Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 892 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 888
Uživatelů: 4
Celkem: 892

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

14.04 2011 12:24


Neví někdo jak nakódovat novou avšak neoriginální baterii kde jsou jiné hodnoty oproti originálu? Přes regulaci baterie a kódování jde jen originál kde jsou hodnoty baterie už dané.
nahoru

sponzor





14.04 2011 12:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

06.01 2015 22:48


Obnovim tohle tema trochu. Ceka me nova autobaterie v A8 D3. Moje otazka zni. Jakou? Musi byt original od Audi? Nebo proste staci nejaka silnejsi, jako je 110Ah a trebas 920A startovaci proud?
Ted tam mam Bosch S5, ale hlasi mi to slabou baterii, tak ji chci vymenit zavcasu nez se to posere uplne.
Ikdyz drzi cca 12,1V tak nvm no.
Asi v jinem aute bude behat jeste asi dlouho ze?
Potom jak to nakodovat? Urcite to nekdo resil. Udajne s neorigo baterii jsou problemy, je to mozne?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

06.01 2015 23:16


urcite bych tam dal Vartu H3 100 AH 830 Startovaci proud cena 3500 +- a neni problem s nakodovanim pres VAG

VARTA SILVER DYNAMIC – NEJVYŠŠÍ VÝKON PRO NEJVYŠŠÍ POŽADAVKY.

Top produkt tria dynamic přivádí k údivu svými vnitřními hodnotami: spolehlivé napájení i přinadprůměrném množství spotřebičů, výjimečně vysoký výkon při startu za studena i za extrémních podmínek a maximální rezervy kapacity. Tento výrobek nasazuje laťku, která přesahuje dokonce požadavky mezinárodních výrobců automobilů.

VÝHODY SILVER dynamic:

Pro vozidla s obzvláště vysokými požadavky na výkon
Ideální při mnoha elektrických spotřebičích
High-End produkt na trhu
Optimální pro dieselové motory
Delší životnost díky PowerFrame

PARAMETRY

katalogové číslo : 600 402 083 316 2

Napětí (V): 12

kapacita (Ah): 100

startovací proud v EN (A): 830

délka (mm) : 353
šířka (mm) : 175
výška (mm) : 190
umístění + kontaktu : vpravo
typ kontaktů: 1, ( + průměr 19,5mm; - průměr 17,9mm)
spodní uchycení: B13 (výška lišty 10,5mm)
hmotnost (kg): 21,92
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

06.01 2015 23:18


z moji zkusenosti je uplne jedno, co tam mas za typ baterie...on si tu wear krivku stejne sam pregeneruje..aspon co sem u lidi videl, co meli za ruzne kombinace a nebyl problem...

takze stejne spise jde jen o zmenu serioveho cisla, ktere resetne wear krivku,,,

jestli kecam, at me nekdo opravi bo se propadnu do zapadniho nemecka!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 27.2. 2009
Příspěvků: 720 | Témat: 2

06.01 2015 23:27


jj jak píše Lumpiq: je to celkem putna. Důležitý je zresetovat jednotku kodovaním. Já tam dával Vartu Silver Dynamic 110Ah, 12V, I1. Je to něco podobného jako origo. A Varta je tam i na výběr při kodování.
Menší kapacitu bych ale určitě nedával.
nahoru

AK senior
AK senior

Žena
Registrace: 25.12. 2010
Příspěvků: 1882 | Témat: 8

06.01 2015 23:36


Tak to je přesně ta baterka se kterou teď jezdím i bez nakódování,páč inženýři z varty neřekli inženýrům z audi,že přidají o číslo víc do sériového čísla
Jak píše Lump,auto si to pořešilo vlastně samo....


