Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 4 června 2025
Celkem je zde 178 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marek M.
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 224
Online návštěvníků
Návštěvníků: 176
Uživatelů: 2
Celkem: 178

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

22.03 2011 13:30


Ahoj všem, můj příběh s potkanou 1.9 TDI* 96kW (AVF) r.2002 pokračuje. Auto už jezdí. Nicméně mám teď následující problém - při prudké akceleraci motor strašně vibruje, začíná to na 1800ot/min a končí na 2500ot/min. Nevím jak to přesně popsat, ten motor tam musí doslova skákat, protože se třepe celé auto. Při pomalém přidávání se to neděje.

Níže mám logy z VAGu, mohli byste na to někdo hodit oko a poradit? Případně je tu někdo z okolí Plzně, kdo by na to mrknul?

http://77.78.96.155/LOG-01-003-VAHA.CSV
http://77.78.96.155/LOG-01-011.CSV
http://77.78.96.155/LOG-01-013-VSTRIKY.CSV
Naposledy upravil diego191 dne 23.03 2011 17:29, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.03 2011 13:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

23.03 2011 17:24



Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

23.03 2011 21:50


Ahoj, nevim cos pred tim s tim delal, ale mne to presne tak delalo a pomohl palivovy filtr.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

23.03 2011 22:32


Transporter:
Ahoj, nevim cos pred tim s tim delal, ale mne to presne tak delalo a pomohl palivovy filtr.


Měl jsem dole hlavu. No asi to zkusím, je to jedna z nejlevnějších možností, ale na tom současném filtru mám najeto 8tis. Ještě mám podezření, že to dělá nějakej vstřik nebo kabeláž k němu, ale těžko říct. Nevím, jak to ověřit.

Dneska jsem to v těch kritických otáčkách zkusil podržet a ukázalo se, že nejspíš úplně přestane pálit jeden válec...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

23.03 2011 23:26


Ty vstřiky nic moc yle hlavní příčinou nebudou,řek bych že tam bude ohnutá nějaká ojnice.Koukali jse na to zespod?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

23.03 2011 23:34


Zespoda je tam nějak rozumně vidět? Jestli jo, tak se na to podívám. Já myslel, že se to musí shodit celé shora. Nekoukali jsme na to, pouze jsme zkontrolovali přesahy na pístech.

Já jsem si právě myslel, že tam nejde dost paliva anebo vzduchu, když to dělá jen při prudké akceleraci. Když jsem odpojil jeden podtlak, aby nefungovalo Turbo*, tak se problém v žádných otáčkách neobjevuje.

Co to Turbo*? Je normální že skoro v celém rozsahu tlačí o 300mbar méně?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

24.03 2011 1:21


To normální není,teoreticky když se to dá do souvislosti s těma vstřikama,tak proč ne.Náhodou nehulí to bíle?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

24.03 2011 6:02


Mno mozna to bude ako u mna, bud zavzdusnovanie spod vstreku, alebo netesnost o kruzkov.
Mam to same, akurat mne to konci cca okolo 2100 ot. Najviac je to citit, ked je vonku teplo. Cez vikend planujem vstreky von, ultrasound-kupel, nove kruzky a uvidim.
Pre pokoj duse daj zmerat tlak oleja.
nahoru

sponzor





24.03 2011 6:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

24.03 2011 7:20


pasa:
To normální není,teoreticky když se to dá do souvislosti s těma vstřikama,tak proč ne.Náhodou nehulí to bíle?


Nn, právě že to nehulí ani bíle ani černě. Dá se ten tlak turba doladit na té baňce, co ovládá jeho lopatky nebo mám spíš zkusit vyměnit N75 a případně tu baňku? Co jsem koukal, tak hodně lidí má spíš problém, že jim to tlačí moc.


Milos1:
Cez vikend planujem vstreky von, ultrasound-kupel, nove kruzky a uvidim.


Kde kupuješ ty o-kroužky? V Audi? Jsou tam nějaké obyčejné? Pokud ano, dá se někde zjistit rozměr?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

24.03 2011 8:39


Tou baňkou to moc nedojedeš,spíš jak je na tom ten N75 a v jakym stavu je tandem,nepozozuješ že by to hůř brzdilo?
Jinak ty kroužky v autorizáku je pěkná darda,prohledej dieselpower a pokud nic nenajdeš tak kontaktuj p.Hubálka ,tej je bude na stopro mít.Origo sojí 900,- na jeden vstřik ,tady budeš mít za tu cenu na všechny čtyři.Nicméně si nejsem na 100% jistej že to jsou oni nicméně by si to měl vidět ve VAGU akorát si teď nejsem jistej skupinou ,nicméně druhotnej problém většinou je ře ti nafta jde do oleje.Mám ale tokový malý podezření na ten tandem,když už si narazil na ten podtlak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

24.03 2011 9:58


No co jsem zpozoroval, že mám obrovskou spotřebu (dlouhodobý průměr mi vylezl na 10.1l, dříve jsem měl 7.6l), ale možná je to jen tím, že to skoro pořád točím kolem 3000ot/min. Hladina oleje nestoupá.

