Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 června 2025
Celkem je zde 604 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marcus1
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 246
Online návštěvníků
Návštěvníků: 602
Uživatelů: 2
Celkem: 604

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 465 | Témat: 60

27.03 2011 22:13


Asi je to už milionkrát omílané téma nicméně sem to tady nenašel, ale jestli to tu je tak se omlouvám.
Zajímala by mě spotřeba osmy D3 motor 3,7 191kw při jízdě na dálnici. Jízda max 140, na Tempomat*, kolik se to tak na dálky pohybuje?
nahoru

sponzor





27.03 2011 22:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

27.03 2011 23:28


Tipuju tak 10,5-11...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.03 2011 6:06


Taky tak, ikdyž mi bylo řečeno že FSI* to uměj za 9.5l, myslím že tady to bude mezi 9.5-10.5l.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

28.03 2011 10:30


Což není špatné Předpokládám, že u osmiválce je dotaz na spotřebu položen jen tak, aby měl majitel informaci, a nebude podkladem pro rozhodování...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.03 2011 16:26


freddy:
Což není špatné Předpokládám, že u osmiválce je dotaz na spotřebu položen jen tak, aby měl majitel informaci, a nebude podkladem pro rozhodování...

No kdyby ti to bralo dvacku ba tak bys taky do toho nešel..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

28.03 2011 20:47


jizan.com: Při dálničních 140 asi ne, no.. Ale pokud by to byla dvacka po městě, tak bych to zkous. Jenže jaké normální sériové auto žere ve 140 dvacet..? (řečnická otázka)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.03 2011 21:00


freddy:
jizan.com: Při dálničních 140 asi ne, no.. Ale pokud by to byla dvacka po městě, tak bych to zkous. Jenže jaké normální sériové auto žere ve 140 dvacet..? (řečnická otázka)

H1,H2, Dodge ram a vůbec většina amerik má problém se dostat na 15/100 když jde o víc jak 10let starou verzi.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

28.03 2011 21:11


freddy: No nevím no, každej říká, proč řešit spotřebu, když si kupuješ, tak drahé auto,ale proč ji neřešit? Můj známej má na výplatní pásce 3,5mil Kč měsíčně a koupil si kvůli spotřebe Grand Cheroke 3,0TDi bo co v tom je A další taky Touarega 2,5TDi.. Tak když se někdo zeptá, nedělejte z něho socku
nahoru

sponzor





28.03 2011 21:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

28.03 2011 21:16


MarkA6: Nee, ani mě nenapadlo dělat z něj socku! Jen mi přijde zvláštní řešit, kolik to žere, když to žere oproti jiným autům hodně (obecně benzínové V8). Asi je to divný, ale přijde mi jako rozdíl, jestli žere auto 8 nebo 10. Ale už mi nepřijde jako rozdíl, jestli žere 15 nebo 17
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.03 2011 21:20


freddy:
MarkA6: Nee, ani mě nenapadlo dělat z něj socku! Jen mi přijde zvláštní řešit, kolik to žere, když to žere oproti jiným autům hodně (obecně benzínové V8). Asi je to divný, ale přijde mi jako rozdíl, jestli žere auto 8 nebo 10. Ale už mi nepřijde jako rozdíl, jestli žere 15 nebo 17

Víš je to blbé, ale já to řešil hned zezačátku když jsem tankoval po každé projíždce za 500,- a to jsem lítal jen po městě nebo kosek mimo město. Teď to cítím i když mám ten plyn že to něco veme ale najedu málo m tak to přežiju. Ale beru v potaz lidi, co jezdí hodně tak proč platit více když můžou platit méně..Nemluvě o tom, že nejprodávanější motor v a8 je 4.2tdi.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

28.03 2011 21:23


jizan.com:
Nemluvě o tom, že nejprodávanější motor v a8 je 4.2tdi.


Asi tak
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

28.03 2011 21:24


jizan.com: No TDI* bych už úplně zavrhnul Mno já v tom mám už jasno. Na léto chci nějaký sranda cabrio s polovičním motorem, z ušetřených peněz za benzín budu platit nájem, a na podzim už budu mít po škole, takže to vidím na nějakou A8 D3 4.2 V8 Krása
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

28.03 2011 21:31


freddy:
Tipuju tak 10,5-11...

