Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 541 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: OndraJa
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 497
Online návštěvníků
Návštěvníků: 539
Uživatelů: 2
Celkem: 541

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.08 2010 11:51


adelka84: No to je zase, ale jiny pripad. Za mnou vetsinou dojeli borci na lane s tim, ze je z nekolika servisu uz vyhodili, ja se v tom 3 dny hrabu a kolik si mas vzit za opravu, kdyz borec nema ani trojku na novou lambdu?! Z hovna bic neupletes...
Je fakt, ze zatim kazdy odjel po ose, ale zalozit si na tomhle zivnost, tak do tydne zkrachuji...
sponzor





31.08 2010 11:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

06.09 2010 8:32


Tak jsem se byl poprvé projet. Nahodil jsem basu s nářadím do kufru a jedu. Vespodu jede motor jako atmosféra. Zábava začíná až kolem 3500 ot/min. Opravdu jsem nečekal, že to bude takový kopanec. Přišlápl jsem plyn na trojku z 50km/h a už jsem musel řadit 4 a 5. Byl to mazec. Všechno kolem cesty začalo tak nějak rychle ubíhat Pak jsem chtěl udělat start z 0. Tak jsem na místě trochu roztočil Turbo* a pustil spojku, uslyšel jsem nějaký divný zvuk auto už nemělo takový výkon. Rozpojila se trubka sání. Zajímavé je, že ono to jede, i když Turbo* netlačí do sání Celá projížďka se ještě odehrávala s dost brutálním zvukovým doprovodem, protože mi výfuk zatím končí někde u převodovky.
Takže výsledek projížďky je - dotáhnout všechny spony na sání a udělat výfuk.


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 2767 | Témat: 22

06.09 2010 8:51


Líbí se mi to postupné lakování formou výměny plechařiny
Jen tak dále
AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

06.09 2010 9:01


mira:
Tak jsem se byl poprvé projet. Nahodil jsem basu s nářadím do kufru a jedu. Vespodu jede motor jako atmosféra. Zábava začíná až kolem 3500 ot/min. Opravdu jsem nečekal, že to bude takový kopanec. Přišlápl jsem plyn na trojku z 50km/h a už jsem musel řadit 4 a 5. Byl to mazec. Všechno kolem cesty začalo tak nějak rychle ubíhat Pak jsem chtěl udělat start z 0. Tak jsem na místě trochu roztočil Turbo* a pustil spojku, uslyšel jsem nějaký divný zvuk auto už nemělo takový výkon. Rozpojila se trubka sání. Zajímavé je, že ono to jede, i když Turbo* netlačí do sání Celá projížďka se ještě odehrávala s dost brutálním zvukovým doprovodem, protože mi výfuk zatím končí někde u převodovky.
Takže výsledek projížďky je - dotáhnout všechny spony na sání a udělat výfuk.


Náhled, klikni pro zvětšení.


S tou spojkou opatrně, máš tam sérioffku nebo keramiku? V prvním případě to na nějaký brutus odpichy moc není, ostatně ani ve druém případě ne, pokud máš sériový podvozek . Jinak, co tam máš za motor? MC nebo ABY či AAN? Kámoš má MC a je to hezký svezení, trochu jinej průběh než mladší ABY nebo AAN, ale pořád hezký. Jeden známý dokonce má MC motor, ale napasoval tam vstřiky z AAN + elektriku a jednotku a taky hdně zajímavý auto. Jen je to problém odladit. Já mám v hranatým kupátku AAN, pravda, trochu porod ho tam dostat, přotože cooler apod. je velkej a moc místa tam není, ale pak je to prostě paráda. Zrovna před týdnem jsem byl s kámošem, co má Dukárnu Monstera 1000 se projet a popravdě, moc mi nestačil. To auto je s touhle motorizací neskutečná raketa. Tak prej bude muset pořídit něco silnějšího . Tak přeji mnoho zdaru. J
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

07.09 2010 8:00


Javim: Bílé dveře už mám taky připravené, ale v papírech je pořád modrá metla tak se držím
JirkaS: Na spojku dávám pozor, mám tam sériovou 240-tku. Chce to jezdit trochu s citem a spojka to přežije. Je tam MC s KKK26 a čistý K-Jetronic* bez PC. V phersonech jsou KONI vložky s nastavitelnou tuhostí. Nejsou špatné, už jsem je zkoušel na závodech do vrchu ( ještě s atmosférou ) a osvědčili se.
AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

