Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 1182 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Corn
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1180
Uživatelů: 2
Celkem: 1182

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

10.06 2010 16:00


Tady je nějaké info jak to řešil majitel URka, když musel měnit litinu za novou 2-dílnou.
http://www.audiurquattro.de/ralf/work/exhaust/exhaust.htm
sponzor





10.06 2010 16:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

10.06 2010 19:17


mno, ty mas prvni dil z automatovyho doutnika. s tim je problem v tom, ze ti tam nezbyva moc mista mezi tim prvnim dilem a nosnikem. ja tam dal urkovej prvni dil, takze tam mam spoustu mista okolo nosniku,ale to misto je na ukor toho, ze se prvni dil posunul bliz k motoru a pak se nevesel k tem dvoudilnym svodum.

jinak ja mam viko filtrboxu vysoky 4,5 cm a zmeril jsem si, ze minimum muze byt 4 cm. nicmene pri trose premlouvani a tlaceni vahy k motoru se to tam s haubnou nejak vejde.
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

10.06 2010 21:28


qwyrgh: Koukám, že už to máš docela zmáknutý Je fakt, že jsem si airbox tvaroval bez filtru Takže je trochu nižší, ale to jsou malé věci, to se poddá
Nemáš nějaké fotky té tvojí přestavby?
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

11.06 2010 23:46


miro, nemam, ale zitra zkusim vzit fotak a blejsknout co pujde. hlavne soucasny umisteni ICecka, na to jsem fakt hrdej, to se hned tak nevidi
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

14.06 2010 17:49


qwyrgh: To IC by mně zajímalo. Je tam na něho nějak málo místa a nechci dávat pryč přední světla A vrazit ho před chladič vody se mi moc nechce.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

14.06 2010 22:05


mira: videl jsi nekdy urkovy predni blatniky (kopie)? Neco jim vepredu chybi, vid... Mno, tak ta cast co chybi a je skryta naraznikem, tak tam sedi ICcko. Tzn. musi se udelat dira do blatniku (dnes uz ji tam mam). Jenze abych tam nemel megadiru, tak je tam nasikmo a nejak chybi misto na olejovej chladic. Takze si asi pojedu do Plzne koupit novej, kterej bude mit prijemnejsi rozmery a snad se mi tam nekam vejde (i kdyz furt nevim kam).

jinak, obrazky...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

14.06 2010 22:40


qwyrgh: mira: Sjeduju toto téma už delší dobu a klobouk dolů před váma oběma

Musí to bejt velkej záhul na práci a hlavně na přemýšlení jak a kam co napáchat,aby to trochu vypadalo a hlavně aby to fungovalo

Jen tak dál,přeju pevný nervy a těšim se na fotky úplného výsledku vaší práce
AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

15.06 2010 9:48


qwyrghu, ty kráso, to je nějaký přecpaný, ale klobouk dolu
sponzor





15.06 2010 9:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

15.06 2010 22:26


nahore to vypada precpane, ale to nejhorsi je vpravo dole kolem turba. tam je to mazec vymyslet a usporadat...
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

15.06 2010 22:31


qwyrgh: To IC budu asi řešit jinak. Koukám na tu tyč řízení, dotkne se v rejdu té tubku od Wastegate*? Budeš ji ohýbat, nebo máš origo?
No momentálně řeším poloosy a výměnu převodovky. Zároveň přehazuju vanu atd, atd.
Překvapila mně spojka a setrvák na motoru JS (228mm), ten setrvák byl obrovský Se nedivím, že se tomu motoru moc nechce do otáček. MC už nemá naštěstí tolik masa.
Momentálně už mám i převodovku venku, nebo spíše tu hroudu bláta s olejem No prostě hnus.


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

15.06 2010 22:39


mira: asi si tam necham tu origo rovnou. ta mezera na fotce je pri rovnejch kolech, tzn. nejmensi mozna. Pri rejdu se pak uz jen zvetsuje, takze to vypada docela v pohode. Uvidime, jestli ji treba nebude vadit vysoka teplota od Wastegate* a vejfucku.
Jinak ja jsem si nechal atmosferickou prevodovku i poloosy, stejne to nebudu moc honit. Ani vanu jsem zatim nemenil, ta pujde spolu s olejovym cerpadlem, ktery za tepla po 900 ot. netlaci jak ma.
ale musim rict, ze bylo zajimavy s quattrem na asfaltu hrabat. s atmosferou jsem mel problem i na sotoline, tam si to lehce hrablo a uz to letelo dopredu. Ale tohle si i na asfaltu protoci predek na dvou metrech a pak vystreli
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

16.06 2010 10:32


jenom dotaz, je rozdíl v motorovém prostoru mezi B2 a b3 ?
AK batole
AK batole


Registrace: 20.2. 2009
Příspěvků: 565 | Témat: 64

16.06 2010 10:40


Dave_S2:
jenom dotaz, je rozdíl v motorovém prostoru mezi B2 a b3 ?


