Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 1073 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Corn
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1070
Uživatelů: 3
Celkem: 1073

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

21.02 2008 7:59


Jo a k té lamele, jen jsem tak nakoukl na www.brzdy.cz a našel tady tuhle lamelu http://www.brzdy.cz/eshop/tuning_komplet/katalog_t [zkrácená url]

Ten průměr by docela sednul alespoň na to moje Q, sice ta cena je dost vysoká, ale možná by to stálo za to. Snad ten tisícihran bude sedět.
nahoru

sponzor





21.02 2008 7:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

21.02 2008 15:20


Ahoj Mirku. Vidím, že soupis prací máme zhruba stejný, že ty mi čteš z diáře?
Už se usazují dveře, pak s tím odjedu do garáže, kde to celé teprve začne...

K té spojce. To není špatná cena, jen bych volil původní lamelu s tím, že tam tu vrstvu nalepí, ať se nemusí zkoušet, jestli pasuje, nebo ne. Já se budu držet 240-ky a na převodovku zatím kašlu, protože počítám s jejím brzkým koncem. Za to se vysypu do motoru a podvozku. Testování začnu se sériovým podvozkem z CQ 20v, který je tužší jak z A90Q, ale měl by být už osazen Powerflexy. Pak jen pera a tlumiče a je to. Nebudu prozatím pokoušet ani ostrou vačku, bohatě postačí můj Kompresní poměr* a KKK 26 s upravenou pružinou regulace.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

21.02 2008 16:24


Asi se na to brzo vrhnu, protože mně taky trochu tlačí technická. Vím, že bych s aktuálním stavem káry neprošel
A na tom diáři máš zapnuté sdílení tak se nediv
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

16.09 2008 14:56


Informace o postupu prací na A80 Q r.v. 1984 :
- výměna všech simerinků na zadní rozvodovce. Sehnat simerink na levé straně už bohužel nejde a simerinky v této velikosti jsou jen po 5mm tkaže 120, 125, 130 atd. Původní rozměr 122mm, chacha, neexistuje. Po vyfrézování těla lože diferenciálu na 125 mm už nebyl problém sim umístit i když stírací hrana původního sim byla mimo obal simerinku ( no co Vám budu povídat )
- ložisko kardanu se nikdy jako náhradní díl nevyrábělo ( v Audi si prý můžu nechat objednat celý Kardan* ), takže po hledání adekvátní náhrady padla volba na ložisko z BMW 318. Po drobných úpravám rozteče šroubů pro uchycení tam padne.
- napravnice, ramena a stabilizátor jsou v černém komaxitu
- všechni silentbloky byly vyměněny, tj nápravnice, ramena, držáky převodovky a zadní rozvodovky
- gumové přední uložení stabilizátoru se mi také nepodařilo sehnat jen průměr 190mm. quattro* má průměr stabilizátoru 250mm a zvětšit otvor do pryže od FEBI je sakra problém Sadu tyček stabilizátoru od Meyle se mi sehnat podařilo, ale tyčky jsem musel použít původní, protože jsou jiné než na podvozku např. A90 z roku 87 ( i když na první pohled vypadají stejně ).
- záchranné práce na spodku karosérie, značný stupeň koroze, ale tím se budu více zabývat až budou složeny transmise a bude jistota, že to pojede

dallší předpokládané kroky:
- repas zadních třmenů - původní totálky budou nahrazeny třmeny z Passatu B4, trochu tam bude problém s lanovody ručky, ale to se zvládne
- úprava zadních pružin
- výměna tlumičů za KONI Sport
- výměna předních třmenů brzd

To je zatím vše. Nějaké foto je umístěné v galerii :
http://audiklub.cz/galerie&file=thumbnails&album=211
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

16.09 2008 23:57


Sakra chlape, ty se vyloženě nudíš
Ale moc ti fandím a držím palce, ať se ti daří dále.
Mě se malinko změnili priority, tak teď řeším mnohem podstatnější věci, ale přijde čas a pustím se do toho...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

17.09 2008 21:19


Nenudím se. To dělám jen ve volných chvílích a je jich sakra málo... No jak píšeš, vždycky se najde něco co je důležitější než stará rezavá kára
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

17.09 2008 23:36


mira: Prosím tě, co to je ten volný čas? Hledal jsem to ve slovníku cizích pojmů a nic...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

30.10 2008 21:21


Tak jsem s tím zase pohnul. Po několika měsících opustila i garáž Tak jsem alespoň telefonem blejsknul :

Odkaz do galerie
nahoru

sponzor





30.10 2008 21:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

30.10 2008 21:33


pekna holka, gratuluju at ti dela radost
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

30.10 2008 21:36


Momentálně je zase trochu rozložená, ale už to není na dlouho. Repase předních tyček řízení, výměna předních tlumičů a pak půjde na geometrii. Tím bude akce "podvozek" ukončena.

