Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 1132 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Corn
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1129
Uživatelů: 3
Celkem: 1132

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2007
Příspěvků: 491 | Témat: 7

06.01 2008 17:05


sniper:
Hehe, já mám totiž pocit, že ses mě už na to ptal protože poslední dobou jsem to psal snad 5x

Miro Koukám, že jsi to už rozchodil


Přímý odkaz na youtube video



Ten starý střep by dal i 2.5 TDI*
nahoru

sponzor





06.01 2008 17:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 17:06


A to hned několikrát, ten starý střep má přes 500 koní
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2007
Příspěvků: 491 | Témat: 7

06.01 2008 17:09


sniper:
A to hned několikrát, ten starý střep má přes 500 koní




Pavle víš koho jsem citoval.To není z mé hlavy
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 17:13


NEE
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 17:47


Pohled na originál


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

06.01 2008 18:21


sniper:
A to hned několikrát, ten starý střep má přes 500 koní


Základem pro projekt General Lee (tak se seriálový Charger jmenuje) je Audi 80 quattro* B2 nespecifikovaného ročníku. Převrtaný pětiválec dostal klikovou hřídel z VW Santana, upravené vačkové hřídele a další díly z RS4 a A2. Aby vše fungovalo tak jak má, obstarali si pánové z Martinsson Racing řídící jednotku Autronic SM4, čerpadla paliva BOSCH 044 a speciální hadice od britské firmy EARL. Pro dosažení opravdu brutálního výkonu je třeba ještě jedna veledůležitá komponenta. Pořádné Turbo*. V tomto případě jde o kousek s názvem Precision PT76, který podporuje výkon až do 950 koní. K přenesení výkonu na kola je třeba komponentů z Audi quattro* S1. Ano, to byl ten legendární závodní speciál skupiny B o výkonu 444 koní. Jenže síla tohoto auta je téměř dvojnásobná, podle měření na brzdě rovných 750 koní. Tenhle sprintový speciál zvládá čtvrt míle za neskutečných 9.97 sekundy, používá přitom 15palcová kola BBS a pneumatiky BF Goodrich Dragradials o rozměru 205/50/15. Charger, kterým se nechali stavitelé inspirovat, zvládne tu samou vzdálenost zhruba za 14 sekund.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 18:25


Je to sice pěkné, ale velmi by mě zajímalo, kde vzali komponenty S1.
Podle mě je to blbost. Při takových úpravách se používají sériové komponenty RS2, mnohdy zesílené, nebo vyloženě vyrobené na zakázku.
Každopádně je to dělo jak prase a já budu rád, jestli dosáhnu na 1/3 výkon.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

06.01 2008 18:34


sniper:
Je to sice pěkné, ale velmi by mě zajímalo, kde vzali komponenty S1.
Podle mě je to blbost. Při takových úpravách se používají sériové komponenty RS2, mnohdy zesílené, nebo vyloženě vyrobené na zakázku.
Každopádně je to dělo jak prase a já budu rád, jestli dosáhnu na 1/3 výkon.
tohle jsem zkopiroval z webu, vic sam nevim
nahoru

sponzor





06.01 2008 18:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

06.01 2008 18:53


sniper:
Je to sice pěkné, ale velmi by mě zajímalo, kde vzali komponenty S1.
Podle mě je to blbost. Při takových úpravách se používají sériové komponenty RS2, mnohdy zesílené, nebo vyloženě vyrobené na zakázku.


No asi tak nějak,podle mě je to lehce přetažené za vlasy měli to dát Duhlbackovi a měli by klid
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

06.01 2008 21:25


sniper:
KG pro mě zajímavý není, protože je konstrukčně zastaralý a nic na něj pomalu není, i když mám možnost ho mít, zatím co MC-čko je mnohem rozšířenější, takže případné díly se nebudou shánět tak pracně. A to, že někomu hapruje, mi vůbec nevadí, protože ono to není motorem, ale jeho regulací a to mě vůbec netrápí.
Samozřejmě, že tam ten motor nevrazím v takovém stavu v jakém ho seženu, ale udělá se střední generálka.
Já mám s MC-čkem jen ty dobré zkušenosti, jede jak drak a vůbec nic po mě nechce


věděl bych ještě o jiných motorech, ale o těch si můžu nechat jen zdát
Tak už jen sehnat MC v rozumným stavu, dopiplat ho IA stavu a pak ho tam naroubovat, nakonec tam napíchnout suldovu ABT řj a
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 21:31


Turbomotorů je celá řADA*. Vyvaroval bych se starým verzím o objemu 2144 ccm a věnoval se pouze objemům 2226 a to 10v. Na 1B a 2B můžeme zapomenout, WR a MB je v URku, takže nám zbývá nejdostupnější MC.
Mám sice v plánu, že si postavím motor podle sebe, ale to ještě nevím, jestli to půjde tak, jak chci.

