Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 5 června 2025
Celkem je zde 206 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: zynx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 227
Online návštěvníků
Návštěvníků: 206
Uživatelů: 0
Celkem: 206

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.1. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

09.03 2011 17:56


zdravim vas ludia..potreboval by som vasu pomoc ohladom mojho auta...mam audi 1.8T 125kw B6 2004 motor AMB prevodovka GFU a ma slaby vykon...na aute som mal vybrate Turbo*.premerane nastavene v bosch servise,dalej som menil hydraulicke zdvihatka ventilov,vymenene obydve lambdy sondy,filter palivovy,vzduchovy,skontrolovane rozvody,vymeneny motorcek v nadrzi...neviem kde je problem diagnostika nevykazuje nic..mam taky pocit ze je vadny neaky podtlak na turbe ale ja uz ozaj neviem co stym...ak by niekoho neci napadlo budem rad ak mi nieco ktomu napisete....dakujem
nahoru

sponzor





09.03 2011 17:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

09.03 2011 18:39


meril ti nekdo tlaky na valcich?dobry Turbo* je k nicemu jestli je vylagrovanej motor..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.03 2011 19:52


Pokial je dobré Turbo*, tak by to mohlo robiť aj Wastegate*, tak ako lordmystickovi - http://audiklub.cz/prispevkylite63270-2.0+TFSI* ( zle sa zatvorí a prepúšťa tlak),N75, prípadne váha vzduhu atď.
Každopádne by to chcelo poriadnu live diagnostiku, na ktorej sa pozrie počas jazdy tlak turba, hodnota váhy, otáčky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

09.03 2011 21:20


A čo tak upchatý Katalyzátor* ? Ja som mal presne chybu ako ty, a nakoniec to bolo katalyzátorom...
Už je prevŕtaný a auto je o mnoho živšie a lepšie reaguje na plyn
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

09.03 2011 21:25


Dajjdo:
A čo tak upchatý Katalyzátor* ? Ja som mal presne chybu ako ty, a nakoniec to bolo katalyzátorom...
Už je prevŕtaný a auto je o mnoho živšie a lepšie reaguje na plyn

On tam má ale 2 lambdy, pokial druhá vyhodnotí že je zlý kat tak automaticky hodí chybu, tak isto by to hádzalo chybu keby spravil to čo ty
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.1. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

10.03 2011 23:40


jasne meral som tlaky na valcoch a maju tlaky tak 10barov 11barov...za studena samozrejme...flashmajster-tak ten N75 Som uz cistil myslis ze by to mohol byt ten ventil?auto mi robi to ze do 3tisic otacok taha pekne a od 3tisic uz taha ale pomaly...ked mi auto slapalo ako ma tak od tych 3tisic otacok som mal etse silnejsi tah a teraz je iba taky plynuly...neviem katalyzator by tiez mohol byt ale tak nemyslim ze by to bol ten problem..nieje absolutne ziaden problem ho vybyt stamade ale rozsvieti sa mi check..z vykonom ma nieco spolocne aj odvetravanie nadrze?co myslite?dakujem za vase rady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.03 2011 0:21


minik510: Tak ako som písal treba spraviť live dignostiku či naozaj je tam malý tlak na turbe a pokial ano tak treba prísť na príčinu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.03 2011 0:26


minik510:
z vykonom ma nieco spolocne aj odvetravanie nadrze?co myslite?

Myslím že na výkon nie, ale pokial ostane otvorený ventil, tak to dokáže aj nádrž pokrčiť alebo aj ten mechanizmus kde je čerpadlo/plavák nasať do nádrže...
nahoru

sponzor





11.03 2011 0:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.1. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

11.03 2011 0:37


tak ja si ho skusim objednat uz som dal do auta kopec prachov teraz dufam ze to pomoze..tak zatim ..skusim ho vymenit a napisem co a jak...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.03 2011 0:48


minik510:
tak ja si ho skusim objednat uz som dal do auta kopec prachov teraz dufam ze to pomoze..tak zatim ..skusim ho vymenit a napisem co a jak...

To menis veci len tak? Co spravis ak to nebude tým? Kupiš dalšiu vec?
Daj si spravit poriadnu diagnostiku...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.1. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

11.03 2011 0:50


ako pozeram tak som si pomylil ten N75 z neakym inym...ten som necistil...skusim mozno to pomoze....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.1. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

11.03 2011 1:04


tak ako nie nemenim ale tie veci co som menil bolo treba vymenit...mam kamarata co robi diagnostiku a je to manik,,ked je blby ten n75 nemusi to vykazat na diagnostike podla mna...co povies?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

11.03 2011 10:17


je pravda že já měl podobnou závadu, ale když jsem udělal diagnostiku za jízdy, tak bylo krásně vidět že řídící jednotka požaduje určitý tlak od turba, ale to dodává nižší, nedosáhne požadovaný. Turbo* bylo také v pořádku, ale na turbu je regulační ventil který měl prasklou membránu a tudy utíkal tlak a byl problém. takže zkontrolovat všechny ventily.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.03 2011 17:15


minik510: presne tak ako napísal lordmystic:
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

11.03 2011 18:02


Super, ale jak je zkontrolovat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.03 2011 18:12


fichtl500:
Super, ale jak je zkontrolovat?

Najjednoduchšie bude kontaktovať tunajších "dvorných" mechanikov
nahoru

sponzor





11.03 2011 18:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.2. 2012
Příspěvků: 38 | Témat: 4

06.03 2012 20:25


Mne to tiez akosi nejde...mam AMB 125kW prevodovku FPT a je to quattro* ....do 2500 otacok je to dost mrtve, potom to zacne ist ...ale nie na 170 koni :/ ...cez vikend pozreme na diagnostiku a DAM* sem vediet. U teba to ako dopadlo??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 0

15.02 2017 11:31


Ahojte, a viete odporucit niekoho, kto by to vedel pozriet? Niekoho zo zapadneho SK?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email