,což se prý párkrát řešilo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 0

18.04 2011 19:02


zdravim vas,
presne ten isty problem ako kavarnik mam aj ja uz dlhodobo. dal som uz dvakrat generalkovat starter,ale vzdy to po istej dobe zacne znova robit.
zaujimave je ze to robi iba pri zohriatom motore a to v rozmedzi asi 5 min. po vypnuti az 1 HOD*. a vzdy iba pri zohriatom motore.
takze baterka to urcite nie je nakolko aj pri -15 vonku cez zimu natocilo vzdy perfektne, a nasledne po riadnom zohriati motoru a kratkej prestavke to ako keby pri prvom otoceni startera stiahlo vsetku elektriku, nasledne sa starter roztoci a dostartuje uz v pohode.
na slovenskom fore sme to v novembri uz riesili asi traja s tym istym problemom ale vysledok ziadny.
takze prosim vas kto uz mal tento problem a podarilo sa mu ho vyriesit poradte.
caute
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.4. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 2

18.04 2011 20:14


Zatím děkuji, snad se podaří něco vymyslet. Díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

19.04 2011 10:25


mne to zacalo robit minuly rok ked som vymenil baterku (neorigo slabsia) pac ta stara zdechla a este stale sa mi ju nepodarilo hodit spet takze to zatial vidim na baterku pokial sa nepride na problem s niecim inym, zatial som to neriesil...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

19.04 2011 12:12


Resil jsem to pred mesicem. Baterko pred smrti. Staci se u mne zastavit,zmereni stavu aku trva chvilinku.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.04 2011 12:24


to chce udelat paralelni diagnostiku, tzn. vzit proudovou sondu (pozor, na vyssi proud, tzn. cca. 600A) a digitalni osciloskop a promerit proudovou a napeovou charakteristiku na 50 terminalu a svorce 30+ od baterie (na starteru, ne druhem koci u baterie)...zda-li drhnuti je na strane starteru, ci je problem pred na vedeni, ci ovladacim prvku - napr. na sloupku rizeni/spinacce ci jinde...

studeny motor musi pri startu prekonavat daleko vetsi odpor (a s tim spojeny vetsi proudovy odber), jako pri teplem startu (nekde mam grafy co jsem nameril, vecer je sem DAM*), baterie se mi nezda....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 0

19.04 2011 18:12


urcite to nie je baterka!
pretoze to robi iba vtedy ked je starter zohriaty salavym teplom od motora. znova pripomeniem ze to robi iba pri dobre zohriatom motore a to len v urcitom case chvilu po vypnuti motora az cca. 1 HOD* po vypnuti motora(zavisi to aj od vonkajsej teploty, ci je veterno apod.). celu zimu som startoval uplne v pohode cele minule leto som sa s tym trapil, a teraz ked sa oteplilo to tu mam zase. vymenil som uz aj cievku v starteri, puzdra, a vsetko co sa vymenit da. naposledy sme riesili ci nie je poskodena kruhovitost startera.
pri studenom motore vzdy startuje dobre je jedno kolko je vonku minus aj kolko startov po sebe urobim takze prosim vas baterku uz nespominajte.
lumpiq, ja nie som moc od elektriky takze nerozumiem dobre tomu co si napisal ale bol by som rad keby si to nejako vyskusal. ja nemam problem prist hocikam, som z piestan. inak riesili sme to uz aj na sk fore a cakal som ze v cz fore sa zapoji viac ludi co sa stym stretli. pretoza kto sa s tym nestretol tazko da nejake rady k veci, je to dost atypicky problem.
tu dolu prikladam link na temu z novembra 2010, a ako som uz vravel cez zimu to nerobilo az v takej miere tak sme to nejako pustili z hlavy.
dneska sa mi dokonca stalo ze po otoceni klucom otocil starter len pol otacky a zakusol sa, takze som musel druhy krat otacat klucom a uz natocil pekne.
diky za info caute
http://audi-klub.sk/audi-forum/a6/41015-zle-tartovanie
nahoru

sponzor





19.04 2011 18:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

20.04 2011 9:17


kamko: preco by to nemohla byt baterka? to ze je vonku zima alebo teplo nieje rozhodujuce ci dava baterka dostatocny okamzity prudovy vykon, to ze ma stale napetie nic nehovori, pred tym nez by som v aute cokolvek vymenil by som siel po baterke a po novej dobitej tak aby som eliminoval zaklad elektrickeho svazku. Netvrdim ze je to baterka ale urcite by som to nevylucoval, mne to robi nahodne (zatial som nepozoroval pravidelnost), niekedy po 10km, niekedy ked je zohriaty ale je pravda ze nikdy za studena, nicmenej tak isto som nepozoroval problem po 100-200km suvislej jazdy a opetovnom nastartovani...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.04 2011 10:01


kukynas:
kamko: preco by to nemohla byt baterka? to ze je vonku zima alebo teplo nieje rozhodujuce ci dava baterka dostatocny okamzity prudovy vykon, to ze ma stale napetie nic nehovori, pred tym nez by som v aute cokolvek vymenil by som siel po baterke a po novej dobitej tak aby som eliminoval zaklad elektrickeho svazku. Netvrdim ze je to baterka ale urcite by som to nevylucoval, mne to robi nahodne (zatial som nepozoroval pravidelnost), niekedy po 10km, niekedy ked je zohriaty ale je pravda ze nikdy za studena, nicmenej tak isto som nepozoroval problem po 100-200km suvislej jazdy a opetovnom nastartovani...


