Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 989 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Corn
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 988
Uživatelů: 1
Celkem: 989

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.06 2010 15:23


tsin: hmmm ...

tak se na to podivame jinak:

1) normalni jizda na olej typu 10w-40 >> pokud s tim jezdis v klidu, dochazi naopak k nezadoucimu chlazeni oleje, tim ze je chladnejsi, s vetsi tihou maze

2) pokud s tim jezdis pilu sem tam, tak zase nema smysl jezdit s olejem tavoyhle specifikace ...

takze skoncis v tehle dvou rovinach:

15/10w-40 - chladic oleje - pianko jizda - podchlazovani oleje (a kdyz to pretahnu, tak odebirani tepla z motoru, tzn motor se bude drzet chladnejsi a to mu taky nedela dobre ... tohle je moje vlastni zkusenost kdyz sem premejslel nad tim proc vzduchem chlazenej boxer s LPG* desne kucka, zere jak tank a chcipa)

15/10w-40 - bez chladice oleje - pila jizda - udrzovani provozni teploty oleje - a proc si to myslim?

tyhle oleje sou gut tak do 130-150 stupnu, dle Vlasty je u 10w-40 max 170C a 10w-60 dokonce 190C ...

ted se podivame na pridavny budicky (at uz analog, nebo didzytal u Quatter) - co tam rika teplota oleje? 80-170.

Znova se zeptam - komu se podarilo pohybovat se v druhy polovine toho budicku i pres to ze s tim jezdil jak prase?

Sam mira mi pred lety rekl ze pridavnej chladic oleje je zbytecnost
sponzor





29.06 2010 15:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

29.06 2010 15:29


mozna proto jsou na motorech termostaty ktery pri zvyseni teploty otevrou cestu skrze chladic..
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

29.06 2010 16:19


Kdyby to někdo chtěl hnát do extrému, není zas takovej problém dát si navíc jeden teplotní spínač na olej, a dát tam jak chladič, tak jeho obtok, do určitý teploty bych to honil obtokem a pak bych to solenoidem přepnul do chladiče. jak by to zchladlo, cvak a zase do obtoku. Trocha hraní s elektrikou a no problemo. Na Unu jsem měl sestrojenou hračku prozměnu s digitálním tlakovým spínačem, která do určitýho tlaku blokovala hadici k Wastegate*, takže permanentně zavřeno a do hodnoty nastavené na tom digitálu to prostě neregulovalo. Teprve pak to ten tlak pustilo a Wastegate* se okamžitě otevřela. Zajímavá hračka, jenom než jsem se dokopal k finálnímu stádiu s budíkem v kabině, Uno umřelo.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

29.06 2010 16:25


Mělo to jen jeden problém, na maximu ten tlak trochu pulsoval, jak se otvíral a zavíral solenoid, ale v přijatelným rozmezí. Ale i to by šlo doladit. To jenom pro představu, co se dá všechno s trochou fantazie vyrobit. Přišlo mi to lepší, než tam vrazit Manual boost controler s kuličkovým vntilem.
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

29.06 2010 16:31


2Pix: To s tím chladičem jsem myslel asi u atmosféry. Tenhle kus železa, jakým je R5, se dost ztěžka chladí a tak když už mám ten chladič, tak proč ho tam nedat, že?
Jinak když si vzpomenu na jízdu po dálnici s coupé GT s budíkem teploty oleje lehce za 130°C, tak nevím. A to byla atmosféra KX s kompresním poměrem myslím že má 8,5:1. S turbem tam přece vznikne větší kompresní tlak a více tepla.
Ale je fakt, že se taky ta kvalita olejů změnila a snesou větší zátěž.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.06 2010 17:02


mira:

KX je MC bez turba ...

MC1 ma 7.5 .. MC2 ma 8.5 ... (pred 20ti lety "melo")

ale ano, tlak je tam vetsi, o tom se nechci hadat

ale 130 je porad v pohode, o olejovym chladici bych premejslel opravdu az u zavodniho pouziti, kde se nesmi ten motor schladit ... ale zase pri zavodeni se nepouziva olej z Tesca za 35 korun litr ne? ... (to mi ted papa Avant a vubec ho to netrapi )

kdyz uz sme u tech tlaku ...

zmeril sem tlaky a mel sem na vsech valcich v rozmezi 8.5 az 8.8 na MC1 skoro bez udrzby ... to neni spatny ne? nebo jo? ... (porad lepsi nez ekonom kde to mel od 10 po 5.5 )
AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1759 | Témat: 45

29.06 2010 18:33


No tak to rád slyším, že 130°C nic nejni, páč při kalupu je to tam bez většího problému a pak se snažím krotit, abych ho neupek
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

30.06 2010 8:23


2Pix: No jo tlaky si budu muset taky změřit, až tam dám startér a zapojím elektriku Snad nebudu moc překvapený
sponzor





30.06 2010 8:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

03.07 2010 23:01


a je to, seru na nej, proste se tam nevesel. ten novej je na jinej zavit. tak jako tak bych musel nekudy natahnout hadice pod motorem na druhou stranu a tam ho pichnout pred vodni chladic. Kdyz to bude nutny, tak si ty hadice necham udelat, ale ted to vyzkousim bez nich... aspon se mi tam vejde zpatky doppelton hupe i kdyz je tam zmuchlana mezi hadicema k IC
AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

03.07 2010 23:59


qwyrgh:
...aspon se mi tam vejde zpatky doppelton hupe i kdyz je tam zmuchlana mezi hadicema k IC


co to je? :-O
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

04.07 2010 10:39


adelka84:
co to je? :-O
tutůt
AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

