Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 31 kvě 2024
Celkem je zde 617 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Majkinho
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 48 469
Online návštěvníků
Návštěvníků: 615
Uživatelů: 2
Celkem: 617

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.04 2011 17:36


Zdravím,

píšu sem, protože už nějaký čas si chci objednat právě A7. Jen si nejsem jistý jestli objednávat benzín nebo diesel. Měl jsem na víkend půjčenou benzínovou verzi, která mě nadmíru nadchla a jezdil jsem většinou z Příbrami do Prahy za 10, 10 a půl litru, což je skoro stejně jako s Q7. Proto si myslím, že bych v dnešní době, kdy je cena benzínu s naftou prakticky identická šel radši do benzínu (zvuk, jízdní projev a vlastně i exkluzivita toho, že člověk má právě benzín). Na druhou stranu jako OSVČ, která jezdí poměrně často tuto trasu často přemýšlím i nad samotnou spotřebou a proto si nejsem jistý jestli si raději nepořídit TDI* a v případě, že by to bylo výrazně slabší to nechat načipovat. Nebo uplně počkat a koupit si bi-Turbo* také s 220 kW (jenže o kolik pak bude dražší v základu?).

Nějaké názory na toto téma? Spíš jsem rozhodlý pro ten benzín, ale jeslti má někdo zkušenosti s novým TDI*, které v těchto autech je, tak si rád vyslechnu jeho názor. Zrychlení a jízda s benzínovou A7 byla parádní! Dlouho jsem si tak neužil jízdu autem jako právě tento víkend.
nahoru

sponzor





06.04 2011 17:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 3

06.04 2011 17:42


nevim nad cim uvazujes, bez si proste projet naftu a myslim, ze se rozhodnes hned. jinak koupit novy auto a hned ho chipnout je podle me zvrhlost, to fakt radsi pockej na to BiTurbo*. podle myho nebude o tolik drazsi, ze by to clovek, co kupuje novou sedmu pocitil.
ja bych bral benzin.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.04 2011 17:47


Známý se tím zabývají, tak mi to nabídli. Tak mi to trochu začlo vrtat v hlavě a přece jen radši uslyším i názor dalších.

Uvidíme, benzín se mi taky líbí víc. Teď to jen sehnat nějak rozumně...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

06.04 2011 17:58


FakeID: ehm, o jakém tom BiTurbu je tady řeč? Audi A7 je nějak spojována s nějakým BiTurbem? Jediný takový motor je momentálně leda tak V10 BiTurbo* v RS6... takže se chystá něco podobného pro A7? Díky za info
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.04 2011 18:02


Jo jo, ptal jsem se oficiálně u audi dealerů. Měla by se prodávat někdy v druhé polovině roku (nejsem si přesně jistej, ale asi září?).
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.04 2011 18:08


sTeblo:
3.0bTDi pravděpodobně.

FakeID:
No, vím přesně o čem mluvíš Akorát já jsem to měl opačně a projížděl jsem naftu a chci zkusit benzín.

Postupoval bych takto, projel bych si i naftovou verzi. Zjistil reálný rozdíl ve spotřebě a pokusil se to prokalkulovat na dobu co si to auto necháš. Jako OSVČ to budeš mít určitě na lízačku a na dobu 5ti let předpokládám.

Zjisíš jestli rozdíl ve spotřebě vůbec vykompenzuje rozdíl v pořizovací ceně (i když mám pocit, že je to zrovna u těchto motorů šulnul) a rozhodneš se.

U nafty si uvědom, že jsou již dnes omezené možnosti tankovat kvalitní naftu, na předchozích 3.0TDi odcházely vstřiky a nebylo to nic laciného. Jedna taková opravička a smaže se jakýkoli rozdíl ve spotřebě.

Přeju šťastnou ruku a doufám, že se s tím pochlubíš na srazu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.04 2011 18:17


Čekám na ní, asi na ní mají frontu ale jo, myslím si, že realně bych s tím TDI* jezdil o cca dva litry míň než s tím benzínem. Ale právě serviska a zkušební jízda mě otočili přesně o 180°.

Chtěl jsem naftu, byl pevně rozhodlej, že je zbytečný kupovat auto v benzínu, že nafta stačí a tak dále. Jenže pak si do toho sedneš, rozjedeš se a už z toho vylézt nechceš

Já sám mám Q7 a předtím jsem jezdil Nissan Pathfinder 2,5 diesel, takže jsem byl vždycky spíš SUVčkovej, ale po tomhle je mi jasný, že další auto už SUV* rozhodně nebude.

Uvidíme, ale díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2010
Příspěvků: 13 | Témat: 2

11.04 2011 9:27


S Bi-TDI* má pravdu.

Viz zde:

Nové motory pro A6 od 11/2011 :

4,0T - 408 PS (S6)
3,0 Bi-TDI* - 313 PS
nahoru

sponzor





11.04 2011 9:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2009
Příspěvků: 69 | Témat: 3

12.05 2011 10:26


Zdravim. Už padlo rozhodnutí benzín nebo nafta? U mne to není aktuální, ale občas mi napadne co příště, jestli nepřejít na benzín, když do auta nelezu každý den.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 3

13.05 2011 21:13


root:
sTeblo:
3.0bTDi pravděpodobně.