Ten tandem úplně OK nebude, ten jeden vývod, co je tam asi vlisovaný má vůli. Na volnoběh na místě brzdovej pedál ztvrdne, nicméně před poruchou to bylo stejné. Dá se na něm ten podtlak nějak změřit, resp. jsou stanovené nějaké hodnoty, které by to mělo dávat?

Na ty kroužky se poptám. Uvažuju, že ty vstřiky vyndám a nechám vyzkoušet. Napřed ale zkusím jednoho známého, který má doma stejný motor, jestli by mi nepůjčil ty svoje. Doufám, že na to vyzkoušení to bude běhat s těmi starými o-kroužky...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

24.03 2011 11:34


Na to zapomeň tam dávat starý O kroužky,jinak by byl magor vyndavat vstřiky co mu seděj nehledě na to že ty kameny se utahujou dost vélkým momentem a ta hlava moc utažení nesnese.Jinak jednu náhradní sadu mám a tu si nechávám pro sebe kdyby něco,možná na zapůjčení by jsme se mohli domluvit.Jinak jestli můžu poradit ,tak se radši koukni po jiným motoru možná to vyjde levnějc než dělat tyhle pokusy,ten motor je načnutej.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2862 | Témat: 37

24.03 2011 12:10


hele a co setrvák?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

24.03 2011 18:59


diego191:
Kde kupuješ ty o-kroužky? V Audi? Jsou tam nějaké obyčejné? Pokud ano, dá se někde zjistit rozměr?

tak u nasej Audi predajne chcu 30€ za supravu na 1 vstrek. Ja som kupil od Elring za 18€, je tam aj ten cudlik. Inak je postup, pri ktorom sa da zistit tesnost O kruzkov bez vymontovania. Traba k tomu pripravok. Ak to do vtedy stihnem, odskusam.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

27.03 2011 14:49


Tak jsem nakonec po zvážení situace zajel do Diesel Power v Chomutově, aby na ty vstřiky mrkli. Jedna tryska byla v háji, takže je všechny vyměnili, vstřikovače vyzkoušeli, vyčistili a nastavili. Problém téměř vyřešen. Auto už necuká, nežere a jezdí výborně, ale občas při prudkém přidání začne v motoru dost cvakat a ztratí na chvíli výkon. Tak nevím, jestli jeden z těch vstřikovačů neodchází do věčných lovišť nebo jestli mám hledat problém jinde. Byl jsem ale upozorněn, že mám sjetou vačku a bylo by dobré ji vyměnit.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

27.03 2011 19:04


diego191: co ta to stalo?
nahoru

sponzor





27.03 2011 19:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

27.03 2011 23:33


Provedli repasi vstřikovačů výměnou trysek (Sprint 1043) včetně jejich otestování a seřízení. Stálo to cca 12k. S tím co udělali jsem spokojen, jsou to lidi s perfektním přístupem. Jeden vstřikovač se tvářil jako přidřený, ale údajně byl jen zanesený a dali ho do kupy. Když jsme to byli projet, jezdilo to jako dřív. Akorát při návratu do dílny to při jednom razantním rozjezdu zacukalo a zacvakalo, ten člověk co se mnou jel, říkal, že by to mohlo být spojkou anebo silentblokem na převodovce. Když jsem jel domů, přišlo mi, že takhle to dobře to snad ani nikdy nejezdilo. Nicméně se mi zdá, že se to cukání (zároveň s cvakáním) objevuje čím dál častěji :/ Naštěstí se to děje téměř vždy jen při prudkých rozjezdech.

Dneska jsem to projel s VAGem a na vstřikách naměřil hodnoty -0.12 -1.04 1.29 -0.14, takže je možná ten třetí vstřikovač fakt v háji (někdy vylezl i na 1.53). Uvažuju že jakmile se finančně trochu vzpamatuju, tak seženu jetej vstřik a zajedu tam znova, aby ho prohodili.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

28.03 2011 8:33


5ekl bych že opravdu nejsou v kondici,nicméně tři máš v mínusu,zkontroluj ještě konektory na těch cstřikách ,popřípadě je přijustuj.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 73 | Témat: 20

16.10 2011 20:20


Po dlouhé době jsem se odhodlal koupit kompresiometr a změřil tlaky - za tepla i za studena jsem na všech válcích naměřil okolo 30Bar. Všechny konektory na vstřikách jsem přiohnul a přívodní konektor na hlavě také. Už jsem vyměnil i vačku a zkoušel prohazovat vstřikovače mezi sebou, ale chová se to stále naprosto stejně.

Čím by to mohlo být? Napadá mě jedině problém v kabelech nebo řídicí jednotce, ale to je docela drahý laborování :/
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email