Jj, je v tom rozdíl. ve B2 musíš vyřezat místo pro cooler, pak taky trochu změnit napínací kladky, ale nechá se to, jde to docela dobře.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

16.06 2010 10:42


díky
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

28.06 2010 15:54


Tak tu máme další progress. Trubka výfuku pod nápravnicí se musí trochu natočit směrem k převodovce. Trochu se teď dotýká nápravnice u uchycení převodovky. Jinak na další problémy jsem zatím nenarazil, ale nemám strach, to určitě ještě přijde.
Pár fotek z instalace:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2006
Příspěvků: 530 | Témat: 6

28.06 2010 22:00


to tam mas K26? Koukam, i nejaky to vareni tam na tebe ceka (cekalo). Tomu jsem se snazil vyhnout jako cert krizi.
ja mam konecne nasazenou kapotu, svetla a uz jen budu resit, jestli si nasadim novej olejovej chladic (bude-li kam) nebo jen tu jednu hadici otocim zpet do bloku a na chladic se vykaslu
sponzor





28.06 2010 22:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

28.06 2010 22:04


myslim, že by ten chladič byl rozumnej ekonome, ale jak říkáš, jestli bude kam dát...
AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

28.06 2010 22:05


krásná práce Míro, vydrž do konce
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

29.06 2010 8:13


qwyrgh: Je tam 26-tka, měl jsem v plánu vyjít z MC1. To vaření naštěstí není problém, všechno si nařežu, pak si skočím k bráchovi a on to zaslintá CO-čkem. Na trubce k WG už mám navařený opletenec, standard 150x45 za 250Kč. Nevýhoda navaření je, že tam ten svod nedáš bez povolení tyčky řízení, ale to je malá věc. Trubka je už pootočená, tak můžu zase pokračovat. Zatím jsem jen dotahoval všechny poloosy a další šrouby. Jak máš vše jen heftnutý, tak si musím dát bacha, aby jsem na něco nezapomněl. Taky jsem trochu vypodložil motor na pravé straně, aby se vytvořil prostor mezi rámem motoru a svodem.
Ten chladič oleje budu určitě zapojovat. Ty komponenty jsou přece už jenom starší, tak bych je nechtěl moc namáhat. Nebyla by špatná ani vana nějaká z hliníku se žebrováním.
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

29.06 2010 8:14


adelka84: Díky, určitě vydržím. Nic jiného mi nezbývá
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.06 2010 9:25


porad mi vrta hlavou jestli ma chladic oleje smysl kdyz ekonom z toho urcite zadnej rally wagen mit nebude ... u miry to nejak chapu ...
AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

29.06 2010 10:06


když to vezmu sám za sebe, tak bych ten chladič tam potřeboval
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.06 2010 10:21


neni to jenom placebo? ...

Vlasta mi rikal neco o mazacich schopnostech oleje a tak proste nechapu smysl olejovy chladice pokud si nehrajete na Waltra pri ceste do prace
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

29.06 2010 11:03


Kamos ma tez dany pryc olejovy chladic, ze skody 120 GLS. a nic to zatim neudelalo..
sponzor





29.06 2010 11:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

29.06 2010 11:27


nevim, na normální ježdění to je asi opravdu zbytečný, ale když tomu občas naložíš, tak tam ten chladič asi význam má...
Je pravda, že bych ho využil asi prvních 14 dní, kdy bych si vychutnával nový motor s větším výkonem a pak bych ani auto a ani sebe netrápil...
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.06 2010 11:33


videl si nekdy ten pridavnej budik na teplotu oleje? ...

kdo tady z tech mistnich Fitipaldu videl ten budik v cervenejch cislech? ...
AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

29.06 2010 11:59


a myslíš, že na těch autech co jsem měl, že tam byl? Mám takový pocit (spíš jistotu), že tam nebyl, takže co dodat...
AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

29.06 2010 12:12


a kam tema myslenkama miris 2pix? nejak tomu nerozumim
AK junior
AK junior


Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 974 | Témat: 42

29.06 2010 12:26


jen k tomu, že pokud to auto nebude v permanentní zátěži a nepojede na doraz, tak že olejový chladič nepotřebuje.
AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

29.06 2010 14:56


myslim, ze to ma opdstatneni i z hlediska zivotnosti trenim namahanych dilu a potom taky ucinosti preplnovani_ pokud vzduch proudi skrze olejem ohratym turbem, tak se taky snizuje vysledna ucinnost cyklu... za tech par korun co to oc stoji to myslim nestoji
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email