Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 prosince 2025
Celkem je zde 1467 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Corn
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 49 496
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1464
Uživatelů: 3
Celkem: 1467

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

25.03 2009 21:51


Jo a tady nějaké foto toho bílého divocha
sponzor





25.03 2009 21:51


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

25.03 2009 22:26


parada akorat prichystana na valecne cmaranice
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.03 2009 1:02


ja sem Typ81 a Typ85 resil s jednim nemcem co smazi na B2Q ve velkym ... podal mi osvetu

VIN* nehraje roli - to co hraje roli je uvedenej typ v technicaku - nemyslim v ceskym, ale original nemeckym (kterej tu asi nikdo nikdy nevidel) v nem najdes ze Typ81 je vzdycky predohrab .. a Typ85 je quattro* ...

dokonce mi ukazoval technicak od svyho pristroje, kde VINko bylo 81, ale typ byl uvedenej jako 85 ... ja mel papiry ktery byly pravej opak - predohrab mel VINko 85 ale na papire Typ81
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

26.03 2009 8:02


Kovi: Taky bych to tak nějak viděl. Bílá je dobrý základ
2Pix: Tak takhle to je. V německu jsou taky techničáky?
AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

26.03 2009 22:52


mira: Do ty zatacky si mel vlitnout dverami dopredu na to co v tom aute mas aby seci videli ze je to quattro*.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.03 2009 0:15


mira:


[b][u][i]2Pix
:
Tak takhle to je. V německu jsou taky techničáky?


svete div se .. ale maj a to kurva prisnej ... ja jenom ze je tu asi tak 1% lidi co si dotahlo B2 z nemecka a vlastni ji dodneska ... vetsinou to sou vsechno dotazeny 20 let dozadu s pofidernima papirama ...
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

11.05 2009 21:29


Nemáte někdo zkušenosti s instalací rozdělovače, mechanické váhy a air-boxu u Turbo* konverze B2 bez použití komponent z UrQ? Ať neřeším zbytečně něco, co je už vymyšlené.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

11.05 2009 22:03


mira: Jediné co vím, že vstřikování se bude muset otočit o 180° tak, aby byla váha ve směru jízdy jako první a vstřikovací hlava druhá. Airbox se bude muset upravit, nebo použít stávající a na něj našroubovat vstřikování. Rozdělovač by měl pasovat na všechny R5 10v v pohodě. Upravit pouze sání mezi vahou a turbem, ale to už mám zmáknuté.

Glück auf
sponzor





11.05 2009 22:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

12.05 2009 0:49


mira - jak si vymyslel tahlo rizeni? Nas nemec upozornil na mensi bug kdy prava tycka je jinak tvarovana (neni rovna jako atmosfery) ...
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

12.05 2009 8:36


sniper: Otočit o 180° to je jasné, viděl jsem že některé přestavby použily box bez otočení a trubka vedla podél boxu k turbu - divné.
Zjistil jsem že klapka z NG v kombinaci s rozdělovačem z MC nebo JS umožňuje stejné natočení hlavy rozdělovače (po drobné úpravě). Kvůli těm trubkám na boku rozdělovače se to hodí, protože vývod vracečky by byl pak směrem do blatníku.
Box z Golfa by vzhledem k umístění klapky na víku boxu by byl taky docela použitelný, ale je zbytečně vysoký. Celou krabici bych pak musel umístit trochu níže.
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

12.05 2009 8:40


2Pix: Ještě jsem to nevymyslel, vím o tom, že se nějak bude muset upravit. Mně už tak překvapilo, proč je pravé táhlo u B2Q takové zakroucené, když tam jde použít klasické rovné. Použil jsem tam táhlo ze čtyřválce a fungovalo to. Motor jsem zatím do kastle neumísťoval, takže jsem se k tomu ještě nedostal. Tyček mám dost, takže můžu ohýbat jak je libo
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

12.05 2009 8:47


No vypadá trochu jinak ta tyč a je zajímavé že na UrQ je pevná bez šroubů. Ale když se tak na to dívám, je možné že ty moje tyčky jsou ta nějak podobně pokroucené. U Coupé Q jsou rovné? Já mám 2 pravé a obě jsou "křivé"

Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil mira dne 12.05 2009 8:55, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

12.05 2009 8:55


mira:
sniper: Otočit o 180° to je jasné, viděl jsem že některé přestavby použily box bez otočení a trubka vedla podél boxu k turbu - divné.