FakeID:
No, vím přesně o čem mluvíš Akorát já jsem to měl opačně a projížděl jsem naftu a chci zkusit benzín.

Postupoval bych takto, projel bych si i naftovou verzi. Zjistil reálný rozdíl ve spotřebě a pokusil se to prokalkulovat na dobu co si to auto necháš. Jako OSVČ to budeš mít určitě na lízačku a na dobu 5ti let předpokládám.

Zjisíš jestli rozdíl ve spotřebě vůbec vykompenzuje rozdíl v pořizovací ceně (i když mám pocit, že je to zrovna u těchto motorů šulnul) a rozhodneš se.

U nafty si uvědom, že jsou již dnes omezené možnosti tankovat kvalitní naftu, na předchozích 3.0TDi odcházely vstřiky a nebylo to nic laciného. Jedna taková opravička a smaže se jakýkoli rozdíl ve spotřebě.

Přeju šťastnou ruku a doufám, že se s tím pochlubíš na srazu


Nevim co vstriky maji spolecneho s tim, kdyz si nekdo chce kupovat nove auto a mit ho na cc 5 let, tak ma stejne zaruku ne??

Jen jsem to nepochopil a druha vec, ze ty motory co jsou v A7 jsou komplet jine... A pri dnesni kvalite Dieslovych motoru bych o benzinu ani nepremyslel.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

24.05 2011 19:25


A on Ti dá někdo záruku na vstřiky zkurvený suchou naftou? Při dnešní kvalitě a spotřebě přeplňovanejch benzínů bych o naftě ani nepřemejšlel a v týhle kategorii už vůbec ne. Nafta se dneska sice jízdně benzínu za posledních 20 let přiblížila, ale benzínový motory udělaly pořádnej krok vpřed během posledních pár let a maj zase navrch. A s jízdním zlepšením nafty šla spolehlivost do prdele a ceny oprav značně nahoru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

24.05 2011 19:27


Prostě pryč jsou doby kdy nafťáky sežraly jakejkoli sajrajt a jenom jezdily a jezdily a v čechách nic moc jinýho než sajrajt nenatankuješ.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

24.05 2011 20:02


Benzín Pokud by se nafta nějak brutálně nevyplatila (dobrá nabídka, velký nájezd, ..), tak bych bral benzín.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

24.05 2011 20:08


zbuj:
Nevim co vstriky maji spolecneho s tim, kdyz si nekdo chce kupovat nove auto a mit ho na cc 5 let, tak ma stejne zaruku ne??


Ne.

zbuj:
Jen jsem to nepochopil a druha vec, ze ty motory co jsou v A7 jsou komplet jine... A pri dnesni kvalite Dieslovych motoru bych o benzinu ani nepremyslel.


Při dnešní spotřebě benzínových FSI* motorů nemá diesel smysl už vůbec.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

24.05 2011 20:13


Jasny, kdyz jsem jel s novou a6 tak mi uz pred mesicem rikali ze do A6 a A7 bude naftový BiTurbo* 300 konovy
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 651 | Témat: 37

31.05 2011 14:02


ja osobne mam 3,0tdi ale mit tu moznost beru benzin, lepsi svezeni, a s kvalitou nafty u nas je to spatne.. dobry kamos ma 70 aut.. prevazne skodovky, superb, ochcavie apod kupuje nove. a porad taha pravniky a laborky kvuli neuznane zaruce na vstriky , cerpadla apod.. , vzdy stejna odpoved spatna nafta zaruka se neuznava.. ..

moje pristi auto je jasne.. S6 bmw 535i nebo neco podobneho ale rozhodne benzin
nahoru

sponzor





31.05 2011 14:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.5. 2009
Příspěvků: 194 | Témat: 14

01.06 2011 7:10


no, to je zajímavé téma. Já najezdím 60-80tisíc km ročně.
Tudíž před pár lety jsem jasně sáhl po naftě a když kupuju další auto tak je to nafta. Už ale když jsem předposledně kupoval auto, tak jsem uvažoval jenom o benzínech. Já neumím jezdit moc na spotřebu a měl jsem půjčenou A5 sportback 2,0TFSi a čuměl jsem. I já dokázal jezdit za rozumnou spotřebu. Teď na velikonoce jsem měl na víkend R8 4,2FSi a nejezdil jsem podle předipů a žralo mi to 13-15L/100km.