07.09 2010 8:22


mira:
Javim: Bílé dveře už mám taky připravené, ale v papírech je pořád modrá metla tak se držím
JirkaS: Na spojku dávám pozor, mám tam sériovou 240-tku. Chce to jezdit trochu s citem a spojka to přežije. Je tam MC s KKK26 a čistý K-Jetronic* bez PC. V phersonech jsou KONI vložky s nastavitelnou tuhostí. Nejsou špatné, už jsem je zkoušel na závodech do vrchu ( ještě s atmosférou ) a osvědčili se.


jj, tenhle setup má kamarád a funguje mu to velmi slušně. Tak přeji mnoho zdaru s parádním pětiválem
AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

07.09 2010 18:37


chlapi,kde koupit ty tlumice?Budu potrebovat se stavitelnou tuhosti a na Koni slysim jen chvalu btw s jakyma pruzinama je kombinujete?Nebo vsecko Koni?
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.09 2010 21:48


na trubce je amik co jezdi s K-JET na MC2, IC ze SAABa a upaluje mu to kurevsky dobre ... ale pise ze nastavil predstih na 18 a jezdi na nejaky samo domo michany palivo
sponzor





07.09 2010 21:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

08.09 2010 20:26


fobik: Tak ty KONI seženeš třeba tady :
Zadní http://www.tuning-centrum.cz/product/4390-koni-zad [zkrácená url]
Přední http://www.tuning-centrum.cz/product/4389-koni-pre [zkrácená url]
Pružiny závisí na tobě jaké pořídíš. Nejlepší by bylo nechat si je udělat přesně na auto třeba u H&R.
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

08.09 2010 20:30


2Pix: Tak to já mám předstih na 0 Na MC bohužel není ani ryska základního předstihu, tak si tam nějakou budu muset nakreslit.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

11.09 2010 12:02


mira: no na kolik vyjde takovy zakazkova vyroba pruzin?Jde mi o to,aby za to clovek nedal tolik, jak za novy tlumice.
Je to i s novyma tehlicema co sou na obrazku?nebo to je pouze jen tlumic samotnej.
Diky
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 181 | Témat: 13

11.09 2010 19:01


fobik: mam taky Koni a naprostá spokojenost, jsou to pouze patrony který se vloží do mcphersonu, předek mam tuhostně stavitelnej pomocí kolečka,příplatek asi 300kč,zadek se bohužel stavitelnej kolečkem nedělá(pokud chceš nastavit tuhost,musíš ho demontovat z auta).Pružiny mam HR. Celkově mi podvozek vyšel kolem 20tis. ,ale nelituju, mam to jako koníček.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

12.09 2010 11:36


maik80: neskrtas gumou o lemy vepredu?Jedna strana mi skrta vetsinou furt pri pro pruzeni.Zkusim to vyresit dorazy a jak ani to nepomuze,tak treba novy podvozek.Ty koni vypadaj zajimave.Jako dalsi mozna varianta je neco od KW,HR popriklade bilstein,ale ty sou cenove trosku jinde ...
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

27.09 2010 13:35


Tak jsem zase trochu pokročil. Na některá místa sacího potrubí jsem doplnil ohybné silikonové spojení a trochu ho zavěsil. Výfuk se skládá ze 60-kových trubek a na konci je jeden tlumič z nějakého auta Výfuk je trochu experimentální, protože vede pod nápravnicí. Je to jen zkouška tak uvidím jak se toto řešení osvědčí.
Klepe mi v motoru ještě nějaké zdvihátko, myslel jsem si, že se rozhýbe, ale ani po 40km jízdy nepovolilo. Jinak jízda je moc fajn zvláště s převodovkou, kde poměr na pětku 0,89. Na 100km/h to sice točí kolem 3000 ot/min, ale to je místo s příjemným krouťákem zvláště při předjíždění Na úrovni předjížděného auta musím dát nohu z plynu, abych nejel 140

Odkaz do galerie
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.3. 2008
Příspěvků: 36 | Témat: 10

28.09 2010 21:01


Je to krasny auto. Jenom mam dotaz. Jak se to ovlada ve vyssich rychlostech? a jak to sedi pri ostrejsim prujedu zatackou? Precejenom to ma motor pred predni napravou, nepere se to trochu? Mam taky b2, ale v zatackach to je docela peklo jenom nevim jestli to je, ze nemam servo, nebo ze mam podvozek v serii
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