Stručné shrnutí - předpokládané kroky se podařily

- Kardan* se podařilo složit, ložisko kardanu z BMW funguje skvělě

- repas zadních třmenů - původní totálky byly nahrazeny třmeny z Passatu B4 + lanovody ze stejného auta. Bylo to trochu čarování, protože jsou třmeny na opačné straně než u předokoly, takže prohození pravý za levý a naopak.

- úprava zadních pružin - konečně si to auto trochu sedlo

- výměna tlumičů za KONI Sport - přední i zadní s nastavitelnou tuhostí

- výměna předních třmenů brzd + nové kotouče (na autě byly klasicky kotouče z B3 tlouštka 22mm a s jiným ET a vypodložené uchycení třmenů - grrr ) - za toto bych trestal smrtí...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

30.10 2008 22:48


Nádhera. Jenom fakt nechápu, kdy to děláš. Neposíláš za sebe do práce nějakýho důchodce?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

31.10 2008 16:18


Apsv: Důchodce ... tak to mně ještě nenapadlo. Zatím tak posílám svojeho psa. Zaměstnavatel prý už začíná něco tušit, říkal křeček od kolegy, tak se tam budu muset někdy ukázat
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

31.10 2008 16:30


nadhera ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 22.3. 2008
Příspěvků: 2448 | Témat: 40

31.10 2008 16:56


JJ kdo si hraje nezlobi a ty z toho zacinas mit nadhernou karu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

01.11 2008 8:48


mira: Už se to rýsuje do těch správných tvarů. Držím palce
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

07.11 2008 11:46


A MC nemá kované písty a ojnice a klikovku?Vždyť je to Turbo* motor.Tady musí být aspoň klikovka kovaná.
Sniper:jeden komplet motor KG se mi doma válí.No komplet,nemá jen volnoběžný ventil a domeček na gufero ke klikovce,který si vzal kamoš na pasata a já si vzal pružinu z westgate.Jinak vše
nahoru

sponzor





07.11 2008 11:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

08.11 2008 14:09


sniper:
Turbomotorů je celá řADA*. Vyvaroval bych se starým verzím o objemu 2144 ccm a věnoval se pouze objemům 2226 a to 10v. Na 1B a 2B můžeme zapomenout, WR a MB je v URku, takže nám zbývá nejdostupnější MC.
Mám sice v plánu, že si postavím motor podle sebe, ale to ještě nevím, jestli to půjde tak, jak chci.

Jestli seženeš MC, tak určitě ho zrepasuj, ono vydané investice se ti vrátí, pak stačí v řj vyměnit MAP senzor, zvednout plnící tlak turba na 1,9 baru a 225 koní máš doma!!


Hele jen sem se chtěl zeptat,jestli náhodou nevíš když otom píšeš,kde by se dal sehnat ten map senzor druhej,předpokládám že je to čipešek na jednotku.Ten MAP je jenom změna tlakových a benzínovíchj poměrů ne?Já mám překlenutý čerpadlo benzínu tak,že když otočím klíčem tak už mi to tlačí benál,tak sem zkusil dát pružinu z KG a ještě ji na tvrdo dotáhnout a auto mi ukazovalo tlak 2,5bar a zátah byl teda nehoráznej.Nebo ten MAP udělá i ještě něco jinýho?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

08.11 2008 14:18


ahoj koukam ze tady ma konecne aspon nekdo podobny umysly jako my..
mame audi 90 (91) 2,3 quattro* 10V.. prez zimu mame v planu osadit ji turbem z nove supry BiTurbo* hlavne kvuli brzskemu nastupu.. aby se nemuselo resit vstrikovani (momentalne je to tam dost blby- vahou pocinaje a kontinuelnim vstrikem konce..) cele vstrikovani se predela- da se nove zavodni cerpadlo, chladice paliva, cca 550ccm vstriky ovladane piggy jednotkou s vlastnim programem, dale k tomu nakej ten map senzor a o2 wideband plus nejaky iat atd. kvuli rizeni motoru, jeste nevime jestli tam teda dame tu piggy jednotku od greddy a nebo celou programovatelnou ridici jednotku od haltech.. momentalne sme ve fazi renovace motoru a objednavani dílů.. tady par fotek prikladam

Náhled, klikni pro zvětšení.



nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

11.11 2008 19:44


Takže další pokrok ... tak dlouho jsem odvzdušňoval brzdy, až jsem prošlápl brzdový válec Takže měním starý typ válce za nový 7/84< včetně posilovače. Když už tak už ... už to mám venku a jak jsem tam tak koukal na to řízení, které je teď tak pěkně přístupné, říkám si, že bych si už mohl vyměnit řízení za servo-řízení Je to hnus, pořád je co vylepšovat ... nejspíš to nikdy neskončí.

tsin: jj, Turbo*-build se už pomalu blíží. První EVO plánuju s K-Jetem, další by už mělo být sequenční vstřik plně programovatelný. Už mám dlouho řídící jednotku vyhlídnutnou, jen si musím ještě trochu našetřit...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

11.11 2008 20:15


Ty woe, tenhle topic mi nějak unikl. To je paráda! Jakožto dřevák s volšovejma rukama obdivuju takový nadšence jako jste vy. Super.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

11.11 2008 22:01


mira:
Takže další pokrok ... tak dlouho jsem odvzdušňoval brzdy, až jsem prošlápl brzdový válec Takže měním starý typ válce za nový 7/84< včetně posilovače. Když už tak už ... už to mám venku a jak jsem tam tak koukal na to řízení, které je teď tak pěkně přístupné, říkám si, že bych si už mohl vyměnit řízení za servo-řízení Je to hnus, pořád je co vylepšovat ... nejspíš to nikdy neskončí.

tsin: jj, Turbo*-build se už pomalu blíží. První EVO plánuju s K-Jetem, další by už mělo být sequenční vstřik plně programovatelný. Už mám dlouho řídící jednotku vyhlídnutnou, jen si musím ještě trochu našetřit...


ty kraso, mas zajimavy plany, drzim palce aby to vyslo a pak mi ji ukazes na zivo , doufam
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

15.11 2008 9:08


Mě se to už taky blíží. Pokud vše klapne, začnou pokusy na jaře. Zatím neprozradím více. Až to pojede, představím

Miro To mě se stalo taky na A 200TQ, nakonec to skončilo generálkou brzd...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

15.11 2008 10:13


mira a jakou SA ECU* budes davat?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

15.11 2008 20:32


fobik: Konkrétně bych šel do této jednotky :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nejlepší by asi byl komplet určený přímo pro R5 10v :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


sniper: Generálka brzd už v podstatě proběHLA*, jen jsem si myslel, že to válec vydrží a nevydržel. Pořád jsem si myslel, že je vadný ten omezovač brzdného tlaku, ale vypadá to, že je v pořádku, doufám. Snad neodejde, jak to dám znova do kupy ... to by mně už asi naštvalo
nahoru

sponzor





15.11 2008 20:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

16.11 2008 10:09


tak ten komplet vypada peknejc ze jo miro.Nepremyslel si o Megasquirtu neno AEM EMS* a nebo haltechu?Nevim jak to je s feedbackem na tuhle ECU* , preci jen vyse zminene ECU* maj dobrou podporu/odezvu uzivatelu.
Jinak co sem se dival tak taky premyslim ze tam od nich neco objednam

a to svicky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


jinak ta ECU* cos posilal (ta druha) tak vidim ze sedi i na 20v
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

16.11 2008 22:51


Hmm,taky bych šel do te druhe jednotky,je k tomu už všechno, i ta posr.. lišta na vstřiky a to i se vstřikama.Ta sada vypadá moc pěkně.Tu si asi taky kupim:).Kuna ze tam maji,ale dobré veci na té stránce.mno
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

17.11 2008 21:18


Diablo_666: jj, je to můj "home page" o jiné jednotce ani neuvažuju vzhledem k tomu, že mají bohaté zkušenosti s R5.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

17.11 2008 21:25


mira: nikde jsem nenasel jaky motor jsi dal do sveho kotatka
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

17.11 2008 22:27


Miro, jakej máš omezovač brzdného tlaku? Stejný, jako na CQ, nebo západoněmečtí soudruzi vymysleli ještě další variaci?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

18.11 2008 21:43


adelka84: Je tam pořád sériový 2.0 JS R5 85kW. Upgrade motoru je poslední štace

Apsv: Je stejný jako CQ, takový ten zmetek pověšený na posilovači. Podle tlaku brzdného účinku na pravém předním kole je řízen tlak v okruhu zadních brzd.

Dneska jsem začal s instalací posilovače řízení, sakr už jsem zapomněl jaká je to drbačka to tam nacpat Ale zítra to už dokončím a konečně tam budu moct nainstalovat nějaký menší volant. To kormidlo mně už nabavilo...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email