No to nevim, ani D2 4,2 nejde na dálnici přes 10...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

28.03 2011 21:34


Rhino: Je lehčí, ne? Je to jen tip, jestli pojede za 9 nebo 10 asi nehraje ve výběru auta roli. Navíc PC může ukazovat něco jiného než skutečnost...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

28.03 2011 21:39


Rhino:

No to nevim, ani D2 4,2 nejde na dálnici přes 10...

Ale jde...je o průměr ne okamžitou která tam skáče i na 9l
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.03 2011 22:42


hele, nechcete se na temata o spotrebe aspon v A8 sekci vykaslat?
nahoru

sponzor





28.03 2011 22:42


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

29.03 2011 0:38


Lumpiq: Ono je to jedno kolik to žere viď hlavně že máš A8, ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

30.03 2011 10:57


tak to vis ze to basti...dalnice a dalky sice kolem 7,5-8, ale mesto 13-15...ale to me nijak netizi...naftu sem chtel z jineho duvodu:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 465 | Témat: 60

31.03 2011 19:50


Hoši abych vyvrátil různý spekulace tak sem to chtěl vědět kvůli tomu abych měl přibližnej odhad nákladů na dovolenou Ale buh ví jestli si koupim nakonec osmu i když se mi líbí Nemáte nějakej tip na velkou limuzínu se silnějším motorem? Mam zatim 2 adepty - AR 166 3,0 a A8 3,6/4,2. Poraďte
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1522 | Témat: 34

31.03 2011 20:02


AR 166 3.0 V6 má kámoš a žere mu to stejně jako mně možná o litr míň, což mi přijde docela ostrý, když nemá quattro* a 2 válce..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.03 2011 20:17


tiesto112:
Hoši abych vyvrátil různý spekulace tak sem to chtěl vědět kvůli tomu abych měl přibližnej odhad nákladů na dovolenou Ale buh ví jestli si koupim nakonec osmu i když se mi líbí Nemáte nějakej tip na velkou limuzínu se silnějším motorem? Mam zatim 2 adepty - AR 166 3,0 a A8 3,6/4,2. Poraďte

AR 166? Trochu historie už ne...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 465 | Témat: 60

31.03 2011 20:30


Proč myslíš? Jsou to zhruba stejný roky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.03 2011 20:31


Zapomeň na osmu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 465 | Témat: 60

31.03 2011 20:32


root:
Zapomeň na osmu


A jako proč?
nahoru

sponzor





31.03 2011 20:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.03 2011 20:34


tiesto112:
Tak nějak dej na cit starýho vorla
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 465 | Témat: 60

31.03 2011 20:36


root:
tiesto112:
Tak nějak dej na cit starýho vorla


A co bys mi doporučil tedy?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.03 2011 20:43


tiesto112:
Šestku? Ve dvaosmě, třílitru, nebo starou osmu v čemkoli kromě dehtu. Je to relativně uservisovatelný.

Ve dvaceti bych si na D3 netrouf, zvlášť když se ptáš na spotřebu cestou na dovolenou. Spíš by Tě měla zajímat spotřeba se studeným motorem ráno cestou do práce. Tam jezdíš skoro každej den.

Ale ber to jen jako doporučení, neznám Tvoje (finanční) možnosti a Tvůj entuziasmus.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.03 2011 20:59


tiesto112:


A co bys mi doporučil tedy?

4.2 jedině v LPG*, 2.8 a 3.0 taky době kdy jde benál ke 40kč to ani jinak nejde jinak a8 je dobrá volba teda d2.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 465 | Témat: 60

31.03 2011 21:00


Šestka se mi nelíbí a 2,8 mě taky nějak neuchvátila. 3,0 nevim, tim sem nejel. Já koukám spíš na D2, to sem jen koukal na jednu D3 co se mi líbila ale nakonec bych na to neměl (myslim nákup).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.2. 2011
Příspěvků: 288 | Témat: 7

31.03 2011 21:04


a8 mne taky laka do budoucna snim bud o osmne neo s4 b5 , mam a4 1,6 je to spolehlivy motor se spotrebou okolo 7litru ale ma jen sto koni oproti osmne ktera nebude mit vic nes jednoutakovou spotrebu ale trojnasobny vykon a to bes turba to se my libi , kdesto s4 b5 s chipem bude mit taky 300koni ale vjerim zebych jezdil za 11. ale ty turba sou zase starost navic a nemaji tak plynuli nastup kroutaku, co by ste si vybrali s4 b5 nebo a8 d2?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email