04.07 2010 10:52


díky za info, zase jsem o kousek chytřejší :-d
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

04.07 2010 23:43


adelka84:
díky za info, zase jsem o kousek chytřejší :-d
NZ, dycky rad poradim.
Dneska jsem si vypral sedacky. Takovy hnedy sracky, co se z toho vypraly, velebnosti, budu blejt...
Mno, jinak mam asi lambdu par let po smrti. Kdyz se motor ohreje, zacne trucovat a chvilema mlati neskutecne nepravidelne a strili zpatky na vahu. Ale kdyz si to pak da v hlave dohromady, tak potom leti jako hovado. Az jsem malem vletel do kluku usatejch, kdyz si zrovna kratili hlidkovaci trasu pres golfclub Prej: mate k tomu i tu predni znacku?
AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

05.07 2010 0:53


ty woe, ono ti to fakt jezdí?
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

05.07 2010 12:31


si pis. po vyblikani jsem si opravil kontakt na cidle teploty nasavanyho vzduchu a hodil ho do masky vedle svetla (pac se mi furt nechce vrtat do sani za klapkou tri diry), smazal chybu z pameti a ejhle, ono to leti az k sesti tisicum
uz mi zbyva jen odstranit rez zpod drzaku narazniku a pak to musim nekde protahnout technickou.
a pak abych zacal s odrezovanim puchejru na boku
AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

06.07 2010 11:33


tož to abych dorazil a začal sát info místo lihu

až 6tis otáček, ty woe s tou lehkou kastlí to musí neskutečně cvičit
sponzor





06.07 2010 11:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

06.07 2010 11:55


cudo, ono by to slo i dal nez na 6, ale to bych nedobrzdil do toho retarderu a pravdepodobne bych uz sedel za nekolik zlocinu proti policejnimu statu, jako je zruseni sluzebni fobije pomoci vozidla nezpusobileho pro provoz na pozemnich komunikacich neoznaceneho vpredu registracni znackou a majiciho ostre hrany
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

07.07 2010 8:03


qwyrgh: Zdar, jak jsi řešil dráty ke startéru? Natahoval jsi novou elektriku? Vede to tam nebezpečně blízko svodu a turbu, tak přemýšlím, jak se tomu vyhnout nebo to nějak odstínit.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

07.07 2010 12:24


mira: ja jsem natah plusovej kabel z doutniku a vysel presne z kufru az ke starteru a kolem prvniho dilu jsem ho chytil do ty origo objimky, co tam je na plusko, s-paskou jsem ho privazal k savli (ma tam otvor, kudy se dala protahnout), abych mu udrzel distanc a ke starteru jsem ho srouboval tak, aby smeroval trochu dolu a drzel se tak sam od toho vejfucku trochu dal.
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

14.07 2010 8:06


qwyrgh:Tak kabeláž je už vyřešena a natažena. Jen nevím jak jsi to udělal, že ti ta spojovačka nedrhne o WG. Mám ji už venku a bude se ohýbat Trochu jsem si už pohrál i s hadicema a trubkama ke vstřikům tak, aby to tam tak nějak hezky vypadalo.
A jeden dotaz na závěr, odkud se vede podtlak k budíku na na tlak turba? Je to z toho malého vývodu podtlaku z Wastegate*?

Progress:

Náhled, klikni pro zvětšení.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

14.07 2010 8:58


mira: proc tam mas atmo sani?

ja mam vyvedenej podtlak na budik vzadu ze sani .. tam jak se to rozdeluje asi na tri hadice (hnedka vystup ze sani na konci nad WG)
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

14.07 2010 16:09


2Pix: Protože použiju atmo sání Turbo* sání limituje v použití nějakého pořádného FMICu
AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

14.07 2010 16:17


jen me tak napadlo co je pro Tebe poradny

treba??...


Náhled, klikni pro zvětšení.


jinak přetlak pro budik brat z druheho konce sani nez je klapka, klidne vyvrtat diru, zavitnik a nasroubovat pneumatickou pripojku.. u klapky muze budik ovlivnovat proudeni..
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

14.07 2010 22:28


mira: nedrhne, protoze ja mam prvni dil z urka a ten vede ponekud bliz k bloku, coz dela spolu se sikmym smerem spurstange ten prostor navic oproti pouziti prvniho dilu z doutniku.
jinak kdyz teda chces tlak turba a atmosfericky sani, tak vyuzij ten vystup vedle vystupu pro podtlak brzd. normalne to zapojis teckama a mas moznost pro napojeni vsech tech regulacnich hadicek a podtlaku ke spere (tam musi bejt jednocestnej ventil, ale to urcite vis)
sponzor





14.07 2010 22:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

15.07 2010 8:19


tsin: Hihihi, takový IC by mi asi K26-tka jen tak nenafoukala
qwyrgh: OK, díky za info.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

15.07 2010 10:30


mira: a proc by ne? .. bude tam jen o neco vetsi prodleva .. ale myslim si ze KKK26 by nemel mit problem neco takovyho nafoukat ...
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

21.07 2010 14:57


Tak pravá tyč řízení je už použitelná. Stačilo použít ruční hydraulický lis. Ohýbalo se to jako vrbový proutek.
Akorát jsem včera zalomil šroub v hlavě u příruby vody, damn...


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

22.07 2010 23:26


jako origo slusna prace
jo, srouby v hlave. po dvou zalomenejch na minulym motoru uz do vsech mlatim kladivem hlava nehlava, nez na ne nasadim racnu
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

23.07 2010 0:21


vy ste bláázni ale v dobrým slova smyslu
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

23.07 2010 15:01


to jo, taky je žeru.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email