Jestli seženeš MC, tak určitě ho zrepasuj, ono vydané investice se ti vrátí, pak stačí v řj vyměnit MAP senzor, zvednout plnící tlak turba na 1,9 baru a 225 koní máš doma!!
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

06.01 2008 21:36


takže jdu schánět MC
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 21:48


Baracuda ho přECI* měl, ne? Chtěl si ho vyměnit by Adélce.
Ovšem nepočítej s tím, že vyměníš motor za motor šup šup a jedeš. Tou výměnou to teprve začne!!!

Ale tady v tomhle seriálu si budeme měnit zkušenosti a nová poznání, tak bys to měl zvládnout
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

06.01 2008 22:00


baracuda ho měl a baracuda jej prodal . K tomu se baracuda utopila
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 22:08


Kdybys nesehnal, dej vědět. Pár kusů je na skladě
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

06.01 2008 22:12


hele, to KG, co muzes mit, funguje? nebo se musi rozchodit?
nahoru

sponzor





06.01 2008 22:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 22:29


Je venku z auta a už nějakou dobu stojí, takže určitě pro jistotu udělat pár repasí...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

06.01 2008 22:33


ale nez slo ven, tak brumlalo, ze jo. to bych mozna i mel zajem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.01 2008 22:41


Zeptám se ti kolegy, já historii toho motoru neznám, ale určitě nešel ven proto, že by se rozsypal.
Když, tak napiš SZ, ať to tady neřešíme.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

07.01 2008 8:49


sniper:
Hehe, já mám totiž pocit, že ses mě už na to ptal protože poslední dobou jsem to psal snad 5x

Miro Koukám, že jsi to už rozchodil



To víš, že rozchodil, ale víš jak u toho ty moje zimní protektory trpěly?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

08.01 2008 0:21


sniper:
Kdybys nesehnal, dej vědět. Pár kusů je na skladě


a jaká by byla price? mno a pak ještě vymyslet nějak odvoz z tý prdele co tam bydlíš
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

08.01 2008 6:12


Sniper to je fotka tvyho motoru ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.01 2008 16:17


Cierny korzar:
Sniper to je fotka tvyho motoru ?


Kdepak, já ho mám mnohem čistší
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

08.01 2008 19:40


Trochu jsem přehodnotil situaci a postavím si takovou směsku.
Bude to kompletní spodek motoru 2.3 20v s hlavou z MC a turbem KKK 26, tedy pokusím se vytvořit neexistující 2309ccm 10v Turbo* s kovanými písty a ojnicemi. A tady jsem narazil na jednu zvláštnost. Pokud má každý 20v kované ojnice, tedy i motor NM, což je 2.0 20v, tak proč je společné číslo ojnic pro: KV, NG a NM ????

No, jsou to jen detaily, ale jakmile se člověk snaží něco pochopit, narazí i na takové nesrovnalosti. Sám ještě nemám představu, jak to dám dohromady, ale věřím, že to půjde bez problémů a motor se bude mít k světu společně s 240mm keramickou spojkou.
nahoru

sponzor





08.01 2008 19:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.01 2008 10:00


u meckiho sem se dolouskal debaty o tom ze NG melo mit neco kovanyho a potahliho tim nikasilem ci jak se to jmenovalo ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

11.01 2008 10:30


jojo Nikasil* povrchova uprava pro zavodne motorky 8) udajne to je v aute nesmrtelny ...sou z toho treba ulozeni klikovky atd...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

11.01 2008 17:51


Nikasil* nemaji jen zavodni motorky,nybrz kazdy novejsi (cca 10 let )dvoutakty
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 497 | Témat: 6

12.01 2008 22:13


steny valcu melo nikasilem potahle napr. Porsche 944
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

20.02 2008 21:18


Nějaký nový pokrok?

Já akorát s Drakem opravil poškození káry po havárii a pak se bude teprve rozebírat. Komponenty už mám doma, něco ještě po známých a už se těším, až se do toho pustím. Ovšem první si musím nechat udělat keramickou spojku. Má někdo konkrétní zkušenost s nějakou firmou, ať zbytečně nehledám?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

21.02 2008 7:54


Žádný nový pokrok Nejdříve musím káru dát do pořádku a motor bude asi až ta třešnička na dortu. Vypadá to nejdříve na transmise, gufera diferáku, ložisko kardanu, powerflexy, kotouče, desky, podvozek, dále nějaká karosářská práce, přední čelo a něco málo vyvaření ... takže práce až nad hlavu. Myslím, že až to dodělám a naplním investice v detailu v garáži a uvidím sumu, tak to se mnou sekne a budu v pohodě
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email