Teďka mám A5 3,0TDi ale chvilkama si říkám že kdybych koupil S5 tak by to taky nebyla špatná volba a věřím že do 10-ti litrů na 100 by se na pohodu dalo jezdit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.8. 2009
Příspěvků: 144 | Témat: 20

23.06 2011 16:39


WOW, 4.0T a 3.0 bi-Turbo*, tak to uz se hodne tesim...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.9. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

19.09 2011 15:21


Caute chalani tiez si idem objednavat Audi A7 Sportback 3.0 TFSI* a neviem ci ma zmysel si kupovat k nej Disky z ľahkých zliatin 9Jx20, 10-paralelných lúčov, kované, antracit, leštené, pneu 265/35 R20 kedze kazdy vieme v akom stave su nase cesty

Pripadne ci by neako pomohlo keby som k tomu zobral hned Adaptive air suspension... V zakladnej vybave tam su Disky z ľahkých zliatin, 8Jx17 6-ramenné, kované,a pneumatiky 235/55 R17 ale vobec sa nehodia k tak nadhernemu autu



Vopred dakujem za vase nazory
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.09 2011 15:24


Brekeke:
Ahoj, šel bych do kompromisu. 18" a podvozek na vzduchu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 24 | Témat: 0

19.09 2011 15:32


zdar!

tak jsem ted po procteni tohoto vlakna hodne nakousnuty.....chci kupovat starou a6 (2005-6) a byl jsem rozhodly pro 3,0tdi q, ale na par forech uz jsem vycetl, ze nizsi nakupka u 3,2 benzin se vyrovna na vyssi spotrebe az za celkem solidni najezd km.....a ja to chci pro moji tak na 4roky a 50tis km...tak a ted babo rad:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.9. 2011
Příspěvků: 2 | Témat: 0

19.09 2011 15:36


To by sa teoreticky dalo tiez

Ale tie 20" som si zamiloval Zas ich tam nechcem mat za kazdu cenu len ma zaujmal vas nazor nato Lebo viem ake je to sa vozit na nizkoprofilovkach sice som sa vzdy viezol v starsom aute ale aj tak mi zuby drkotali este 2 dni
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.09 2011 15:38


Brekeke:
Taky jsem byl dost nalomený na novou A6, chtěl jsem právě 18tky a vzdhuch. To by mělo fungovat i na těch našich tankodromech a zároveň to vypadá jako auto
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6688 | Témat: 72

20.09 2011 0:08


mam na A6 3,0tdi kombi obyc.podvozok 19" 255/35 a no problem. Vobec to nie je tvrde. Minule spotreba z kina zo Ziliny do MT 6,1tr, rychlost do 110km.Inak so sem-tam tazsou nohou po presuvackach po okoli do 8,6ltr. Vela som sa pytal, pred tym nez som kupil a teraz nelutujem. Na vzduchaci ma kamos 20" a pohoda
nahoru

sponzor





20.09 2011 0:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2829 | Témat: 37

20.09 2011 7:16


dave1978:
zdar!

tak jsem ted po procteni tohoto vlakna hodne nakousnuty.....chci kupovat starou a6 (2005-6) a byl jsem rozhodly pro 3,0tdi q, ale na par forech uz jsem vycetl, ze nizsi nakupka u 3,2 benzin se vyrovna na vyssi spotrebe az za celkem solidni najezd km.....a ja to chci pro moji tak na 4roky a 50tis km...tak a ted babo rad:)

No já to nevim jestli bych kupoval rovna 3,2FSI ty se zrovna moc pod kapotou audi neohřáli...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 24 | Témat: 0

21.09 2011 21:36


váha:

No já to nevim jestli bych kupoval rovna 3,2FSI ty se zrovna moc pod kapotou audi neohřáli...


jen jsem premyslel nahlas:) a citoval co jsem vycetl na de a cz diskusich.....ale asi se furt priklanim k 3,0tdi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 24 | Témat: 0

21.09 2011 21:36


a sorry, ze tu plevelim vlakno o a7 nejakou zaplivanou a6:)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2012
Příspěvků: 11 | Témat: 2

28.02 2012 18:09


Brekeke:
Caute chalani tiez si idem objednavat Audi A7 Sportback 3.0 TFSI* a neviem ci ma zmysel si kupovat k nej Disky z ľahkých zliatin 9Jx20, 10-paralelných lúčov, kované, antracit, leštené, pneu 265/35 R20 kedze kazdy vieme v akom stave su nase cesty

Pripadne ci by neako pomohlo keby som k tomu zobral hned Adaptive air suspension... V zakladnej vybave tam su Disky z ľahkých zliatin, 8Jx17 6-ramenné, kované,a pneumatiky 235/55 R17 ale vobec sa nehodia k tak nadhernemu autu



Vopred dakujem za vase nazory


Ahoj, na A7 jsou v rodine 21" letni, a zimni 20". Na dalnice - kde se jezdi prevazne - je to prijemne svezeni. Pokud mam porovnavat (neporovnatelne) s S3 8P tak tam je to jak jezdit na pekaci po prdeli...

Bral bych vyse uvedene rozmery...A7 v nich vypada neuveritelne pekne a na komfortu jizdy jsem nepoznal zasadni rozdil (je to precijen auto na autostrady a ne do zatacek na Melnicku....)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2012
Příspěvků: 152 | Témat: 2

01.03 2012 19:26


Ahoj, a nemůžeš tu dát foto 21" , jak to vypadá, já mám letní 20" a chtěl bych si pořidít právě 21"

Předem díky....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 2

01.03 2012 19:42


Taky mám na léto 20" a na zimu staré 17" - vypadají hrozně, takže se na příští budou kupovat jiné.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email