Lumpiq: Taky bys měl občas zalhát,v západním německu by ti bylo líp jak v nemocnici
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

06.01 2015 23:57


Ok a pri vymene jsem cetl ze by to melo byt na zaloznim zdroji.
Coz je zajimave, kam ho prdnout. Mam trebas nejakou 70Ah baterku. Ale kam sni kdyz tu puvodni budu vyndavat a davat tam novou, tak ty konktakty budu potrebovat volne. Je na to nejaky spesl postup kam to pichnout abych nicemu neublizil? Myslim tim RJ
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

07.01 2015 0:02


d3 nema zalohovaci terminaly narozdil od A6
nahoru

sponzor





07.01 2015 0:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

07.01 2015 0:05


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


mrkni na tohle hlavne nepouzivejte transformatorovou nabijecku ale spise udrzovaci a inteligentni at neodpalite jednotky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

07.01 2015 21:21


Ahoj jsem nováček podědil jsem Audi A8 3.0benzin rv:2003 a svítí mi tam kontrolka baterie ale jen občas když hodně jezdim tak ne ale třeba rano při startu ano ale je to jak kdy nemúžete nikdo prosím poradit je to první zkušenost s A8 dikes
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.01 2015 2:13


muzu, dej tam novou baterii, nakoduj a jezdi,,,
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

08.01 2015 20:47


mužu dat jakoukoliv bat a nevim kdo akde mi ji nakodujou
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.1. 2015
Příspěvků: 17 | Témat: 3

19.10 2015 19:12


Taky opraším toto vlakno.

Resim ted baterku A8 3.0 TDI* 2006, potrebuju 110ah 920a varta nebo bosch mam vyhlidnuto. Cenove 3400 kc. Jenze kodovani.

Volal jsem, jestli me to nakodujou audi primo (nezavisle 2 pro jistotu) a bylo me receno, ze pokud nebude primo origo baterka nepujde pak nakodovat, ze oni je maji uz z vyroby prednastaveny a musi mit DIN.(nejak tak me to rikali) Kodovani se dela aby pracovala na 100% a sladila s jednotkou, pokud se to neudela hodnoty si zapamatuje z vybite a bude fungovat treba na 60% a dela to pak neplechu.

Tak jsem volal neautorizovany autoservis co ale dela jen audi a tam me rekl: Driv jsem taky kupoval nahrazky, ale potvrdil me to co audi a ze uz kupuje jen origo a ma klid. Ze ta baterka odchazi treba za 2 roky je po ni.

Tak ja nevim, pochopil jsem kodovani nutnost. cena v audi 8000 vcetne nakodovani a vymeny. prace na hodinu, rikali.

Zkusenosti?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

20.10 2015 8:49


kup normalni tu co mas vyhlidlou zmen vyrobni cislo ve vagu pri kodovani tim si resetne krivka nabijeni a valis dal no problem
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

14.11 2016 15:46


Tato moze byt so D3 3.0TDI Q, 171kW? Staci cez VCDS potom zmenit kod baterie a hotovo? Kde je vlastne na D3 bateria, je vzadu v kufri pri kolese ako mala A6 alebo je v kufri v pravej casti za tapacirom?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

14.11 2016 16:26


Když chce člověk nějaký smysluplný info připadá si jako vyvrhel, ne-li rovnou Snowden... A to nemusí jít ani o kódování, u některejch baterek/výrobců je téměř nemožný zjistit třeba i to, jak značej, kdy byla baterka vyrobená a složení toho kódu baterie je taky pro normálního smrtelníka (často i autorizák/jeho zaměstnance) "tabu" nebo aspoň velká neznámá, jak je patrný už z předchozích příspěvků...
Tj. v podstatě má Lumpiq pravdu, ale zas tak jednoduchý to taky imho nebude, protože mam za to, že v tom kódu/čísle baterie je "zakódovaná" i kapacita (a možná i další údaje o tý konkr.aku), která se může lišit i v rámci jednoho modelu dle výbav,ap. .
Takže bych to nebral zas tak, že je možný tam zadat cokoliv, běžná praxe je změna poslední číslice (za předpokladu, že nová bat.má stejný/srovnatelný parametry jako ta původní) ... Nepočítam, že ta regulace aku bude tak propracovaná jako ty "gas gauge" obvody např. pro Li-ionky (kde se počítá často i "tepelný opotřebení" a i další parametry krom počtu nabíjecích cyklů ovlivňující její opotřebení...), ale i tak nepůjde "jen" o wear level ...