Tak to mají origo A100/200, ale mají širší motorový prostor. Možná by to takhle nacpat šlo, ale bude málo místa. Otočením získáš místo a zkrátíš sání mezi klapkou a turbem, což si myslím přispěje k rychlejší reakci plynu.
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

12.05 2009 17:31


mira: Já zas žiju v domění, že pravá štouchačka je standartně bez šroubů...
Dneska se schválně podívám na cq, jak vypadá ta moje.
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

12.05 2009 21:55


Tady jsem udělal nějaké foto pravé tyče, je šroubovací na klasické kuláky řízení. Fotka je dost mizerná.
Další zjištění je, že je třeba vyměnit olejovou vanu. B2 má na levé straně motoru vybrání na chladič.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.05 2009 0:25


tak na Urku vypada trosku jinak mam pocit ...

nemec nas varoval ze kdyz chceme prekopavat CQ na TCQ, tak se musi to tahlo bezpodminecne vymenit ...

nemec tomu asi trosku rozumi (podle toho ze tam akorat ozivovali jedno Urko a druhy mel pod plachtou )
sponzor





13.05 2009 0:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

13.05 2009 1:51


mira: co jsem tak zmerčil, tak mám na cq velmi podobnou.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.3. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 3

14.05 2009 21:43


Ahoj koukám že tady řešíte spojovačky na urquattro a musím říct že němec má pravdu,předělával jsem řízení zprava doleva a koupil jsem 90 na díly,bohužel spojovačky použít nešly.jednak kvůli turbu a pak v těhlicích jsou díry na čepy tak velké že mi ty běžné málem propadly zkrz,mjí tam čepy jako hrom,takže jsem musel koupit origo,cca 3500 ks,spojovačka s čepem vcelku a geometrie se dělá na spojovačde na jedné straně,to samé o čepech platí i na ramena atd
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

15.05 2009 8:13


mape: No ještě že kuláky na A80Q jsou standardní, tak jako na A90.
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

15.05 2009 11:26


Mám otázku, může být IC umístěn v autě když bude otočen o 180° kolem horizontální osy? Je na to konstrukce IC připravena?
AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

17.05 2009 1:17


muze tak byt, neni to problem
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

11.06 2009 22:10


Měl bych zase nějaké dotazy. Aku v UrQ je pod pravou zadní sedačkou. Obyč baterka je vysoká cca 20 cm. Dolů můžu jít s kastlíkem 16cm, aku tak zbývá 4cm nad podlahu. Znamená to že v UrQ musí být nižší aku, nebo je ten sedák nějak extra upravený?

Jaké je elekt. zapojení elektrické vodní pumpy např. u A200 motor MC. Pumpuje jen při vypnutém motoru?

Vyplatí se udělat toto extra chlazení hlavy? "Kapitola V"
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.3. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 3

11.06 2009 22:42


Ahoj baterka v Urquattro je vlevo vzadu pod sedadlem a dostal jsem tam standartni Vartu takže žádná specialita
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

11.06 2009 22:49


mape: Sakr jakto že je vlevo Vlevo je přece benzín pumpa a filtry.
sponzor





11.06 2009 22:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.3. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 3

11.06 2009 23:21


pumpa je vlevo dole společně se zasobníkem tlaku paliva ,malým filtrem vedle kasliku a velký filtr je na pravé straně,je to zcela odlišně udělané než u norm.quattra,
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.3. 2009
Příspěvků: 15 | Témat: 3

11.06 2009 23:25


tady je foto
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

12.06 2009 10:34


mape: Super, díky. Jde vidět, že na té pravé straně je o dost větší středový tlumič. Asi to dám na pravou stranu a místo tlumiče bude jen trubka.
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

21.06 2009 22:28


Tak jsem byl ve Šternberku testovat podvozek a musím říct, že motor R5 2.0 JS se pořádný lenochod Byl jsem totální lůzr ...
Audi tam byly dvě Audi Coupé GT 2.0 16V short version a moje A80 quattro* R5 JS 2.0 85kW. Kámoš s GT mně v poho dostal. Předloni jsem na stejné trati zajel s A80 mezityp 1.8 čas o cca 8 vteřin lepší ( trať cca 2,5 km ). Zjištění - A80 quattro* bez turba prostě nejede
Podvozek je v pohodě, Koni sedí perfektně a je zajímavé, že Q sedělo a zatáčelo o něco lépe než předokola. Pokud to teda nebyl pouze pocit z toho, že jsem jel prostě pomaleji ...
Video ještě dodám.
AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

22.06 2009 13:43


mira: Ani se nedivím, že to JS nepředvádí zázraky... Přecijenom to je kinderfünf.
Chce to něco většího. Co takhle aspon WC,než pořešíš to Turbo*? Vím o dvou a to druhé je dokonce kompletní.
Zdá se mi to, nebo mi je víko kufru opravdu povědomé?
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email