28.09 2010 23:18


staci nahodit kola s malym ET a je to naprosta motokara. mam na aute kola s ET15, auto jsem musel zvednout o 2 cisla (stejne skrtaj pri zatizeni lidma), neni tam posilovac, diesel nema Turbo*, takze se musi do zatacek rychle, a naprosta spokojenost.

kdybys mel doutnika, tak zjistis, ze i v zakladu B2 sedi jak pribita
sponzor





28.09 2010 23:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.09 2010 7:50


jj tak tak .. doutnik je neskutecny motovidlo oproti B2 ...
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

29.09 2010 10:15


2h: Při prudším průjezdu zatáčkou se hrne ven, to je normální věc. A ve vyšších rychlostech se chová velmi dramaticky A to je ta zábava. Myslíš si že letíš přes 200 a na tacho máš 140
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

29.09 2010 13:25


kdyz sem poprve projel pruudceji zatacku s doutnikem, tak sem mel pocit, ze se to kazdou chvili snad prevrati na bok pak sem si zvykl...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

30.09 2010 9:50


To já nemůžu moc srovnávat, vlastně kromě mé Audiny jsem jel asi jenom s 1,8S. Ale musím říct, že na suchu B3 Coupe na 16" sedí jak přibitý. Na mokru je to průser, hlavně když jsou na předku gumy tak na dojetí sezóny.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

30.09 2010 11:46


maczaCZ: vse ej eo perech a tlumicích, na 220v sem mel sport podvozek a zluty koni sedelo to jak přitlučený
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.09 2010 12:42


Sulda: tak seriovej podvozek z 1.8 co ma 185/70/14 ci co je to za hroznej rozmer ...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

30.09 2010 13:35


Sulda: to je mi jasny, a ona ta 220v bude preci jen naladena jinak nez ta 2.3, tlumice by nejspis zaslouzily vymenu, pera se zdaji ok.
Uvidime, mozna nejakej sport podvozek poridim )
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.10 2010 6:38


Pořiď nový tlumiče a větší kola.
sponzor





01.10 2010 6:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

01.10 2010 7:10


mira: Ked jazdite iba asfalt ( a nie šoto) tak by urcite stacil silensji stabilizator dopredu a dozadu oproti tomu co tam je teraz , ak tam nieco vobec nieco je. Je to hned po tlmicoch najdolezitejsia uprava , sprava sa to potom ovela strmsie a auto nejde za kolesami , ale toci sa okolo Teba...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.10 2010 7:50


Cierny korzar: to není quattro*, nemá stabík vzadu. A příliš silná stabilizátor vepředu může ještě zvýšit nedotáčivost. S tím podvozkem co tam má to bude slušná motokára, jenže je tam prostě moc výkonu na jednu nápravu, takže pak už je to jen o noze na plynu a rukách na volantu. S tímhle se člověk musí naučit jezdit, jinak skončí v první švestce na vnějšku zatáčky.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

01.10 2010 7:58


mira: co to máš za převodovku? 0,89 na pětku to je krátký jak prase. Co máš za stálej převod? 4,111 nebo něco jinýho?
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

01.10 2010 8:14


Cierny korzar: Možná by to stálo za to, zkusit dát dozadu stabilizátor, protože tam není. Otázka je proč ho např z Urka zezadu vyhodili, když na první generaci byl? Je jasné že na závodní auta se na asfalt používají vepředu i vzadu, na šotolinu nebo sníh je zase v podstatě vyhazují nebo mají nastavenou jen minimální účinnost. Toto nastavení se ještě musí spojit s geometrií kol tzn. upravit negativní odklony kol, což taky hodně přispěje k lepšímu "vykroužení" zatáčky. Je to alchymie.

Satan Coupe: Toto auto je quattro* i když se to nezdá Je to vlastně první quattro* určené pro obyčejné lidi. A jako důkaz je foto podvozku z tohoto auta:
http://audiklub.cz/files/garage/wmark/garage_gallery-194-1236448200.jpg
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

01.10 2010 8:22


Satan Coupe: Spletl jsem se je tam 0,829 a stálý je 4,111
I 3,600
II 2,125
III 1,458
IV 1,071
V 0,829
Kvalty jsou stejné jak Coupé quattru, akorát CQ má 5-tku 0,771.
AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

01.10 2010 8:25


mira: Tak jak rikas , chce to skouset , myslim ale ze stabikem by si nic neskazil ..treba , ze kdyz je ve predu mekci jako vzadu tak by to mohlo bejt kousek pretacavejsi...jako ridit se to da i ted , ale pak... kdyz to jezdi jak ma , tak to je sex...
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email