Btw. taky by mě zajímalo co a jak dlouho si pamatuje ta regulace baterie, tj. jestli vnímá odlišně to, když se baterka "jen" nabije "jak se to nemá dělat" (tj. přes póly a tudíž už ta jednotka počítá se špatnejma hodnotama nabití) bez odpojení a s odpojením ... (protože krom kódu, ev.pamětí rádia a vyhnutí se "základním" věcem jako autoscan/výmaz chyb a naučení snímače úhlu volantu mi uniká smysl udržování napájecího napětí při výměně...)
nahoru

sponzor





14.11 2016 16:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

14.11 2016 16:29


V pravo za tapacirom. Akoze to ty nevies? Ved vies o autach viac ako ja o zenach, a to som odbornik, exmanzelka by potvrdila
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

14.11 2016 18:28


Dakujem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2016
Příspěvků: 105 | Témat: 15

15.11 2016 8:57


Hele. Měnil jsem baterku bez překonávání . Takže jsem teď podle tohohle článku šel a změnil číslo o 1. No a napsalo mi to chybu že kód jako není akceptovaný a teď mi nefunguje merak na MMI* a diagnostika hlásí chybu regulace napětí. Pěkně .
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

15.11 2016 10:12


S tim jsem se setkal ve dvou případech - když se to dělalo před výmazem chyb a když se to dělalo klonem ... Jinak mi to tenhle postup vždycky vzalo ... takže tam zůstalo to původní kódování? A co hlásilo za důvod nepřijetí? (mimo rozsah,...?)
Jo a je pravda, že u osmy jsem se setkal s tim, že po odpojení baterky bylo potřeba znova nakonfigurovat (kódování + adaptace) mmičko, kde zmizel i podvozek a další nastavení ... (takže určitě to z mmička zmizlo až po tom neúspěchu s kódováním??)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

15.11 2016 12:19


To kódování se tu moc rozebírá. nač zbytečně kodovat a rejpat do toho?
Pokud je vyměněn stejný akumulátor (stejná kapacita a startovací proud), nic se kodovat nemusí.
Prostě vymontovat, namontovat hned nový akumulátor. Max se rozsvítí ESP*. Stačí jen popojet pár metrů a zhasne
Vše funguje jako postaru, i stav aku v MMI* to ukazuje-a to funkčně-vyukoušeno. A nevím, jestli to byla náhoda, ale dokonce zůstalo uloženo i moje nastavení
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.6. 2011
Příspěvků: 656 | Témat: 26

15.11 2016 13:29


SUP1: jenže tvoje stará baterka rozhodně nemá stejnou kapacitu jako ta nová, dělá si to křivku podle toho jak baterka stárne a zmenšuje se jí kapacita, tím kodovaním musíš tomu rict, ze baterka je nova a tudiz muze vyuzit celou jeji kapacitu a pocitat si novou krivku snizovani kapacity.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

15.11 2016 13:43


SUP1: Do roka kupujes novou baterku
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

15.11 2016 13:48


Kodovat sa to musi Vaginou? Kamarat ma nejaku DELPHI, pojde to aj tym?
nahoru

sponzor





15.11 2016 13:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

15.11 2016 18:37


No právě že už ji tam rok mám a dalších několik let ještě mít budu. Vcelku jednoduše stačí změřit akumulátor zátěžákem...
Krivku? Děláte z toho zbytečnou vědu a přitom ten systém je vcelku velice jednoduchý. Zapomeňte na křivky, to jsou akorát zbytečný audiňácký hantýrky. Když už chcete používat správné pojmy,tak baterka=přístroj na svícení. V autě je pouze a jen akumulátor (jen tak na okraj). A i kdyby měla jednotka vyhodnocovat nějakou křivku, tak ji bude vyhodnocovat z nějakých aktuálních dat podle úbytku napájecího napětí, ev.proudového odběru. Nikoli podle toho, jak se postupně dlouhodobě po několik let vybíjela. To by pomalu musel řídit počítač, pamatující si dlouhodobou historii, pravidelně monitorující aktuální kapacitu, přičemž by k jednotce musel být napojen zátěžový tester (samozřejme s mikroprocesorem, aby mohl posílat nějaké jedničky a nuly do jednotky). Ve skutečnosti je to tak, že je v jednotce nastavena nějaká kritická hranice napětí, po jejímž překročení, resp.podlezením se odpojí přídavné spotřebiče (např.el.víko kufru, nebo právě MMI*). A to za účelem dostatečné kapacity na nastartování-to je vlastně její účel a nic složitého a jiného v tom nehledat, natož nějaké parametry křivky. Ukazatel stavu akumulátoru v MMI* je vlastně ampérmetr napojený na nějaký konstatní odpor.(čím více je vybitý akumulátor, tím více proudu musí dodat alternátor,tím méně % ukazuje - oproti tomu když je akumulátor nabitý, tím menším proudem musí alternátor dobíjet=100%) Nic víc a žádná věda a nic víc v tom nehledat
Naposledy upravil SUP1 dne 15.11 2016 18:56, celkově upraveno 3 krát. (15% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