uvadim na pravou miru, neb jsem to napsal trochu nesrozumitelne: protoze studenej motor klade starteru daleko vetsi odpor, jako zahraty motor...a tim by mel byt za studena i vetsi odber proudu, jinaci proudova charakteristika...

naproti tomu ma ale vetsi kompresni tlaky za tepla, protoze ma mensi vuli mezi stenou pistu a valce (vetsi komprese = lepsi podminky pro start)..

dovedu si predstavit nejakou anomalii typu prechodak, ze to za studena nedela a za tepla ano, ale to by podle me nesouviselo s baterii...spis to tipuji na uzasny sloupek rizeni/spinacku u 4F, ktery velmi casto odchazi...
Naposledy upravil Lumpiq dne 20.04 2011 12:18, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

20.04 2011 10:01


zkus mi zavolat, neco vymyslime, aby jsi nemusel sem...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

21.04 2011 20:34


na prave strane pred spolujezdcem v motorovem prostoru je kostrici kabel motoru a ten se casto zoxiduje a je tam prechodovy odpor-TADY JE PROBLEM-mam touarega 3,0 TDI* a audi a6 3,0 TDI* a u obou aut se mi to stalo,po ocisteni mam pokoj.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 0

22.04 2011 7:39


dakujem za odpovede,
moj brat ma tiez touarega 3,0tdi a startuje pekne (nie ako ja - ked je studeny zahrkaju trocha hydrostely a ked je teply tak zase sa prikusne tento starter).
po sviatkoch skusim ten kabel, a ked nepomoze ozvem sa lumpiqovi.
prijemne sviatky
caute
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 0

26.04 2011 15:44


caute
kuba5582 prosim ta, je to ten kabel, ktory je akoby nad prednym pravym tlmicom, lahko pristupny zhora na kluc c 10?
je tam akoby ukostreny nejaky kabel na konci s ockom.
diky za odpoved
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.3. 2010
Příspěvků: 246 | Témat: 3

26.04 2011 22:17


kamko:
caute
kuba5582 prosim ta, je to ten kabel, ktory je akoby nad prednym pravym tlmicom, lahko pristupny zhora na kluc c 10?
je tam akoby ukostreny nejaky kabel na konci s ockom.
diky za odpoved



jojo je to kabel mezi blokem motoru a nosníkem Karoserie*
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.04 2011 23:17


zkontroluj oba, jak kostru, tak 30 terminal od baterie
nahoru

sponzor





26.04 2011 23:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 0

27.04 2011 13:39


lumpiq,
prosim ta kde je 30 terminal od baterie
diky za odpoved
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2011
Příspěvků: 86 | Témat: 15

27.04 2011 20:13


to je ten u tlumiče,pod tím červeným plastovým krytem na kterém je nakresleno +
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.04 2011 18:21


No ja by som asi odmeral štartovací prúd a zistil či sa kusne štartér,prípadne motor,alebo len tenštartér prestane točiť ak si to už skúšal tak sorry nečítal som to všetko....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 0

02.05 2011 15:18


caute,
chlapi tak prosim vas este raz.
jeden kablik na kluc c 10 je pri tlmici na spolujazdcovej strane pristupny lahko z vrchu na kluc c.10 - je to terminal 30 od baterie alebo to ukostrenie motora?
ak je to terminal 30, kde je potom to ukostrenie motora a ako ho spoznam? (ako sa k nemu dostanem?)
dik za odpoved
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

02.05 2011 17:48


Dole vedle alternátoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.4. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 2

10.05 2011 15:02


Tak vám děkuji za rady, od té doby co jsem nechal očistit kostřící kabely, závada se zatím neprojevila. Díky!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

10.05 2011 21:47


no kluci nevim cim to je ale prectu si na foru o nejakem problemu a do tydne to mam taky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 0

10.05 2011 22:02


kavarnik, prosim ta mozes mi presnejsie opisat ktore kable si ocistil a kde presne sa nachadzaju.
diky vopred za obsiahlejsie info.
ahoj
nahoru

sponzor





10.05 2011 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

11.05 2011 8:12


ja když mel tenhle problem na svoji C5 tak sem mel kostru mezi motorem a nosnikem KO.presne když byl studenej motor startovalo to jak vino.nekam sem prijel a už sem neodjel."bohužel zrovna poprve to byl pohřeb. občas jakože budík pri startu šel uplne dolu hned po otočení.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.05 2011 10:51


myslel jsem si, ze to bude prechodak...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

17.05 2011 13:25


kurva, sakra, do prdele, uz sa to serie aj mne, to je zase vysierka totok, dnes to skusim vycistit chjooo...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2010
Příspěvků: 299 | Témat: 28

18.05 2011 6:14


kukynas: A co ti to dělá?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

18.05 2011 13:40


ivoch: to stejne co ostatnym, pri zohriatom motore mi to sptane startuje, ako keby to ten starter nedokazal utiahnut, za studena na blink...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.4. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 2

20.05 2011 10:02


Zdravím všechny, zakřikl jsem to. Dělá to zas!! Nechápu to. Zřejmě to bude pořád dělat a to jsem provedl výměnu startéru (úplně novej!) a očištění všech kabelů co snad existují.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email