15.11 2016 18:41


To xark: Pokud myslíš Delphi DS150, tak to neumí. Není moc vhodná na kódování čehokoli. K Audině ji používám jen okrajově a lepší je VAGína
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

15.11 2016 18:59


P.S. platí i pro Q7 - taktéž žádné zbytečné hrabání do jednotky VAGínou. Prostě vyměnit akumulátor za stejný a je to (stejná kapacita Ah i stejný startovací proud A)
Vyzkoušeno dlouhodobě
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.3. 2009
Příspěvků: 983 | Témat: 37

15.11 2016 19:42


Dakujem, musim najst niekoho s VAGinou v okoli prievidze kto sa nebude bat ju za miernu uplatu pouzit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

15.11 2016 19:49


Pokud Ti jde o výměnu akumulátoru, není potřeba
Kup stejný, vyměň a jezdi
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 898 | Témat: 32

15.11 2016 23:37


SUP1 (15.11 2016 18:37) orig :
... Ukazatel stavu akumulátoru v MMI* je vlastně ampérmetr napojený na nějaký konstatní odpor. ...


Cooo???
(myslíš to možná dobře, ale i tak se pleteš - zkus si dát připojenou baterku na externí nabíječku - přímo na póly a mít zapnutý nějaký spotřebiče a za chvíli ti ten hooodně orientační ukazatel bude hlásit vybitou baterku bez ohledu na její skutečnej stav/nabití ... edit: nebral bych to úplně jako doporučení, i "správně"/přes kostřící bod se má s připojenou baterkou nabíjet s vypnutym zapalováním, ale kdybyste někdo chtěl vyzkoušet, jestli je tam nějaká "kontrola" tý indukce/zpětná vazba např.aspoň dle toho akt.napětí a jestli/jak si to vlastně ta jednotka/ty jednotky poberou, možná to budou užitečný informace na vlastní riziko )

Když chceš nazývat věci pravými jmény, tak ten jak ty řikáš "počítač" (jednotka regulace baterie aneb obvod typu "gas gauge") má dneska i každá kvalitnější baterka v mobilu ... a koukal jsem, že některý systémy i v autech/ u aku zohledňujou teplotu (a i když zrovna tyhle, co tu řešíme, třeba ne, tak minimálně maj nějaký info o typu/konstrukci aku a jeho stárnutí/ztrátě kapacity) ... Jak píšu, dělaj se kolem toho tajnosti jak kolem hradu v Karpatech, takže ti těžko budu vyvracet něco konkrétnějšího, ale ta jednotka si nemusí pamatovat žádnou historii, ale nějakym způsobem to to stárnutí/ztrátu kapacity buď vyhodnocuje/počítá nebo má prostě "nastavenou" podle urč.parametrů (a nevim, jak přesně je to s její pamětí - což jsem tu "nakousával" k debatě, ale...) a to, že ti vypíná určitý spotřebiče/jednotky, když si "myslí", že je baterka vybitější, je jedna stránka věci, další je ta, že když tam "jednoduše" dáš novou baterku bez nakódování, tak ti jí zkrátka nebude dobíjet do plna (ta regulace baterie je tam i z důvodu, aby se nepřebíjela/"nevařila" a zbytečně nehřála) a tim pádem prostě vydrží kratší dobu, tečka. Kdyby to bylo jak píšeš (tj. vyměň a jezdi), tak by celá regulace baterie trošku postrádala smysl...
Naposledy upravil FandaTDI dne 16.11 2016 2:36, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email